Onko valkoinen heteromies paha?

Aleksi Rantamaa niminen tubettaja ottaa kantaa valkoisia heteromiehiä kritisoivaan vihapuheeseen.

https://youtu.be/LmC2piwvv98

Mitä ajatuksia video herättää palstalaisissa?

70

1887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papananaama niminen tubettaja teki oman vastineensa Rantamaan videoon.

      https://youtu.be/owTz3HLPiqI

      Mitä ajatuksia papananaaman video herättää?

      • En jaksanut katsoa loppuun, kun heti alusta huomaa ne samat sanat mitä itsellänikin on mielessä..

        Toisekseen mun mielestä on vähintään naurettavaa jonkun terveen valkoisen (lihaasyövän) heteromiehen uhriutuminen sen takia, että nostetaan esille eri ryhmien kokemaa syrjintää, asenteita ja muita epäkohtia.


      • Niin ja mitä ajatuksia..siis tuo valkoisen heteromieheen uhriutuminen aiheuttaa?

        EI JUMALAUTTA KERMAPERSEET, NYT OTETAAN PLEIKKARIT JA PIZZAT POIS JA MENNÄÄN SAVOTTAAN!

        Tai jotain... 🤗


      • nihhhhhhhhhhhh
        Wwuwuw kirjoitti:

        Niin ja mitä ajatuksia..siis tuo valkoisen heteromieheen uhriutuminen aiheuttaa?

        EI JUMALAUTTA KERMAPERSEET, NYT OTETAAN PLEIKKARIT JA PIZZAT POIS JA MENNÄÄN SAVOTTAAN!

        Tai jotain... 🤗

        Ihanaa feminiinistä huomionhakuista uhriutumista. Pistää testot jylläämään tällaisen heteronormatiivisen partiarkan kehossa.


      • nihhhhhhhhhhhh kirjoitti:

        Ihanaa feminiinistä huomionhakuista uhriutumista. Pistää testot jylläämään tällaisen heteronormatiivisen partiarkan kehossa.

        Testot jyllää..

        Oletko miesnikki? Mulle ihan uusi asia, pidin naisnikkinä.


      • nihhhhhhhhhhhh
        Palstamäki kirjoitti:

        Testot jyllää..

        Oletko miesnikki? Mulle ihan uusi asia, pidin naisnikkinä.

        Joo, mä olen 26v mies. En olisi kyllä arvannut, että joku on pistänyt mun nimimerkkini takaraivoonsa, vaikka olenkin kirjoitellut tällä nimimerkillä tänne jo v.2015 alkaen.


      • nihhhhhhhhhhhh kirjoitti:

        Joo, mä olen 26v mies. En olisi kyllä arvannut, että joku on pistänyt mun nimimerkkini takaraivoonsa, vaikka olenkin kirjoitellut tällä nimimerkillä tänne jo v.2015 alkaen.

        Olen joskus sotkenut sinut nikkiin hmmmmmmmmmmmmm.


    • Voi helevetti näitä apinoita..

      Koko länsi on valkoisen miehen aluetta.. Mikä helevetti siinä on epäselvää... :D


      Jos haluatte nähdä jonku muun värisen johdossa niin muuttakaa afrikkaan.


      Ja naisethan ei ole keulassa eläinkunnassa eikä missään kulttuurissa.

      Naisille on annettu mahdollisuus hankkia valtaa ja koulutus mutta ne ei sitä tee kun se ei yksinkertaisesti naisia niin paljoa kiinnosta.

      Naiset tykkää kun mies pomottaa.

      • nazislayer

        Tyhmä natsi.
        Ei naiset halua mitään elämämkoululais- rumia oikeistolaisia.
        Silti, länsi on valkoisen "miehen" aluetta, eli tän paskiaisen (Aleksi) puhe että valk. het. miehiä "sorretaan" ei ole totta. Valkoiset ovat niin saastaista porukkaa.
        Herää vuosi on 2018 eikä 1932


      • "Ja naisethan ei ole keulassa eläinkunnassa eikä missään kulttuurissa."

        Höpöhöpö..


      • helkatinluuserit

        Sinäkin peräkammarin ätminatsi aina yrität täällä esittää jotain kovista niinkuin jokin finninaamainen teini, mikä varmaan oletkin. Mitä jos joskus ottaisit pään sieltä perseestäsi ja ymmärtäisit ettei säälittävä esityksesi mene läpi kellekään täysjärkiselle.


      • helkatinluuserit kirjoitti:

        Sinäkin peräkammarin ätminatsi aina yrität täällä esittää jotain kovista niinkuin jokin finninaamainen teini, mikä varmaan oletkin. Mitä jos joskus ottaisit pään sieltä perseestäsi ja ymmärtäisit ettei säälittävä esityksesi mene läpi kellekään täysjärkiselle.

        Mitä kovistelua se on jos toteaa tosiasiat.. :D


      • nazislayer kirjoitti:

        Tyhmä natsi.
        Ei naiset halua mitään elämämkoululais- rumia oikeistolaisia.
        Silti, länsi on valkoisen "miehen" aluetta, eli tän paskiaisen (Aleksi) puhe että valk. het. miehiä "sorretaan" ei ole totta. Valkoiset ovat niin saastaista porukkaa.
        Herää vuosi on 2018 eikä 1932

        Niin no yritetään sortaa..

        Jos tietyt suvakit sais päättää niin mulla ei olis mitään oikeuksia ihan vaan sen takia että olen valkoinen mies.

        :D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        "Ja naisethan ei ole keulassa eläinkunnassa eikä missään kulttuurissa."

        Höpöhöpö..

        Naiset on ollu semmosessa hieman alistetussa asemassa koska se on naisen paikka..

        Ja naiset itekki tykkää siitä. :D


        Se on ihan sellanen luonnollinen juttu..


        Ei gorilla laumassakaan tulee eukot vittuilemaan sille johtaja urokselle..

        Ne gorilla eukot aattelee vaan että ompas komea uros kun noin komentelee. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Naiset on ollu semmosessa hieman alistetussa asemassa koska se on naisen paikka..

        Ja naiset itekki tykkää siitä. :D


        Se on ihan sellanen luonnollinen juttu..


        Ei gorilla laumassakaan tulee eukot vittuilemaan sille johtaja urokselle..

        Ne gorilla eukot aattelee vaan että ompas komea uros kun noin komentelee. :D

        Apinan tasollehan teikä on muutenkin jääny..


      • vahingossa.rekatulla
        Wwuwuw kirjoitti:

        Apinan tasollehan teikä on muutenkin jääny..

        Taisi puskailija paljastua :D


      • vahingossa.rekatulla kirjoitti:

        Taisi puskailija paljastua :D

        Täh?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Täh?

        Olitko puskassa?


      • teikäilijä
        Palstamäki kirjoitti:

        Olitko puskassa?

        Toi konnaketun perässä roikkuva puskailija käyttää sanaa "teikä".


      • teikäilijä kirjoitti:

        Toi konnaketun perässä roikkuva puskailija käyttää sanaa "teikä".

        Ookoo. En ole kiinnittänyt touhuun huomiota, aika paljonhan täällä on muutenkin puskailua.

        Pääasia että homma selvisi.


      • teikäilijä kirjoitti:

        Toi konnaketun perässä roikkuva puskailija käyttää sanaa "teikä".

        Aijaa..ehkä se on sitten Meikälle tarttunu..toi teikä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Aijaa..ehkä se on sitten Meikälle tarttunu..toi teikä.

        Miltä tuntuu kärytä puskailusta?


      • Wwuwuw
        Wwuwuw kirjoitti:

        Aijaa..ehkä se on sitten Meikälle tarttunu..toi teikä.

        Niin siis kyllä mä tolle rupikonnalle oon sanonu sanottavani enemmän kuin suoraan ettei mun puskailla ole tarvinnu.

        Tää on ensimmäinen kerta mun nähdäkseni kun mua epäillään jostain...

        JEE..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin siis kyllä mä tolle rupikonnalle oon sanonu sanottavani enemmän kuin suoraan ettei mun puskailla ole tarvinnu.

        Tää on ensimmäinen kerta mun nähdäkseni kun mua epäillään jostain...

        JEE..

        Mullahan tuo on vielä kokematta, eli olen tuossa suhteessa "koskematon".


      • Palstamäki kirjoitti:

        Mullahan tuo on vielä kokematta, eli olen tuossa suhteessa "koskematon".

        Meikämandoliini lähtee nyt nukkumaan ja jättää teikätamburiinit tänne puskailemaan..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Meikämandoliini lähtee nyt nukkumaan ja jättää teikätamburiinit tänne puskailemaan..

        Mullakin akoi silmät luppasemaan, mutta seurailen vielä väkisellä hetken saadaanko tänne oikeaa keskustelua.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Apinan tasollehan teikä on muutenkin jääny..

        Sanonpahan vaan että naisten asema on ihan luonnollinen ja se ei ole semmonen asia mistä meitä miehiä pitäs ruveta syyttelemään.

        Se kuulostaa feministin korvaan pahalta mutta naisia ei pidä verrata miehiin. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Sanonpahan vaan että naisten asema on ihan luonnollinen ja se ei ole semmonen asia mistä meitä miehiä pitäs ruveta syyttelemään.

        Se kuulostaa feministin korvaan pahalta mutta naisia ei pidä verrata miehiin. :D

        Naisen asema ympäri maailmaa ja läpi historian on ollut aika vaihteleva.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Naisen asema ympäri maailmaa ja läpi historian on ollut aika vaihteleva.

        Niin onhan noita Katariina suuria ollu mutta perusnaiset on ollu kotona hoitamassa lapsia ja karjaa.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Niin onhan noita Katariina suuria ollu mutta perusnaiset on ollu kotona hoitamassa lapsia ja karjaa.

        Nykyään ne ei enää osaa hoitaa edes lapsia saati karjaa.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Naiset on ollu semmosessa hieman alistetussa asemassa koska se on naisen paikka..

        Ja naiset itekki tykkää siitä. :D


        Se on ihan sellanen luonnollinen juttu..


        Ei gorilla laumassakaan tulee eukot vittuilemaan sille johtaja urokselle..

        Ne gorilla eukot aattelee vaan että ompas komea uros kun noin komentelee. :D

        Ei varmaan kannata verrata ihmisolentoa johonkin hiton gorillaan tai johonkin muuhun eläimeen. Tuntuu että jotkut ihan oikeasti luulevat että ihminen on jonkun eläimen sukulainen?? Ja selittävät vammaista käytöstä ja kehityshäiriöitä jollain elukka esimerkeillä,sitähän apinat,sitähän lampaat..ei hitto,kandeis varmaan heittää noi aatamin aikaiset teoriat roskiin jo: p ai niin,me ollaan jonkun ameeban mällejä oikeasti: p


      • peppupupu kirjoitti:

        Ei varmaan kannata verrata ihmisolentoa johonkin hiton gorillaan tai johonkin muuhun eläimeen. Tuntuu että jotkut ihan oikeasti luulevat että ihminen on jonkun eläimen sukulainen?? Ja selittävät vammaista käytöstä ja kehityshäiriöitä jollain elukka esimerkeillä,sitähän apinat,sitähän lampaat..ei hitto,kandeis varmaan heittää noi aatamin aikaiset teoriat roskiin jo: p ai niin,me ollaan jonkun ameeban mällejä oikeasti: p

        No me ollaan eläimiä. :D

        Sanonpahan vaan kun joku ihmettelee miksi naiset on aina alakynnessä.

        Se on ihan luonnollinen juttu. :D



        Jos nyt mietit minua ja sinua niin kumpikohan meistä on se kapteeni ja kumpi perämies?

        Tai jos oltais samassa sellissä... Kumpi olis vaimona?

        :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        No me ollaan eläimiä. :D

        Sanonpahan vaan kun joku ihmettelee miksi naiset on aina alakynnessä.

        Se on ihan luonnollinen juttu. :D



        Jos nyt mietit minua ja sinua niin kumpikohan meistä on se kapteeni ja kumpi perämies?

        Tai jos oltais samassa sellissä... Kumpi olis vaimona?

        :D

        Sä voit kuule leikkiä eläintä ihan yksin kettu, mä mieluummin luen jotain kehittävää: p
        "ihminen on eläin!" on vain vähän yksinkertaisten ja käytöshäiriöisten tekosyy jatkaa perseilyä: p
        okei,jos olet eläin sallinet siis että laitan sut häkkiin koska olet vaaraksi muille. ai eikö? mutta juurihan toitotit että olet eläin? et varmaan myöskään marise jos ruokasi tarjoillaan kupeista ja veden lipität astiasta,käyttäydy hyvin niin saat pähkinän: p

        naiset eivät aina ole alakynnessä. jos nykynainen vähän muuttuisi vallanotto sujuisi helposti,meillä kun ei ole toi genitaalien valta niin hirmuinen kuin miehillä(säälittävää,ton takia miehiä ei pitäis olla hallinta paikoilla kun mikä tahansa helppo hajureikä vie mennessään)

        jos me oltais sellissä sä kutoisit sukkaa ja käyttäytyisit;)


      • peppupupu kirjoitti:

        Sä voit kuule leikkiä eläintä ihan yksin kettu, mä mieluummin luen jotain kehittävää: p
        "ihminen on eläin!" on vain vähän yksinkertaisten ja käytöshäiriöisten tekosyy jatkaa perseilyä: p
        okei,jos olet eläin sallinet siis että laitan sut häkkiin koska olet vaaraksi muille. ai eikö? mutta juurihan toitotit että olet eläin? et varmaan myöskään marise jos ruokasi tarjoillaan kupeista ja veden lipität astiasta,käyttäydy hyvin niin saat pähkinän: p

        naiset eivät aina ole alakynnessä. jos nykynainen vähän muuttuisi vallanotto sujuisi helposti,meillä kun ei ole toi genitaalien valta niin hirmuinen kuin miehillä(säälittävää,ton takia miehiä ei pitäis olla hallinta paikoilla kun mikä tahansa helppo hajureikä vie mennessään)

        jos me oltais sellissä sä kutoisit sukkaa ja käyttäytyisit;)

        No periaatteessa me ollaan eläimiä.. Tapellaan reviireistä ja paneskellaan. :D

        Voin mie häkkiin mennäkin jos on kyse jostain hauskasta leikistä. ;D

        No tällä hetkellä naisille lähinnä annetaan tilaa.. Niinkuin jollekki pikkulapselle.
        Alennetaan vaatimustasoa että nimilista näyttää vähän tasa-arvosemmalta ja monikulttuurisemmalta.

        Nää telaketju lesbothan nostaa hirveän haloon jos työpaikalta ei löydy tarpeeksi naisia..
        Sinne on pakko ottaa naisia.


        Mamukeskukset on täynnä naisia.. Koko helvetin maahantulo organisaatio on täynnä naisia.
        Ei se ole ihmekään kun meitä viedään niinkuin pässiä narussa.

        Koko eurooppa on ruvennu löysäilemään sen jälkeen kun naiset päästettiin valtaan..
        Se löysäily on syövyttänyt koko järjestelmän.

        Sotilaita ei saa runnuttaa.
        Kurittomia nulikoita ei saa kurittaa.

        Kaikennäkösestä naisten oikuttelusta ja sympatiasta on yhtäkkiä tullu politiikkaa.

        Naisen haaroväli hoitaa päätöksenteon.. Vähän erilailla kuin miehillä mutta kuitenkin..

        :D


    • No hei Wau...

      Kyllä mäkin tajuan olevani helvetin etuoikeutetussa asemassa valkoisena heterona yhdessä maailman parhaimmassa maassa. Enkä mä koe siitä syyllisyyttä.

    • Ehkäniin

      Aleksi Rantamaa ajattelee vielä hiukan enemmän ja tarkemmin ja laajemmin, niin ehkä tajuaa, miksi hänkin voisi tehdä jotain toisin.

    • Tuli katsottua molemmat ja ekana tuli mieleen että tämmöisilläkö suoritteilla pääsee tuonne verokalenterin kärkipäähän. Puoli ysi ja Arvi Lind oli enemmän mun makuun.

      Kyllähän molemmilla oli ihan asiaakin. Aleksi ihan hyvin toi esille että ei myöskään enemmistön tarvitse ottaa kuraa niskaansa. Toki enemmistön asema on aina vähän haastava, esimerkiksi Ruotsinkielisten suhteellisesti suuri aloituspaikkojen määrä yliopistoissa on hyvä esimerkki. Siitä kun yritetään tehdä avausta niin aina palataan suomenkielisten parempaan asemaan.

      Papananaama toi kyllä hyvin esille tuon suhteen vallasta ja vastuusta. Toki siitä olisin kaivannut vähän esimerkkejä kuten jos yrityksellä menee huonosti niin onko tj huono kun irtisanoo ihmisiä koska on hallitukselle vastuussa.
      Tuo viikkorahavertaus oli minusta ihan oivallinen esimerkki siitä mihin pitäisi pyrkiä. Helppo tietysti antaa esimerkki noin päin. Olisi ollut mukava kuulla esimerkiksi tilanteesta jossa hän ja veljensä työskentelee tehtaassa 12 euron tuntipalkalla kunnes veljensä velvoitetaan sukupuolensa perusteella olemaan vähintään puoli vuotta armeijassa 5.10 euron päiväpalkalla.

    • En jaksa katsoa videota mutta totean että valkoinen heteromies kai on kaiken pahuuden ruumillistuma yhdessä ja erikseen. Niin monet on sanoneet jka sonovat niin että sen on pakko olla totta. Minusta olisi hienoa jos valkoisetr heteromiehet hävitettäisiin maan päältä niin meistä kaikista päästäisiin, mikään ei vituta enemmän kuin tuo ainainen ininä meidän pahuudesta ja huonoudesta. Suomessakin voitaisiin ihan hyvion tehdä niin että nyt kun kanavat on avattu että otettaisiin aina vaikka kymmenentuhannen erä ruskeita ja mustia miehiä tänne ja vastaava määrä meitä valkoisia heteromiehiä lähetettäisiin tuhoamisleireille. Ei meitä kuitenkaan kukaan ikinä mihinkään huoli niin parempi olisi hallitusti isoissa erissä laittaa meidät vaan kaasutettavaksi ja siten saataisiin melko nopeasti Suomeen vaihdettua naisten mieleiset miehet joille ne voisi tehdä lapsia ja solmia niiden kanssa onnellisia liittoja. Muutaman kymmenen vuoden päästä kukaan ei edes muistaisi että valkoisia heteromiehiä on ollut olemassakaan täällä.

    • piippiippiip

      Piti sulkea video kun muutaman sekunnin kuuntelin sitä piipitystä.

    • npc2380472389

      Valkoihoisen heteromiehen toksinen maksuliinisuus on pilannut maailmamme! Jenkeissä on valittu rasistinen fasistidiktaattori maan johtoon, jonka myötä useat seksuaalivähemmistöjen edustajat ja maahanmuuttajat joutuvat kuolemanleireille. Naiset joutuvat päivittäin kaupungilla kulkiessaan sekä julkisissa kulkuvälineissä heteromiesten tuijotusraiskaamaksi säälimättä. Viihteessä naisia tapetaan, raiskataan ja alistetaan esiintymään miesten seksiobjekteina. Videopeleissä naiset saavat kokea jatkuvasti häirintää. Niin kauan kuin etuoikeutettu heteropatriarkaatti on vallassa eivät naiset, muunsukupuoliset sekä maahanmuuttajat voi olla turvassa.

      Maailmasta on tehtävä turvallisempi, suvaitsevampi ja rakastavampi. Vaikka väkisin.

    • ylpeämies

      Molemmissa videoissa oli hyviä pointteja, mutta minusta tuolta papanaaman videosta pukkasi esiin toi toksinen maskuliinisuus, mikä toisaalta selittäisi paljon myös tuon Aleksin videon vihamielistä asetelmaa valkoista heteromiestä kohtaan.

      Otetaan esimerkki....Aleksi sanoi, että nainen dildon kanssa on ok, mutta valkoinen heteromies tekopillun kanssa on runkkari. No se on sitä toksista maskuliinisuutta ja se koskettaa molempia sukupuolia, jos sen noin kokee. Minusta kumpikin sukupuoli saa hommata itselleen ihan minkälaisia leluja omiin leikkeihin jos vaan huvittaa, eikä se tee kummastakaan sukupuolesta sen omituisempaa, se on vaan jokaisen omassa päässä.

      Minusta valkoinen heteromies, kuten itsekin olen, voi yksilötasolla itse alkaa elää kuten valkoinen heteronainen. Olla tyytyväinen ja nauttia siitä asemasta minkä on saanut. Unohtaa stereotyyppiset odotukset valkoisen heteromiehen tavasta elää ja löytää itse se oma tapa elää. Itse en aio kuulua mihinkään ryhmään tosiaan, vaan olla uniikki ihminen muitten ihmisten keskellä. Eikä minua haittaa muitten etuudet, vaan pidän kiinni omista oikeuksista....ja sen intinkin olen käynyt, enkä sitäkään kokemusta vaihtaisi mihinkään.

      En siis koe olevani etuoikeutettu tai syrjitty, vaikka olen valkoinen heteromies. Ja olen ylpeä siitä mitä olen.

      • Kaikki länsimaisen kulttuurin positiiviset aikaansaannokset tunnutaan kokevan kaikkien yhteiseksi kulttuuriperinnöksi, mutta tapa jolla menestys on hankittu, onkin osoitus valkoisen heteromiehen brutaaliudesta.


      • tarkoititkotätä
        Palstamäki kirjoitti:

        Kaikki länsimaisen kulttuurin positiiviset aikaansaannokset tunnutaan kokevan kaikkien yhteiseksi kulttuuriperinnöksi, mutta tapa jolla menestys on hankittu, onkin osoitus valkoisen heteromiehen brutaaliudesta.

        No jos tarkoitat tuolla vaikka maahanmuuttopolitiikkaa, niin minusta siihen voisi olla hyvä luoda kiintiöt myös sukupuolen perusteella. Ihmetttelen, miksi tästä turvallisesta maasta hyötyvät vaan tummat hetero ja homomiehet enimmäkseen, mihin tummat hetero ja homonaiset unohdetaan? Ja miksi tästä ei kukaan nosta äläkkää?

        Jos valkoisia heteromiehiä on liikaa valtaa pitävissä elimissä, niin kiintiöillähän tilannetta saataisiin korvattua aluksi. Sitten ajallaan kaikki normalisoituisi. Niinhän Suomeenkin saatiin tasa-arvoa naisten ja miesten välille. Oli kiintiöitä aluksi.

        Mutta minusta yksilötasolla minua ei ole syrjitty heteromiehenä tässä asiassa....eikä missään muussakaan, että en kauheasti välitä...


      • pitkätukka-68
        Palstamäki kirjoitti:

        Kaikki länsimaisen kulttuurin positiiviset aikaansaannokset tunnutaan kokevan kaikkien yhteiseksi kulttuuriperinnöksi, mutta tapa jolla menestys on hankittu, onkin osoitus valkoisen heteromiehen brutaaliudesta.

        Valkoiset heterot ovat USA:ssa nykyään vähemmistö.-Strumffia se huolestuttaa, ja siksi hän haluaa estää maahanmuuttoa, vaikka lähes kaikki Pohjois-Amerikan asukkaat ovat maahanmuuttajataustaisia. Valkoisista kaikki.

        Aika yliarvostettua ainakin jenkkien aikaansaannokset, vaikka toki siinä populamäärässä on hyviäkin asioita keksitty.


      • tarkoititkotätä kirjoitti:

        No jos tarkoitat tuolla vaikka maahanmuuttopolitiikkaa, niin minusta siihen voisi olla hyvä luoda kiintiöt myös sukupuolen perusteella. Ihmetttelen, miksi tästä turvallisesta maasta hyötyvät vaan tummat hetero ja homomiehet enimmäkseen, mihin tummat hetero ja homonaiset unohdetaan? Ja miksi tästä ei kukaan nosta äläkkää?

        Jos valkoisia heteromiehiä on liikaa valtaa pitävissä elimissä, niin kiintiöillähän tilannetta saataisiin korvattua aluksi. Sitten ajallaan kaikki normalisoituisi. Niinhän Suomeenkin saatiin tasa-arvoa naisten ja miesten välille. Oli kiintiöitä aluksi.

        Mutta minusta yksilötasolla minua ei ole syrjitty heteromiehenä tässä asiassa....eikä missään muussakaan, että en kauheasti välitä...

        "Jos valkoisia heteromiehiä on liikaa valtaa pitävissä elimissä, niin kiintiöillähän tilannetta saataisiin korvattua aluksi. "

        Kiintiöt on ihan helvetistä. Tavat, joilla "valtaa pitäviin elimiin" henkilöitä valitaan, ovat läpinäkyviä, eikä valkoisilla heteromiehillä ole niihin mitään oikoteitä. Poliittiset päättäjät valitaan vaaleilla, joissa kaikilla on äänioikeus. Talouden päättäville paikoille valinta tapahtuu myös äänestämällä panostettujen pelimerkkien suhteessa.


      • Mietteitä
        scrg kirjoitti:

        "Jos valkoisia heteromiehiä on liikaa valtaa pitävissä elimissä, niin kiintiöillähän tilannetta saataisiin korvattua aluksi. "

        Kiintiöt on ihan helvetistä. Tavat, joilla "valtaa pitäviin elimiin" henkilöitä valitaan, ovat läpinäkyviä, eikä valkoisilla heteromiehillä ole niihin mitään oikoteitä. Poliittiset päättäjät valitaan vaaleilla, joissa kaikilla on äänioikeus. Talouden päättäville paikoille valinta tapahtuu myös äänestämällä panostettujen pelimerkkien suhteessa.

        " Tavat, joilla "valtaa pitäviin elimiin" henkilöitä valitaan, ovat läpinäkyviä, eikä valkoisilla heteromiehillä ole niihin mitään oikoteitä."

        Läpinäkyviä? Miten esimerkiksi Suomessa eri puolueiden rahoitukset ja valintaperusteet ovat läpinäkyviä? Ja toksinen maskuliinisuus pätee myös naisiin ja heidän päätöksiinsä edelleen...moni nainen vielä haluaa päättäjäksi miehen....

        Asenteet muuttuu hitaasti, jos haluaa nopeuttaa niitä, otetaan kiintiöitä mukaan hetkeksi. Valta ei Suomessa ole enää radikaalisti valkoisen heteromiehen käsissä, joten sinne ei tarvitse kiintiöitä enää, mutta vaikkapa tuo maahanmuutto voisi olla kiintiöity 50/50 naisten ja miesten kesken muutaman vuoden... vaikka 10 vuotta. Ei pitäisi olla kenelläkään mitään sitä vastaan, vai harmittaisiko se sinua?


      • pitkätukka-68
        Mietteitä kirjoitti:

        " Tavat, joilla "valtaa pitäviin elimiin" henkilöitä valitaan, ovat läpinäkyviä, eikä valkoisilla heteromiehillä ole niihin mitään oikoteitä."

        Läpinäkyviä? Miten esimerkiksi Suomessa eri puolueiden rahoitukset ja valintaperusteet ovat läpinäkyviä? Ja toksinen maskuliinisuus pätee myös naisiin ja heidän päätöksiinsä edelleen...moni nainen vielä haluaa päättäjäksi miehen....

        Asenteet muuttuu hitaasti, jos haluaa nopeuttaa niitä, otetaan kiintiöitä mukaan hetkeksi. Valta ei Suomessa ole enää radikaalisti valkoisen heteromiehen käsissä, joten sinne ei tarvitse kiintiöitä enää, mutta vaikkapa tuo maahanmuutto voisi olla kiintiöity 50/50 naisten ja miesten kesken muutaman vuoden... vaikka 10 vuotta. Ei pitäisi olla kenelläkään mitään sitä vastaan, vai harmittaisiko se sinua?

        Kiintiöissä on ongelmansa. Tietenkään ei ole järkevää valita huonompaa ehdokasta vain sillä perusteella että hän on kiintiön mukainen.
        Silti kiintiöt auttaa siinä, että tulee väkisinkin monipuolisempaa näkökulmaa esimerkiksi "äijäkiintiön" tilalle.

        Kiintiöiden pitää silti olla melko väliaikaisia, eikä missään tapauksessa silloinkaa esmes 50/50 luokkaa.


      • Mietteitä kirjoitti:

        " Tavat, joilla "valtaa pitäviin elimiin" henkilöitä valitaan, ovat läpinäkyviä, eikä valkoisilla heteromiehillä ole niihin mitään oikoteitä."

        Läpinäkyviä? Miten esimerkiksi Suomessa eri puolueiden rahoitukset ja valintaperusteet ovat läpinäkyviä? Ja toksinen maskuliinisuus pätee myös naisiin ja heidän päätöksiinsä edelleen...moni nainen vielä haluaa päättäjäksi miehen....

        Asenteet muuttuu hitaasti, jos haluaa nopeuttaa niitä, otetaan kiintiöitä mukaan hetkeksi. Valta ei Suomessa ole enää radikaalisti valkoisen heteromiehen käsissä, joten sinne ei tarvitse kiintiöitä enää, mutta vaikkapa tuo maahanmuutto voisi olla kiintiöity 50/50 naisten ja miesten kesken muutaman vuoden... vaikka 10 vuotta. Ei pitäisi olla kenelläkään mitään sitä vastaan, vai harmittaisiko se sinua?

        Meidän maahanmuuttajat on keskimäärin niin hyödytöntä ja turhaa sakkia, että määrää voisi yleensäkin kiintiöidä alaspäin. Se ilo miesvaltaisesta matusakista on, että ne eivät sentään ihan pelkästään yksinään sikiä. Suomalaisen siiderivalaan saaduilla kakaroilla ehkä sentään on lukutaitoinen äiti ja yleensä se isä katoaa aika pian perheen elämästä. Yksikin jätesäkkiin pukeutunut kauniimman sukupuolen edustaja sen sijaan alkaa synnyttämään lisää näitä täydellisiä järjestyshäiriöitä.

        "Suomessa eri puolueiden rahoitukset ja valintaperusteet ovat läpinäkyviä? "

        Jokainen voi perustaa halutessaan oman puolueen tai osallistua jonkin puolueen toimintaan. Puolueen sisäinen toiminta sitten taas on puolueen sisäinen asia. Kannatus mitataan ja edustajat valitaan vaaleilla ja äänestäjän tehtäväksi jää valita vähiten huono vaihtoehto. Jos äänestäjän ääni on rahalla ostettavissa, niin se on äänestäjän häpeä.


      • hyvätässäonolla
        scrg kirjoitti:

        Meidän maahanmuuttajat on keskimäärin niin hyödytöntä ja turhaa sakkia, että määrää voisi yleensäkin kiintiöidä alaspäin. Se ilo miesvaltaisesta matusakista on, että ne eivät sentään ihan pelkästään yksinään sikiä. Suomalaisen siiderivalaan saaduilla kakaroilla ehkä sentään on lukutaitoinen äiti ja yleensä se isä katoaa aika pian perheen elämästä. Yksikin jätesäkkiin pukeutunut kauniimman sukupuolen edustaja sen sijaan alkaa synnyttämään lisää näitä täydellisiä järjestyshäiriöitä.

        "Suomessa eri puolueiden rahoitukset ja valintaperusteet ovat läpinäkyviä? "

        Jokainen voi perustaa halutessaan oman puolueen tai osallistua jonkin puolueen toimintaan. Puolueen sisäinen toiminta sitten taas on puolueen sisäinen asia. Kannatus mitataan ja edustajat valitaan vaaleilla ja äänestäjän tehtäväksi jää valita vähiten huono vaihtoehto. Jos äänestäjän ääni on rahalla ostettavissa, niin se on äänestäjän häpeä.

        Niin, minuahan ei tämä kaikki hetkauta pätkääkään. Maksan veroja ja niillä tehdään, mitä tehdään. En edes äänestä, koska katson sen tarpeettomaksi juuri tuon puoluejärjestelmän vuoksi. Mikään ei ole oikeasti läpinäkyvää ja luulenkin, että tätä maata ohjaillaan ihan muualtakäsin. Noi pellet Arkadianmäellä on vaan marionetteja.

        Mutta olen tyytyväinen omaan valkoisen heteromiehen elämääni, enkä koe ollenkaan, että minua syrjittäisiin. Saan olla ihan se mitä haluan. Vaikka täällä vilistää partalapsia ja naisia jotka pukkaavat penskoja kaikenlaisten onnenonkijoiden kanssa, ei se minulta vie yhtään enempää pois, kun naapurin valkoiselta heteronaiseltakaan.


      • kivanäitäonmiettiä
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kiintiöissä on ongelmansa. Tietenkään ei ole järkevää valita huonompaa ehdokasta vain sillä perusteella että hän on kiintiön mukainen.
        Silti kiintiöt auttaa siinä, että tulee väkisinkin monipuolisempaa näkökulmaa esimerkiksi "äijäkiintiön" tilalle.

        Kiintiöiden pitää silti olla melko väliaikaisia, eikä missään tapauksessa silloinkaa esmes 50/50 luokkaa.

        No viskasin vaan tuonne idean kiintiöistä, että siinä on yksi tapa luoda tasa-arvoista maailmaa nopeammin. Tiedän kyllä, että on mahdotonta luoda sellaisia kiintiöitä, että tulisi mahdollisimman monipuolinen kattaus kaikenlaista päättäviin elimiin. Nyttenhän jo päätäntä alueittainkin kokee jonkinlaista epäoikeudenmukaisuutta...suurin osa päättäjistä asuu tiheämminasutuilla alueilla. Sekin on pulma....

        Tasa-arvo on aikalailla päänsisäinen asia kaikilla.... pitäisi vaikuttaa asenteisiin ja kulttuuriin, ennemmin kuin politiikkaan tai lakeihin.... Mutta se on hidasta....mutta väistämätöntä. Eihän enää ketään tietääkseni heitetä noitana koskeen? Eli muutosta on tapahtunut. :oD


    • pitkätukka-68

      Ätmit on saastaista ja kuvottavaa jengiä, ja maailma olisi parempi paikka ilman heitä.

      Eihän tuo kamalaa keskustua herätä.

      Itse en tosin ole sitä mieltä, sillä onhan heilläkin oikeus elää, ja ehkä joku heillekin käyttöä keksii. Ei he minua ainakaan isommin häiritse. Mitä nyt jatkuva ruikutus saa aikaan huonoa ilmapiiriä, mutta tuohon nyt syyllistyy monet muutkin.

    • Mä mitään vitun tubettajia ala kuuntelemaan. Jos eivät osaa kirjoittaa sanomaansa tekstiksi, niin oma on häpeänsä.

      Mutta tubettajan kysymykseen "Kuka meitä puolustaa jos ei me itse?" on tietysti ilmiselvä vastaus, että ei kukaan. Niin kauan kuin on jotain mitä puolustaa, kannattaa puolustaa. Ja sitten kun ei ole, on jonkun muun aika puolustaa jotain muuta.

      Mikä tahansa narisevien toiseuksien tai paskanaamojen ryhmä yrittää siirtää vastuunsa kaikesta valkoiselle lihaa syövälle heterolle. Ei onnistu. Te hoidatte omat juttunne, me hoidamme omat juttumme. Ensimmäinen sääntö on, että valittaa ei saa. Jos valitat, niin määrittelet itsesi valittavaksi luuseriksi.

    • pitkätukka-68

      Musta ihan hauska provosointiyritys, ja olenhan minäkin joskus naureskellut tuollaista asennetta joillekin feministiksi itsensä luokitteleville. itse olen feministi sen sanakirjamerkityksessä. Nuo taas ovat naispuolisia sovinisteja.

      Jännä muuten miten sanat feminismi ja sovinismi sisältävät eri arvot.

      Mutta oleellista on kysymys, miksi enemmistöä pitäisi suojella. Tai tietenkään miehet eivät ole populassa enemmistö, mut...

      USA:n presidentiksikin valittiin valkoinen heteromies, vaikka nainen (tosin valkoinen ja käsittääkseni hetero) sai paljon enemmän ääniä.

      Jos olisin lukenut videon puheen pelkkänä tekstinä, olisin veikannut kirjoittajaksi Tuomas Enbuskea (jota muuten halasin kun sen ainoan kerran hänet olen tavannut, valkoinen heteromies hänkin :).

      Katsoin muuten tos Sekasin -sarjan molemmat kaudet viime viikolla. Hyvä että niistäkin asioista puhutaan, mut olisihan se sarja voinut olla vähän paremminkin mietitty. Se tosin ei liittynyt aiheeseen, sillä sehän oli hyvinkin heteronormaattinen sarja.

      • "USA:n presidentiksikin valittiin valkoinen heteromies, vaikka nainen (tosin valkoinen ja käsittääkseni hetero) sai paljon enemmän ääniä. "

        Sillä ei ollut mitään merkitystä onko joku ehdokas nainen vai mies, homo tai hetero. USA on liittovaltio, jossa on 50 osavaltiota. Kukin osavaltio päättää miten valitsijamiehet lähettää siihen kokoukseen, jossa liittovaltion presidentti valitaan. Siksi on epärelevanttia laskea yhteen eri valtioissa laskettuja ääniä.


      • <<Mutta oleellista on kysymys, miksi enemmistöä pitäisi suojella. Tai tietenkään miehet eivät ole populassa enemmistö, mut...>>

        Globaalsiti "valkoiset heteromiehet" ovat selkeä vähemmistö.

        Mutta asiaan: Eikö todellinen tasa-arvo tarkoita sitä, että jokaista kohdellaan yksilönä riippumatta ihonväristä, maailmankatsomuksesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta? Miksi "valkoisten heteromiesten" kohdalla pitäisi mielestäsi olla toisin?

        USA:n presidentinvaalien tulos (Trump valittiin, vaikka Clinton sai pari miljoonaa ääntä enemmän) ei johdu siitä, että Trump on mies, vaan Yhdysvaltain presidentinvaalien jokseenkin älyttömästä valitsijamiesjärjestelmästä ja vähäväkisten osavaltioiden suhteettoman suuresta painoarvosta suhteessa rannikoiden väkirikkaisiin osavaltioihin.


      • SirCucco kirjoitti:

        <<Mutta oleellista on kysymys, miksi enemmistöä pitäisi suojella. Tai tietenkään miehet eivät ole populassa enemmistö, mut...>>

        Globaalsiti "valkoiset heteromiehet" ovat selkeä vähemmistö.

        Mutta asiaan: Eikö todellinen tasa-arvo tarkoita sitä, että jokaista kohdellaan yksilönä riippumatta ihonväristä, maailmankatsomuksesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta? Miksi "valkoisten heteromiesten" kohdalla pitäisi mielestäsi olla toisin?

        USA:n presidentinvaalien tulos (Trump valittiin, vaikka Clinton sai pari miljoonaa ääntä enemmän) ei johdu siitä, että Trump on mies, vaan Yhdysvaltain presidentinvaalien jokseenkin älyttömästä valitsijamiesjärjestelmästä ja vähäväkisten osavaltioiden suhteettoman suuresta painoarvosta suhteessa rannikoiden väkirikkaisiin osavaltioihin.

        Selityksesi ontuu. Vähäväkisten osavaltioiden painoarvo korostuu senaatissa, ei niinkään presidenttiä valitessa. Lisäksi monet väkimäärältään pienet osavaltiot äänesti Clintonia. Kalifornia ja New York menee isolla marginaalilla demokraatille riippumatta siitä mikä aasi on ehdokkaana, mutta presidentiksi valitaan norsu kahden vuoden päästäkin jos se voittaa Teksasin, Floridan, Pennsylvanian, Ohion, Michiganin, Carolinat ja Georgian.


    • pitkätukka-68

      Tubettajat on saastaista ja kuvottavaa jengiä, ja maailma olisi parempi paikka ilman.

    • valkoinen länsi on paha..kivittäkää lols niin niin,kyllähän muutkin ovat aika perseestä mutta miettikää mitä länsi on saanut aikaiseksi,hotsaatteko? : p

    • lihanpala.henkitorvessa

      Valkoinen lihaasyövä heteromies?

      Lyriikkaa:
      Lihanpalaan tukehtynyt, naamaltaan kalman valkoinen. Kuolonkankeus on lihaasyövän valkoisen miehen viagra.

    • Mä olen valkoinen heteromies, ja vieläpä helvetin ylpeä siitä!

      Jos kommenttini jotakuta ahdistaa, niin 🖕🏻

      Miksi kenenkään pitäisi tuntea syyllisyyttä aiempien sukupolvien tai jonkun toisen tekemisistä vain siksi, että sattuu kuulumaan ihonväriltään ja seksuaaliselta suuntautumiseltaan samoihin ryhmiin?

      Ja valkoisen heteromiehen saavutukset... niin, mitäs merkittäviä tieteellisiä, taloudellisia tai yhteiskunnallisia läpimurtoja Afrikassa, Intiassa tai Lähi-idässä onkaan tehty viimeisen muutaman sadan vuoden aikana? Täällä, missä me valkoiset heteromiehet asustamme, on kaikilla yhtäläinen äänioikeus ja jokaisella lain suoma mahdollisuus puhua julkisesti meitä valkoisia heteromiehiä vastaan ilman pelkoa vankilaan joutumisesta, teloituksesta tai kehon julkisesta silpomisesta. Ovatko vastaavat laajat kansalaisoikeudet ja vapaudet kuinka yleisiä maailmankolkissa, jotka eivät ole valkoisen heteromiehen lajityypillistä elinaluetta? Entä kehittynyt terveydenhoito, sosiaaliturva tai uskonnonvapaus? Vapaus valita seurustelukumppaninsa tai puolisonsa oman makunsa mukaan?

      Kyllä, me valkoiset heteromiehet olemme kaikki kerrassaan hirvittäviä, syntyjään itsestään Pyhästä Saatanasta, Beelzebubin Ensimmäisiä Poikia, ja jokainen meistä tulisi korvata mustalla homomiehellä, niin johan alkaisivat asiat luistaa, naisen euro olisi kaksi euroa, äitiysvapaa kerryttäisi tuplaten eläkettä, hoitoalalla tienaisi enemmän kuin juristina tai liikennelentäjänä, ja koskaan ei enää olisi ikävää räntäsadetta!

      Niin, ja sanottakoon vielä sekin, että syön myös lihaa.

    • ei_oikeeta_ammattia

      " SirCucco
      Mä olen valkoinen heteromies, ja vieläpä helvetin ylpeä siitä! "

      Valitettavasti et ole vieläkään tukehtunut lihanpalaan.

      Lihaa syövä valkoinen heteromies on paska ammatti. Siksi olet sohvalla ryppävä työtön juoppo luuseri.

      • Helli toki huolella minusta rakentamaasi kuvaa, jos se hivelee vainajan henkäyksen haurasta itsetuntoasi ja saa kvarkin kokoisen egosi pullistumaan kokonaiseksi hadroniksi.

        Lauantaina ajattelin paistaa pihvit naudan sisäfileestä. Mausteiksi riittävät suola ja pippuri. Ensin pannulla medium miinukseksi, sitten folioon vetäytymään. Pihvien vetäytyessä paistetaan suppilovahverot ja tarjoillaan kera sipulin ja tillin. Lisukkeeksi vielä uunissa kypsennettyjä, halkaistuja perunoita. Palan painikkeeksi laadukasta italialaista punaviiniä. Hyvässä seurassa tietenkin. 😇


      • Onko_odotettavissa
        SirCucco kirjoitti:

        Helli toki huolella minusta rakentamaasi kuvaa, jos se hivelee vainajan henkäyksen haurasta itsetuntoasi ja saa kvarkin kokoisen egosi pullistumaan kokonaiseksi hadroniksi.

        Lauantaina ajattelin paistaa pihvit naudan sisäfileestä. Mausteiksi riittävät suola ja pippuri. Ensin pannulla medium miinukseksi, sitten folioon vetäytymään. Pihvien vetäytyessä paistetaan suppilovahverot ja tarjoillaan kera sipulin ja tillin. Lisukkeeksi vielä uunissa kypsennettyjä, halkaistuja perunoita. Palan painikkeeksi laadukasta italialaista punaviiniä. Hyvässä seurassa tietenkin. 😇

        SirCuccon ja valittujen valkoisten "heteromiesten" joukkoitsemurha lihanpaloihin tukehtumalla.

        Lasketaanko mulkkuun tukehtuminen piireissänne lihanpala äksidentiksi vai onko kyseessä nahanpalaan tukehtumisesta?


      • Onko_odotettavissa kirjoitti:

        SirCuccon ja valittujen valkoisten "heteromiesten" joukkoitsemurha lihanpaloihin tukehtumalla.

        Lasketaanko mulkkuun tukehtuminen piireissänne lihanpala äksidentiksi vai onko kyseessä nahanpalaan tukehtumisesta?

        Sinä se sitten olet ihana ihminen. Kaltaisiasi vilpittömiä ja lapsenmielisiä ajatuksen sakeutusaltaita maailma tarvitsisi enemmän. 🤣

        Ystävä rakas, rukoilen Suurelta Cthulhulta vailla ketunhäntää kainalossani, että elämäsi näyttäytyy antoisana siitä älyllisestä sammakkoperspektiivistä, josta olet vailla omaa syytäsi tuomittu maailmaa tarkastelemaan.


    • kusinen_paikka

      "Onko valkoinen heteromies paha? "

      Sitä pitää kysyä Etelä-Afrikan asujilta, jotka ovat buuria padassa keittäneet ja maistaneet.

      Saattaa maistua oranssilta hollantilaiselta?

      Ei kuitenkaan Trumpilta koska kusessa marinoituneessaa Trumpissa on kusisessioiden jäljiltä taatusti kusen maku.

    • Anonyymi

      Hemmoteltu valkoihoinen heteromies kitisee omasta hyvinvoinnistaan. Tää pentu voi mennä takaisin ala-asteelle kiukuttelemaan.

    • Anonyymi

      Vittuakos kyselee jos ei itse viitsi ottaa selvää. Tuo paskan tuottaja ei ole mikään jumala, vaan täysin perseestä revitty näsäviisas teini joka on saanut kommunistiselta Yleisradiolta mandaatin tehdä niin paljon vasemmistolaista roskaa kuin pystyy ja esiintyy vielä jonain asiantuntijana, vaikka suurin osa jutuista on suoraan tietosanakirjasta kopioitua ja vasemmistolaisella ideologialla väritettyä propagandaa. En halua elää maailmassa jossa Aleksi Rantamaan kaltaiset heikot ihmiset Yleisradion tuella yrittää saada revittyä vahvemmista kaiken irti ja ovat itse haluttomia tekemään yhteisen edun puolesta mitään koska eivät edes siihen pystyisi. Näillä on aina joku tekosyy johon vedota, ettei oma huonommuus paljastuisi. Aleksi Rantamaa on heikko eikä häntä kohtaan tule tuntea sääliä. Heikkojen ihmisten on kuoltava pois evoluution mukana ja niin tulee tapahtumaan. Heikkojen ihmisten kaltaisia ei tule tuottaa tähän maailmaan lisää. Vammaiset, vasemmistolaiset, mielisairaat jne. jne eivät ole sitä materiaalia jota me tarvitsemme. Meidän tulee pitää huolta rotumme ja geeniperimämme laadusta. Aleksi Rantamaa oltaisiin tapettu Hitlerin Saksassa keskitysleirillä ja niin kuuluisi tehdä nykyäänkin. Sairaiden ihmisten tilalle pitää saada henkisesti ja fyysisesti terveitä ihmisiä. Henkisesti ja fyysisesti terve ihminen määriteltäisiin siten, että ihminen joka ei ole Aleksi Rantamaan kaltainen, täyttää haluamamme kriteerin. Pois huono aines joukostamme.

    • Anonyymi

      Rantamaa&Libiso Retkikunta Jäämerelle ohjelmassa Rantamaa itkeä tihrusti liki jokaisessa kohtauksessa mikä hänestä kuvattiin.
      Perillä Pykeijassa liehui 🌈 sateenkaarilippu. Onko tämä Libiso myös sateenkaarimiehiä vai miten noin hyvää pataa Aleksin kanssa.

    • Anonyymi

      Vähemmistöt byää..

      Homojen on saatava adoptoida, koska tasa-arvo!

      Mutta eihän homot voi saada lapsia, joten miksi oikeus adoptoida?

      Homoilla on siis pelkkiä oikeuksia, ilman velvollisuuksia?

      Homojen velvollisuus on pysyä lapsettomina!

      • Anonyymi

        On se kumma kun homot huutavat oikeuksiensa perään ja joukko feministejä on välittömästi puolustamassa. Homon velvollisuus on pysyä lapsettomana.

        Isäkin voi olla jo äiti kun ilmoittaa väestörekisteriin. Aika hurjaa ja tätä mädättyneisyyttä kannattaa juuri feministit.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2265
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      68
      1897
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1715
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1604
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      145
      1583
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1514
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe