tekstissä ristiriitaa:
"Menestyäksesi tässä tehtävässä on tärkeää, että olet itseohjautuva,
energinen ja tavoitehakuinen. Koulutukseltasi voit olla taloushallinnon
ammattilainen tai alan opiskelija. Työssä menestyminen ei edellytä
kirjanpidollista osaamista, mutta toivomme ymmärrystä kirjanpidon
perusteista.
Eduksi katsomme kokemuksen taloushallinnon tehtävistä ja talouden
ennusteiden laatimisesta sekä Netvisor -järjestelmästä."
Tehtävien kuvaus:
"Toimenkuvaasi kuuluu muun muassa päivittäinen
myyntilaskutus, ostolaskujen tiliöinti sekä talouden ennusteiden laadinta
toimitusjohtajan apuna."
Ja tähän tehtävään sopiva henkilö on taloushallinnon ammattilainen. Sitä osaamista ilmeisesti tarvitaan tuohon ennusteiden laatimiseen toimistusjohtajan apurina. No jaa, tietty eteneminen työssä pitää aina pitää mielessä...
Tiliöinti!
Mitään ristiriitaa teksteissä?
2
189
Vastaukset
- Ilmoitustentaso
Osa työpaikkailmoituksista on luokattomia tekeleitä. Olisi parempi että käytettäisiin tolkullista kieltä. Sen sijaan työpakkailmoituksiin on tungettu ristiriitaista tingeltangelia. Antaa varsin huonon kuvan työnantajasta ja työnantajan järjen juoksusta.
Ostolaskujen tiliöinti sekä talouden ennusteiden laadinta toimitusjohtajan apuna."
Jos ei ole talouden ammattilainen niin talouden ennusteiden laadinta ei tule onnistumaan.
Ostoslaskujen tilöinti ei siinä työssä mitenkään auta.
Seuraava lause on kyllä hölmöyden huippu.
Se ei kerro yhtään mitään. Kuitenkin niin kovin yleisesti käytetty.
"Menestyäksesi tässä tehtävässä on tärkeää, että olet itseohjautuva,
energinen ja tavoitehakuinen" - qwertyuio
Tuossa yritetään minusta sanoa, että haluamme sinun osaavan kaiken mutta emme ole valmiita maksamaan mitään. Tätä tämä varsin usein on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413