Miksi nainen haluaa pettävän miehen?

Kaikysyäsaa

Eikö uskollisuus ole tärkeää suhteessa?

28

379

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknosonni

      Pettävä mies on äärimmäisen tärkeä osa kokonaiskuvassa. Pettävä mies ei mahda mitään petturuudelleen, sillä hänessä ei ole munaa sanoa ei. Joten kaiken syyllistämisen voi unohtaa, ja katsoa asiaa toisesta näkökulmasta.

      Eivät ihmiset ole luotuja toisilleen. Tämä on kollektiivinen harha.

      (Naurua)

      • Teknosonni

        Ehkä tuota pitäisi hieman viilata, sillä siinä on miehen mentävä aukko. Ja se aukko on siinä että kukaan ei ole kyllin hyvä pettämättä jätettäväksi.

        Lähdenkin tästä vähän paneskelemaan.

        (naurua)


      • Teknosonni
        Teknosonni kirjoitti:

        Ehkä tuota pitäisi hieman viilata, sillä siinä on miehen mentävä aukko. Ja se aukko on siinä että kukaan ei ole kyllin hyvä pettämättä jätettäväksi.

        Lähdenkin tästä vähän paneskelemaan.

        (naurua)

        Suurin saalis on aina varattu, eli sidottu johonkin kollektiiviseen parisuhdekäsitykseen. Täten aiheutettu vahinko on kaksinkertainen, ellei jopa kolminkertainen.

        Joko mä lähdin vähän paneskelemaan?

        (Reps)


      • Panosonni
        Teknosonni kirjoitti:

        Suurin saalis on aina varattu, eli sidottu johonkin kollektiiviseen parisuhdekäsitykseen. Täten aiheutettu vahinko on kaksinkertainen, ellei jopa kolminkertainen.

        Joko mä lähdin vähän paneskelemaan?

        (Reps)

        Naisen pyydystäminen Helsingin yöelämästä on maailman yksinkertaisin temppu. Ensinnäkin on oltava valmis lähes mihin tahansa. Millään pläänillä ei tee mitään, eikä tee myöskään arvojärjestelmillä ja systemaattisilla kauneuskäsityksillä. Ainoa asia mitä tarvitaan, on tarkat silmät. Naisia voi lukea kuin avointa kirjaa. Päälle käyviltä saa aina pillua, sen nyt tajuaa jo idioottikin. Hypessä viheltäjät voi jättää oman onnensa nojaan, sillä he eivät etsi mitään. Yksinäiset kannattaa kiertään kaukaa, sillä heissä on jokin mentaalipuolen vika.

        Kannattaa valita sellainen nainen, joka ei tunnu olevan paikalla, vaikka on paikalla. Hän on yleensä ystävättäriensä kanssa liikenteessä, mutta erottuu joukosta kaikilla mahdollisilla tavoilla. Etsikää surullinen kaunotar. Te löydätte sellaisen, jos avaatte silmät ja olette paikalla oikeaan aikaan oikeassa paikassa.

        Etsikää haavoittuneita, verta vuotavia ja itkunsa juuri pyyhkineitä. Te olette saalistajia, ette saaliita.

        (Hirn)


    • Eiköhän masokistit ja polyamorikot ole kumminkin vähemmistönä...

      • Teknodonna

        Ei, mielestäni.

        Mielestäni tärkeintä on kirjoittaminen.

        (Hirn)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Ei, mielestäni.

        Mielestäni tärkeintä on kirjoittaminen.

        (Hirn)

        Ja et joku lukee ne kirjoitukset?🤣


      • Teknodonna
        mazy kirjoitti:

        Ja et joku lukee ne kirjoitukset?🤣

        Mjaa

        En puhunut omistani. Omani voivat varsin mainiosti.

        (Hirn)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        En puhunut omistani. Omani voivat varsin mainiosti.

        (Hirn)

        Selvä. Mun pitäis opiskella nyt pää sauhuten ja mua ei yhtään huvita. Perjantaina on näyttö..


      • Teknodonna
        mazy kirjoitti:

        Selvä. Mun pitäis opiskella nyt pää sauhuten ja mua ei yhtään huvita. Perjantaina on näyttö..

        Okke

        Koita näyttää. Maailma on yksi valtava näytön paikka.


      • Teknodonna kirjoitti:

        Okke

        Koita näyttää. Maailma on yksi valtava näytön paikka.

        Koitan koitan...sitte on vielä yks näyttö ja loppu. Koulu käyty!!!😃


      • Teknodonna
        mazy kirjoitti:

        Koitan koitan...sitte on vielä yks näyttö ja loppu. Koulu käyty!!!😃

        Onks muuten Chaita näkynyt?

        Noin asiasta alkuun.


      • javäri

        Minkälainen tinsa sulla on? Karvoilla vai ilman?


      • Teknodonna kirjoitti:

        Onks muuten Chaita näkynyt?

        Noin asiasta alkuun.

        Juu juoksi just nurkan taa...( mist helv se puhuu )...on on...🤔


      • javäri kirjoitti:

        Minkälainen tinsa sulla on? Karvoilla vai ilman?

        Ei kuulu puheenaiheisiin...


      • Teknodonna
        mazy kirjoitti:

        Juu juoksi just nurkan taa...( mist helv se puhuu )...on on...🤔

        Chai on mun ensirakkaus. Hän loi mulle kasvot. Kirjoitin periaatteessa suhteellisen hauskan tarinan tänne, mutta tämä maailma - se syö lapsensa.

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Chai on mun ensirakkaus. Hän loi mulle kasvot. Kirjoitin periaatteessa suhteellisen hauskan tarinan tänne, mutta tämä maailma - se syö lapsensa.

        (Naurua)

        Kannibaaleja....ja ensirakkaus, jotenkin jännä asiayhteys...


      • Teknodonna
        mazy kirjoitti:

        Kannibaaleja....ja ensirakkaus, jotenkin jännä asiayhteys...

        Ehkä sun kannattaisi lukea.

        Ei millään viiveellä, vaan nyt.

        (Hirn)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Ehkä sun kannattaisi lukea.

        Ei millään viiveellä, vaan nyt.

        (Hirn)

        Ehkä...pitäs osata keskittyä ja en osaa..toisaalta mä voin keskittyä vasta, kun muut nukkuu..


      • mazy kirjoitti:

        Ehkä...pitäs osata keskittyä ja en osaa..toisaalta mä voin keskittyä vasta, kun muut nukkuu..

        Täytyy kuunnella musiikkia ja päästä oikeaan mielentilaan...

        Adjöö!!


      • Trollipeikko
        Teknodonna kirjoitti:

        Chai on mun ensirakkaus. Hän loi mulle kasvot. Kirjoitin periaatteessa suhteellisen hauskan tarinan tänne, mutta tämä maailma - se syö lapsensa.

        (Naurua)

        Chai katosi tosiaan nopeammin kuin soopeli ehti vapauttaa suolikaasuaan. Sääli.

        Toivottavasti tarinan kirjoittaja ehti nähdä kommenttini. Siinä kritisoitiin Chain toimintaa hieman — ja täysin aiheesta.

        Minulle saattoi jäädä ruutukaappauksia tekstistä. ❤️ Kerrankin kannatti jättää välilehtiä auki lörpöttämään.


      • Teknodonna
        Trollipeikko kirjoitti:

        Chai katosi tosiaan nopeammin kuin soopeli ehti vapauttaa suolikaasuaan. Sääli.

        Toivottavasti tarinan kirjoittaja ehti nähdä kommenttini. Siinä kritisoitiin Chain toimintaa hieman — ja täysin aiheesta.

        Minulle saattoi jäädä ruutukaappauksia tekstistä. ❤️ Kerrankin kannatti jättää välilehtiä auki lörpöttämään.

        Mjaa

        Tuo jäi näkemättä.

        Harmi, sillä pidän kritiikistä. Kritiikki on eräs niistä seikoista, jotka edesauttavat meitä tiellämme täydellisyyteen.

        (Naurua)


      • Trollipeikko
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Tuo jäi näkemättä.

        Harmi, sillä pidän kritiikistä. Kritiikki on eräs niistä seikoista, jotka edesauttavat meitä tiellämme täydellisyyteen.

        (Naurua)

        Kritiikki ei kohdistunut sinuun vaan Chaihin.

        Kirjoitin, että Chai teki aivan kelvottomalla tavalla sen, mitä hän teki tarinan minä-kertojalle. Täytyyhän sellaisen toimituksen lomassa suudella kohdetta säännöllisin väliajoin! Varsinkin, jos Chai vielä oli lähellä kohteen kasvoja koko toimituksen ajan!


    • helmiä_sioille

      Varmaan samasta syystä miksi mies haluaa pettävän naisen... :D

    • petosonpäätös

      On ajan henki, että pitää pettää. Miehen, naisen. Nopeasti. Muuten ei ole mitään.
      Eikä ihminen ole kukaan. Petos on elämä.

      Petos. Valhe. Kaunein kukka. Piikkiruusu käden sisällä
      selän takana
      puristettuna.
      Piilossa.

      Kun kaikkiin koskee, elämä tuntuu.

      Silloin se vasta tuntuu.

    • Pillujen--asiantuntija

      Nainen ei halua tylsää eetua vaan pettävän jännämiehen. Siksi rosa ei kiinnostunut eetusta

    • ahdistaa

      Komeus on uskollisuutta tärkeämpää. En ole kuullut kuin joidenkin mummojen etsivän uskollista miestä. Joku nuorempi on joskus saattanut sanoa että miehen pitäisi olla luotettava mutta nämä kriteerit ovat mitättömiä kuriositeetteja ulkonäköön ja harrastuksiin verrattuna.

    • Tämä-selvä

      Syy on ihan selvä. Pettäjä miehet ovat komeita ja siksi naiset niitä haluaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      178
      9404
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      69
      7228
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      60
      3645
    4. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      105
      1428
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1332
    6. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1293
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      21
      1199
    8. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      228
      1188
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      1003
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      931
    Aihe