Suen 18.11.2017 saama sanoma

Suen 18.11.2017 saama sanoma

Te tulette kohtaamaan tulevaisuudessa hämmästyttäviä asioita. Silloin te kiitätte minua antamastani yksityiskohtaisesta harjoituksesta. Nykyinen elämänmuoto tulee muuttumaan huomattavasti.

Sinut on luotu ja suunniteltu tätä tarkoitusta varten. Poikani ja tyttäreni tulevat nousemaan näinä lopunaikoina sellaisella voimalla, mitä maailma ei ole koskaan nähnyt. Mikään ei voi voittaa sitä voimaa, joka minulla ja Morsiamellani on yhdessä.

Minä olen suojellut sinua, kätkenyt sinut ja opettanut sinua. Nyt minä tuon sinut esiin.

Voima korkeudesta on nyt sinussa. Pimeys tulee pakenemaan edestäsi. Mikään ei tule pysäyttämään tätä mahtavaa liikettä, sillä minä tulen murtamaan Saatanan niskan niiden kautta, joita Paholainen on yrittänyt niin kovasti tuhota.

Nouskaa alaspainetut ja hylätyt lapseni, sillä Mooseksen, Samuelin, Elian ja Daavidin voitelu ei ole verrattavissa siihen voimaan, joka tulee Morsiameni ylle, kun me olemme yhtä.

Jouko Pihon kommentti 7.11.2018

Selitykseksi mahdollisille ihmettelijöille: sana ”morsian” viittaa Raamatussa Jeesukseen uskoviin ihmisiin. Olivat he miehiä tai naisia, niin he ovat yhdessä Kristuksen morsian, joka tullaan kerran vihkimään taivaallisessa häätilaisuudessa Jeesuksen vaimoksi.

Toinen vertauskuva on se, että Jeesus on pää ja uskovat muodostavat Kristuksen ruumiin. Lopunaikana Pää eli Jeesus ja ruumis eli uskovat tulevat toimimaan yhdessä ennennäkemättömän suuressa voimassa, kuten Suen sanoma tuo esille.

18

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melko kinkyä, mutta kiitos ei, en halua osallistua tuollaisiin orgioihin.

      Mieluummin toteutan omat fantasiani täällä maan päällä vielä eläessäni.

    • Häkkilintu

      Kiitän ja ylistän Jumalaa! Olen yksi niistä joita on pidetty kuin sivuraiteella ja pimeyden voimien kiusattavana.
      Tiedän, että tämä pari vuosikymmentä kestänyt koulutus on jotain tarkoitusta varten. Se tulee pian avautumaan ja meidät todellakin nostetaan käyttöön. Halleluja!

    • juna-jätti-jo
      • Kyseessä ei ole minun profetiani, vaan kääntämäni ja välittämäni Sue-nimisen henkilön saama sanoma, jonka uskottavuus ei ole kiinni minusta ja minun tekemisistäni.


    • 598320-x

      4.11.2018

      Siniristin Liitto Kotkassa sunnuntaina

      Olin myös tänään Siniristin Liiton pöytäpaikan kanssa Kotkassa Kymen Suurmarkkinoilla.

      Olin yksin. Vähän oli orpo olo, kun Vihreiden vieressä olevalla teltalla hyöri kahdeksan avustajaa.

      Nihkeätä oli tänäänkin: kannattajakortteja kertyi vain kahdeksan eikä kirjojani mennyt yhtään. Siniristin Liitolla on nyt koossa 841 kannattajakorttia.
      Lähde: JoukoPihon sivustot

    • fntax98

      politikko vai profeetta? väittää olevan kumpaakin (omasta mielestään) - mutta entä muuten?
      Maaailma on ain ollut ja edelleen on täynnä haihattelijoita, äärilaidalla ne, joilla ns. messias-syndrooma. Kuvittelu, että ovat jotakin aivan erityistyyppejä. Pelastavat oman kansansa, ovat voideltuja --- jotain erikoisihmisiä... ja samalla ovat kuin jumalan valittuja - joita muut eivät muka ymmärrä? Usein kyse on persoonan ongelmasta, heikosta itsetunnosta, jota pitä koettaa pönkittää näyttelemällä että on jotakin hyvin erikoista! Jopa Raamatun ajan Profeetta ja Poliitikko...

      No, Jumala ymmärtää jokaista. Mutta onneksi ei lähde mukaan kaikkiin illussioihin. Ja onneksi hän antaa tervettä näkökykyä myös ihmisille, ettei ihan joka lajin suuruudenhulluihin kesseihin ole tarvetta innostua. Antaa kaahottajien mennä omia polkujaan, Jossakin vaiheessa moni näyttää putovan puusta arkisen maan pinnalle....

      Säälittävää on se, että enenrgiaa kuluu aivan turhaan turuilla ja toreilla. Mutt joillekin on tärkeintä olla esillä, koettaa saada edes vähän ihailua, kuvia, kiitosta. Se itsensä ihailu!

    • Siniristiloppumme?

    • 805eklri

      Sepä se. Ei voi palvella kahta Herraa, sanoi Jeesus.
      Kumartaa Taivaan elävää Jumalaa, ja saman aikaan Tämän Maailman Politiikan Jumalaa.
      Yrittäähän sitä toki voi.

      Mutta Jeesus ei tullut pönkittämään Maallisia Kuninkaita, Keisareita, eikä tämän maailman Valtakuntien menestystä. Mitä Hän opetti rukoilemaan:
      Isä meidän---- tulkoon Sinun Valtakuntasi!

      Toki itse kukin voi valita kumartaa ja palvella tämä maailman likaisia poliittisia pelejä...
      omin luvin - mutta ei pidä kuvitella että Jumala sanoisi amen sellaiseen. Ja lopputuloksenkin saa jokainen ihan omin voimin kestää....

      Jeesus sanoi: Minun Kuninkuuteni ei ole tästä maailmasta.

      Jokainen totinen uskova kumartaa Kuningasten Kuningasta!
      Jokainen totinen uskova rakentaa (vaikka vähänkin) HÄnen Valtakuntaansa!

      Joitakuita kuitenkin koukuttaa enemmän vallan-, kunnian-ja rahanhimo. Politiikan areenalla voi Nostaa Itsensä Johtajaksi! Ja voi samalla sivuuttaa Johtajan, Mestarin, Opettajan, joka käski olla palvelijoina.

      Hänen Valtakuntaansa edistämässä...

    • Vastavoima888

      Jouko Piholle, koska ahkerasti täällä luet ja mainostat itseäsi, niin voitko kertoa, miten::
      uskova voi parhaiten ja hedelmälisisti ja voimallisesti, auttaa ja parantaa sekä pitää Jumalan ilmoitusta ja totuutta esillä ja saatavilla?

      Matt. 6:6
      Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.

      Jouko, onko Jeesuksen opetus ja neuvo, EDELLEEN tehokkain ja paras keino ttähdä ja vaikuttaa yhteiskunnassa?

      MUTTA, kuten tiedätt, KUKAAN EI SITÄ TIEDÄ EIKÄ SAA TIETÄÄ, maan päällä vaan vasta perillä.

      Tässä on se eräs "suuri salaisuus" miksi rukous on voimallinen!

      Jos tahtoo ihmis-kunniaa eikä sitä kunniaa mitä Jumala antaa, niin:

      Matt. 6:5
      Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.

      Joh. 5:44
      Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka yksin on Jumala?

      Hyvää päivän jatkoa..

      • yxvain

        Hyvä teksti!

        Kenen asiaa ja kunniaa me todella etsimme?


      • Vastavoima888
        yxvain kirjoitti:

        Hyvä teksti!

        Kenen asiaa ja kunniaa me todella etsimme?

        Jes. 42:8
        Minä, Herra, se on minun nimeni, minä en anna kunniaani toiselle enkä ylistystäni epäjumalille.

        Jes. 48:11
        Itseni, itseni tähden minä sen teen; sillä kuinka onkaan minun nimeäni häväisty! Kunniaani en minä toiselle anna.

        Tässä asiassa Jumala on ehdoton.

        Työmies on palkkansa ansainnut.

        Eli Jumala on se joka tekee ja saa sittten siitä palkan.

        Mattt 6
        13 Äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta,
        SILLÄ sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen.

        Vähän on se mitä me voimme Jumalalle antaa, kiitos, kunnia ja ylistys, ja joitakin muita.

        Jos olet. kuka lie, naimisissa ja et anna vaimollesi, kiitosta ja kunniaa, kun on syytä, miten äijän käy?

        voi voi siä miestä.


      • Herätyys

        Pitää muistaa ja homioida myös se, että Kristuksen Jeesuksen omat ovat KOKO "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla eläviksi ja toimiviksi / vaikuttaviksi kutsutttuja.

        Ei vain olemaan uskossa ja elämään uskonnollisena, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi Hänen apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa Raamatun UT mukaisesti ja mukaiseksi rakentamattomina! Jossa, vain krist. uskonnollisesti eläviä, "piru" vie, vetää, johtaa ja hallitsee, ja jossa PAHA perii!!

        Kristityt on tästä pahan vallassa olevasta, saatanaa tuomiokseen palvelevan maailman / ihmiskunnan kansakuntien touhuihin ja politiikka mukautumisesta, osallisuudessa, = puolesta elämisestä ja toimimisesta ULOS, irtisanoutuviksi kutsuttuja, sitä kaikille hyväksi pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa, YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa (Raamatun UT mukaisuudessa) YKSI mielisesti = Krtistillisesti, = keskinäisessä rakkaudessa ja huolenpitoyhteydessä elävästi ja toimivasti rakentaviksi.

        Jeesuksen nimessä... uskovilleen / muillekin tähän em. kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen Kristillisyyteen, Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön HERÄTYKSEKSI, ns. HUUTAVAN ääni!

        Muistuttaen ja valistaen, vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä, puhuva ja toimiva, tähän em. Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoiettu, palvelijansa ja seuraajansa.

        Niitä muita tähän em. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja etsivä / peäänkuulutteleva.

        "Löytäneekö uskoa", Raamatun UT mukaista ja mukaiseen, Etsivä...?


    • seu-rai-lijat
    • yks-vain-

      No, antaa poijjan kuluttaa kenkänsä rikki. Kyllä se vielä ehkä ruotuun tulee, mutta luultavasti ei tule? Uppoaa suohon yhä syvemmälle, eikä ylpeys anan periksi tunnsutaa, että on ollut pimeyden ja eksytyksen talutusnuorassa? Mitä korkeammalle kurottaa, sen kovempi on pudotus.

    • missä-on-
    • politiceoo-
    • Anonyymi

      Väärennös!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe