Hirveä darra

Teknodonna

Mustavalkoista



Rakkaus on jossain toripulujen ja pomppivien varpusten takana, kivetyn aukion reunamille aseteltujen tuolinjalkojen ja kenkien lomassa.
Olennaisen alla lojuu liiskaantuneita savukkeita, käytettyjä tulitikkuja. Aukiossa linjoja, kaartuvia ja suoria. Pullonkorkki ja purukumi, hyönteinen. Luuta huitaisee näkymän pois ennen sadetta.


(Hirn)

49

1094

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

      Mjoo

      Tuosta mulle tuli mieleen, että olinkohan sammunut kadulle, kun perspektiivi oli noin outo. En osaa sanoa. Sen taas osaan sanoa, että naisten alushousut ovat kulttuuriperintöä, ja ne tulisi saattaa museolakien piiriin. Ehkä jopa maailmanperintölistalle eräänlaiseksi avoimeksi mapiksi.

      Sukupuoleni rituaalimenot alusvaatteidensa osalta erilaisissa seksuaaliorgioissa ovat aina saaneet minut syvän häpeän tilaan. Puhun nyt Aleksanterinkadusta. Koen asian hieman samalla tavalla kuin miehet, jotka rakastavat nukkejaan. Minusta alusvaatemallinuket ovat kaltoin kohdeltu ihmisryhmä planeetalla. He ovat alinta sakkaa kaikkeuden pohjalla.

      Kerron lyhyen tarinan

      Erään vaatemyymälän somistusta oltiin muuttamassa. Jälleen. Paikalle kannettiin uudet nuket puolenyön aikoihin. Purettaessa pakkauksia, ja kannettaessa nukkeja myymälän puolelle, eräs nukeista sai hittiä. Tämän polvi kolahti ovenpieleen. Polveen jäi selvä arpi. Nukke toimitettiin alakerran roskapuristimeen. Kaikki tämä tapahtui ilman mitään neuvottelua. Automaationa.

      (Hihitystä)

      • Teknodonna

        Cupressus sempervirens


        Väimerensypressi on pitkä puu, jollainen kanssasisariensa myötä reunustaa montaa huvilatietä italialaisella maaseudulla ympäri vuoden. Maisema on avoin, suorastaan tyhjä ja äänetön. Illantullen pisimmät varjot lankeavat tälle ajattomalle näkymälle, mutta linnut nuo tapaavat laulaa niiden lähteissä sukupolvesta toiseen.

        Kävin juuri paikallisen elintarvikeliikkeen pulloautomaatilla. Niitä on rivissä kaksi. Toisella ahkeroi iäkäs nainen, ja toisella nuorempi. Viinipulloja kolahteli jossain kaukaisuudessa. Emme edes vilkaisseet toisiimme. Me emme olleet täällä.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Cupressus sempervirens


        Väimerensypressi on pitkä puu, jollainen kanssasisariensa myötä reunustaa montaa huvilatietä italialaisella maaseudulla ympäri vuoden. Maisema on avoin, suorastaan tyhjä ja äänetön. Illantullen pisimmät varjot lankeavat tälle ajattomalle näkymälle, mutta linnut nuo tapaavat laulaa niiden lähteissä sukupolvesta toiseen.

        Kävin juuri paikallisen elintarvikeliikkeen pulloautomaatilla. Niitä on rivissä kaksi. Toisella ahkeroi iäkäs nainen, ja toisella nuorempi. Viinipulloja kolahteli jossain kaukaisuudessa. Emme edes vilkaisseet toisiimme. Me emme olleet täällä.

        (Hihitystä)

        Musta on tulossa Yotto-fanaatikko. Yottohan on suomalainen kaiffa, joka vääntää hienoa matskua ympäri planeettaa.

        Kuva ei liity aiheeseen (Tai mistä mäkin markkinapuolen aivoituksia voin tietää).

        https://www.youtube.com/watch?v=GuYccngL2Lw


    • Trollipeikko

      Minä olen aina pitänyt sinua suhteellisen sekopäisenä ihmisenä. ❤️

      Nyt tänne kirjoitellessani olen tullut siihen lopputulokseen, että olen itsekin sellainen.

      • Teknodonna

        Onnittelen

        Itse taas pidän valtavasti sanoista, joissa ei esiinny sinua.

        Kerro omin sanoin, mitä näet tässä kuvassa?


        https://www.youtube.com/watch?v=3kLsWPdW8LM


      • Trollipeikko
        Teknodonna kirjoitti:

        Onnittelen

        Itse taas pidän valtavasti sanoista, joissa ei esiinny sinua.

        Kerro omin sanoin, mitä näet tässä kuvassa?


        https://www.youtube.com/watch?v=3kLsWPdW8LM

        Lähinnä kuulen helvetin paskaa musaa.


      • Teknodonna
        Trollipeikko kirjoitti:

        Lähinnä kuulen helvetin paskaa musaa.

        Mjoo

        Käväisin Sörnäisten metroasemalla ostamassa savukkeita. Toisinaan, ja äärimmäisen harvoin, kuulen jotain jo liukuportaiden yläpäässä, siinä neulojen ja näiden riivaamien ihmisten tyyssijassa.

        Köyhyydestä ja kurjuudesta.

        Liuin alas, lähes painotta.

        https://www.youtube.com/watch?v=mGQLXRTl3Z0


      • Trollipeikko
        Teknodonna kirjoitti:

        Onnittelen

        Itse taas pidän valtavasti sanoista, joissa ei esiinny sinua.

        Kerro omin sanoin, mitä näet tässä kuvassa?


        https://www.youtube.com/watch?v=3kLsWPdW8LM

        Kerron sillä ehdolla, että saan testiraportin nähtäväkseni.

        Näen kasvin, joka pölyttäytyy ilmavirran avulla. Koen valtavaa tuskaa siitä, etten pääse puhaltamaan ilmaan noita siemeniä, joiden levitysjärjestelmään kuuluu laskuvarjotyyppinen lennätinmekanismi. Kun minä olin tuon tytön ikäinen, en ikinä olisi voinut edetä noin lähelle laskuvarjopölytyskukkia ilman, että olisin jo vetänyt keuhkoni täyteen ilmaa, valmiina puhaltamaan siemenet maailman tuuliin.

        Itse asiassa koen tuskan ja ärsytyksen sekaista kärsimättömyyttä siitä, että tyttö vain tuijottaa hahtuvia eikä puhalla niitä. Jos tarkemmin ajatellaan, laskuvarjohahtuvien puhaltaminenhan on palvelus luontoa kohtaan: se levittää siemenet laajemmalle alueelle kuin mitä pelkkä tuuli kenties levittäisi.

        Siementen levittämistä edistää, jos kasvin varren katkaisee, lähtee kävelemään kasvi kädessään ja puhaltelee siemeniä kävellessään. Ennen katkaisemista täytyy varmistaa, ettei a) kasvi ole kenenkään ihmisen omaisuutta, b) ettei sen varressa ole piikkejä ja c) että on itse alle 10-vuotias. Kokemuksen rintaäänellä lisäisin tähän vielä kohdan d) eli sen varmistamisen, ettei kasvin kukissa ole piilossa hyönteisiä, jotka saattavat puhallusprosessissa joutua ikävän lähelle puhaltajan kasvoja.

        Jos kyseessä on puuvillakasvi, hahtuvia ei kannata puhaltaa. Ne täytyy laittaa kiltisti koriin.


      • Trollipeikko
        Trollipeikko kirjoitti:

        Lähinnä kuulen helvetin paskaa musaa.

        Donna tietää, että minä en kiroile. Siitä hän tunnistaa Trollipeikon trollin.


      • Trollipeikko
        Trollipeikko kirjoitti:

        Lähinnä kuulen helvetin paskaa musaa.

        Tämä ei siis ollut minulta.


      • Teknodonna
        Trollipeikko kirjoitti:

        Kerron sillä ehdolla, että saan testiraportin nähtäväkseni.

        Näen kasvin, joka pölyttäytyy ilmavirran avulla. Koen valtavaa tuskaa siitä, etten pääse puhaltamaan ilmaan noita siemeniä, joiden levitysjärjestelmään kuuluu laskuvarjotyyppinen lennätinmekanismi. Kun minä olin tuon tytön ikäinen, en ikinä olisi voinut edetä noin lähelle laskuvarjopölytyskukkia ilman, että olisin jo vetänyt keuhkoni täyteen ilmaa, valmiina puhaltamaan siemenet maailman tuuliin.

        Itse asiassa koen tuskan ja ärsytyksen sekaista kärsimättömyyttä siitä, että tyttö vain tuijottaa hahtuvia eikä puhalla niitä. Jos tarkemmin ajatellaan, laskuvarjohahtuvien puhaltaminenhan on palvelus luontoa kohtaan: se levittää siemenet laajemmalle alueelle kuin mitä pelkkä tuuli kenties levittäisi.

        Siementen levittämistä edistää, jos kasvin varren katkaisee, lähtee kävelemään kasvi kädessään ja puhaltelee siemeniä kävellessään. Ennen katkaisemista täytyy varmistaa, ettei a) kasvi ole kenenkään ihmisen omaisuutta, b) ettei sen varressa ole piikkejä ja c) että on itse alle 10-vuotias. Kokemuksen rintaäänellä lisäisin tähän vielä kohdan d) eli sen varmistamisen, ettei kasvin kukissa ole piilossa hyönteisiä, jotka saattavat puhallusprosessissa joutua ikävän lähelle puhaltajan kasvoja.

        Jos kyseessä on puuvillakasvi, hahtuvia ei kannata puhaltaa. Ne täytyy laittaa kiltisti koriin.

        Mjoo

        Jos mä joskus kirjoitan kokonaisen kirjan, niin se tulee käsittelemään ainoastaan Sörkan metroasemaa. Sen ulkopuolella ei ole mitään.

        Itse näin tuon kuvan lavasteena. Jos sitä analysoisi, niin se olisi studiossa stailattu absurdi idea todellisuudesta, joka sekä on että ei ole.

        Se on heijaste mielestä, jolla on pyrkimyksiä.


        (Hihitystä)


    • Teknodonna
      • Teknodonna

        Mun mielestä ylivertaisinta elämän ilmiössä on yhdistää asioita toisiinsa.

        Se on saumatonta yhteistyötä. Kuin taikaa... mäzikkiä.


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mun mielestä ylivertaisinta elämän ilmiössä on yhdistää asioita toisiinsa.

        Se on saumatonta yhteistyötä. Kuin taikaa... mäzikkiä.

        Joko teit sen?

        Menee ihan biitilleen.


      • Trollipeikko
        Teknodonna kirjoitti:

        Joko teit sen?

        Menee ihan biitilleen.

        Sinä et ainoastaan puhu itsestäsi vaan myös vastaat itsestäsi.

        Tätä eivät dialogin puolestapuhujat osanneet ennakoida.

        En ole koskaan nähnyt mitään ”vastaavaa”.


      • Trollipeikko
        Trollipeikko kirjoitti:

        Sinä et ainoastaan puhu itsestäsi vaan myös vastaat itsestäsi.

        Tätä eivät dialogin puolestapuhujat osanneet ennakoida.

        En ole koskaan nähnyt mitään ”vastaavaa”.

        Minä en aina vastaa itsestäni. Enkä varsinkaan sanomisistani.


      • Teknodonna
        Trollipeikko kirjoitti:

        Minä en aina vastaa itsestäni. Enkä varsinkaan sanomisistani.

        Mjoo

        Makasin lauteilla lähes kaksi tuntia.

        Selittämätön raukeus valtaa olemuksen. Sen alkutekijöissä on raivoa, vihaa, rakkautta, jäähyväisiä, ikävää, unohdusta ja lepoa...

        ja kaikkea tätä yhdistävä frekvenssi.

        (Hihitystä)


      • Trollipeikko
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Makasin lauteilla lähes kaksi tuntia.

        Selittämätön raukeus valtaa olemuksen. Sen alkutekijöissä on raivoa, vihaa, rakkautta, jäähyväisiä, ikävää, unohdusta ja lepoa...

        ja kaikkea tätä yhdistävä frekvenssi.

        (Hihitystä)

        Hmmm. Kuulostaa erehdyttävästi... elämältä.

        Ehkä hieman myös... joltain Nuoren Wertherin rakastajattarelta.🍷


      • Trollipeikko

        Tuossa Yotossa ei oikein ole tarpeeksi kerroksia. Aivot pitkästyvät tuollaiseen.


      • Toivodonna
        Trollipeikko kirjoitti:

        Tuossa Yotossa ei oikein ole tarpeeksi kerroksia. Aivot pitkästyvät tuollaiseen.

        Pardonnez moi, Madam

        Koska olen yksinkertaistettu malli, niin haluaisin kysyä erästä asiaa, joka on askarruttanut tämän muun ohessa.

        Minkälaiset mahdollisuudet minun kaltaisella ihmisellä olisi olla keskustelupalstojen Toivo Ryynänen?

        a) hyvät
        b) keskinkertaiset
        c) huonot

        CV

        - Olen Pohjois-Karjalasta
        - maanläheinen
        - tumma ja tulinen
        - introspektiivinen ekstrovertti, soolosoittelija

        (Usein sekoitetaan turisteihin, sillä osaan puhua Italiaa, Ranskaa ja Saksaa, Venäjää)

        Esitän miellelläni minua, mutta Toivo on vienyt minulta kaiken. Hän on niin aito ja...

        joviaali.


        (Naurua)


      • Teknotoivo
        Toivodonna kirjoitti:

        Pardonnez moi, Madam

        Koska olen yksinkertaistettu malli, niin haluaisin kysyä erästä asiaa, joka on askarruttanut tämän muun ohessa.

        Minkälaiset mahdollisuudet minun kaltaisella ihmisellä olisi olla keskustelupalstojen Toivo Ryynänen?

        a) hyvät
        b) keskinkertaiset
        c) huonot

        CV

        - Olen Pohjois-Karjalasta
        - maanläheinen
        - tumma ja tulinen
        - introspektiivinen ekstrovertti, soolosoittelija

        (Usein sekoitetaan turisteihin, sillä osaan puhua Italiaa, Ranskaa ja Saksaa, Venäjää)

        Esitän miellelläni minua, mutta Toivo on vienyt minulta kaiken. Hän on niin aito ja...

        joviaali.


        (Naurua)

        Mjoo

        Siis Toivo riisti minulta toivon.

        Ota nyt tästä selvää.

        (Hirn)


      • toivo.nyt.rauhaton
        Teknotoivo kirjoitti:

        Mjoo

        Siis Toivo riisti minulta toivon.

        Ota nyt tästä selvää.

        (Hirn)

        Toivotonna toivodonna.


      • rakastuisin.ikihyviksi
        Toivodonna kirjoitti:

        Pardonnez moi, Madam

        Koska olen yksinkertaistettu malli, niin haluaisin kysyä erästä asiaa, joka on askarruttanut tämän muun ohessa.

        Minkälaiset mahdollisuudet minun kaltaisella ihmisellä olisi olla keskustelupalstojen Toivo Ryynänen?

        a) hyvät
        b) keskinkertaiset
        c) huonot

        CV

        - Olen Pohjois-Karjalasta
        - maanläheinen
        - tumma ja tulinen
        - introspektiivinen ekstrovertti, soolosoittelija

        (Usein sekoitetaan turisteihin, sillä osaan puhua Italiaa, Ranskaa ja Saksaa, Venäjää)

        Esitän miellelläni minua, mutta Toivo on vienyt minulta kaiken. Hän on niin aito ja...

        joviaali.


        (Naurua)

        Te Donna,

        olisitte maailman parhain Ryynäs Topi.

        Palstalla ja elämässä.


      • Teknodonna
        toivo.nyt.rauhaton kirjoitti:

        Toivotonna toivodonna.

        No voihan vittu.

        (Reps)


      • ja.rauha.toivoton
        Teknodonna kirjoitti:

        No voihan vittu.

        (Reps)

        Älähän muuta virka.

        Entä jos kosin.


      • unelmien.donna
        Teknodonna kirjoitti:

        No voihan vittu.

        (Reps)

        Luulen, että ole rakastunut Teihin.

        En saa päivistäni enää selkoa lattia performanssinne jälkeen.


      • minun.donnani
        unelmien.donna kirjoitti:

        Luulen, että ole rakastunut Teihin.

        En saa päivistäni enää selkoa lattia performanssinne jälkeen.

        Joka on aina yhdyssana. Siinä Te näette, kuinka ihminen voi kadottaa itsensä. Ilmaisunsa ja sanansa.

        Vapauden. Toivon ja Rauhan.

        Näen vain pyykkikoreja ja paljaita runkoja.
        V.tun persialaisen matonkin.


      • V.ttu nää jutut alkaa olemaan jo melko absurdeja.

        Mistä keksit aiheesi?


      • Teknodonna
        Palstamäki kirjoitti:

        V.ttu nää jutut alkaa olemaan jo melko absurdeja.

        Mistä keksit aiheesi?

        Mjaa-a

        Tuo on vaikea kysymys, sillä se pitää sisällään potentiaalisen oletuksen siitä, että en olisi niitä keksinyt.

        Osaoptimoituna voisin paljastaa, tai väittää, että suurin osa on nähtyä, koettua ja käsin kosketeltua. Eli ajan omaa asiaani. Se, minkä luon tyhjästä, on totta.

        Äitini opetti olemaan valehtelematta, tai jos piti valehdella, piti tehdä se niin taitavasti, että se kuulosti totuudelta. Sitten hän hymyili portailla, kääntyi, ja laittoi taakseen katsomatta oven kiinni.

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa-a

        Tuo on vaikea kysymys, sillä se pitää sisällään potentiaalisen oletuksen siitä, että en olisi niitä keksinyt.

        Osaoptimoituna voisin paljastaa, tai väittää, että suurin osa on nähtyä, koettua ja käsin kosketeltua. Eli ajan omaa asiaani. Se, minkä luon tyhjästä, on totta.

        Äitini opetti olemaan valehtelematta, tai jos piti valehdella, piti tehdä se niin taitavasti, että se kuulosti totuudelta. Sitten hän hymyili portailla, kääntyi, ja laittoi taakseen katsomatta oven kiinni.

        (Naurua)

        Näin ulkopuolisen silmin ajattelen että sulla on helekutin vilkas mielikuvitus.


      • Teknodonna
        Palstamäki kirjoitti:

        Näin ulkopuolisen silmin ajattelen että sulla on helekutin vilkas mielikuvitus.

        Mjoo

        Tuota ei ole kukaan kieltänyt, mutta ei ole huolellisemmin tarkasteltaessa sitä paskapuheeksikaan voinut todistaa.

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Tuota ei ole kukaan kieltänyt, mutta ei ole huolellisemmin tarkasteltaessa sitä paskapuheeksikaan voinut todistaa.

        (Naurua)

        Mun mielestä mun kuvat ovat liian vahvoja. Jos mä kirjoittaisin tyyliin näin:

        "Istun vuoteella. Reisilläni on läppäri. Kiistelen olemassaolostani. Absurdia."

        Siis mitä vittua?

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mun mielestä mun kuvat ovat liian vahvoja. Jos mä kirjoittaisin tyyliin näin:

        "Istun vuoteella. Reisilläni on läppäri. Kiistelen olemassaolostani. Absurdia."

        Siis mitä vittua?

        (Naurua)

        Tuskin kukaan on kiistänyt olemassaoloasi, mutta moni pohtii kuka olet?


      • Teknodonna
        Palstamäki kirjoitti:

        Tuskin kukaan on kiistänyt olemassaoloasi, mutta moni pohtii kuka olet?

        Mjoo

        Tämä on aina kuin tennispeliä: juuri kun olet saanut sen vaikean pallon yli verkon, se tulee takaisin, ja juuri siihen paikkaan ruuduilla, jossa et ole.

        Mulla on helvetin hyvä kämmenlyönti. Aloituksia voisi hieman harjoitella lisää, ja ennakointia.

        Vastaus siihen, kuka minä olen, on yksiselitteinen.


      • nurinkurin
        Palstamäki kirjoitti:

        Näin ulkopuolisen silmin ajattelen että sulla on helekutin vilkas mielikuvitus.

        Minä olen hän. Ja hän ja hänen arvokkuutensa on minä. Lopulta sinäkin olet me.

        Totuudessa olisi pysyttävä.

        Olin aina toivonut sisaruksia, mutta he tekivät ilkeyttä.


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Tämä on aina kuin tennispeliä: juuri kun olet saanut sen vaikean pallon yli verkon, se tulee takaisin, ja juuri siihen paikkaan ruuduilla, jossa et ole.

        Mulla on helvetin hyvä kämmenlyönti. Aloituksia voisi hieman harjoitella lisää, ja ennakointia.

        Vastaus siihen, kuka minä olen, on yksiselitteinen.

        Huomasin juuri että mä todellakin istun vuoteella ja mulla on läppäri reidellä.

        Tämä täsmennyksenä, sillä valehtelin läppärin olevan "reisillä."

        (Naurua)


      • luomistyö.ja.syntymä
        Teknodonna kirjoitti:

        Mun mielestä mun kuvat ovat liian vahvoja. Jos mä kirjoittaisin tyyliin näin:

        "Istun vuoteella. Reisilläni on läppäri. Kiistelen olemassaolostani. Absurdia."

        Siis mitä vittua?

        (Naurua)

        Niin kuin nahkan alla olisi liikettä.

        Mitä sinne on ajautunut? Kohokuvioita ja joku pyrkimässä saumoista ulos.

        Varoittaisin melkein itseäni.


      • nurinkurin kirjoitti:

        Minä olen hän. Ja hän ja hänen arvokkuutensa on minä. Lopulta sinäkin olet me.

        Totuudessa olisi pysyttävä.

        Olin aina toivonut sisaruksia, mutta he tekivät ilkeyttä.

        Minä toivoin lapsia, mutta tulikin sisarukset.


      • Trollipeikko
        Toivodonna kirjoitti:

        Pardonnez moi, Madam

        Koska olen yksinkertaistettu malli, niin haluaisin kysyä erästä asiaa, joka on askarruttanut tämän muun ohessa.

        Minkälaiset mahdollisuudet minun kaltaisella ihmisellä olisi olla keskustelupalstojen Toivo Ryynänen?

        a) hyvät
        b) keskinkertaiset
        c) huonot

        CV

        - Olen Pohjois-Karjalasta
        - maanläheinen
        - tumma ja tulinen
        - introspektiivinen ekstrovertti, soolosoittelija

        (Usein sekoitetaan turisteihin, sillä osaan puhua Italiaa, Ranskaa ja Saksaa, Venäjää)

        Esitän miellelläni minua, mutta Toivo on vienyt minulta kaiken. Hän on niin aito ja...

        joviaali.


        (Naurua)

        Arvoisa hakija,

        Kiitos mielenkiinnostanne tehtävää kohtaan.

        Haluamme kertoa teille, että hakemuksenne on hyväksytty jatkokäsittelyyn.
        Tehtävänkuvan avoinaisuudesta johtuen emme valitettavasti tässä vaiheessa pysty tiedottamaan hakuprosessin tulevista vaiheista tämän enempää.

        Onnittelumme jatkokäsittelyyn valituksi tulemisesta. Jos olisitte jättäneet yhteystietonne, olisimme saattaneet olla teihin vielä yhteydessä.

        Toivomme... anteeksi, pidämme toivomme yllä... Siis. Ajattelemme teille menestystä hakuprosessin tulevissa vaiheissa. Itse uskomme siihen, että tehtävänkuvan avonaisuus auttaa meitä sovittelemaan sitä narratiiviseen kehykseemme.


        Ystävällisin terveisin,

        T. Rollila
        Karvavarvaskoordinaattori
        Rolling Trolls Oyj


      • Trollipeikko
        Palstamäki kirjoitti:

        Näin ulkopuolisen silmin ajattelen että sulla on helekutin vilkas mielikuvitus.

        Trollipeikko saattoi juuri kuolla nauruun.


      • minä.olen.minä
        Teknodonna kirjoitti:

        Mun mielestä mun kuvat ovat liian vahvoja. Jos mä kirjoittaisin tyyliin näin:

        "Istun vuoteella. Reisilläni on läppäri. Kiistelen olemassaolostani. Absurdia."

        Siis mitä vittua?

        (Naurua)

        "Yksin olet sinä ihminen, kaiken keskellä yksin"

        Et vitussa ole.

        V. A. Koskenniemi sekoili huolella.


      • Trollipeikko
        minä.olen.minä kirjoitti:

        "Yksin olet sinä ihminen, kaiken keskellä yksin"

        Et vitussa ole.

        V. A. Koskenniemi sekoili huolella.

        "Et vitussa ole."

        Tämä on niin monitulkintaista. Moni tuottaa itseaiheutettua kitkaa sukuelimiinsä ja kuvittelee olevansa siellä, vaikka ei oikeasti olekaan. Ainakaan juuri sillä hetkellä.


      • plaseeraus
        Trollipeikko kirjoitti:

        "Et vitussa ole."

        Tämä on niin monitulkintaista. Moni tuottaa itseaiheutettua kitkaa sukuelimiinsä ja kuvittelee olevansa siellä, vaikka ei oikeasti olekaan. Ainakaan juuri sillä hetkellä.

        Ajatus oli aseteltuna muotoonsa ja äännähdettynäkin soinnikas,

        mutta tuskin tästä oli kysymys.

        Koskenniemi ei jatkanut näin radikaalisti.

        Pyrin asettamaan itseni minimalistiseen hetkeen.


    • Darran Fatima ei oo hirvee. Ilimotan tästä panettelusta Vatserin suklaatehtaalle.

      • Teknodonna

        Mjoo

        Siis olin Pohjois-Karjalasta, en Saudi-Arabiasta.

        (Hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Siis olin Pohjois-Karjalasta, en Saudi-Arabiasta.

        (Hirn)

        Mjoo

        Kumpi mielestäsi on muuten todennäköisempää, se että olen Pohjois-Karjalasta, vai arabi?

        Molemmissa paikoissa naiset kuulostavat ja näyttävät suhteellisen samalta.


      • atlas.karttakirja
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Kumpi mielestäsi on muuten todennäköisempää, se että olen Pohjois-Karjalasta, vai arabi?

        Molemmissa paikoissa naiset kuulostavat ja näyttävät suhteellisen samalta.

        Rajanveto on surrealistista.

        Paitsi kamelien kohdalla. Siinä ei voi joustaa.


      • Teknodonna
        atlas.karttakirja kirjoitti:

        Rajanveto on surrealistista.

        Paitsi kamelien kohdalla. Siinä ei voi joustaa.

        Mjoo

        Ja kellojen.

        (Hihitystä)


    • SuponProfiloija

      Skirsofrenikko ei ole koskaan yksin, eikä hiljaa. Valitettavasti. Voin vakuuttaa, ettei tuohon omahyväisyyteen ole kyllä aihetta. Sinuna vähentäisi päihteiden käyttöä ja ottaisin lääkkeeni. Omituinen höpöttelijä ja hihittelijä olet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1656
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1148
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1136
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1031
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      952
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      937
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      824
    Aihe