P234: Mies komistuu ja kerää statusta

iän myötä.

Joulukuussa 1968 syntynyt Paul Tracy vuonna 1991 22-vuotiaana pojanrääpäleenä:
https://www.motorsportimages.com/photo/1991-cart-indycars/1012817739/?race_type_id[0]=86&team_id=63&driver_id=505&is_popup=1

Ja vuonna 1994 25-vuotiaana:
https://www.motorsportimages.com/photo/1015621464-formula-one-world-championship/1015621464/?search=paul tracy 1994&is_popup=1

Tässä pari poimintaa hänen Instagramista, kuvat otettu ilmeisesti viime kesänä:
https://www.instagram.com/p/BkqxM8UnHJt/
https://www.instagram.com/p/BmqT_ngnBy5/

Ja tässä linkki koko Instagram-profiiliin. Hänellä on aika paljon kuvia siellä, kannattaa selailla :)
https://www.instagram.com/paultracyblacklabelbaggers/?hl=fi

26

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pari ekaa linkkiä ei näköjään toimi klikkaamalla, eli täytyy copypastettaa

    • lempeä_herätys

      Onko hänkin Putinin perseennuolija, jolla on mielikuvitusystäviä keskustelupalstalla?

      • mistäteitätulee

        Älä vedä Venäjän presidenttiä mukaan tähän, kun aloitus koskee Paul Tracya. Hölmö.


      • Onneksi täällä palstalla ei ole kenelläkään mitään mielikuvitusystäviä vaan kaikki kirjoittavat oman profiilinsa kautta omana itsenään.


      • Nainen39vee
        peris234 kirjoitti:

        Onneksi täällä palstalla ei ole kenelläkään mitään mielikuvitusystäviä vaan kaikki kirjoittavat oman profiilinsa kautta omana itsenään.

        Sulla on kymmenkunta, kuten olet usein kertonut ;)


      • peris234 kirjoitti:

        Onneksi täällä palstalla ei ole kenelläkään mitään mielikuvitusystäviä vaan kaikki kirjoittavat oman profiilinsa kautta omana itsenään.

        Niinpä just. Onneksi tällä palstalla varsinkin kirjautuneena kirjoittelevat tyypit ovat ihan todellisia henkilöitä, jotka ovat just niitä asiallisia ja hyvätasoisia kirjoittajia.

        Eri juttu ovatkin sitten jotkut ätmit, jotka täällä kirjautumattomina kaikkea perätöntä paskaa kirjoittelevat ja ovat vaan kateellisia meille hyvätasoisille kirjoittelijoille, joilla menee elämässään paljon paremmin kun noilla incel-ätmeillä.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        Sulla on kymmenkunta, kuten olet usein kertonut ;)

        Ei kai nyt sentään Periksellä ole täällä mitään feikkiprofiiileita. Oon aina pitänyt sua asiallisena ja hyvätasoisena kirjoittajana, niin en olisi kyllä sun uskonut moista väittävän.


      • Kekenfdkd
        DarkFear kirjoitti:

        Ei kai nyt sentään Periksellä ole täällä mitään feikkiprofiiileita. Oon aina pitänyt sua asiallisena ja hyvätasoisena kirjoittajana, niin en olisi kyllä sun uskonut moista väittävän.

        Onhan peris monesti kertonut olevansa timppa-make-osaston luoja. Hyvä niin, sen verran kaunokirjallisia hahmoja ovat.


      • Kekenfdkd kirjoitti:

        Onhan peris monesti kertonut olevansa timppa-make-osaston luoja. Hyvä niin, sen verran kaunokirjallisia hahmoja ovat.

        On kyllä vaan Peris kieltänyt olevansa noiden tyyppien nimimerkien takana, kuten hän on myös kertonut usein Turussa heitä nähneensä.

        Eikä ne ole mitenkään kaunokirjallisia hahmoja, vaan ihan asiallisia ja hyvinkin todellisen oloisia, ihan kuten he sitä oikeasti ovatkin.


      • Kiltti-ja-Kunnollinen
        DarkFear kirjoitti:

        On kyllä vaan Peris kieltänyt olevansa noiden tyyppien nimimerkien takana, kuten hän on myös kertonut usein Turussa heitä nähneensä.

        Eikä ne ole mitenkään kaunokirjallisia hahmoja, vaan ihan asiallisia ja hyvinkin todellisen oloisia, ihan kuten he sitä oikeasti ovatkin.

        Peris on kova poika valehtelemaan, kuin idolinsa pätkä-Putin.


    • kaisanoasaa

      Tänä vuonna Indyssä neljänneksi sijoittunut Alex Rossi on kyllä komeampi.

      • OIKEAT_tulokset

        Eikös neljänneksi ajanut Marco Porari eli Paksuniska-Make joka on yksi palstan asiallisimmista ja tasokkaimmista kirjoittajista :))))))))))

        https://aijaa.com/ICw5gq


      • bIack.jake

      • Touko_Aalto

      • häshtägilläFaktoi
        Touko_Aalto kirjoitti:

        Make asuu periksen sängyn alla yhdessä muiden mielikuvitusystävien bickyn, timpan, janican jne kanssa :)

        Tracy on saanut
        Peris on saanut
        Make on saanut
        Bicky on saanut
        Jopa Timppa on saanut
        Sä feikki Touko Aalto et ole saanut


      • OIKEAT_tulokset kirjoitti:

        Eikös neljänneksi ajanut Marco Porari eli Paksuniska-Make joka on yksi palstan asiallisimmista ja tasokkaimmista kirjoittajista :))))))))))

        https://aijaa.com/ICw5gq

        Hyvin sanottu. Mä osallistuin kyseiseen kilpailuun tosiaan viime toukokuussa ja yllätyin hieman itsekin kun rahkeet riitti neljänneksi. Hyvä että linkitit myös ne ihan OIKEAT tulokset suomalaiselta sivustolta, sillä eihän sitä tiedä mitä kaikkia viruksia sun muita tollasilla ulkomaalaisilla sivustoilla liikkuu.


    • pitkätukka-68

      Eikä ton kamalampaa kottaraista saanut kuvaan mukaan.

    • hienoahienoa

      Oho! Mies on löytänyt itselleen kuminaaman kumppanikseen!

    • pyh

      Eipä oo tuo(kaan) setä komistunut vanhetessaan.

    • No juu siinä nähdään hyvä esimerkki että kun ensin hankkii sitä rahaa ja varallisuutta ja samalla komistuu vuosien saatossa, niin yhtäkkiä melkein viisikymppisenä sitä huomaa elävänsä parhaita nuoruusvuosiaan :)))))))))))))))))))))))))

      Komeita jyystö-truckeja ja prätkiä hänellä muuten 👍

      • nimetön-

        Minkäs verran sinulla on ikää? :)


    • penis850

      Samanlainen WT kuin peris itse ja hänen "kaverinsa" kuvitteellisessa moottoripyöräjengissä. Sillä erolla tietty että toi on osannut ajaa ympyrää ja tienannut sillä omaisuuden

      • crux

        Wt-geenit ja lukematon määrä mielisairauksia ovat ajaneet periksen säälittäväksi palstatrolliksi liljalaaksolaisineen.


      • pannaanpalstakuntoon

        Voisitko mies 86 ystävällisesti käsikirjoittaa ton skitsofreenisen romutrokarin hoitoon spämmäämästä russofiliaansa, samalla ton Juice-tukkaisen kakkavaipan vaihtajan jonnekin oikeisiin miesten töihin ja ton sekarotuisen naamanvääntäjän voisit tappaa vaikka jossain jengiammuskelussa


      • pannaanpalstakuntoon kirjoitti:

        Voisitko mies 86 ystävällisesti käsikirjoittaa ton skitsofreenisen romutrokarin hoitoon spämmäämästä russofiliaansa, samalla ton Juice-tukkaisen kakkavaipan vaihtajan jonnekin oikeisiin miesten töihin ja ton sekarotuisen naamanvääntäjän voisit tappaa vaikka jossain jengiammuskelussa

        Et maininnut nimimerkkejä, mutta arvaan kyllä kohtuu helposti keitä tarkoitit.

        Peristä kuvailisin ennemminkin myynnin ja markkinoinnin ammattilaiseksi, DarkFearia ylempään keskiluokkaan kuuluvaksi palkansaajaksi ja Bickyä Penetrators MC:n puheenjohtajaksi, JyystaXin toimitusjohtajaksi sekä tunnetuksi tatuoitukaluiseksi penetraattoriksi :)))))))))))))))))))))))))))

        Mutta kaikki he ovat omia itsejään, kuten mäkin, eikä mies86 liity asiaan mitenkään.


    • Vääryys

      Jeesus tuli jo, missasitko.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe