Hei,
En tiedä mitä tehdä kun olen hakenut avioeroa ja myös laittanut toisen vaiheen erohakemuksen eteenpäin. Kertonut ex-puolisolle että ei ole tunteita enää (viestillä kylläkin, en koskaan kasvokkain)
Hän lähettelee edelleen kaipausviestejä, kertoo että haluaisi palata yhteen ja että rakastaa vielä minua. Takana siis 20 vuotta vanha liitto. Ero oli minun päätös koska en enää rakastanut, ei sen kummempaa...
ex lähettelee viestejä
3
423
Vastaukset
- oletkopetturi
Olet luvannut rakastaa ja nyt petät lupauksesi?
Tahdotko sinä rakastaa... johon olet vastannut kyllä.
Missä se tahto nyt on?
Pelkkä fiilistely ei riitä. Pitää tahtoa.
Väkivalta yms rikkoo tietenkin tuon asian ja sekin, jos toinen puolisko ei rakasta.
Yksin on vaikea rakastaa sinunkin.
Mutta mitä tapahtui ??
Se on teidän asia ja sinun on mietittävä asioita omalta osaltasi.
Avioliitto on elinikäinen jos ei ole huoruutta tms. tapahtunut.- 7676
Rakkaus voi loppua, sitä myöten myös tahto rakastaa voi päättyä. Niin joskus tapahtuu, kuten tässä. Mikään pakko ei todellakaan ole tahtoa. Harvat, paitsi pipipäät, haluavat myöskään, että kumppani on heidän kanssaan väkisin, vastentahtoisesti.
- 7676
"Hän lähettelee edelleen kaipausviestejä, kertoo että haluaisi palata yhteen ja että rakastaa vielä minua. "
Kerro, ettet halua viestejä enää. Jatka elämääsi. Näin parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130