Hei,
En tiedä mitä tehdä kun olen hakenut avioeroa ja myös laittanut toisen vaiheen erohakemuksen eteenpäin. Kertonut ex-puolisolle että ei ole tunteita enää (viestillä kylläkin, en koskaan kasvokkain)
Hän lähettelee edelleen kaipausviestejä, kertoo että haluaisi palata yhteen ja että rakastaa vielä minua. Takana siis 20 vuotta vanha liitto. Ero oli minun päätös koska en enää rakastanut, ei sen kummempaa...
ex lähettelee viestejä
3
452
Vastaukset
- oletkopetturi
Olet luvannut rakastaa ja nyt petät lupauksesi?
Tahdotko sinä rakastaa... johon olet vastannut kyllä.
Missä se tahto nyt on?
Pelkkä fiilistely ei riitä. Pitää tahtoa.
Väkivalta yms rikkoo tietenkin tuon asian ja sekin, jos toinen puolisko ei rakasta.
Yksin on vaikea rakastaa sinunkin.
Mutta mitä tapahtui ??
Se on teidän asia ja sinun on mietittävä asioita omalta osaltasi.
Avioliitto on elinikäinen jos ei ole huoruutta tms. tapahtunut.- 7676
Rakkaus voi loppua, sitä myöten myös tahto rakastaa voi päättyä. Niin joskus tapahtuu, kuten tässä. Mikään pakko ei todellakaan ole tahtoa. Harvat, paitsi pipipäät, haluavat myöskään, että kumppani on heidän kanssaan väkisin, vastentahtoisesti.
- 7676
"Hän lähettelee edelleen kaipausviestejä, kertoo että haluaisi palata yhteen ja että rakastaa vielä minua. "
Kerro, ettet halua viestejä enää. Jatka elämääsi. Näin parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1052633Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1021755- 671525
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje161242Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi221048- 81973
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe45949- 91924
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta120921Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta338836