Mistä vanhempi 50 mies löytäisi ystävän? Viihdyn pääasiassa kotona, en käy pubeissa tai ravintoloissa. Sinkkutapahtumat sun muut eivät kiinnosta. Senssisivustot tuntuvat olevan aika tyhjänpäiväisiä, enkä niistä välitä maksaa. Chateissa täytyy roikkua läppärin takana pitkään.
Onko jotain keinoa löytää viestikaveria että saisi uusia tuttuja?
Ystävää naisesta
31
785
Vastaukset
- Naiselta
Harrastusten kautta ehkä? En usko, että täältä ainakaan.
- Naiselta
Tai työpaikalta ja lähipiiristä?
Naiselta kirjoitti:
Tai työpaikalta ja lähipiiristä?
Lähipiiri ei kiinnosta eikä työkavereissakaan ketään ole.
- muukalainenmuualta
Mistä sitten tällainen 70 nainen saa ystäviä? Parhaimmat kuolleet,työvuodet oli oli niin ruuhkaisia että mitkään kahvikuppikerhot ei kiinnosta,en harrasta mitään sellaista.
Matkustaisin,kävisin näyttelyissä,ihan vaan jutteluseuraa niistä näistä,ei sen kummempaa kuin mitä elämä on tuonut ja vienyt.
Some on vallannut nykymaailman,saattaa mennä viikkoja että kukaan ei soita,ihan sama vaikka olisi kuollut,ketään ei kiinnosta.Päiväni kuluu tikusta-asiaa tyyliin.
Aiempi elämäni on ollut hyvinkin rikasta menoineen ja seuraa oli liikaakin. - Naiselta
Harrastuksen kautta siis? En nyt tarkoita, et aloittaisit uuden harrastuksen vaan sen takia, et löytäisit naisen. Mut jos joku uusi harrastus kiinnostaa niin se naisystävä vois tulla bonuksena. Ja pidä silmät auki....mistä sitä tietää vaikka sun lähellä olis jo joku sopiva :)
- Somerotar
muukalainenmuualta kirjoitti:
Mistä sitten tällainen 70 nainen saa ystäviä? Parhaimmat kuolleet,työvuodet oli oli niin ruuhkaisia että mitkään kahvikuppikerhot ei kiinnosta,en harrasta mitään sellaista.
Matkustaisin,kävisin näyttelyissä,ihan vaan jutteluseuraa niistä näistä,ei sen kummempaa kuin mitä elämä on tuonut ja vienyt.
Some on vallannut nykymaailman,saattaa mennä viikkoja että kukaan ei soita,ihan sama vaikka olisi kuollut,ketään ei kiinnosta.Päiväni kuluu tikusta-asiaa tyyliin.
Aiempi elämäni on ollut hyvinkin rikasta menoineen ja seuraa oli liikaakin.Ota ihmeessä yhteyttä Ystävää naisesta - nimimerkkiin, jos kumpikin kärsii yksinäisyydestä. Mitä siinä valittamaan, jos kerta elämästä jotain puuttuu.
Meillä yli 70- vuotiailla on vielä ehkä jokunen elinvuosi jäljellä, ne pitäisi kokea jollain tavoin merkityksellisiksi.
- kotirouva
miun mies löytää naisia kun kärpäsiä. En tiiä onko mite läheisiä ystäviä kaikki, mut netistä ja ympäri maakuntaa kuules löytyy kun viittii vaan. Ite oon varattu, mut vapaa vissiin.
Jospa löytäisin jonkun kivan kotirouvan :)
- Naiselta
Vai sellasta etsit :)
Naiselta kirjoitti:
Vai sellasta etsit :)
Avoimin mielin :)
Kotirouva tai kärttyinen vanhapiika. Vanhempi tai nuorempi. Vapaa tai varattu. Rikas tai köyhä.
Ei sitä etukäteen tiedä kenen kanssa juttua riittää ja ajatukset kohtaa sekä kemiat sopii.
Etsiikö ap ystävää naisesta vai naisystävää? Jäi minulle epäselväksi.
Pirpanainen kirjoitti:
Eli kaikki käy. Kunhan saa pesää..? Heh. Ei pahalla.
Ei sentään. Olen aika kranttu tuon pesän suhteen.
- Pirpanainen1
Jaa, no eikös se kumminkin ole ihan luonnollinen osa eri sukupuolten välistä kanssakäymistä. Mutta oli pakko vähän tölväistä kun kuulosti aloitus yli viiskymppisen vongunnalta. Sori.
- falle-
Pirpanainen1 kirjoitti:
Jaa, no eikös se kumminkin ole ihan luonnollinen osa eri sukupuolten välistä kanssakäymistä. Mutta oli pakko vähän tölväistä kun kuulosti aloitus yli viiskymppisen vongunnalta. Sori.
Voi olla että kuulosti vongunnalta :) En kuitenkaan seksiä vongannut, ainakaan vielä. Seuraa olen etsimässä, sen sitten näkee mihin asti johtaa.
falle- kirjoitti:
Voi olla että kuulosti vongunnalta :) En kuitenkaan seksiä vongannut, ainakaan vielä. Seuraa olen etsimässä, sen sitten näkee mihin asti johtaa.
Kai kuitenkin ymmärrät ettei anonyymipalstalta varmaan onnista. Täällä ei ole suurempia mahiksia saada ystäviä. Palstariippuvaisuus iskee ja siitä ei seuraa mitään hyvää.
Mutta on palstalla puolensakin - kuka tahansa voi suoltaa mitä tahansa.
Sinä vaikutat kuitenkin aidolta, aidolla asialla olevalta täysjärkiseltä kaverilta. Joten toivotan menestystä.- Uteliasko
falle kirjoitti:
No mistäpäin Falle,joka kyseli...
- Myönnäsentään
falle kirjoitti:
Just joo. Paistaa pillujahti läpi selkeesti
Olis
- yli60
Mistä vanha nainen löytäisi ystävän en myöskään harrasta ym juttuja
- luovutus
Meistä vanhoista hyvistäkin naisista on ylitarjontaa,hyviä miehiä ei vaan yksinkertaisesti ole.He ovat varattuja ja eipä ihme.
Itseltäkin on alkanut pikkuhiljaa hiipua nekin vähät toiveet kunnollisen kaverin löytämiseksi. Empä kyllä ole ollut missään markkinoilla tyrkylläkään,pitäis vaan löytää joku uusi kanava,missä ihmiset voisivat tutustua toisiinsa.
Nää nettien senssi palstat ei kiinnosta puupennin vertaa,aikoinaan kurkin Suomi24 sivuille silloin tällöin,samat naamat ja nikit vuodesta toiseen.
Joskus tein nikin ja laitoin itsestäni jotain ihan kokeilumielessä,nää samat ukot epätoivoisesti hyökkäsi heti vastaamaan vaikka vastasinkin heille että ei kiinnosta,kiitos.
Joten,yksin on ihan hyvä mutta joskus vois myös olla joku pöydän toisella puolella haastelemassa.- väinämö
Ala käymään sunnuntaisin kirkossa siellä saattaa löytyä hyvinkin ystävä.
- Anonyymi
Täälä tämmöne 65v. Täysraitis ukkeli valittellee yksinäisyyttä. Kolomas vuosi menosa erakkoelämää. Tietenni ois nuita kapakoita yms. mutta ku en niitä harrasta. Kyllähä se kylenrapsuttelija ois mukava,tiijä vaa mistä semmose löytäs? Ukonkäppyrä oulustapäin.
- väriMummoTorilla
Ylitarjonta ?? En vain ole huomannut ! Vanhoja ryppyotsaisia raatoja kyllä riittää, "Kokeilumielessä" yrität ampua puuntakaa, se ei ole rohkeutta, se on just sitä mitä miehissä moitit !
Piilottaisit nyt ne nilkka-ja polvisukat sinne niin tyylikkään mummonmekon alle. Navettatakin.....
Jos hepillä huitasee niin lirahtaako ? Jospa vaihdat saittia - yhkaööökoo
Töshäilkää tush tilanne täl
Höshösjh pröötsh oplöts - Silittelijä
Älkää olko kateelisia, mutta minulla kävi taivaallinen tuuri, löysin maamuskan kuin vahingossa. Nyt pidetään kädestä toisiamme, poskisuudellaan ja joskus kokeillaan, vieläkö kovenee ja kostuu? Voi tätä taivaan esikartanon onnea. Kaikki tämä tapahtuu päivänvalossa tai iltavalaistuksessa. Tehkää perässä, toivotan onnea!
- silittelijä
HÖpöhöpö, vai vastaus puuttuu?
- edessävaikeitaaikoja
Voi hemmetti sentään,tätäkö tää tulee sitten olemaan kun teidän juttuja nyt sai lukea?
Tässä minullakin tilanne se että yksin jään,pitkä liitto takana ja vielä nykyinen vaimo haluaa muuttaa yksin asumaan,on jo hankkinut asunnon ym,ensi kuussa muuttaa.
Yksin jään omakotitaloon kaupunkiin,ikää 46v,kyllähän sen arvaa ettei saa edes juttuseuraa,en ole kovinkaan toiveikkain mielin,ois edes kavereita mutta ei ole niitäkään juuri.
Olenko oikeassa tässä suhteen?
Naiset haluavat varakkaan koulutetun kaverikseen,jos noin on niin olen ulkona tuostakin ryhmästä.
Onko niitä netti palstoja missä oikeasti josta jotkut voi saada seuraa? minkä nimisiä mahtaavat olla ja onko se hankalaa kirjoitella kun en ole kirjoitus miehiä ja olen pirun huono keskustelemaan puhelimessa niin että toinen osa puoli voisi tuntea jotain,minä kun en lirkuttele tai keksi jotain valheellisia houkutuksia toiselle jotta ei pettyisi,
Onko 46 vuoden ikäinen mies aivan onneton tapaus jos etsii ystävää tai kavereita?- kotirouva
Mun ukko ei oo mun seurassa puhelias, mutta kyllä kirjoitaa puhuu koskee ja nauraa muitten naisten kanssa. Mitä nuorempia, niin sitä enemmän.
Internetti on täynnä kaikkee seuranhakuu. Mun ukko on varmaan kaikissa. Eläkkeellä on aikaa notkua. Riippuvainen erilaisen näköisistä värkeistä ja pärstistä. On varaa valita. Eikä tartte lisrkutella. Ole vaan tarpeeks ressukan näköinen. Säälistä tulee juttelee. Kerro jotain naisiin vetoavaa, niin kyllä tulee akat tykö lohduttaa, jos et kaipaa hirveen älykästä seuraa.
Googlesta löytyy kun haet treffi tai seksiseura tai sellaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086