Rammsteinin konsertti Ratina 10.8.

Rammsteinisti

Rammstein esiintyy 10.8. Ratinan stadionilla ja lipunmyynti alkoi tänään klo 10 Lippupisteen verkkokaupassa. Kirjauduin heti klo 10 ostaakseni lippuja, mutta käytännössä sieltä myytiin heti ei oota. Lippujen myyntirajoite taisi olla 6 lippu per tilaus. Jostain kumman syystä Viagogolla lippuja olisi heti löytynyt noin kaksinkertaisella hinnalla.

Kokeilin myös ostaa lippuja Tukholman konserttiin Eventimen nettikaupasta, joka näyttäisi olevan samaa taustaa kuin lippupistekin. Siellä sama juttu, yhtään lippua ei löytynyt lipunmyynnin auettua klo 11 Suomen aikaa. Viagogosta kyllä löytää.

Hiukan haiskahtaa...Lippupiste siirtää käytännössä heti liput muiden nettipalvelujen myyntiin kovemmalla hinnalla ja käärii voitot.

4

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpäss

      Siltä vaikuttaisi. Ei ollut lippupisteellä lippua myydä..

    • dddddd

      Skämmi

    • huijausta

      Viagogosta löytyy edelleen

    • Anonyymi

      En ehtinyt ajoissa kotimaiseen lippukauppaan, joten tilasin Viagogon palvelusta kaksi istuinpaikkaa Ratinan konserttiin 10.8. Liput maksoivat tosiaan suolaisesti, mutta ongelmia niiden toimituksen suhteen ei ollut ja itse konserttihan oli huippuhyvä.
      Viagogo piti myös varsin hyvin kontaktia ennen konserttia ja kyseli kokemuksista sen jälkeenkin, joten firman palveluasenne oli asiallinen.
      Hinta oli tietysti kova, mutta muussa tapauksessa olisi tämä hieno esitys jäänyt näkemättä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe