Olen viimeiseen asti yrittänyt luottaa isääni mutta aina kun luulen onnistuvani,tulee takapakkia.Äitini ja hänen vaimonsa kuolemasta tulee puoli vuotta kuun lopulla.Viimeisin takapakki tapahtui eilen.Taloudellinen tilanteemme on aika tiukka,ja isä sai siskon miehen antamaan rahaa laskuihin. Kuulin heidän keskustelevan puhelimessa ja isäni kehui vävyään hyväksi mieheksi ja sanoi testamenttaavansa talon siskolle ja tämän miehelle.Tyrmistyin täysin vaikka isällä oikeus tehdä noin halutessaan. Testamenttia hänellä ei vielä ole sen tiedän.Mutta kun ottaa huomioon kaiken sen avun mitä isäni auttanu siskoani on kyse kuitenkin useammasta kymmenestä tuhannesta eurosta olisi mielestäni lähes törkeää että siskoni saisi joskus tämän talon.Itse en saanut isältäni apuja minnekään ja jos rahaakin olisin ollut vailla niin ei...Olisipa isäni ollut edes järjissään ja pyytänyt mustaa valkoiselle noista siskon auttamisista.Olisko niistä voinut katsoa joskus aikanaan isän kuoltua miten eläessään auttoi tytärtään?En selvästi ole tasavertainen siskoni kanssa ja tunnen syystäkin itseni ulkopuoliseksi.
Luottamus koetuksella
Rumaankanpoikanenseolen
2
257
Vastaukset
- tuomaritom
Ei se isä voi sinua täysin perinnöttömäksi jättää, tosin jos hänellä on todistettavasti velkaa jollekin taholle, niin eipä hänellä ole paljon mistä jäädäkään....
- Otaisäsipuhutteluun
Sulla on lakiosuus. Ja voit kait näyttää toteen että siskosi on saanut "ennakkoon"...
Selvitä ettei mieltäsi kaiherra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1611845
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561501Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan38924- 38885