SUOMEN UUTISET. Perussuomalaisten lehti. Perussuomalaiset on Suomen ainoa eu euro sekä maahanmuuttokriittinen eduskuntapuolue. Suomalaisten asialla!
Rehellistä mediointia
11
124
Vastaukset
- SuomenUutisetOK
Ennen kuin trollit ehtii valheitaan tänne levittämään on hyvä sanoa että Jussi Halla-ahon johtamat perussuomalaiset ei ole rasistinen puolue, ei ole hommannut yhtään matua Suomeen, haluaa laittomasti Suomessa olevat matut pois Suomesta mahdollisimman pian, vaikkapa ensin säilöön josta saa aina poistua kun poistuu Suomesta pois. Perussuomalaiset ei ole Venäjän kuin muidenkaan pyllyn nuolijoita mutta tulee toimeen niin idän kuin lännen kanssa.
- onsekumma
Asia on paljonsuurempi kuin kuvitellaan.
Har du någonsin undrat varför EU har öppnat sina yttre gränser vidöppna
https://rosatraktor.com/2017/08/01/har-du-nagonsin-undrat-varfor-eu-har-oppnat-sina-yttre-granser-vidoppna-sa-att-horder-av-muslimska-flyktingar-kan-floda-fritt-over-vara-granser/
- juuri.näin.ilman.muuta
Se on Suomen check and balances.
- Eimuutpuolusta
On myös hyvä kun perussuomalaiset on yrittäjäystävällinen puolue, tarvimme työtä ja toimeentuloa. On hyvä kun perussuomalaiset puolustaa myös niitä jotka ei siihen itse kykene.
- Isopersemerjaaaaggg
Kun äänestäjiä kiinnostaa ainostaan matujen hyvinvointi äänestäkää vasemmistoa se on oikea valinta.
- Onneksionnämä
Ilman perussuomalaisia ja Suomen Uutisia kansa eläisi pimennossa
- oikeinpa-sanoit
Persuloiset ovat ihmiskunnan tyhmin ja ääliömäisin osa ?
Onko ?
Tykkäävät leveäpeppuisista mimmeistä!! - Minustatykätään
Voi että minulla on sexy peppu ja muutenkin olen sexy. Olen perussuomalainen.
- Sepe-senttari
Suomen Uutiset eivät hyväksy toimitustyössä Journalistin ohjeita, eivätkä sitoudu Julkisen sanan neuvostoon. Tämä näkyy sisällössä mm. valheina, herjauksina, ihmisten maalittamisena vihakohteiksi jne. On vain ajan kysymys, milloin lehti on käräjäoikeudessa MV-lehden tapaan.
Suomen Uutiset ei kelpaa edes pyllynpyyhkeeksi.
- AinaPerusSparas
On ihanaa lukea Suomen Uutiset lehteä. Rehellisesti kerrottua totuutta monipuolisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231