Hyvää nenäpäivää.

Nenäfanittaja

Lahjoita 10 euroa

Kiitos

48

473

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laukkuryssä

      Ok. Laita tilinumerosi tänne.

    • soitavaanovikelloa

      Meidän ovenraosta saa punaisen nenän ihan ilmaiseksi.

    • Oijvfc

      Joka viikko on YLEllä joku ihme keräys eli kerjäysohjelma. Nykyään nää ulkomaan kerjäläiset tuulee jo kotiovelle lamppuineen kerjäämään ja kohta ilmeisesti jo asumaankin ja jakamaan jääkaapin sisältöä, ihan vaan jakamattomien ihmisoikeuksien takia ym.diipdaapaa.

      • ihmisoikeuttako

        tuppaavat tulemaan sisälle silloinkin kun ei ole edes kotona.


      • hölmölässä-näin

        Verorahat imetään kokonaan Yle-propagandaan ja kaikkeen muuhun mitä tänne ei kuulu eikä tarvita. Sitten ruikutetaan kansalaisilta käsi ojossa: Auta, auta! Vaikka sen rahan voisi suoraan laittaa suomalaisten auttamiseen valtion budjetista.

        En osallistu siksi yhteenkään ruikutuskeräykseen.


    • mielipide------

      Samaan aikaan suomalaista köyhistä ei välitetä paskaakaan mutta matuja kyllä ymmärretään vaikka sitten laittomasti maassa oleviakin.

      Kyllä on paska maa ja todella paskaa kansaa.

      • sdgsdfg

        Muuta ryssä Venäjälle äläkä vingu.


    • Sääliksi.käy

      Kyynisyys tekee onnettomaksi.

      • reissuunlähdössä

        Ei tee ainakaan minua, olen onnellinen.


      • Gyynikko
        reissuunlähdössä kirjoitti:

        Ei tee ainakaan minua, olen onnellinen.

        Samoin suorastaan kylven onnellisuudessa.


    • vasemmalta

      Pieni eläke, 40 vuoden työeläke on niin pieni, ei pysty vaikka kuinka haluaisin kantaa osani hyvään asiaan.

      • oksetatminua

        Paskapuhetta. Olet vain kitsas.

        Mun rahat kelpaa kyllä sulle, mutta todellisille köyhille et niistä suostu mitään antamaan.

        Olet ihmisroskaa


      • paska_maa
        oksetatminua kirjoitti:

        Paskapuhetta. Olet vain kitsas.

        Mun rahat kelpaa kyllä sulle, mutta todellisille köyhille et niistä suostu mitään antamaan.

        Olet ihmisroskaa

        Idiootti, jollei rahat riitä edes elämiseen, kiitos hallituksen, mistäs
        annat? Ne voivat antaa kenellä on, eli tämän hallituksen tekemät
        miljonäärit ja yle.


      • PeliMerkkiErkki
        oksetatminua kirjoitti:

        Paskapuhetta. Olet vain kitsas.

        Mun rahat kelpaa kyllä sulle, mutta todellisille köyhille et niistä suostu mitään antamaan.

        Olet ihmisroskaa

        Mun rahat ja mun rahat, höpöhöpö sulla mitään rahaa ole.
        Köyhä olet kuin kirkonrotta.
        Ja sellaiseksi myös jäät.


    • RobertKinty

      Sopii yrittää.

    • Tänään_TV_2

      Nenäpäivä on vain AIKUISILLE NAISILLE !

      Nenäpäivä: Nenäshow
      21:00 - 23:00
      Nenäpäivän suora talk show suomalaisille aikuisille naisille, juontajana Susanna Laine. Mukana erittäin kutkuttavia näyttelijöitä, artisteja ja julkimoita. HD

      Ohjelman kesto: 2h

      • aito.nainen

        Näkyykö mulkkuja, muuten en katso.


    • maantierosvo

      Miksi niillä pakolaisleireillä lisäännytään? Kuka siellä on siittämässä. Miehet sodassa tai pakosalla euroopassa.
      Kyllä niitä säälittäviä ja rahankeräyksiä riittää jos ei panna stoppia tuolle sikiämiselle. Kun ei itsellä ole älyä olla synnyttämättä tuollaisiin oloihin niin muiden on siihen puututtava. Ruoan saannin ehtona että joka eukko ja tyttö syö päivittäin e-pillerin.

    • Ei.kyynisyydelle

      Onneksi nuivat eivät ole Suomen kansan koko kuva. Kohta on (ensimmäinen) miljoona kasassa.

    • Pitääauttaa

      Pistin 30€ vaikka en ole mikään rikas Suomessa. Maailman mittakaavalla olen yksi rikkaimmista joten ehkä voin tälläisen pikkurahan antaa hyväntekeväisyyteen

      • Jotka.voi.auttaa

        Hieno juttu!
        Empatian tukahduttaminen ei tee ihmiselle hyvää.


    • muualla
    • kortenikekoonkannoin

      autoin jo aikasemmin ja laitoin kolehtihaaviin napin.

      • haavistaja

        Hyvä, itse otin kympin.


      • haaviauki

        kympin..ehtikö kerääjä ennen sua.


      • Se.jostakin

        Laitoin kortsuja.
        Ehkä pelastuu useampia lapsia kuin rahaa syytämällä pohjattomaan kaivoon.


      • näcken
        Se.jostakin kirjoitti:

        Laitoin kortsuja.
        Ehkä pelastuu useampia lapsia kuin rahaa syytämällä pohjattomaan kaivoon.

        Minäkin päätin laittaa keräykseen kortsun ,tosin ei sattunut olemaan kuin käytetettyjä mutta parempi sekin kuin ei mitään.


    • JaskaBontti

      Suurin rosvo on YLE,n säätiö.
      Ensiks ehtivälle rosvolle eniten.
      Sitten nämä hyväntekeväisyys järjestöt.
      Niiden johtajilla,sihteereillä on satojentuhansien vuosipalkkiot.
      Välistävetäjiä kyllä riittää.
      Hyvää nenäpäivää.Sovittakaa se punainen nenä perseeseen.

      • ylen_anto

        Yle varastaa kansan rahat, joten pitäisi olla varaa antaa muutama milli.


    • ahneen_loppu

      Ei riitä suvakeille 550 miljoonaa, lisää täytyy pyytää. Tulis sota ja tappas.

    • joriittää

      "Kyynisyys tekee onnettomaksi. "
      Ei tee. Jos on koko ikänsä ollut narrattava niintekee hyvää lopultakin sanoa että "Ei käy!"
      Kun tajuaa että itsellä on oikeus päättää mitä uskoo ja varsinkin mihin rahojansa käyttää.
      Kun ei enää syyllisty kun yritetään syyllistää.
      Eikä enää joudu pettymään kun hyväksytyksi tulemisen tunnetta ei tullutkaan vaikka luuli että sen voi ostaa.

      • onnellinen_köyhä

        Juuri noin. Itseltä meni 50 vuotta ennen kuin sanoin mitä mieltä todella
        olen. Suurin osa kavereista hävis, mutta tosi kaverit jäi. Rikkaat eivät
        tiedä mitään todellisista kavereista, koska silloin kun rahat loppuu,
        katoaa myös kaverit.


    • Inhimillisyys.voittaa

      Auttaminen tuo hyvän mielen.

      • eipä_auta

        Voi olla, mutta kun eteesi tuodaan miljoona lasta, ketä niistä autat?
        Kymmeniä vuosia on autettu näitä maita, mutta hyvin vähän se on
        auttanut, joten raha menee aivan muualle kuin tarvitseville.
        Suomi on maailma pienoiskoossa, rikkaat rikastuu, köyhät köyhtyy.


      • tee.mitä.voit
        eipä_auta kirjoitti:

        Voi olla, mutta kun eteesi tuodaan miljoona lasta, ketä niistä autat?
        Kymmeniä vuosia on autettu näitä maita, mutta hyvin vähän se on
        auttanut, joten raha menee aivan muualle kuin tarvitseville.
        Suomi on maailma pienoiskoossa, rikkaat rikastuu, köyhät köyhtyy.

        Tehdä jotain on parempi kuin olla tekemättä mitään.

        Tämän vuoden nenäpäivä osuu asian ytimeen eli tyttöjen koulutukseen. Toki poikiakin pitää kouluttaa, mutta tytöille pitää antaa sama mahdollisuus. Paras lääke esimerkiksi väestöräjähdykseen on tyttöjen koulutus.

        Esimerkiksi Planin raha menee todennetusti sinne minne pitääkin.

        Kyynisyys ei auta maailmaa eikä se tee kyynisestä ihmisestä itsestään onnellisempaa vaan onnettomamman.


      • EiTarviEnempää
        eipä_auta kirjoitti:

        Voi olla, mutta kun eteesi tuodaan miljoona lasta, ketä niistä autat?
        Kymmeniä vuosia on autettu näitä maita, mutta hyvin vähän se on
        auttanut, joten raha menee aivan muualle kuin tarvitseville.
        Suomi on maailma pienoiskoossa, rikkaat rikastuu, köyhät köyhtyy.

        Auta yhtä, se riittää.


      • muualla

        Mitä se tyttöjen koulutus auttaa. Isät määräävät mitä tyttö tekee. Hänet naitetaan heti kun sopiva sulhanen löytyy. Siihen jää opinnot ja siihen astiset opinnot ovat aivan turhia kun kuitenkin joutuu synnytyskoneeksi.


      • EiLopuHommat

        Koulutetaanko niistä kaikista insinöörejä? Siinä sitä työsarkaa piisaa.


    • Jahernerokkaa

      Tulkaa tänne kaikki. Täältä saatte voita leivänpäällenne.

    • Elätä1200miljMeitä

      Yleensä se on sitä miltä näyttää... ja näyttää kyllä siltä että nenääpinät vetävät suomalaisia nenästä. Anna kymppi, anna kolme....ja elätä minut ja 1200000000 myös, lähetä parempi ruoka.

    • roletaari

      On etnistä itsemurhaa ja ympäristön tuhoamista tukea kehitysmaiden väestölisäystä centilläkään!
      Annetaan luonnon hoitaa väestön säätely.
      Jos paikalliset rähinöivät ja tappavat toisiaan niin hoitakoot myös siviilit, mukaan luettuina lapset!
      Säälittäviä kuvia kyllä löytyy.
      Muslimit ovat oma lukunsa. Alaikäiset, joskus hyvinkin nuoret pennut pannaan eturiviin kivittämään aseistettuja sotilaita toivossa saada lännen ihmisiltä myötätuntoa kun joku saattaa loukkaantua.

    • Haista kuule sillä nenälläs paska! Enemmän menee noitten kaikkien juhlallisuuksien järjestämiseen kuin mitä niillä saadaan.

    • Tässävähänoikeaapuhetta

      Tämmöinen 2 ja puolen miljoonan 1,2 miljardin auttaminen ei auta vuosittainkaan,tätä on tehty jo vuosikymmenet,eikä se hullua hurskaammaksi ole tullut koskaan ,eikä tule,vaan Afrikkaan pitäisi oikeasti mennä kaatamaan niitä pahis hallituksia mitkä on vain demokratian ja tasavaltojen irvikuvia,eivätkä ikipäivinä tule laittamaan mitään valtiota ja sen kansaa kuntoon. Äärimäinen väkivalta on ainoa keino mitä ne johtajat uskoo.

      Länsimaiden pitäisi jälleen ottaa nuo Afrikan maat jaltuunsa ja laittaa ne maat kuntoon ja antaa sitten vasta hallinto takaisin jos osaavat hoitaa alueitaan oikein.

      Ei mitkään vajaaälyiset tarvitse mitään valtioita hallitakseen vaan kaikki pitäisi julistaa syyntakeettomiksi ja terveempien ottaa valta käsiin noissa maissa,muuten tää nykyinen hulluus ei ikinä lopu vaan vain lisääntyy lisääntymistään.

      Ja jos alkavat joukolla käymään länsimaiden kimppuun niin ainoa majdollisuus on vain nukettaa kaikki ne valtiot,joku roti se on afrikkalaisillekin löydyttävä tässä maailmassa,heidän pelleilyjä on katsottu jo liikaakin sormien läpi,on toiminnan aika.

    • Kysyn.vaan

      Luovuttivatko kaikki ohjelmissa mukana olleet Ylen juontajat ja muut työntekijät sekä esiintyjät palkkionsa keräykseen?

    • kitupiikki

      20€ jo aiemmin nenälle, mut PAKKO oli eilen toi kymppi laittaa Mikolle, oli niin kova juttu.
      Ennen joulua on sitte omiemme vuoro, täytyy ruveta säästämään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1838
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1186
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1064
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      990
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      886
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      267
      864
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      809
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      61
      778
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      211
      761
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      746
    Aihe