Totta hitossa toimisi

Puuttees

En näe mitään syytä miksi ei toimisi vaikka jompikumpi olisikin avioliitossa, puoliso ei aina vastaa toivomuksia varsinkaan seksin osalta, naapuri saattaa haluta aivan samoin kuin sinä.

3

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eisovikaikille

      Totta puhut:) Naapurin rouva aina kiukkuinen eikä hemmottele miestään tarpeeksi mutta minä hemmottelisin paljon useamminkin kuin mitä tapaamme hänen miehensä kanssa;) Aivan hurmaava mies mutta ainut huono juttu on hänen omatuntonsa ja tottakai kiinni jäämisen pelko. Eukko uhannut ottaa nirrin pois jos saa selville ja varmaan meikäläinen menisi siinä samassa... Ei oo helppoa mut ai et on nannaa:) Suosittelen, en suosittele, suosittelen en mut...........

    • Erittäinväsynytihminen

      Satutitte enemmän kun kukaan koskaan ennen. Ja miten? Keksimällä uskomattomia tarinoita todellisuudesta, omimalla viestejä jotka eivät olleet teille/sinulle tarkoitettuja.

      Viesti, mikä vei kaiken teloiltaaan onnen hetkineen minkä siis minä kirjoitin, ne onnenhetket olivat oman mieheni kanssa. Mutta sitähän et koskaan siis kysynyt. Minulla on kuvakaappaukset kaikista viesteistä olemassa.

      Vielä enemmän sattui se, että vaikka kysyin joka kerta, että mitä tietty ihminen sanoo kaikesta, sanoit ettei hän välitä koska hänellä omat menot. Joka kerta.

      Koskaan huonoa sanaa ole sanonut kummastakaan, en ikinä edelleenkään sanoisi, ei kuulu tapoihini. Pidin teistä hyvinä ystävinä erittäin paljon. Ikinä en ole m-naisen nimellä tänne kirjoittanut enkä ollut riidoissa kenenkään kanssa. Sinäkin päivänä jolloin tuo em nainen sai romahduksen, olin muualla porealtaassa oman avoimieheni kanssa parhaillaan viestin kirjoittamisen aikana.. Todistetusti. Kaikki muu on fantasiaa, mielikuvitusta ja asiaa josta ei kenenkään pitäisi suuttua, etenkään tavoin, jolla kaikki on tullut ilmi. Ainoa mikä harmittaa edelleenkin se, etten kertonut sinulle tilanteesta. Tyhmyyksissäni ajattelin että se oli toive..

      Viimeiset viikot ovat syöneet ihmistä varmasti molemmin puolin. Uskon että nyt on aika levätä, puolin ja toisin. Kukaan ei enää jaksa tätä, meistä neljästä.

      Laitatko kuittauksen ymmärrettävästi tunmisteilla tämän viestin perään mikäli olette samaa mieltä?

      Tämän jälkeen voimme ehkä keskustella asiasta kun pöly laskeutuu.

    • Entunnesinua

      Kuulehan, nyt kyllä haukut aivan väärää puuta:):) Tämä tarina ei koske teitä millään lailla. Väärä kirjain:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe