Ilmianna vihapuhe

13

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pellepelotonyykaakoo

      Mitä sitten? Saat kaivella nenääs vähän enemmän?

    • RobotilleAnsa

      Suomen lakikirjasta ei löydy mistään kohdasta : vihapuhe-termiä (Neuvostoliittolainen keksintö)

      Miten sitten vihainen puhe `?

    • aloittaja-pilipali

      Kauhavalla on matuilu helppoa, kuin aloittaja sitä tuopi esille, eihän näitten tarvii kuin lentää matoilla ja kaikki näille on ilmaista-

    • Vihapuhujat autohon ja muiluutettava itärajalle.

      • venajatrolli

        Koska tarjoot kyydin, voit kai heittää ihan Pietariin asti.


      • Runoilijapoikarunoilee

        Mut sais siinä samas kyytitä konnunsuolle sunnuntaina klo 23:45 mennessä, onnistuuhan se, jos siinä ajelet, minkähänlaista kulkupeliä on tarjolla.


    • jatkavaansamaarataa

      Aika hiljaiseksi on kyllä palstat mennyt, jäljelle jäänyt vain sinä vihapuhuja ja pari muuta ketkä jaksaa kanssasi väitellä.

    • Hyvä-uudisttus

      Hyvä uudistus, kannatan.

      Oletko vähän pöpi kun kannatat tälläistä uudistusta.

      Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena

      Olet kiihkoilija ja on oikein että viestisi poistetaan, huolimatta siitä mitä tälläkertaa sanoit ja vaikka saatoihan olla oikeassakin.

      Mielestäni on hyvä että sääntöjen vastaiset kommentit poistetaan.

      Ihan tyhmä uudistus. En kannata näin epämääräisin perustein tapahtuvaa viestien poistoa.

      Hyvä että tyhmät viestit poistetaan.

    • ILKKA-MATU-SANOMAT

      Tässä teile totuuksia, onko tämä vihapuhetta?
      Hege Storhaug luettelee islamin hyviä puolia

      Hege Storhaug (s. 21. toukokuuta 1962 Arendal, Norja) on norjalainen toimittaja ja tietokirjailija.

      Hän puhuu naisten oikeuksien puolesta perinteisiä muslimien asenteita ja käytäntöjä vastaan.
      Hän on ollut vuodesta 2002 alkaen tiedottajana norjalaisessa Human Rights Service (HRS) -ihmisoikeusjärjestössä.

      https://www.youtube.com/watch?v=2CvCsiwlRn8

      Suomessa tuollaisesta totuuden puhumisesta saa ensin suvakkimedian kimppuunsa, työpaikan menetyksen, tulee esitutkintahäkkiä, vankilaa, sakkoa ja
      kovat korvaukset kansanryhmälle joka ei itse olisi edes tajunnut tai ymmäränyt mistä tässä puhutaan. Siksi on suvakkkiluopiot nuo ihanat puolestaloukkaantujat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe