Minun ihannenaiseni

Missäonhän

Minulle sellainen nainen olisi tällainen.
Toisen huomioon ottava, ei yritä muuttaa toista vaan hyväksyy sellaisenaan
ja ymmärtää että minä hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on.
Ymmärtää että vaikka en joka hetki ole sanomassa että rakastan niin se vain on niin.
Ja että hän on minulle tärkeä.
Pitää huolta itsestään, osaltaan kodista.
Tykkää myös olla lähellä kun siihen on aikaa. Pitää hellyydestä. Puhuu ja pussaa
niin kuin minäkin.
Osaa näyttää tunteensa. Ja tärkeintä että Uskaltaa puhua kaikesta avoimesti
niin että mikään ei paina mieltä siksi että sitä ei ole käsitelty.
Sellaista naista ei ole tullut vaan vastaan ja kun olen raitis enkä renttuile kännissä
niin en kelpaa kuitenkaan.

6

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vau kun on ihana kirjoitus, minä olisin varmaankin sinun ihannenaisesi :)

• WOW.... Mistä sinun kaltaisen miehen löytänee?

• Luontolady

Wow... Mistä kaltaisesi miehen löytänee?

• Mambala

Mun taas tällänen kiltti herkkä seksikäs huumorintajuinen ja temperamenttinen ja sellanen ihan mahtava tyyppi

• minun ihannenainen on todella rehevä, painoa yli 100kg, kiltti ja rehellinen. Ikää 50v tai yli. Itse olen 50v mies.

• Minun ihannenainen on leveälanteinen tiimalasivartalolla, pitkät hiukset plussaa, kauniit kasvot, nätit silmät ja suudelmahuulet. 25-57v, 155-175cm ja muutamat ylimääräiset kilot oikeissa kohdissa. Löytyisipä edes varattukin roturouva, mutta ei ole kukaan kaunotar varmaankaan suomi24 sivuilla, ne saa mies seuraa muutenkin . Tasapaksuja ja yläkehon kasvattajia kyllä löytyisi, mutta ei ole minun makuuni, enkä osaa ihastua omenavartaloiseen. Jos löytyisi pirkanmaalta minun ihannetyylinen, niin voi viestittää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      33
      4705
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      31
      2276
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1780
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1708
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      82
      1492
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      140
      1392
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1116
    8. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      1060
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1024
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      71
      987
    Aihe