Mieheltä taksilupa veks ja muutama uitto

YrmäsYrpä

Kolera-altaassa paikallaan.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005896369.html
Muistan ajan kun lin töissä NL ja sieltä miehet sai kenkää, niin työmaista tuli vittumaisia paikkoja.
Minä luulen, että tämä taksimies jauhaa tyhjää paskaa ja on sitä mitä merkki kertoo.
Tunnen pari kauppiasta, jotka ei myy vähemmistöille ? Torilla ?
Umpipaskaa.

24

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkoonmieltään

Miksi? Saahan hän olla omaa mieltänsä.

• Sangtio

Ei sivistyneessä yhteiskunnassa.
        Rasimi on paska asia, joka pitää kitkeä veks.

• rahat-taskuun

• pakkokysyä
        Sangtio kirjoitti:

Ei sivistyneessä yhteiskunnassa.
        Rasimi on paska asia, joka pitää kitkeä veks.

Mutta nythän sä tunnut olevan rasiti ja suvaitsematon. Oletko tyhmä?

• peffastaON

Olen avaajan kanssa samaa mieltä ja minä kieltäisin mm. perussuomalaisen puolueen ja syy on vihanlietsonta ja rasismi

• atsukysyy

Mä tuun mukaan kun jäpää uitetaan kolera-altaassa ja voishan siin muutaman persun kans uittaa
        Sopiiks jengii?

• muuanMatti
        atsukysyy kirjoitti:

Mä tuun mukaan kun jäpää uitetaan kolera-altaassa ja voishan siin muutaman persun kans uittaa
        Sopiiks jengii?

Tottakai.
        Kansalaisaktiiviit aina palkitaan.
        Hörpätää sitten torilla kaffeet ja törsätään munkkipossuun myös.

• hoidataittes

Teet juuri itse vihanlietsontaa ja rasismia. Taidat olla tuo yksi ja sama tyhmä, jonka aivopierut rutisevat.
        Taksikuski voi olla rasisti tai kkk tai mitä vaan. Mitä se sulle kuuluu. Ei oo sulta pois mitään.
        Taidat olla vähän sairas mieleltäsi. Aletaanko ahdistelee seuraavaksi sua?
        Vedetään sut viemärilinjaa pitkin edestakas, niin haju ja sun juttus olis tasapainossa.

• maksanautokyydistä

ja jokainen voi valita mihin taksiin istuu jos musta tai valkoinen naama ei miellytä

en minäkään skodaan ja VW istu jos mersu saatavilla

• mersullamenomaittaa

Samaa mieltä. Nää kiihoilijat vaan ei tajua juttuja. Varmaan jotain sekoboltseja.

• ghtcf

Harva varmaan tietää, mikä merkki tuo on, jos kerran viisi vuotta on ollut ilman huomiota rekisterikilven vieressä. Yrittäjä joutunee vaihtamaan Lähitaksista toiselle tilausten välittäjälle. Näitähän nykyään riittää.

Kun tilaa taksin jonkun välityskeskuksen kautta, ei etukäteen tiedä, minkä värinen kuski saapuu. Vai voiko tilatessaan asettaa ehtonsa kuten esimerkiksi autolle voi asettaa? Tilanteesta tietysti selviää maksamalla kuskille pohjamaksun, mutta ei tiedä sitten uutta tilausta tehdessään, mitä taas saa.

• sinivalkoinen

tuleeko markkinoille suomalainen taksi

• psvaalituleekokei

vapaa maa valita kenen vieresä istuu

• Kostonpelossa

Tämä rasismista keskustelu on saanut naurettavat piirteet mitään ei sanoa negatiivista vähemmistön tekemistä rikoksisista, mustalspoika riehui Huittisissa huoltoasemalla uhkasi hakea autosta aseen ja tappaa häntä arvostelleet asiakkaan. Huoltoasema. Ei uskalla tehdä rikosilmoitusta koston pelosta. Tästä enemmän iltasalehdesä

• totuustähän

Suomen suurin ongelma on alkoholismi ja eri päihteitten väärinkäyttö ja sen rinnalla maahanmuutto on mitätön pieru Saharassa. Ja tähän kun lisätään, että osa suomalaisista on täysiä sosiaaliluusereita, niin avot ja harasoo.
        Meillä firma käyttää taksia kolmekertaa viikossa ajoon ja tuotettavamimat kuskit on osmaleita.
        Repikää rassepaskat siitä huumoria, minä jatkan töitäni. (tauko loppuuu)

• rajatkiinnimahanmuutto
        totuustähän kirjoitti:

Suomen suurin ongelma on alkoholismi ja eri päihteitten väärinkäyttö ja sen rinnalla maahanmuutto on mitätön pieru Saharassa. Ja tähän kun lisätään, että osa suomalaisista on täysiä sosiaaliluusereita, niin avot ja harasoo.
        Meillä firma käyttää taksia kolmekertaa viikossa ajoon ja tuotettavamimat kuskit on osmaleita.
        Repikää rassepaskat siitä huumoria, minä jatkan töitäni. (tauko loppuuu)

onko karvakäpälät tuoneet niitä huumeita mistä suominuori kärsii

• kyselläänjoo
        rajatkiinnimahanmuutto kirjoitti:

onko karvakäpälät tuoneet niitä huumeita mistä suominuori kärsii

Tuomittujen joukossa on enemmän suomalaisia, mutta mukaan mahtuu myös muualta tulleita
        Huumeongelma on kansainvälinen
        Ymmärsitkö?
        Lohduttiko ?

• tummaaleipää
        kyselläänjoo kirjoitti:

Tuomittujen joukossa on enemmän suomalaisia, mutta mukaan mahtuu myös muualta tulleita
        Huumeongelma on kansainvälinen
        Ymmärsitkö?
        Lohduttiko ?

mistäs ite oot lähtösin kun korventaa?

• Katellaan hyvinrasvattu köysi ja tukeva puunoksa. Siihen KKKnatsisuhari roikkumaan. Jo lakkas vihapuhe tulemasta KKKnatsisuharin käkättimestä.

• rghygf

Jaahas, vai tällaista. Käyt kovaa taistelua, mutta vai netissä. Muuhun sinusta ei olekaan. Olet siis peukalolla litistettävä kärpiäinen. 😁

• Somalikelassa

Uusi nicci hhe koettakaa parempaa vaikka somali kelassa voisi olla uskottavampi.

• kyseenalaistaminen
      • iraksyyria

eikös johonkin uskontoon kuulu alaikäisten paneminen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3205
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2253
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1839
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      26
      1698
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1240
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe