Kolera-altaassa paikallaan.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005896369.html
Muistan ajan kun lin töissä NL ja sieltä miehet sai kenkää, niin työmaista tuli vittumaisia paikkoja.
Minä luulen, että tämä taksimies jauhaa tyhjää paskaa ja on sitä mitä merkki kertoo.
Tunnen pari kauppiasta, jotka ei myy vähemmistöille ? Torilla ?
Umpipaskaa.
Mieheltä taksilupa veks ja muutama uitto
24
285
Vastaukset
- olkoonmieltään
Miksi? Saahan hän olla omaa mieltänsä.
- Sangtio
Ei sivistyneessä yhteiskunnassa.
Rasimi on paska asia, joka pitää kitkeä veks. - rahat-taskuun
Sangtio kirjoitti:
Rasimi on paska asia, joka pitää kitkeä veks.Käärin miljoonat taskuuni, olen rahastaja.
https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/pakolaisbisnes-kannatti-luona-teki-vastaanottokeskuksilla-yli-kolmen-miljoonan-euron-voiton/?shared=984968-f754ae78-999 - pakkokysyä
Sangtio kirjoitti:
Rasimi on paska asia, joka pitää kitkeä veks.Mutta nythän sä tunnut olevan rasiti ja suvaitsematon. Oletko tyhmä?
- peffastaON
Olen avaajan kanssa samaa mieltä ja minä kieltäisin mm. perussuomalaisen puolueen ja syy on vihanlietsonta ja rasismi
- atsukysyy
Mä tuun mukaan kun jäpää uitetaan kolera-altaassa ja voishan siin muutaman persun kans uittaa
Sopiiks jengii? - muuanMatti
atsukysyy kirjoitti:
Mä tuun mukaan kun jäpää uitetaan kolera-altaassa ja voishan siin muutaman persun kans uittaa
Sopiiks jengii?Tottakai.
Kansalaisaktiiviit aina palkitaan.
Hörpätää sitten torilla kaffeet ja törsätään munkkipossuun myös. - hoidataittes
Teet juuri itse vihanlietsontaa ja rasismia. Taidat olla tuo yksi ja sama tyhmä, jonka aivopierut rutisevat.
Taksikuski voi olla rasisti tai kkk tai mitä vaan. Mitä se sulle kuuluu. Ei oo sulta pois mitään.
Taidat olla vähän sairas mieleltäsi. Aletaanko ahdistelee seuraavaksi sua?
Vedetään sut viemärilinjaa pitkin edestakas, niin haju ja sun juttus olis tasapainossa.
- maksanautokyydistä
ja jokainen voi valita mihin taksiin istuu jos musta tai valkoinen naama ei miellytä
en minäkään skodaan ja VW istu jos mersu saatavilla- mersullamenomaittaa
Samaa mieltä. Nää kiihoilijat vaan ei tajua juttuja. Varmaan jotain sekoboltseja.
- ghtcf
Harva varmaan tietää, mikä merkki tuo on, jos kerran viisi vuotta on ollut ilman huomiota rekisterikilven vieressä. Yrittäjä joutunee vaihtamaan Lähitaksista toiselle tilausten välittäjälle. Näitähän nykyään riittää.
Kun tilaa taksin jonkun välityskeskuksen kautta, ei etukäteen tiedä, minkä värinen kuski saapuu. Vai voiko tilatessaan asettaa ehtonsa kuten esimerkiksi autolle voi asettaa? Tilanteesta tietysti selviää maksamalla kuskille pohjamaksun, mutta ei tiedä sitten uutta tilausta tehdessään, mitä taas saa.- sinivalkoinen
tuleeko markkinoille suomalainen taksi
- psvaalituleekokei
vapaa maa valita kenen vieresä istuu
- Kostonpelossa
Tämä rasismista keskustelu on saanut naurettavat piirteet mitään ei sanoa negatiivista vähemmistön tekemistä rikoksisista, mustalspoika riehui Huittisissa huoltoasemalla uhkasi hakea autosta aseen ja tappaa häntä arvostelleet asiakkaan. Huoltoasema. Ei uskalla tehdä rikosilmoitusta koston pelosta. Tästä enemmän iltasalehdesä
- totuustähän
Suomen suurin ongelma on alkoholismi ja eri päihteitten väärinkäyttö ja sen rinnalla maahanmuutto on mitätön pieru Saharassa. Ja tähän kun lisätään, että osa suomalaisista on täysiä sosiaaliluusereita, niin avot ja harasoo.
Meillä firma käyttää taksia kolmekertaa viikossa ajoon ja tuotettavamimat kuskit on osmaleita.
Repikää rassepaskat siitä huumoria, minä jatkan töitäni. (tauko loppuuu) - rajatkiinnimahanmuutto
totuustähän kirjoitti:
Suomen suurin ongelma on alkoholismi ja eri päihteitten väärinkäyttö ja sen rinnalla maahanmuutto on mitätön pieru Saharassa. Ja tähän kun lisätään, että osa suomalaisista on täysiä sosiaaliluusereita, niin avot ja harasoo.
Meillä firma käyttää taksia kolmekertaa viikossa ajoon ja tuotettavamimat kuskit on osmaleita.
Repikää rassepaskat siitä huumoria, minä jatkan töitäni. (tauko loppuuu)onko karvakäpälät tuoneet niitä huumeita mistä suominuori kärsii
- kyselläänjoo
rajatkiinnimahanmuutto kirjoitti:
onko karvakäpälät tuoneet niitä huumeita mistä suominuori kärsii
Tuomittujen joukossa on enemmän suomalaisia, mutta mukaan mahtuu myös muualta tulleita
Huumeongelma on kansainvälinen
Ymmärsitkö?
Lohduttiko ? - tummaaleipää
kyselläänjoo kirjoitti:
Tuomittujen joukossa on enemmän suomalaisia, mutta mukaan mahtuu myös muualta tulleita
Huumeongelma on kansainvälinen
Ymmärsitkö?
Lohduttiko ?mistäs ite oot lähtösin kun korventaa?
Katellaan hyvinrasvattu köysi ja tukeva puunoksa. Siihen KKKnatsisuhari roikkumaan. Jo lakkas vihapuhe tulemasta KKKnatsisuharin käkättimestä.
- rghygf
Jaahas, vai tällaista. Käyt kovaa taistelua, mutta vai netissä. Muuhun sinusta ei olekaan. Olet siis peukalolla litistettävä kärpiäinen. 😁
- Somalikelassa
Uusi nicci hhe koettakaa parempaa vaikka somali kelassa voisi olla uskottavampi.
- kyseenalaistaminen
Jo on aikoihin eletty;
Rasistipaska vetää uskonon mukaan;
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/1fc0e3e6-95e8-4704-9cdd-5a9bd1871b5f_u0.shtml
Olen joskus miettinyt, että kun muutama persuedustaja tuo uskoaan esiin, niin asetan teidän kaikkien uskon kyseenalaiseksi ja jos haluatte osoitan sen Raamatun Sanalla.
Halla ahon kohdalla se on helppoa, mies on ateisti ja sivari, lähellä vihreitä.- iraksyyria
eikös johonkin uskontoon kuulu alaikäisten paneminen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663205
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272253Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681839Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t261698Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157