Elikkäs kulkuneuvossani musiikki ei kuulu enää selkeästi. Vaihdoin uuden mankan ja sekään ei auttanut, mikä voisi olla vikana.
En ole muuttanut mankan säätöjäkään vaan musiikki yhtäkkiä vaan hiljeni basson alle eikä musiikista saa juuri selvää, välillä musiikki saattaa kuulostaa normaalisti (max. 5min) ja sitten taas ei kuulu hyvin. AUTTAKAA!!
Musiikki kuuluu hiljaa
Musiikkia
4
265
Vastaukset
- 987DSA
Saat varmasti paljon tarkkoja asiantuntevia vastauksia, koska olet antanut noin yksityiskohtaiset tiedot laitteistostasi.
- Jeesjeesjj
En nyt uskois että äänentoistolaitteiden merkit ja mallit yms. liittyy tuohon häikkään
- vajaintiedoin
Vaikuttaa maadotushäikältä.
- Kuulolaite
Teiltä on mennyt kuulo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1793209Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732111Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii441949- 411921
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321451Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3721054Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114993- 42817