kaikkiin JyystaXeihin uuden lisäjarruvalon.
Tälleen kun olen hiljattain päässyt eläkkeelle enkä ole tottunut pelkkään oleskeluun, niin askartelin tuossa viikonloppuna kolme lisäjarruvaloa, jotka tänään asensin mun OIKEAN vävypojan omistaman taksifirman autoihin.
Juotin sarjaan useita kymmeniä punaisia ledejä läpinäkyvälle muovipleksille, ja ledien edelle laitoin resistorin ettei ledit kärvähdä heti. Ledit muodostavat peniksen muotoisen kuvion auton takalasin yläosassa kun kuski painaa jarrua.
Että jos Turun seudulla bongaatte tällaisen näyn edellänne, niin kyseessä on mitä todennäköisemmin JyystaXi 😊
Asensin tänään
8
331
Vastaukset
- jasiitäsesittensyntyi
Pariksenpeska on ilmeisesti "töissä" myynyt lisäjarruvalon jostain romusta ja samalla ajatellut miesten peniksiä
- mies91asdd
Kiva kun pääsit eläkkeelle, mäkin olen ajatellut jättäytyä sairaseläkkeelle masennuksen takia kun en ole koskaan saanut naista
Ilman sitä pimppiä elämä on täysin arvotonta - Markku_Näätä
Hei peris. Onko sinulla taas niitä läpilyöviä psykoottisia oireita?
- elämänlaatu.hyvä
Ei kai periksellä voi mitenkään olla mitään psykoottisia oireita, sillä onhan hänellä kuitenkin sitä rahaa ja varallisuutta, tuuheat hiukset ja hän asuu tilavasti äitimuorin nurkissa
- janican.gyne
elämänlaatu.hyvä kirjoitti:
Ei kai periksellä voi mitenkään olla mitään psykoottisia oireita, sillä onhan hänellä kuitenkin sitä rahaa ja varallisuutta, tuuheat hiukset ja hän asuu tilavasti äitimuorin nurkissa
Ja silti peris on mielikuvitusolennoilla palstaa suttaava ätmi..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311049- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html161743- 39739
- 49690
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529557Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521
