Moni varmaan muistaa vuosikymmenen alussa kaatuneen SuomiTV:n.
Oli samat vetäjät kuin nykyisessä AlfaTV:ssä ja yritti salata kristillisyytensä pitkään.
SuomiTV:llä oli kansainvälistä kristillistä rahoitusta käytössään.
SuomiTV kuitenkin onnistui tuhoamaan etupäässä kansainvälisten sijoittajien rahaa 24 miljoonaa euroa kolmessa vuodessa.
Heillä oli unelmana, että kanavasta tulee viides valtakunnallinen suur-kanava ja valloittaa lopulta koko Euroopan.
Vuonna 2010 tappio oli 16 miljoonaa ja liikevaihto vain 0,4 miljoonaa.
AlfaTV on vetäjistä ja kristillisyyden salailusta lähtien ihan identtinen SuomiTV:n kanssa, mutta ovat yrittäneet saada sitä pyörimään paljon mitättömämmällä rahalla ja muutamalla henkilöllä.
Tappiota on tullut paljon ja kaikki pyörii velkarahalla.
AlfaTV koki vielä kovia vuosi sitten kun se ei saanut valtion tukea uutistoimintaan, jota sen on pakko tehdä säilyttääkseen toimilupansa (MTV3 sai uutistukea 3 miljoonaa).
Nyt saattaa kuitenkin olla taas tulossa kansainvälistä kristillistä rahaa ja varmaan menettävätkin sen, kun on samat heput ja sama juoni.
Viime viikolla AlfaTV tiedotti omalle äärilaidan väelleen IRR-TV:n välityksellä uuden AlfaTV:n toimitalon rakentamisesta.
IRR-TV (International Russian Radio and TV) on saman porukan kristillinen venäjä-mielinen käännytyskanava, joka tekee ohjelmia AlfaTV:lle.
Heillä on tontti johon nousee 3-kerroksinen, 2200 neliön toimitilat ja siinä tulee toimimaan AlfaTV, Amerikkalainen kristillinen GCM ja IRR-TV.
Rahaa tullee GCM:ltä (Growing Christians Ministries), joka on kansainvälinen kristillisyyden levittämiseen tarkoitettu organisaatio.
Juurikin noihin asioihin ja äärikristillisyyden paljastumisiin se heidän edellinen SuomiTV:n kaatui.
Heidän omalle piirilleen uutinen IRR-sivulla.
Kristillinen AlfaTV lopun edellä
225
3868
Vastaukset
Täällä ainoa suomalainen kanava, joka näkyy aina hyvin on TV7.
Veikkaan syyksi sen, että sillä on erittäin vähän katsojia. En itsekään katso sitä kuin 30 sekuntia kerrallaan.Juu, tuo 30 sekuntia on riittävän pitkä aika huomatakseen kanavan sanoman.
Unohdin linkin Venäjämielisen IRR-TV:n uutiseen sisäpiirille.
ttps://www.irr-tv.fi/uuden-mediatalon-peruskivi-muurattiin/Vaikka TV7 taitaa olla hellareitten kanava niin luterilaisena katson sitä joskus jopa paljon. David Pawsonin Raamatun opettamisia tulee monesti katsottua. Myös muitakin ohjelmia silloin tällöin, vaikka köyhänä opiskelijana ei ole rahaa lahjoittaa heille, mutta jos olisin ollut työskäyvä niin muutaman kerran olisin lahjoittanut rahaa ohjelmien pyörittämiseen. Itse olen uskovainen, joka pitää TV7 kivana kanavana. Itselläni se on neljänneksi eniten katsomani kanava YLE1, MTV3 ja YLE2:n jälkeen. Monesti katson sen Pawsonin raamatunopetuksen kokonaan.
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Vaikka TV7 taitaa olla hellareitten kanava niin luterilaisena katson sitä joskus jopa paljon. David Pawsonin Raamatun opettamisia tulee monesti katsottua. Myös muitakin ohjelmia silloin tällöin, vaikka köyhänä opiskelijana ei ole rahaa lahjoittaa heille, mutta jos olisin ollut työskäyvä niin muutaman kerran olisin lahjoittanut rahaa ohjelmien pyörittämiseen. Itse olen uskovainen, joka pitää TV7 kivana kanavana. Itselläni se on neljänneksi eniten katsomani kanava YLE1, MTV3 ja YLE2:n jälkeen. Monesti katson sen Pawsonin raamatunopetuksen kokonaan.
Oho. Itse kaiken kokeneena näe TV7:n kanavana, jossa on eniten kaikkea valheita.
Ehkä sinäkin tajuat, kun selviät tuosta nuoruuden huumasta. Alat nähdä mikä on totuus.- Huuhaakanava_se_on
Vaikka TV7 taitaa olla hellareitten kanava niin luterilaisena katson sitä joskus jopa paljon. David Pawsonin Raamatun opettamisia tulee monesti katsottua. Myös muitakin ohjelmia silloin tällöin, vaikka köyhänä opiskelijana ei ole rahaa lahjoittaa heille, mutta jos olisin ollut työskäyvä niin muutaman kerran olisin lahjoittanut rahaa ohjelmien pyörittämiseen. Itse olen uskovainen, joka pitää TV7 kivana kanavana. Itselläni se on neljänneksi eniten katsomani kanava YLE1, MTV3 ja YLE2:n jälkeen. Monesti katson sen Pawsonin raamatunopetuksen kokonaan.
Ottamatta nyt kantaa varsinaisesti uskontonne sisäiseen kaanoniin ja sen opetuksiin, niin TV7:stä tulee kyllä ihan varsinaista huuhaata välillä. Siellä on niitä koomisia luominen vai evoluutio -teemoja, joissa kaikki haastateltavat ovat joistain kaatuluipiireistä ja nyökyttelevät toinen toisilleen sitä jo kaikkien ennalta tietämää näkemystä, eikä yhtäkään oikeaa asiantuntijaa ole paikalla kuultavana.
TV7 ei siis tyydy käsittelemään vain sitä edustamansa uskontoa sen omista lähtökohdista, vaan se yrittää sekaantua maallisiin asioihin ja teeskennellä, että se uskonto olisi jotenkin maallisistakin lähtökohdista perusteltua. Yleensä tuollaisen pseudotieteellisen apologetiikan, kuten kreationismin levittäminen on poliittisesti motivoitunutta, enkä näe mitään syytä epäillä poikkeusta tässäkään tapauksessa. Huuhaakanava_se_on kirjoitti:
Ottamatta nyt kantaa varsinaisesti uskontonne sisäiseen kaanoniin ja sen opetuksiin, niin TV7:stä tulee kyllä ihan varsinaista huuhaata välillä. Siellä on niitä koomisia luominen vai evoluutio -teemoja, joissa kaikki haastateltavat ovat joistain kaatuluipiireistä ja nyökyttelevät toinen toisilleen sitä jo kaikkien ennalta tietämää näkemystä, eikä yhtäkään oikeaa asiantuntijaa ole paikalla kuultavana.
TV7 ei siis tyydy käsittelemään vain sitä edustamansa uskontoa sen omista lähtökohdista, vaan se yrittää sekaantua maallisiin asioihin ja teeskennellä, että se uskonto olisi jotenkin maallisistakin lähtökohdista perusteltua. Yleensä tuollaisen pseudotieteellisen apologetiikan, kuten kreationismin levittäminen on poliittisesti motivoitunutta, enkä näe mitään syytä epäillä poikkeusta tässäkään tapauksessa.En minä sieltä kaikkea katso. Lähinnä Pawsonia, jolla on hyviä Raamatun opettamisluentoja. Vähän vierastan sitä kanavaa, sillä se on mielestäni selvästi helluntalaisten tekemä, eikä luterilainen. Niitä evoluutiojuttuja en ole koskaan katsonut, sillä ei ole kiinnostanut.
En minä sieltä kaikkea katso. Lähinnä Pawsonia, jolla on hyviä Raamatun opettamisluentoja. Vähän vierastan sitä kanavaa, sillä se on mielestäni selvästi helluntalaisten tekemä, eikä luterilainen. Niitä evoluutiojuttuja en ole koskaan katsonut, sillä ei ole kiinnostanut.
Pawson on rahaa keräävä menestysteologi.
Eikös kristityn pitäisi elää Raamatun mukaan, eikä Pawsonin opin mukaan, joka on täysin poikkeava Raamattuun nähden.Pe.ku kirjoitti:
Pawson on rahaa keräävä menestysteologi.
Eikös kristityn pitäisi elää Raamatun mukaan, eikä Pawsonin opin mukaan, joka on täysin poikkeava Raamattuun nähden.Minä taas näkisin, että Pawsonin hyvyys on siihen, että hän perustaa todella Raamatulle ja opettaa "Raamattu avautuu" sarjallaan, jota olen kuunnellut YouTubesta myös englanniksi.
"John David Pawson (s. 25. helmikuuta 1930 Benwell, Newcastle upon Tyne)[1] on englantilainen baptistisaarnaaja ja kirjailija. Hän on kirjoittanut yli neljäkymmentä kirjaa. Pawson on erityisesti tullut tunnetuksi laajalti julkaistusta opetussarjastaan ja siitä tehdystä pääteoksestaan Raamattu avautuu (engl. Unlocking the Bible). Suomessa hänen saarnojaan on esitetty Taivas TV7:n kanavalla. Kanava on lähettänyt hänen opetusohjelmiaan perustamisestaan lähtien. Kansainvälisesti Pawson on muun muassa satelliittikanava GOD TV:n vakiohahmoja."
https://fi.wikipedia.org/wiki/David_Pawson
"Teologia
Pawson edustaa baptismin piirissä maltilliseksi katsottavaa suuntausta. Hän noudattaa arminianistista teologiaa, jonka mukaan ihminen valitsee itse, haluaako hän saada uskon ja pelastuksen vai ei. Seurakunnallisessa toiminnassa Pawson edustaa välittävää näkemystä karismaattisuuden ja evankelikalisuuden välillä: hän tunnustaa armolahjojen olemassaolon nykymaailmassa, mutta vaatii, että armolahjojen käyttö toteutetaan Raamattuun perustuen, mikä sulkee pois eräiden vapaiden suuntien ajatuksen Jumalan ilmoituksen jatkumisesta niiden toiminnassa.
Pawson on saanut erityistä kritiikkiä suhtautumisestaan maailmanloppuun. Hän edustaa varsin perinteistä näkemystä, jonka mukaan lopun aikoina koko ihmiskunta, uskovat mukaan lukien, joutuu valtaisien koettelemusten alaiseksi. Pawson ei myöskään hyväksy oppia tempaamisesta, jonka mukaan Jumala tempaisisi kaikki uskovat taivaaseen jo ennen koettelemusten alkua. Pawsonin mukaan uskovat temmataan Jeesusta vastaan yläilmoihin (1.Tess.4:17), minkä jälkeen Kristus perustaa tuhatvuotisen valtakunnan maan päälle ja hallitsee yhdessä kristittyjen kanssa.
Raamatusta yleensä
Pawsonin mukaan Raamattu ei ole kirja vaan eräänlainen kirjasto. Raamatussa on 66 kirjaa ja jokaisesta kirjasta löytyy vastaus kysymykseen "Miksi tämä kirja on kirjoitettu". Pawson toteaa, että kulloistakin kirjaa ymmärtää paremmin vasta, kun tietää, miksi se on alun perin kirjoitettu. Neljä eri evankeliumia on Pawsonin mielestä kirjoitettu neljää eri tarkoitusta varten. Ilmestyskirjan sisällön ja kirjoituksen syyn avaa sen luku 14 Pawsonin mielestä: ”Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.”
Kaikessa en ehkä ole täysin samaa mieltä hänen kanssaan, mutta kristiliisesti pidän häntä hyvänä paimena ja opettajana.Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minä taas näkisin, että Pawsonin hyvyys on siihen, että hän perustaa todella Raamatulle ja opettaa "Raamattu avautuu" sarjallaan, jota olen kuunnellut YouTubesta myös englanniksi.
"John David Pawson (s. 25. helmikuuta 1930 Benwell, Newcastle upon Tyne)[1] on englantilainen baptistisaarnaaja ja kirjailija. Hän on kirjoittanut yli neljäkymmentä kirjaa. Pawson on erityisesti tullut tunnetuksi laajalti julkaistusta opetussarjastaan ja siitä tehdystä pääteoksestaan Raamattu avautuu (engl. Unlocking the Bible). Suomessa hänen saarnojaan on esitetty Taivas TV7:n kanavalla. Kanava on lähettänyt hänen opetusohjelmiaan perustamisestaan lähtien. Kansainvälisesti Pawson on muun muassa satelliittikanava GOD TV:n vakiohahmoja."
"Teologia
Pawson edustaa baptismin piirissä maltilliseksi katsottavaa suuntausta. Hän noudattaa arminianistista teologiaa, jonka mukaan ihminen valitsee itse, haluaako hän saada uskon ja pelastuksen vai ei. Seurakunnallisessa toiminnassa Pawson edustaa välittävää näkemystä karismaattisuuden ja evankelikalisuuden välillä: hän tunnustaa armolahjojen olemassaolon nykymaailmassa, mutta vaatii, että armolahjojen käyttö toteutetaan Raamattuun perustuen, mikä sulkee pois eräiden vapaiden suuntien ajatuksen Jumalan ilmoituksen jatkumisesta niiden toiminnassa.
Pawson on saanut erityistä kritiikkiä suhtautumisestaan maailmanloppuun. Hän edustaa varsin perinteistä näkemystä, jonka mukaan lopun aikoina koko ihmiskunta, uskovat mukaan lukien, joutuu valtaisien koettelemusten alaiseksi. Pawson ei myöskään hyväksy oppia tempaamisesta, jonka mukaan Jumala tempaisisi kaikki uskovat taivaaseen jo ennen koettelemusten alkua. Pawsonin mukaan uskovat temmataan Jeesusta vastaan yläilmoihin (1.Tess.4:17), minkä jälkeen Kristus perustaa tuhatvuotisen valtakunnan maan päälle ja hallitsee yhdessä kristittyjen kanssa.
Raamatusta yleensä
Pawsonin mukaan Raamattu ei ole kirja vaan eräänlainen kirjasto. Raamatussa on 66 kirjaa ja jokaisesta kirjasta löytyy vastaus kysymykseen "Miksi tämä kirja on kirjoitettu". Pawson toteaa, että kulloistakin kirjaa ymmärtää paremmin vasta, kun tietää, miksi se on alun perin kirjoitettu. Neljä eri evankeliumia on Pawsonin mielestä kirjoitettu neljää eri tarkoitusta varten. Ilmestyskirjan sisällön ja kirjoituksen syyn avaa sen luku 14 Pawsonin mielestä: ”Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.”
Kaikessa en ehkä ole täysin samaa mieltä hänen kanssaan, mutta kristiliisesti pidän häntä hyvänä paimena ja opettajana.Rahaa kerää, niin että ranteita pakottaa.
Luulisi kristittyjen uskovan Raamattuun, eikä menestysteologin kirjallisuuteen.Pe.ku kirjoitti:
Rahaa kerää, niin että ranteita pakottaa.
Luulisi kristittyjen uskovan Raamattuun, eikä menestysteologin kirjallisuuteen.En minä hänen kirjojaan ole lukenut. Kuullut vain Raamatun opetuksia. Ei hän minusta mikään menestysteologi ole. Haluaisin kuulla sinulta perusteet - millä perusteella hän menestysteologi?
Minä taas näkisin, että Pawsonin hyvyys on siihen, että hän perustaa todella Raamatulle ja opettaa "Raamattu avautuu" sarjallaan, jota olen kuunnellut YouTubesta myös englanniksi.
"Teologia
Raamatusta yleensä
Kaikessa en ehkä ole täysin samaa mieltä hänen kanssaan, mutta kristiliisesti pidän häntä hyvänä paimena ja opettajana."Miksi tämä kirja on kirjoitettu".
Raamattua ei ole niinkään kirjoitettu, vaan Raamattu on tehty kokoamalla siihen sen ajan kokoajien mieleisiä tekstejä 390-luvulla.
Kristinuskolla moni on rikastunut, siis Yhdysvalloissa.- opettajanlahja
En minä hänen kirjojaan ole lukenut. Kuullut vain Raamatun opetuksia. Ei hän minusta mikään menestysteologi ole. Haluaisin kuulla sinulta perusteet - millä perusteella hän menestysteologi?
Pawson ei ole menestysteologia nähnytkään. Pe.kun mielestä ilmeisesti jokainen, joka saa työhönsä rahallista tukea on menestysteologi. Ei hengellistäkään työtä tehdä ilman rahaa. Seurakunnilla on kulunsa ja ruutuaika maksaa.
Menestysteologit opettavat että Jumalaa voi manipuloida antamaan ajallisia siunauksia. Pawson ei ole tuohon ryhmään ole koskaan kuulunut. Hän on konservatiivinen baptisti, joka keskittyy raamatun systemaattiseen opettamiseen. opettajanlahja kirjoitti:
Pawson ei ole menestysteologia nähnytkään. Pe.kun mielestä ilmeisesti jokainen, joka saa työhönsä rahallista tukea on menestysteologi. Ei hengellistäkään työtä tehdä ilman rahaa. Seurakunnilla on kulunsa ja ruutuaika maksaa.
Menestysteologit opettavat että Jumalaa voi manipuloida antamaan ajallisia siunauksia. Pawson ei ole tuohon ryhmään ole koskaan kuulunut. Hän on konservatiivinen baptisti, joka keskittyy raamatun systemaattiseen opettamiseen.opettajanlahja: "Hän on konservatiivinen baptisti, joka keskittyy raamatun systemaattiseen opettamiseen."
Olen samaa mieltä. Lisäksi hän on uskovainen herrasmies minusta tämä David Pawson.
- yksyhteen
Siellä on paljon puolueellisuutta haastatteluohjelmissa.
Ottavat mukaan vaan omaa väkeä vähintään suhteessa 3/1.Joo, kun ei ole minkäänlaista analysoivaa tai kriittistä otetta. Haastattelija/toimittaja myötäilee jokaista annettua vastausta.
- tollottaja
Entä sitten jos on? Ei se ole mikään YLE, eikä sitä ole pakko katsoa. Eikä kai ole mikään pakko myöskään katsoa vain sitä.
Ehkä aikuiset ihmiset eivät halua joka paikassa olla kaitsettuja, ehkä he haluavat itse päättää, mitä katsovat, miten siihen suhtautuvat. Ehkä he eivät halua istua iltaansa TV:n ääressä kansakoulun pulpetissa, vaan nauttia hyvästä keskustelusta.
Itse pidän Alfan ohjelmista, koska ne sentään tarjoavat vaihtelua siihen, mitä muualta tulee. Todella harmi, jos se katoaa, mutta kai se sitten on vain niin, että ihmisiä kiinnostaa enemmän viihdesonta ja silkka kiusaamiseen perustuva viihde, kuten joku Putous tai Seiskan Johanna jutut. Se on sitten sitä.
Uskonnollisuus on ainoa riittävän vahva voima uskaltaakseen ottaa siipiensä suojaan muuta kuin mitä joka paikkaan tunkeva vallitsevuus tarjoaa. Tiedonvälityksemme, joka kuulema on nyt vapaampi kuin koskaan, on myös monotonisempi kuin koskaan. tollottaja kirjoitti:
Entä sitten jos on? Ei se ole mikään YLE, eikä sitä ole pakko katsoa. Eikä kai ole mikään pakko myöskään katsoa vain sitä.
Ehkä aikuiset ihmiset eivät halua joka paikassa olla kaitsettuja, ehkä he haluavat itse päättää, mitä katsovat, miten siihen suhtautuvat. Ehkä he eivät halua istua iltaansa TV:n ääressä kansakoulun pulpetissa, vaan nauttia hyvästä keskustelusta.
Itse pidän Alfan ohjelmista, koska ne sentään tarjoavat vaihtelua siihen, mitä muualta tulee. Todella harmi, jos se katoaa, mutta kai se sitten on vain niin, että ihmisiä kiinnostaa enemmän viihdesonta ja silkka kiusaamiseen perustuva viihde, kuten joku Putous tai Seiskan Johanna jutut. Se on sitten sitä.
Uskonnollisuus on ainoa riittävän vahva voima uskaltaakseen ottaa siipiensä suojaan muuta kuin mitä joka paikkaan tunkeva vallitsevuus tarjoaa. Tiedonvälityksemme, joka kuulema on nyt vapaampi kuin koskaan, on myös monotonisempi kuin koskaan.”Itse pidän Alfan ohjelmista, koska ne sentään tarjoavat vaihtelua siihen, mitä muualta tulee.”
No jaa. Itse joskus jotain saatan katsoa, mutta aika lailla siellä on sitä samaa kuin muualla. Ja jatkuvasti uusintoja.
”…kai se sitten on vain niin, että ihmisiä kiinnostaa enemmän viihdesonta ja silkka kiusaamiseen perustuva viihde…”
Niin, en itse katso juuri viihdettä mutta näitä kyllä : MOT, Prisma, A-studio, Ulkolinja, Perjantai, Akuutti, - ovat hyvä asiaohjelmia. Niitä on aika runsaasti.
Eri dokumentteja, mm. Armanin jutut, Docventuresit, Teemalla on usein todella hyviä asiaohjelmia sekä harvinaisempia elokuvia.
Freellä muutamia tosielämän perustuvia sarjoja. joissa on tosin ikävä amerikkalainen ohjaustyyli. Sitten National Geograpfic kanavalla on muutamia, joista tykkään, ne eläinlääkärijutut ja Vaarallisen valtatien pelastajat jne.
Kun katsoin Alfan tämän päivän ohjelmia, niin eipä kummoselta näytä-
Jahtikuksa – Eränkävijät on paljon parempi.
Villi Kanada, Willi Karvia – listalla ehkä.
Sitten on täyttä viihdettä ”Suunnitellaan häät”, ”Tanssi kanssain”, ”Romantiikan jättiläiset” ja ”Tractor Pulling: Lievestuore” – ties monennenko kerran…Ja tietysti pakollinen ruokaohjelma keskellä yötä ”Mayn keittiö”.mummomuori kirjoitti:
”Itse pidän Alfan ohjelmista, koska ne sentään tarjoavat vaihtelua siihen, mitä muualta tulee.”
No jaa. Itse joskus jotain saatan katsoa, mutta aika lailla siellä on sitä samaa kuin muualla. Ja jatkuvasti uusintoja.
”…kai se sitten on vain niin, että ihmisiä kiinnostaa enemmän viihdesonta ja silkka kiusaamiseen perustuva viihde…”
Niin, en itse katso juuri viihdettä mutta näitä kyllä : MOT, Prisma, A-studio, Ulkolinja, Perjantai, Akuutti, - ovat hyvä asiaohjelmia. Niitä on aika runsaasti.
Eri dokumentteja, mm. Armanin jutut, Docventuresit, Teemalla on usein todella hyviä asiaohjelmia sekä harvinaisempia elokuvia.
Freellä muutamia tosielämän perustuvia sarjoja. joissa on tosin ikävä amerikkalainen ohjaustyyli. Sitten National Geograpfic kanavalla on muutamia, joista tykkään, ne eläinlääkärijutut ja Vaarallisen valtatien pelastajat jne.
Kun katsoin Alfan tämän päivän ohjelmia, niin eipä kummoselta näytä-
Jahtikuksa – Eränkävijät on paljon parempi.
Villi Kanada, Willi Karvia – listalla ehkä.
Sitten on täyttä viihdettä ”Suunnitellaan häät”, ”Tanssi kanssain”, ”Romantiikan jättiläiset” ja ”Tractor Pulling: Lievestuore” – ties monennenko kerran…Ja tietysti pakollinen ruokaohjelma keskellä yötä ”Mayn keittiö”.Alfan ohjelmat ovat mahdollisimman epäkiinnostavia.
Itsellä näkyy telkkarista parhaiten Jim ja Nelonen, joten niitä tulee enemmän katsottua. Tai oikeastaan ne ovat ainoat, jotka kunnolla näkyvät lähes jatkuvasti.- capiche
torre12 kirjoitti:
Alfan ohjelmat ovat mahdollisimman epäkiinnostavia.
Itsellä näkyy telkkarista parhaiten Jim ja Nelonen, joten niitä tulee enemmän katsottua. Tai oikeastaan ne ovat ainoat, jotka kunnolla näkyvät lähes jatkuvasti.En ole koskaan ymmärtänyt mikä kanavan idea tai edes kohderyhmä on.
capiche kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt mikä kanavan idea tai edes kohderyhmä on.
Se markkinoi itseään "perheen" kanavana, jossa on kristillinen "pohja".
- toteutunut.unelma
Jaha ja peku taas vääristelemässä. Kovaa on hinku A-alkuisiin kristillisiin toimijoihin tällä hepulla.
Kun entiset tilat olivat käyneet liian pieneksi, niin pekun mielestä uusien tilojen rakentaminen on merkki lopun alusta.
Poistoon joutaa tämäkin aloitus, kun ei sillä ole mitään tekemistä palstan aiheen kanssa. Pelkkää irvailua pekulta taas kerran. Ja eräässä omassa aloituksessaan toivoi, että keskusteltaisiin asiallisesti. Jep jep, niin aina on hyvä toivoa, että omassa solvausaloituksessa keskusteltaisiin asiallisesti. Silmät ummessa ja toivomus ettei sitä kukaan näe...
>Heidän omalle piirilleen uutinen IRR-sivulla.<
Ei kyllä se on sielä kaikille nähtävillä. Sinun kaltaisille pahan ilman linnuillekin, jonka ketjuihin tulee ateistit rientää solvaamaan samoista asioista viikko toisensa jälkeen..Ei tuo ihan vääristelyäkään ollut. Olihan vain speukulaatio siitä, onnistuuko tuo taloudellisesti vai ei.
mummomuori kirjoitti:
Ei tuo ihan vääristelyäkään ollut. Olihan vain speukulaatio siitä, onnistuuko tuo taloudellisesti vai ei.
Kyllä se onnistuu joten varaudu taas pettymykseen 😂
"Poistoon joutaa tämäkin aloitus, kun ei sil......"
Vanha sanonta pitää taas paikkansa, "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa".
Vaikka olisikin henkilökohtaisista asioista kyse niin silti pitäisi hyväksyä asiat asioina.Pe.ku kirjoitti:
"Poistoon joutaa tämäkin aloitus, kun ei sil......"
Vanha sanonta pitää taas paikkansa, "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa".
Vaikka olisikin henkilökohtaisista asioista kyse niin silti pitäisi hyväksyä asiat asioina.Sinä se älähtelet kuin pystykorvasi 😂 taitaa olla jo paikkasi kipeänä ❓
usko.vainen kirjoitti:
Et sinä kyllä mikään ennustaja ole. Myönnä pois.
usko.vainen kirjoitti:
En minä pettynyt ole. Miksi olisin??
mummomuori kirjoitti:
En minä pettynyt ole. Miksi olisin??
Tottakai sinä olet pettynyt ja petyt vastakin uskovaiset ja heidän hankkeensa menestyvät 🤔
usko.vainen kirjoitti:
Tottakai sinä olet pettynyt ja petyt vastakin uskovaiset ja heidän hankkeensa menestyvät 🤔
Toinen sanoo, että ei ole pettynyt, ja sinä, että on pettynyt.
Olet tosiaan menettänyt järkesi.- Ei.luotu.eikirj
usko.vainen kirjoitti:
Onko sinulla tänään vapaapäivä, vai miksi muuten kirjoittelet työaikana? Vai sataako liikaa ettet pääse peltotöihin?
Ei.luotu.eikirj kirjoitti:
Onko sinulla tänään vapaapäivä, vai miksi muuten kirjoittelet työaikana? Vai sataako liikaa ettet pääse peltotöihin?
En ole kutsumassa sinua kylään joten keksi jotain muuta ohjelmaa itsellesi tänään🤔
usko.vainen kirjoitti:
En ole kutsumassa sinua kylään joten keksi jotain muuta ohjelmaa itsellesi tänään🤔
Jos kutsut jonkun, tuleeko hän?
usko.vainen kirjoitti:
Mitkä hankkeenne menestyvät? Avioliittolain vastustaminen, aborttilain vastustaminen?
RepeRuutikallo kirjoitti:
Jos kutsut jonkun, tuleeko hän?
Tottakai tulee Naasukka 🐷 ethän sinäkään kutsu sellaisia jotka eivät tulisi 🐽
Mitkä hankkeenne menestyvät? Avioliittolain vastustaminen, aborttilain vastustaminen?
Ei niiden vastustaminen lopu koskaan Nassukka🐷 Ei laki muuta minun eikä muidenkaan moraalia 🐽
- toteutunut.unelma
usko.vainen kirjoitti:
Sinä se älähtelet kuin pystykorvasi 😂 taitaa olla jo paikkasi kipeänä ❓
Älähtää varsinkin A-alkuisiin toimijoihin. Siis pelkästään niihin, ei mihinkään muihin aiheisiin.
Palstan aiheen vastaiset kirjoitukset poistoon, ei tarkoita, että Peku sinun "totuutesi" aiheuttaisi älädyksen. usko.vainen kirjoitti:
Ei niiden vastustaminen lopu koskaan Nassukka🐷 Ei laki muuta minun eikä muidenkaan moraalia 🐽
Missä kaiken järki? Miksi vastustaa asioita, jotka eivät välttämättä edes koske itseä koskaan, eikä voi vaikuttaa lainsäätäjiin?
usko.vainen kirjoitti:
No en todellakaan, sillä olen itse uskova. Kun hanke on hyvä, totta kai sitä tulee silloin kannustaa.
mummomuori kirjoitti:
No en todellakaan, sillä olen itse uskova. Kun hanke on hyvä, totta kai sitä tulee silloin kannustaa.
Ihan turhaan jankutat olevasi uskova koska et usko Raamatun Jumalaan 😏
usko.vainen kirjoitti:
Et sinä kykene ratkaisemaan noin vaikeaa asiaa. Et nimittäin ole Jumala.
Olet vain paljon muita alas paneva.usko.vainen kirjoitti:
Uskon Jumalaan, josta Raamattu kertoo.
mummomuori kirjoitti:
Mutta et usko Jumalaa, josta Raamattu kertoo😏
- SepäSe
mummomuori kirjoitti:
Samalla tavalla uskoo Saatanakin.
SepäSe kirjoitti:
Samalla tavalla uskoo Saatanakin.
Ai Saatana uskoo Jumalaan, josta Raamattu kertoo. Metkaa.
Heh. Sittemmin saatana on pitänyt suunsa kiinni.
Voimmeko luottaa kaikkeen mitä on kirjoitettu?usko.vainen kirjoitti:
Mutta et usko Jumalaa, josta Raamattu kertoo😏
Juuri tuon ilmaisin, että uskon.
- Room.1-26-
mummomuori kirjoitti:
Juuri tuon ilmaisin, että uskon.
Uskotko, että Raamatun Jumala hylkää homoseksuaalisuuden harjoittajat omiin himoihinsa taivasten valtakunnan ulkopuolelle?
- capiche
torre12 kirjoitti:
Ai Saatana uskoo Jumalaan, josta Raamattu kertoo. Metkaa.
Saatana jopa palveli Jumalaa, ennen kuin ryhtyi kapinoimaan ja ajattiin seuraajineen ulos taivaasta. Raamattu kertoo, että demonitkin uskovat Jumalan olevan olemassa ja vapisevat. On eri asia uskoa ja eri asia palvella ja seurata.
Mummomuorin uskon arvostelu on asiatonta. Ihminen näkee ulkokuoren, mutta Herra katsoo sydämeen. Fiksutkin ihmiset kelpaavat Jumalan valtakuntaan.:) Room.1-26- kirjoitti:
Uskotko, että Raamatun Jumala hylkää homoseksuaalisuuden harjoittajat omiin himoihinsa taivasten valtakunnan ulkopuolelle?
Hyvä 🤨
capiche kirjoitti:
Saatana jopa palveli Jumalaa, ennen kuin ryhtyi kapinoimaan ja ajattiin seuraajineen ulos taivaasta. Raamattu kertoo, että demonitkin uskovat Jumalan olevan olemassa ja vapisevat. On eri asia uskoa ja eri asia palvella ja seurata.
Mummomuorin uskon arvostelu on asiatonta. Ihminen näkee ulkokuoren, mutta Herra katsoo sydämeen. Fiksutkin ihmiset kelpaavat Jumalan valtakuntaan.:)"Ihminen näkee ulkokuoren, mutta Herra katsoo sydämeen."
Juuri näin. Siksi ei kukaan ihminen voi toista tuomita helvettiin tai antaa mitään VIP korttia taivaaseen.
”Heillä oli unelmana, että kanavasta tulee viides valtakunnallinen suur-kanava ja valloittaa lopulta koko Euroopan.”
Sinällään en pidä pahana, että näitä kanavia on olemassa. Mutta tuo suunnitelma on ollut aika mielikuvituksellinen, koska eihän heillä resursseja ole siihen ollut.
”Rahaa tullee GCM:ltä (Growing Christians Ministries), joka on kansainvälinen kristillisyyden levittämiseen tarkoitettu organisaatio.”
En tiedä millaiset rahoitukset takana ovat, mutta oletan että niillä ei ”maailmaa valloiteta”. Kun katsoo tuon Alfa TV:n tarjontaa, niin aika köyhällä budjetilla sinne on ostettu ohjelmia, jatkuvia uusintoja ja omaa ohjelmaa hyvin niukanlaisesti.
”Keravalla vietettiin torstaina 8. marraskuuta uuden mediatalon peruskiven muurausjuhlaa. Talossa tulevat toimimaan AlfaTV, IRR-TV ja kanadalainen GCM. ”
Oletan että noista jokainen osallistuu rahoitukseen, mutta oli tuolla näemmä pyyntö osallistua keräyksen kautta yksityisille ihmisille. Yllättävää, ensin luulin että tuo rakennetaan muualle kuin suomeen.
”AlfaTV koki vielä kovia vuosi sitten kun se ei saanut valtion tukea uutistoimintaan, jota sen on pakko tehdä säilyttääkseen toimilupansa…”
Niin, rahapula on se ongelma. Toinen lienee se, ettei siellä ole kovin ammattitaitoista väkeä?Pahin ongelma on puolueellisuus ja epärehellisyys.
Puolueellisuuden ymmärtäisi, jos se olisi selkeästi kerrottu.
Kansainvälinen kristillinen rahoittaja menetti kymmeniä miljoonia edellisellä kerralla ja nyt on uusi yritys.Pe.ku kirjoitti:
Pahin ongelma on puolueellisuus ja epärehellisyys.
Kansainvälinen kristillinen rahoittaja menetti kymmeniä miljoonia edellisellä kerralla ja nyt on uusi yritys.Tähän k un lisätään uskovaisten keskinäinen kateus ja kauna niin hyvää tulee.
Daavidinpasuuna kirjoitti:
Tähän k un lisätään uskovaisten keskinäinen kateus ja kauna niin hyvää tulee.
YouTube-ilmiöksi noussut kanadalainen psykologi Jordan Peterson saapuu marraskuussa Suomeen puhumaan menestyskirjastaan 12 elämänohjetta – käsikirja kaaosta vastaan. Keskustelemme AlfaStudiossa siitä, onko Peterson sankarillinen sananvapauden puolustaja vai kenties vaarallinen vaihtoehto-oikeiston ajattelija. Vieraina toimittaja Sanna Ukkola (Yle), Kirjailija Joonas Konstig, teologi/ fillosofi Emil Anton sekä poliittinen youtubettaja Tere Sammallahti. Toimittajana Matti Korhonen, Uusi Tie.
Katsoppas miten hyvää keskustelua sivistyneet ihmiset saavat aikaan😉
http://www.permanto.fi/fi/web/alfatv/player/vod?assetId=11950648usko.vainen kirjoitti:
YouTube-ilmiöksi noussut kanadalainen psykologi Jordan Peterson saapuu marraskuussa Suomeen puhumaan menestyskirjastaan 12 elämänohjetta – käsikirja kaaosta vastaan. Keskustelemme AlfaStudiossa siitä, onko Peterson sankarillinen sananvapauden puolustaja vai kenties vaarallinen vaihtoehto-oikeiston ajattelija. Vieraina toimittaja Sanna Ukkola (Yle), Kirjailija Joonas Konstig, teologi/ fillosofi Emil Anton sekä poliittinen youtubettaja Tere Sammallahti. Toimittajana Matti Korhonen, Uusi Tie.
http://www.permanto.fi/fi/web/alfatv/player/vod?assetId=11950648Eivät ole kai uskovaisia juurikaan.....
Tähän k un lisätään uskovaisten keskinäinen kateus ja kauna niin hyvää tulee.
Mitä nopeammin AlfaTV kaatuu, niin sen vähemmän kristityt menettää rahojaan.
Pe.ku kirjoitti:
Mitä nopeammin AlfaTV kaatuu, niin sen vähemmän kristityt menettää rahojaan.
Ei kaadu edelleenkkään kuten ei kaadu TV7, eikä Dei eikä Radio Patmoskaan.
Sulla ei nyt ole aihetta kikseihin 😂😂😂usko.vainen kirjoitti:
Ei kaadu edelleenkkään kuten ei kaadu TV7, eikä Dei eikä Radio Patmoskaan.
Sulla ei nyt ole aihetta kikseihin 😂😂😂Itse kun perustan kaiken aina tosiasioihin, niin en menisi noin ennustelemaan. Suomessahan kristinusko on hiipumaan päin.
usko.vainen kirjoitti:
http://www.permanto.fi/fi/web/alfatv/player/vod?assetId=11950648Siis, kristillinen kanava ottaa vieraakseen tuon tyypin? No, tavallaan menestysteologiaa se mies taitaakin opettaa...
Pe.ku kirjoitti:
Pahin ongelma on puolueellisuus ja epärehellisyys.
Kansainvälinen kristillinen rahoittaja menetti kymmeniä miljoonia edellisellä kerralla ja nyt on uusi yritys."Pahin ongelma on puolueellisuus ja epärehellisyys."
Mielestäni ei Alfalta niin poliitiikkaa paljon tule, mutta TV7 on jo täysin poliittinen kanava.- Repe.silittää.päätäsi
Usko.vainen on paitsi markkinoinnin osaaja myös nettitohtori. :D
mummomuori kirjoitti:
Siis, kristillinen kanava ottaa vieraakseen tuon tyypin? No, tavallaan menestysteologiaa se mies taitaakin opettaa...
Yrität taas olla tietävinäsi asiasta mistä et tiedä yhtään mitään.
Olisit edes vaivautunut katsomaan ohjelman ennen kuin kommentoit ja aloit tapasi mukaan mustamaalata.
Peterson EI ollut vieraana EIKÄ hän ole teologi ollenkaan.
Voi voi sinun vihaasi uskovia kohtaan🤔
TV7:lla ja Alfalla on myös yhteiskunnallisia asioita joita sinä nyt yhtäkkiä paheksutkin. Me uskovat emme elä missään umpiossa vaan olemme tasavertaisia yhteiskunnan jäseniä ja osallistumme myös yhteisten asioioden hoitoon, pidit siitä eli et🤔usko.vainen kirjoitti:
Olisit edes vaivautunut katsomaan ohjelman ennen kuin kommentoit ja aloit tapasi mukaan mustamaalata.
TV7:lla ja Alfalla on myös yhteiskunnallisia asioita joita sinä nyt yhtäkkiä paheksutkin. Me uskovat emme elä missään umpiossa vaan olemme tasavertaisia yhteiskunnan jäseniä ja osallistumme myös yhteisten asioioden hoitoon, pidit siitä eli et🤔Olisipa kiva katsoa sinua vaikka Alfalla tai TV7:lla- ja sitten annetaan kommentteja ja arvioita.
Sinähän olet sanavalmis.- KTS-------
Katsoin tuon ohjelman ja tiedän tän Petersonin. Aika puolueettomasti häneen suhtautuivat nämä vieraat. Katolista jäbää Antonia kiehtoivat tietyt kulttuurikristilliset tendenssit Petersonissa, vaikka ei suoraan myönnäkään uskovansa Jumalaan ja sitten kirjailija Konstig myönsi hänellä olevan tiettyä kykyä hurmata nuoria miehiä. Ateistibloggari Sammallahti ja Ylen Ukkola olivat kiltisti kriittisiä. Toimittaja Korhonen kiitettävän puolueeton.
Jos haluaa syvempää analyysiä tästä yliopistoveijarista, kannattaa lukea tämä kiihkoton ja varsin paljastava analyysi:
http://netn.fi/artikkeli/jordan-peterson-oikeiston-pop-intellektuelli torre12 kirjoitti:
Olisipa kiva katsoa sinua vaikka Alfalla tai TV7:lla- ja sitten annetaan kommentteja ja arvioita.
Sinähän olet sanavalmis."Olisipa kiva katsoa sinua vaikka Alfalla tai TV7:lla- ja sitten annetaan kommentteja ja arvioita. "
Toivottavasti se ei olisi kovin säälittävän näköistä katseltavaa, kuten ennalta olettaisi.
Meidän kommenttien arvioisin alkavan sanoilla "Eipä ole hääppösen näköinenkään........"KTS------- kirjoitti:
Katsoin tuon ohjelman ja tiedän tän Petersonin. Aika puolueettomasti häneen suhtautuivat nämä vieraat. Katolista jäbää Antonia kiehtoivat tietyt kulttuurikristilliset tendenssit Petersonissa, vaikka ei suoraan myönnäkään uskovansa Jumalaan ja sitten kirjailija Konstig myönsi hänellä olevan tiettyä kykyä hurmata nuoria miehiä. Ateistibloggari Sammallahti ja Ylen Ukkola olivat kiltisti kriittisiä. Toimittaja Korhonen kiitettävän puolueeton.
Jos haluaa syvempää analyysiä tästä yliopistoveijarista, kannattaa lukea tämä kiihkoton ja varsin paljastava analyysi:
http://netn.fi/artikkeli/jordan-peterson-oikeiston-pop-intellektuelli”Olisit edes vaivautunut katsomaan ohjelman ennen kuin kommentoit ja aloit tapasi mukaan mustamaalata.”
Myönnän erehdykseni, sillä kuuntelin tuo ohjelman kommenttini jälkeen. Kuten huomaat, pystyn myöntämään erehdykseni.
Keskustelu oli hyvää ja mielenkiintoista, sillä se herätti monia ajatuksia. Se mikä oli kehnoa, oli ettei Petersonin aatteista puhuttu oikein mitään. Kritiikkiä ei ehkä haluttu esittää, sillä kaikki tuntuivat olevan yhtä mieltä niistä?
Olen hankkinut taustatietoa jo jonkun verran, ja tuosta sain lisää.
Muutamia heränneitä ajatuksia. Kaikki tuntuivat asemoivan Petersonin lähinnä agnostikoksi, ja tuli esiin että hän edustaa ehkä parhaiten nimikristittyjä. Sitäkään ei kritisoitu, mutta myönnettiin hänen tulkitsevan Raamattua psykologisesti, lähinnä jungilaisen koulukunnan kautta.
”Tavoitteeni on hyvin suoraviivainen. Uskon, että yksilö on kaiken keskus. Joten olen hyvin kiinnostunut saamaan ihmisiä ottamaan itseään niskasta kiinni ja selvittämään asiansa. Koska aina kun näin tapahtuu, todellisuuden rakenne vahvistuu.”
”Peterson pitää siis itseään eräänlaisena eheyttäjänä. Sanojensa mukaan sitten kun kansalaiset ovat hänen oppiensa jälkeen itsenäisiä, vastuullisia ja informoituja, hänelle ei ole mitään väliä, ovatko he poliittisesti vasemmalla vai oikealla.”
“Se on yhdentekevää minulle. Tarvitsemme vasemmistoa puhumaan osattomien puolesta, ja tarvitsemme oikeistoa vahvistamaan arvojen ja hyödykkeiden rakennetta. Ja tarvitsemme dialogia näiden välille pitääksemme tasapainon oikeana.”
HS Tästä herrasta ollaan huolissaan 12.11.2018
Ohjelmassa keskityttiinkin pohtimaan sitä, miksi niin moni nuori mies on innostunut tästä tyypistä. Samaa jäin minäkin ihmettelemään, sillä hyvin yksiviivaisia hänen ohjeensa ovat. Hän eräässä haastattelussa sanoi, että kaaoksen keskellä on hyvä olla kuria, vastuullisuutta sekä etsiä elämälleen merkitys. Ihan hyviä ohjeita – tosin todella vanhoja ja hyvin useissa erilaisissa oppaissa mainittuja. Tuli mieleen nämä suomalaiset elämäntapagurut Saarinen ja Sarasvuo. Ei heilläkään ole mitään uutta, mutta se tapa, jolla he toivat asiaa esille, kuulosti ehkä uudelta.
Tässä aluksi.KTS------- kirjoitti:
http://netn.fi/artikkeli/jordan-peterson-oikeiston-pop-intellektuelliKiitos muuten todella hyvästä linkistä. Siinä filosofi käy erittäin hyvin läpi tätä Petersonin omintakeista filosofiaa.
usko.vainen kirjoitti:
TV7:lla ja Alfalla on myös yhteiskunnallisia asioita joita sinä nyt yhtäkkiä paheksutkin. Me uskovat emme elä missään umpiossa vaan olemme tasavertaisia yhteiskunnan jäseniä ja osallistumme myös yhteisten asioioden hoitoon, pidit siitä eli et🤔>Me uskovat emme elä missään umpiossa
Hyvä että kerroit. "Tietämyksesi" perusteella voisi päätellä, että umpiotasi ei paljon ole raoteltu.RepeRuutikallo kirjoitti:
>Me uskovat emme elä missään umpiossa
Hyvä että kerroit. "Tietämyksesi" perusteella voisi päätellä, että umpiotasi ei paljon ole raoteltu.Voi Repeliini Naassukka 🐷 sinä olet niin lapsellinen, niin lapsellinen 🐽
- toteutunut.unelma
mummomuori kirjoitti:
”Olisit edes vaivautunut katsomaan ohjelman ennen kuin kommentoit ja aloit tapasi mukaan mustamaalata.”
Myönnän erehdykseni, sillä kuuntelin tuo ohjelman kommenttini jälkeen. Kuten huomaat, pystyn myöntämään erehdykseni.
Keskustelu oli hyvää ja mielenkiintoista, sillä se herätti monia ajatuksia. Se mikä oli kehnoa, oli ettei Petersonin aatteista puhuttu oikein mitään. Kritiikkiä ei ehkä haluttu esittää, sillä kaikki tuntuivat olevan yhtä mieltä niistä?
Olen hankkinut taustatietoa jo jonkun verran, ja tuosta sain lisää.
Muutamia heränneitä ajatuksia. Kaikki tuntuivat asemoivan Petersonin lähinnä agnostikoksi, ja tuli esiin että hän edustaa ehkä parhaiten nimikristittyjä. Sitäkään ei kritisoitu, mutta myönnettiin hänen tulkitsevan Raamattua psykologisesti, lähinnä jungilaisen koulukunnan kautta.
”Tavoitteeni on hyvin suoraviivainen. Uskon, että yksilö on kaiken keskus. Joten olen hyvin kiinnostunut saamaan ihmisiä ottamaan itseään niskasta kiinni ja selvittämään asiansa. Koska aina kun näin tapahtuu, todellisuuden rakenne vahvistuu.”
”Peterson pitää siis itseään eräänlaisena eheyttäjänä. Sanojensa mukaan sitten kun kansalaiset ovat hänen oppiensa jälkeen itsenäisiä, vastuullisia ja informoituja, hänelle ei ole mitään väliä, ovatko he poliittisesti vasemmalla vai oikealla.”
“Se on yhdentekevää minulle. Tarvitsemme vasemmistoa puhumaan osattomien puolesta, ja tarvitsemme oikeistoa vahvistamaan arvojen ja hyödykkeiden rakennetta. Ja tarvitsemme dialogia näiden välille pitääksemme tasapainon oikeana.”
HS Tästä herrasta ollaan huolissaan 12.11.2018
Ohjelmassa keskityttiinkin pohtimaan sitä, miksi niin moni nuori mies on innostunut tästä tyypistä. Samaa jäin minäkin ihmettelemään, sillä hyvin yksiviivaisia hänen ohjeensa ovat. Hän eräässä haastattelussa sanoi, että kaaoksen keskellä on hyvä olla kuria, vastuullisuutta sekä etsiä elämälleen merkitys. Ihan hyviä ohjeita – tosin todella vanhoja ja hyvin useissa erilaisissa oppaissa mainittuja. Tuli mieleen nämä suomalaiset elämäntapagurut Saarinen ja Sarasvuo. Ei heilläkään ole mitään uutta, mutta se tapa, jolla he toivat asiaa esille, kuulosti ehkä uudelta.
Tässä aluksi.>Myönnän erehdykseni, sillä kuuntelin tuo ohjelman kommenttini jälkeen. Kuten huomaat, pystyn myöntämään erehdykseni<
Ethän sinä muuta voinut, kun todellisuus painoi voimakkaasti vastaan. Et sinä minulle ole koskaan pystynyt myöntämään "erehdyksiäsi", vaikka ne on sinulle osoitettu, on reaktiosi ollut vain kieltäminen. Ja tämänkin tulet kieltämään... - toteutunut.unelma
toteutunut.unelma kirjoitti:
>Myönnän erehdykseni, sillä kuuntelin tuo ohjelman kommenttini jälkeen. Kuten huomaat, pystyn myöntämään erehdykseni<
Ethän sinä muuta voinut, kun todellisuus painoi voimakkaasti vastaan. Et sinä minulle ole koskaan pystynyt myöntämään "erehdyksiäsi", vaikka ne on sinulle osoitettu, on reaktiosi ollut vain kieltäminen. Ja tämänkin tulet kieltämään...Mitenkä se islamisaatio...
>Myönnän erehdykseni, sillä kuuntelin tuo ohjelman kommenttini jälkeen. Kuten huomaat, pystyn myöntämään erehdykseni<
Ethän sinä muuta voinut, kun todellisuus painoi voimakkaasti vastaan. Et sinä minulle ole koskaan pystynyt myöntämään "erehdyksiäsi", vaikka ne on sinulle osoitettu, on reaktiosi ollut vain kieltäminen. Ja tämänkin tulet kieltämään...Myönnän aina kun faktat niin perustelevat. En tiedä kuka olet, enkä sitä, milloin olen kanssasi kesksutellut, joten tuon väitteen voinee ohittaa.
Mitenkä se islamisaatio...
Aivan. Suomessa ja Espanjassa muslimeja on alle kaksi prosenttia. Espanjassa on surkea anti perheille, joten siellä on alhaisin syntyvyys koko Euroopassa. Vanhemmathan joutuvat maksamaan jopa koulun keittäjien palkat, joten 30% ei saa peruskoulun päättötodistusta.
Sipilä toivoo lisää maahan muuttavia Suomen pelastamiseksi. Itse ehdotan, että Suomeen tulevat osoittaisivat etukäteen kykynsä oppia suomen kielen.- Jörgen_Pedersen
usko.vainen kirjoitti:
http://www.permanto.fi/fi/web/alfatv/player/vod?assetId=11950648Jordania ei voi pitää kovin sivistyneenä siinä mielessä, että hän noudattaa pelkkää lihadiettiä. Nykypäivänä sivistynyt ihminen tietää, että tuollainen on epäterveellistä. Jordan on esittänyt joitain muitakin aika huuhaajuttuja, mutta olen kyllä nähnyt hänen keskustelevan asiallisesti, että sikäli minulla ole mitään häntä vastaan.
Ja mitä vaarallista tuossa miehessä nyt on, ellei oteta huomioon, että hän saattaa motivoida ihmisiä ryhtymään epäterveellisiin dietteihin? Ihan peruskonservatiivihan hän on, vaikka onkin vähän tavallista sellaista fiksumpi ja koulutetumpi. Ja tiedoksi sinullekin vielä se, ettei hän nykyään oman kertomansa mukaan usko Jumalaan, vaikka onkin "kulttuurikristitty".
Ja tämä muuten paljastaa sen, ettei se tosiusko olekaan niin kauhean tärkeää teille uskonhössöttäjille, vaikka olette siitä kuinka paasanneet. Teeskentelette vain, että se usko nimenomaan olisi tärkeää, vaikka oikeasti teille tärkeää on vain se kristinuskon kulturaalinen merkitys; kaiken pitää olla kristittyä, ja ei-uskovienkin pitäisi elää kristitysti ja vielä tunnustaa, että ovat niin kristittyjä kuin vain uskomatta voivat olla.
Pelkkää poliittista konservatismia tuo kaikki siis on lopulta, ja "usko" on pelkkää lumetta. Tämä on niin nähtyä. Jörgen_Pedersen kirjoitti:
Jordania ei voi pitää kovin sivistyneenä siinä mielessä, että hän noudattaa pelkkää lihadiettiä. Nykypäivänä sivistynyt ihminen tietää, että tuollainen on epäterveellistä. Jordan on esittänyt joitain muitakin aika huuhaajuttuja, mutta olen kyllä nähnyt hänen keskustelevan asiallisesti, että sikäli minulla ole mitään häntä vastaan.
Ja mitä vaarallista tuossa miehessä nyt on, ellei oteta huomioon, että hän saattaa motivoida ihmisiä ryhtymään epäterveellisiin dietteihin? Ihan peruskonservatiivihan hän on, vaikka onkin vähän tavallista sellaista fiksumpi ja koulutetumpi. Ja tiedoksi sinullekin vielä se, ettei hän nykyään oman kertomansa mukaan usko Jumalaan, vaikka onkin "kulttuurikristitty".
Ja tämä muuten paljastaa sen, ettei se tosiusko olekaan niin kauhean tärkeää teille uskonhössöttäjille, vaikka olette siitä kuinka paasanneet. Teeskentelette vain, että se usko nimenomaan olisi tärkeää, vaikka oikeasti teille tärkeää on vain se kristinuskon kulturaalinen merkitys; kaiken pitää olla kristittyä, ja ei-uskovienkin pitäisi elää kristitysti ja vielä tunnustaa, että ovat niin kristittyjä kuin vain uskomatta voivat olla.
Pelkkää poliittista konservatismia tuo kaikki siis on lopulta, ja "usko" on pelkkää lumetta. Tämä on niin nähtyä.Jos ryöpyltäsi nyt vihdoin rauhoitut ja luet uudelleen niin minä kommentoin tuota sivistynyttä keskustelua en Jordania 😉
Mutta helpotti varmaan kun sait taas haukkua räyskyttää omatekoisella syytöksellesi 😏Jörgen_Pedersen kirjoitti:
Jordania ei voi pitää kovin sivistyneenä siinä mielessä, että hän noudattaa pelkkää lihadiettiä. Nykypäivänä sivistynyt ihminen tietää, että tuollainen on epäterveellistä. Jordan on esittänyt joitain muitakin aika huuhaajuttuja, mutta olen kyllä nähnyt hänen keskustelevan asiallisesti, että sikäli minulla ole mitään häntä vastaan.
Pelkkää poliittista konservatismia tuo kaikki siis on lopulta, ja "usko" on pelkkää lumetta. Tämä on niin nähtyä."...tämä muuten paljastaa sen, ettei se tosiusko olekaan niin kauhean tärkeää teille uskonhössöttäjille..."
Samantapaisin johtopäätöksiin olen tullut. Jos vain joku, edes jollain tavalla kannattaa jotain äärikonservatiivien tai äärioikeiston juttuja, se "omitaan" - karvoineen päivineen. Ihan se ja sama, onko uskova vai ei.- tämäkin.vielä
>Me uskovat emme elä missään umpiossa
Hyvä että kerroit. "Tietämyksesi" perusteella voisi päätellä, että umpiotasi ei paljon ole raoteltu.Oletko sinä myös KTS,Pe-ku?
- capiche
mummomuori kirjoitti:
"Pahin ongelma on puolueellisuus ja epärehellisyys."
Mielestäni ei Alfalta niin poliitiikkaa paljon tule, mutta TV7 on jo täysin poliittinen kanava."Mielestäni ei Alfalta niin poliitiikkaa paljon tule, mutta TV7 on jo täysin poliittinen kanava."
Ei paljon, mutta suuntaus on selvä, kun tulee. Suomi tv:n ja Alfan taustat ovat tosin aina olleet tiedossa, ei niitä ole kukaan pyrkinyt salaamaan.
Alfa vesittää itsensä sillä, että kukaan ei tiedä mikä se yrittää olla. TV7 taas vesittää kristillisen sanoman juuri tuolla politisoitumisella. Uskonto ja politiikka nyt vaan ovat yhdistettynä epäpyhä allianssi. capiche kirjoitti:
"Mielestäni ei Alfalta niin poliitiikkaa paljon tule, mutta TV7 on jo täysin poliittinen kanava."
Ei paljon, mutta suuntaus on selvä, kun tulee. Suomi tv:n ja Alfan taustat ovat tosin aina olleet tiedossa, ei niitä ole kukaan pyrkinyt salaamaan.
Alfa vesittää itsensä sillä, että kukaan ei tiedä mikä se yrittää olla. TV7 taas vesittää kristillisen sanoman juuri tuolla politisoitumisella. Uskonto ja politiikka nyt vaan ovat yhdistettynä epäpyhä allianssi.Aika hyvä analyysi.
- 12____13
On siellä kuitenkin laadukkaampaa ohjelmaa kuin muilla kanavilla, jos siis ei tykkää CNN propagandasta. :)
- viimeinen.tuomio.2
Täällä oli hyvin laadukasta ja viihdyttävää muslimi-keskustelua, missä usko.vainen ja KTS-- saivat erittäin pahasti ja laadukkaasti nenuliinsa. Täytyy osata vaan löytää oikea ketju, niin täälläkin on mahtavaa viihdettä :D
Mutta nyt bye bye babies. Palstan ylivoimainen voittaja lähtee nyt nukkumaan. Niin, AlfaTV:ssä jokaisessa ohjelmassa on taustalla puolueellisuus, joko suoraan tai välillisesti.
Ei siinä puolueellisuudessa mitään väärä olisi, jos se kerrottaisiin katsojille.- toteutunut.unelma
Pe.ku kirjoitti:
Niin, AlfaTV:ssä jokaisessa ohjelmassa on taustalla puolueellisuus, joko suoraan tai välillisesti.
Ei siinä puolueellisuudessa mitään väärä olisi, jos se kerrottaisiin katsojille.Ei siinä Ylen puolueellisuudessa mitään väärä olisi, jos se kerrottaisiin katsojille.
Ei siinä Ylen puolueellisuudessa mitään väärä olisi, jos se kerrottaisiin katsojille.
Pääsääntöisesti ovat aika puolueettomia nuo ohjelmat. Ja niissä, joissa puoluepolittiikka tulee esiin, niin kyllä se mielestäni selvästi tuodaan esiin. Esim. nyt on tullut paljon oikeistoon päin kallellaan olevia ohjelmia.
Kun ennen muinoin sanomalehdet olivat todella puolueellisia, ei siitä kukaan valittanut. Se vain opetti sen, että kun samaa uutista luki eri lehdistä, miten puolueet painottivat sen eri puolia. Kun kuluttajia sitten alkoi närästämään tuo, moni noista lehdistä muuttui riippumattomaksi – ehkä hiukan johonkin suuntaan kallellaan oleviksi.
Jotenkin kuulostaan enemmän siltä, että tällainen kriittinen lukutapa sekä lukemisen ymmärtäminen on heikentynyt.
- hyvää.keskustelua
Silloin tällöin olen katsonut Alfa studio -ohjelmaa. Olen pitänyt ohjelmaan valituista aiheista ja vieraat ovat olleet kiinnostavia.
torre12 kirjoitti:
Täällähän Alfa ei näy, jos ei netistä.
Ei siinä mitään menetä, jos AlfaTV ei näy.
Ilmeisesti kuitenkin sinutkin lasketaan AlfaTV:n katsojalukuun.
AlfaTV:llä on omintakeinen muista poikkeava tyyli laskea katsojalukunsa.
He kun laskevat katsojalukuun ne joilla olisi mahdollista katsoa.Pe.ku kirjoitti:
Ei siinä mitään menetä, jos AlfaTV ei näy.
Ilmeisesti kuitenkin sinutkin lasketaan AlfaTV:n katsojalukuun.
AlfaTV:llä on omintakeinen muista poikkeava tyyli laskea katsojalukunsa.
He kun laskevat katsojalukuun ne joilla olisi mahdollista katsoa.Alfalla on tosiaan umpisurkeaa ohjelmaa, jotka eivät kiinnosta yhtään.
- BenGurion
Sekä Alfa että TV7 taitavat olla Putinin rahoittamia ainakin osan ohjelmista perusteella. Jerusalem Studion Jonathan Hessen on selvästi putinisti, kuten Sartolakin muissa ohjelmissa.
IRR-TV tuleekin sanoista "International Russian Radio and TV"
IRRTV:n johtaja on Hannu Haukka ja sama Haukka on myös AlfaTV:n johtaja.
IRRTV tuottaa kristiilisä ja Venäjä-mielisiä ohjelmia AlfaTV:lle.
Onhan AlfaTV näyttänyt Venäjän sotilasparaatejakin.Pe.ku kirjoitti:
Onhan AlfaTV näyttänyt Venäjän sotilasparaatejakin.Katsoitko eilen Alfastudion😉❓ Siinä oli Räsänen ja Koivulakin😉
Pe.ku kirjoitti:
Onhan AlfaTV näyttänyt Venäjän sotilasparaatejakin.Katsotko äsken uusinnan. Jos et niin löydöt sen arkistosta😄
Pe.ku kirjoitti:
Onhan AlfaTV näyttänyt Venäjän sotilasparaatejakin.Tässä linkki
http://www.permanto.fi/fi/web/alfatv/player/vod?assetId=12009797usko.vainen kirjoitti:
Katsotko äsken uusinnan. Jos et niin löydöt sen arkistosta😄
Heh. Ketä kiinnostaa, huoh.
- capiche
Pe.ku kirjoitti:
Onhan AlfaTV näyttänyt Venäjän sotilasparaatejakin.Suomessa ei IRR-tv:n toiminnasta juuri mitään edes tiedetä. Sillä se on medialähetysorganisaatio, joka tuottaa ohjelmaa Venäjän lisäksi myös esim. muslimimaissa. Järjestävät aktioita ympäri maailmaa yhteistyössä paikallisseurakuntien kanssa.
- toimii_väärällä_alueella
Sionistinen AlfaTV nuoleskelee juutalaisia niin, ettei sitä viitsi katsella.
Tämä on EUROOPPA, eikä mikään helvetin lähi-itä!AlfaTV ja IRR-TV ei pyri auttamaan Israelia, vaan käännyttämän juutalaiset kristityiksi.
Se on se Patmoslainen ajattelutapa, että käännyttämistä pidetään auttamisena ja ystävyytenä, kun se oikeasti on vihan lietsomista ja pienellä rahalla kiristämistä.- toteutunut.unelma
Pe.ku kirjoitti:
AlfaTV ja IRR-TV ei pyri auttamaan Israelia, vaan käännyttämän juutalaiset kristityiksi.
Se on se Patmoslainen ajattelutapa, että käännyttämistä pidetään auttamisena ja ystävyytenä, kun se oikeasti on vihan lietsomista ja pienellä rahalla kiristämistä.Se on Jeesuksen käsky: Tehkä kaikki kansat minun opetuslapsikseni. Sinä et halua taivaaseen, etkä halua, että muutkin sinne menisi. Se taas on pekulainen ja ateistinen ajattelutapa.
Soppaa, saippuaa ja sielunhoitoa, se on raamatullista. Ihmiselle ei vain tarjota evankeliuma vaan ajallista aineellista auttamista. toteutunut.unelma kirjoitti:
Se on Jeesuksen käsky: Tehkä kaikki kansat minun opetuslapsikseni. Sinä et halua taivaaseen, etkä halua, että muutkin sinne menisi. Se taas on pekulainen ja ateistinen ajattelutapa.
Soppaa, saippuaa ja sielunhoitoa, se on raamatullista. Ihmiselle ei vain tarjota evankeliuma vaan ajallista aineellista auttamista.Jeesusko juutalaisena halusi käännyttää juutalaiset uskomaan itseensä?
mummomuori kirjoitti:
No no... Ei sentään tuollaista juutalaisvihaa tarvitse osoittaa.
Juutalaisevankelioiminen on käytännössä antisemitismiin verrattava asia ja siitä on jo syntynyt paljon rähinöitä, tuhotöitä ja väkivaltaisuuksia Israelissa juutalaisten ja käännyttävien kristittyjen välille
Saksassa 20 miljoonaa jäsentä käsittävä EKD luopuikin jo käännyttämisestä, joka päätös Suomen käännyttäjissä herätti krittiikkiä.
Alla olevat, itseään "Suomen hengellisinä johtajina" itseään pitävät ovat allekirjoittaneet vetoomuksenkin juutalaisten käännyttämisen puolesta.
Juhani Aitomaa, Kai Antturi, Toivo Haapala, Pertti Hänninen, Jouko Mustila Jouko Rajala, Pirkko Säilä, Eero Junkkaala, Jukka Koistinen, Leo Meller, Seppo Norjanen, Jouni Turtiainen
Suomessa Patmoslaiset, vapaat suunnat ja jotkut luterilaiset herätysliikkeet on omaksuneet opin, jossa Jeesus ei palaa ennen kuin juutalaiset on käännytetty kristityiksi.Pe.ku kirjoitti:
Juutalaisevankelioiminen on käytännössä antisemitismiin verrattava asia ja siitä on jo syntynyt paljon rähinöitä, tuhotöitä ja väkivaltaisuuksia Israelissa juutalaisten ja käännyttävien kristittyjen välille
Saksassa 20 miljoonaa jäsentä käsittävä EKD luopuikin jo käännyttämisestä, joka päätös Suomen käännyttäjissä herätti krittiikkiä.
Alla olevat, itseään "Suomen hengellisinä johtajina" itseään pitävät ovat allekirjoittaneet vetoomuksenkin juutalaisten käännyttämisen puolesta.
Juhani Aitomaa, Kai Antturi, Toivo Haapala, Pertti Hänninen, Jouko Mustila Jouko Rajala, Pirkko Säilä, Eero Junkkaala, Jukka Koistinen, Leo Meller, Seppo Norjanen, Jouni Turtiainen
Suomessa Patmoslaiset, vapaat suunnat ja jotkut luterilaiset herätysliikkeet on omaksuneet opin, jossa Jeesus ei palaa ennen kuin juutalaiset on käännytetty kristityiksi.Tiedän että on kristillisiä sionisteja. Ehkä aika vähän luterilaisen kirkon piirissä, eli niissä joissakin liikkeissä.
Kännyttäminen on mielestäni aina hyvin kyseenalaista. Mielestäni ei kukaan voi käännyttää ihmisvoimin.mummomuori kirjoitti:
Tiedän että on kristillisiä sionisteja. Ehkä aika vähän luterilaisen kirkon piirissä, eli niissä joissakin liikkeissä.
Kännyttäminen on mielestäni aina hyvin kyseenalaista. Mielestäni ei kukaan voi käännyttää ihmisvoimin.Kristittyjen on ihan Raamatun mukaista tukea Israelin valtiota juutalaisten kansallisvaltiona 🇮🇱🇮🇱🇮🇱
Jumala on sen maan heille luvannut.usko.vainen kirjoitti:
Kristittyjen on ihan Raamatun mukaista tukea Israelin valtiota juutalaisten kansallisvaltiona 🇮🇱🇮🇱🇮🇱
Jumala on sen maan heille luvannut.Eikö se "luvattu maa" annettu jo Mooseksen aikaan.
- toteutunut.unelma
Pe.ku kirjoitti:
Suomessa Patmoslaiset, vapaat suunnat ja jotkut luterilaiset herätysliikkeet on omaksuneet opin, jossa Jeesus ei palaa ennen kuin juutalaiset on käännytetty kristityiksi.”Niin, sopertavin huulin ja vieraalla kielellä hän on puhuva tälle kansalle” (Jes. 28:11).
Kristittyjen pitää viedä evankeliumia myös juutalaisille. Saksan evankelinen kirkko toimii vastoin Jeesuksen kehotusta viedä sanoma hänestä kaikkeen maailmaan, koska ei ole muuta tietä Isän luo kuin hän. Juutalaiset ei ole poikkeus vaikka heille vanha litto tehtiinkin. Se oli esikuvaa vielä paremmasta liitosta, joka oli tuleva Jeesuksessa. Evankeliumin kertominen ei ole käännyttämistä. usko.vainen kirjoitti:
Kristittyjen on ihan Raamatun mukaista tukea Israelin valtiota juutalaisten kansallisvaltiona 🇮🇱🇮🇱🇮🇱
Jumala on sen maan heille luvannut.Jaa, olet sitten päinvastaista mieltä kuin "toteutunut.unelma" 18.11.2018 21:21, jonka mielestä juutalaisia pitää käännyttää. Israel kun ei oikein hyväksy sitä valtiollisena tahona.
mummomuori kirjoitti:
Jaa, olet sitten päinvastaista mieltä kuin "toteutunut.unelma" 18.11.2018 21:21, jonka mielestä juutalaisia pitää käännyttää. Israel kun ei oikein hyväksy sitä valtiollisena tahona.
EI ketään pidä käännyttää, koska usko ei synny käännyttämällä vaan sanasta 🤓
Onko sinut sitten joku käännyttänyt 😲❓usko.vainen kirjoitti:
EI ketään pidä käännyttää, koska usko ei synny käännyttämällä vaan sanasta 🤓
Onko sinut sitten joku käännyttänyt 😲❓Eli jos puhuu sanoilla jollekin uskostaan, niin sinä ei aiota "käännyttää"?
- toteutunut.unelma
torre12 kirjoitti:
Eli jos puhuu sanoilla jollekin uskostaan, niin sinä ei aiota "käännyttää"?
Ei tietenkään. Kuulija tekee ratkaisunsa. Mutta jos painostetaan tai jopa uhkaillaan, se on pakolla käännyttämistä. Ihmisen vapaata tahtoa tulee kunnioittaa. Kertoa pitää, eräs kertoi, ettei tiennyt, miten tulla uskoon, vaikka oli papin lapsi. Lieneekö ollut luterilainen pappi, jolle lapsi oli uskoontullut kasteessa.
Logiikallasi opettajat opettaessaan harrastaa käännyttämistä. Itse asiassa käännyttämisestä voisi puhua evoluution opetuksesta, koska ei anneta muita vaihtoehtoja maailman syntymiseen. - capiche
Pe.ku kirjoitti:
Suomessa Patmoslaiset, vapaat suunnat ja jotkut luterilaiset herätysliikkeet on omaksuneet opin, jossa Jeesus ei palaa ennen kuin juutalaiset on käännytetty kristityiksi."Suomessa Patmoslaiset, vapaat suunnat ja jotkut luterilaiset herätysliikkeet on omaksuneet opin, jossa Jeesus ei palaa ennen kuin juutalaiset on käännytetty kristityiksi."
En ole koskaan kuullut tuollaisesta opista. Raamattu kylläkin opettaa, että Jeesus tulee kun pakanoiden luku on täynnä. TV7:n porukat kertoivat jossain ohjelmassaan perustaneensa studion Jerusalemiin, että ovat siellä valmiiksi odottamassa. capiche kirjoitti:
"Suomessa Patmoslaiset, vapaat suunnat ja jotkut luterilaiset herätysliikkeet on omaksuneet opin, jossa Jeesus ei palaa ennen kuin juutalaiset on käännytetty kristityiksi."
En ole koskaan kuullut tuollaisesta opista. Raamattu kylläkin opettaa, että Jeesus tulee kun pakanoiden luku on täynnä. TV7:n porukat kertoivat jossain ohjelmassaan perustaneensa studion Jerusalemiin, että ovat siellä valmiiksi odottamassa."En ole koskaan kuullut tuollaisesta opista. "
Tuo on kristillistä sionimisa. Sitä on etenkin vapaissa suunnissa.
- lähenee.se.loppu
"lopun edellä"
Onhan se hienoa kun IRRTV:nkin välityksellä voidaan vast'edes julistaa evankeliumia entistä laajemmin ja tehokkaammin ennen kuin nykyisen maailmanajan loppu on käsillä.Raamatussa Jeesuksen mukaan se loppu piti tulla sen sukupolven aikana ja Paavalin mukaan hänen elinaikanaan,
Pe.ku kirjoitti:
Raamatussa Jeesuksen mukaan se loppu piti tulla sen sukupolven aikana ja Paavalin mukaan hänen elinaikanaan,
Se on venynyt alusta asti.
torre12 kirjoitti:
Se on venynyt alusta asti.
Joillekin lopun päivämäärän antamisen epäonnistuminen on käynyt todella raskaaksi.
Helluntailaisten kaikkein merkittävin henkilö David Wilkerson löi päivämäärän lukkoon vuosituhannen vaihtumisen paikkeille.
Pettymys oli sitten hänelle tosi karvas.Pe.ku kirjoitti:
Joillekin lopun päivämäärän antamisen epäonnistuminen on käynyt todella raskaaksi.
Helluntailaisten kaikkein merkittävin henkilö David Wilkerson löi päivämäärän lukkoon vuosituhannen vaihtumisen paikkeille.
Pettymys oli sitten hänelle tosi karvas.Olet kova pappa valehtelemaan 😂😂😂
- erika1
Pe.ku kirjoitti:
Pettymys oli sitten hänelle tosi karvas.Muistan tuosta Wilkersonin viimeisestä varoituksesta olleen määräyksen Ristin Voiton etusivulla.
Kehotettiin uskovia varautumaan pahimpaan aina ruokavarastoista lähtien.
Ihmettelin silloin miksi uskovaisten pitää varastoida ruokaa, kynttilöitä ja muita hätätarvikkeita.
Jeesushan on heidän puolellaan ja tulossa hakemaan heitä ja silti pitäisi varastoida.
Nyt nuo suuret ruokavarastot oilisivat pilaantuneita. erika1 kirjoitti:
Muistan tuosta Wilkersonin viimeisestä varoituksesta olleen määräyksen Ristin Voiton etusivulla.
Ihmettelin silloin miksi uskovaisten pitää varastoida ruokaa, kynttilöitä ja muita hätätarvikkeita.
Jeesushan on heidän puolellaan ja tulossa hakemaan heitä ja silti pitäisi varastoida.
Nyt nuo suuret ruokavarastot oilisivat pilaantuneita.Eli usko.vainen omaa tietämättömyyttään syytti toista taas valehtelijaksi. Tollo kun on.
erika1 kirjoitti:
Muistan tuosta Wilkersonin viimeisestä varoituksesta olleen määräyksen Ristin Voiton etusivulla.
Nyt nuo suuret ruokavarastot oilisivat pilaantuneita.Aikan huono juttu kun muistisi on noin huono😏
- toteutunut.unelma
Pe.ku kirjoitti:
Pettymys oli sitten hänelle tosi karvas.Wilkersonista kerrotaaan, että sekaantui nauruherätykseen, vaikka oli puhunut sitä vastaan, niin myöhemin oli vieraillut puhujana näissä juopumiskokouksissa ja oli itsekin maannut maassa nauramassa kykenemättä nousemaan.
Muistettava on, että profeetat ei ole täydellisiä, virheitä tulee ja eritoten, jos on saastunut vihollisen hengestä.
http://www.heinola.org/~patato/D-Wilker.html - toteutunut.unelma
Wilkersonista kerrotaaan, että sekaantui nauruherätykseen, vaikka oli puhunut sitä vastaan, niin myöhemin oli vieraillut puhujana näissä juopumiskokouksissa ja oli itsekin maannut maassa nauramassa kykenemättä nousemaan.
Muistettava on, että profeetat ei ole täydellisiä, virheitä tulee ja eritoten, jos on saastunut vihollisen hengestä.
http://www.heinola.org/~patato/D-Wilker.htmlNiin ja se päivämäärä, sanotaan, ettei Wikerson päivämääriä lukkoon lyönyt, ne ovat netissä kiertävä epätotuus. Tässä ketjussa asiaa on käsitelty, huomioiden, ettei kaikki siinä mitään totuutta välttämättä edusta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/9061613/mita-wilkerson-todella-sanoi toteutunut.unelma kirjoitti:
Niin ja se päivämäärä, sanotaan, ettei Wikerson päivämääriä lukkoon lyönyt, ne ovat netissä kiertävä epätotuus. Tässä ketjussa asiaa on käsitelty, huomioiden, ettei kaikki siinä mitään totuutta välttämättä edusta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/9061613/mita-wilkerson-todella-sanoiWilkerson oli entinen mies, joka maalaili Ahvion tapaan kaikkia uhkakuvia, jotka eivät kuitenkaan toteutuneet.
torre12 kirjoitti:
Wilkerson oli entinen mies, joka maalaili Ahvion tapaan kaikkia uhkakuvia, jotka eivät kuitenkaan toteutuneet.
Juu kyllä ja jätti pettyneen viestin lähtiessään viimeiselle matkalleen.
Pe.ku kirjoitti:
Juu kyllä ja jätti pettyneen viestin lähtiessään viimeiselle matkalleen.
Mikset soittanut eilen TMV:hen 😉❓
usko.vainen kirjoitti:
Mikset soittanut eilen TMV:hen 😉❓
Sinäkö soitit? Rahkonen tykkää jutella niiden kanssa, jotka ovat samaa mieltä. Muut hän yrittää saada ajattelemaan kuten hän ajattelee. Huono puhelu.
- toteutunut.unelma
torre12 kirjoitti:
Wilkerson oli entinen mies, joka maalaili Ahvion tapaan kaikkia uhkakuvia, jotka eivät kuitenkaan toteutuneet.
Monet Wilkersonin profetiat toteutuivat. Loppu ehkä oli traaginen sekaantuessaan nauruherätykseen.
Yksikään Wilkersonin profetioista ei toteutunut.
Eikä viimeisen viestin mukaan lähtö tapahtunut nauruherätyksen takia.
Kehtasi vielä vaimonsa ottaa mukaan.
- kiinnimeni
En viitsi katsoa pekun tuottamaa ohjelmaa.
siinä kun on aina suurin osa pelkkää ropaskaa. - nioni
Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Kristuksen sanan kautta. Sillä kuulkaas sieltä sisältä päin, omasta povesta, yhä edelleenkin kumpuaa esiin näitten kirjoitusten esiin tuomana uutta, ihan ennen tuntematonta todella valheellista synnin mutaa. Siinä on kuulkaas valheen levittäjän oma tunto, on jossain vaiheessa sellaisen painon alla, etteivät enkelitkään sitä voi sieltä pois ottaa . Raamattu sanoo, että viimeisinä aikoina saatana käy hyökkäykseen kaikella rienauksella ja valheen voimalla. Se hyökkäys on aina ollut milloin enemmän milloin vähemmän käynnissä, mutta nyt on vihollisen joukot käynnistäneet oikein todellisen Tali Ihantalan. Ei kuitenkaan hätää. Sillä Kristus on kuitenkin viimeisenä seisova multien päällä.
"Raamattu sanoo, että viimeisinä aikoina saatana käy hyökkäykseen kaikella rienauksella ja valheen voimalla"
Raamatun mukaan se on noin, mutta eihön kovin moni uskova lankea kuuntelemaan sitä kanavaa.- vastaa_
Pe.ku kirjoitti:
"Raamattu sanoo, että viimeisinä aikoina saatana käy hyökkäykseen kaikella rienauksella ja valheen voimalla"
Raamatun mukaan se on noin, mutta eihön kovin moni uskova lankea kuuntelemaan sitä kanavaa.Sinulla on paljon yksityiskohtaista tietoa Alfa-TV:n amerikkalaisista taustoista. Oletko saanut ne Venäjän tiedustelupalvelulta, jotta jakaisit niitä somessa amerikkalaista firmaa vastaan?
vastaa_ kirjoitti:
Sinulla on paljon yksityiskohtaista tietoa Alfa-TV:n amerikkalaisista taustoista. Oletko saanut ne Venäjän tiedustelupalvelulta, jotta jakaisit niitä somessa amerikkalaista firmaa vastaan?
Nuo tiedot voi kuka tahansa löytää netin syövereistä. Ehkä sinulle tiedonhaku on outoa?
AlfaTV:n dosentti perussuomalainen Arto luukkanen on aloittanut vaalikampanjansa US-Blogisssa.
Hyppää Huhtasaaren noloon kelkkaan.
rtoluukkanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/264384-gcm-maan-myynti-vai-maanpetos- olet.trolli
Et taaskaan vastannut tähän sinun kannalta kiusalliseen ja aiheelliseen kysymykseen, joka on sinulle esitetty ennen tätä kaksi kertaa edellä. Osuiko niin oikeaan, ettet viitsinyt vastata tähän?
Sinulla on paljon yksityiskohtaista tietoa Alfa-TV:n amerikkalaisista taustoista. Oletko saanut ne Venäjän tiedustelupalvelulta, jotta jakaisit niitä somessa amerikkalaista firmaa vastaan? Luukkasella ja Huhtasaarella on kuitenkin eriävä näkemys Venäjästä. Luukkanen kritisoi Venäjää kun taas Huhtasaari on valmis liittämään Suomen osavaltioksi.
olet.trolli kirjoitti:
Et taaskaan vastannut tähän sinun kannalta kiusalliseen ja aiheelliseen kysymykseen, joka on sinulle esitetty ennen tätä kaksi kertaa edellä. Osuiko niin oikeaan, ettet viitsinyt vastata tähän?
Sinulla on paljon yksityiskohtaista tietoa Alfa-TV:n amerikkalaisista taustoista. Oletko saanut ne Venäjän tiedustelupalvelulta, jotta jakaisit niitä somessa amerikkalaista firmaa vastaan?Kyllä nuo tiedot on saatavissa ihan netin kauttaa - jos vain niitä viitsii kaivella.
- KTS.Pe-ku.on.trolli
mummomuori kirjoitti:
Kyllä nuo tiedot on saatavissa ihan netin kauttaa - jos vain niitä viitsii kaivella.
Aloituksessa on paljon sellaista yksityiskohtaista tietoa, mitä ei ole saatavissa pelkällä googlettamisella. Tuollaisen koosteen laatiminen vaatii enemmän penkomista. On mahdollista, ettei KTS, Pe.ku toimi yksin.
KTS.Pe-ku.on.trolli kirjoitti:
Aloituksessa on paljon sellaista yksityiskohtaista tietoa, mitä ei ole saatavissa pelkällä googlettamisella. Tuollaisen koosteen laatiminen vaatii enemmän penkomista. On mahdollista, ettei KTS, Pe.ku toimi yksin.
Jaa, olemme taineet tämän asian tiimoilta käydä monessa ketjussa keskustelua. Ja kyllä noita tietoja itsekin etsin netistä - joten en ihan ymmärrä, mikä sinusta oli "salaista" tietoa?
- KTS.Pe-ku.on.trolli
mummomuori kirjoitti:
Jaa, olemme taineet tämän asian tiimoilta käydä monessa ketjussa keskustelua. Ja kyllä noita tietoja itsekin etsin netistä - joten en ihan ymmärrä, mikä sinusta oli "salaista" tietoa?
Sinä olet niin sinisilmäinen. Kuka näkee vaivaa ja kaivaa tietoja mm. valtionapupäätöksistä? Kyllä ne saa, kun käy pyytämässä kopion päätösasiakirjasta. Kuka seuraa jotain tahoa, kuin aikoisi vainota sitä? Tiedustelupalvelut keräävät tietoja myös julkisista lähteistä ja tekevät niistä koosteita, joilla pyrkivät mustamaalaamaan toisia. Näin kävi Ylen toimittajalle, jonka rikosrekisteri oli pengottu nuoruusvuosiin asti. Dosentti Bäckman jakoi näitä tietoja Venäjän agenttina ja sai vankeusrangaistuksen vainoamista.
KTS, Pe.ku on ammattimainen trolli. KTS.Pe-ku.on.trolli kirjoitti:
Sinä olet niin sinisilmäinen. Kuka näkee vaivaa ja kaivaa tietoja mm. valtionapupäätöksistä? Kyllä ne saa, kun käy pyytämässä kopion päätösasiakirjasta. Kuka seuraa jotain tahoa, kuin aikoisi vainota sitä? Tiedustelupalvelut keräävät tietoja myös julkisista lähteistä ja tekevät niistä koosteita, joilla pyrkivät mustamaalaamaan toisia. Näin kävi Ylen toimittajalle, jonka rikosrekisteri oli pengottu nuoruusvuosiin asti. Dosentti Bäckman jakoi näitä tietoja Venäjän agenttina ja sai vankeusrangaistuksen vainoamista.
KTS, Pe.ku on ammattimainen trolli.Nyt sinä taida kehitellä pääsi sisällä melkoista huuhaata. En ole törmännyt vielä yhteenkään sellaiseen tietoon, jota ei olisi tavallisen tutkimuksen avulla löydettävissä.
Nuo äärioikeiston jutut ovat aivan oma lukunsa kuin se, mitä me täällä kirjoitellaan. Noita tietojahan on levitelty mm. MV:ssä ja muissa valhejulkaisuissa - niitä on sitten tänne kopioitu.KTS.Pe-ku.on.trolli kirjoitti:
KTS, Pe.ku on ammattimainen trolli.”Kuka näkee vaivaa ja kaivaa tietoja mm. valtionapupäätöksistä?”
Sellainen, jolle faktat ovat tärkeitä. Ovat muuten ihan yleistä tietoa, eikä tarvitse kovinkaan paljon nettiä penkoa.
”Näin kävi Ylen toimittajalle, jonka rikosrekisteri oli pengottu nuoruusvuosiin asti.”
Niin, koska nuo tiedot ovat yllättävän helposti saatavilla, niitä voidaan käyttää myös vainoamiseen.
”Käräjäoikeus katsoo, että MV-lehdessä on julkaistu lukuisia asianomistajia loukkaavia sekä rasistisia kirjoituksia. Kirjoitukset ovat sisältäneet valheellisia tietoja ja halventavia vihjauksia sekä henkilöiden yksityiselämään liittyviä arkaluonteisia asioita.”
Propaganda syntyy juuri näin, osa on oikeita tietoa, joita sitten vääristellään haluttuun muotoon.
”Johan Bäckmanin osalta käräjäoikeus on lukenut hänen syykseen Ylen toimittaja Jessikka Aroon kohdistuneen törkeän kunnianloukkauksen, yllytyksen törkeään kunnianloukkaukseen sekä vainoamisen.”
YLE ”Ilja Janitskinille ehdoton vuoden ja 10 kuukauden vankeustuomio MV-jutussa – syyttäjä tyytyväinen poikkeuksellisen ankaraan rangaistukseen”2 18.10.2018
Miten paljon täälläkin on ollut näitä valheita? Mutta ei mielestäni Pekun tuomina.
Jo vuonna 2015 näitä ilmeisesti Venäjän trollien avulla luotuja valhemedioita oli lukuisia:
”Verkossa toimii myös useita Venäjän johdon näkemyksiä myötäileviä sivustoja. Näitä ovat esimerkiksi Sputnik News, Johan Bäckmanin blogi, Finnbay, Verkkomedia, sott.net ja mvlehti.net. Englannin- ja venäjänkielisiä disinformaatiosivustoja on paljon enemmän.”
”Kioski tutki: Näin Venäjä-trollit manipuloivat suomalaisia – katso lista propagandistien suosimista foorumeista” 19.5.2015
Nyt levitetään vaarallista rokotevastaisuutta:
”BBC kertoo tuoreesta tutkimuksesta, jonka mukaan Venäjän trollit lietsovat Twitterissä eripuraa levittämällä valheellista tietoa rokotuksista. American Journal of Public Healthin julkaiseman tutkimuksen mukaan valheita ovat levittäneet samat tilit, jotka ovat osallistuneet Yhdysvalloissa tutkittavaan vaalivaikutuskampanjaan.”
”Tutkimuksessa satoja rokotteita koskevia tviittejä linkitettiin Pietarissa päämajaansa pitävään Internet Research Agencyyn eli IRA:n. Kyseessä on sama laitos, jota toimittaja Jessikka Aro tutki, ja se tunnetaan meillä kotoisammin Pietarin trollitehtaana.”
IL ”Yhdysvaltalaistutkimus: Venäjän trollit levittävät Twitterissä valheita rokotteista - satoja tviittejä yhdistetty Jessikka Aron tutkimaan Pietarin trollitehtaaseen” 24.08.2018
Tästäkään en ole huomannut Pekun kirjoittavan oikeastaan mitään – taitaa olla vähän muut tahot?
- KTS.Pe-ku.on.trolli
Suomi24 on venäläisten trollitehtaan käyttämä kanava, jonka kautta he yrittävät vaikuttaa suomalaisten mielipiteisiin ja käyttäytymiseen erilaisten huhujen ja provokaatioiden kautta. Uskonnollinen trollaaminen on yksi tapa tehdä sitä, jolloin politiikka ja uskonto sekoitetaan keskenään. Heidän toimintatapaansa voi tutustua katsomalla Ylen dokumentin: Ulkolinja: Venäjän trollitehtaassa
https://areena.yle.fi/1-4507354Tuo oli muuten hyvä ohjelma. Venäjällä nämä toimittajat tekevät vaarallista työtä, mutta onneksi tekevät. Venäjän valtio eli Putin lienee tosi kiukuissaan, kun tätä todellisuutta tulee esiin.
mummomuori kirjoitti:
Tuo oli muuten hyvä ohjelma. Venäjällä nämä toimittajat tekevät vaarallista työtä, mutta onneksi tekevät. Venäjän valtio eli Putin lienee tosi kiukuissaan, kun tätä todellisuutta tulee esiin.
Trollitehtaita on aina ollut.
Toisen maailmansodan aikana niitä oli erittäin paljon, mutta toimivat eri muodossa, lähetellen mm lentolehtisiä, kirjoittelivat, tekivät pilakuvia ja antoivat kaiuttimien huutaa rintamilla.
Nykyisin netin kautta toimivat pysyvät paremmin piilossa maan alla ja niillä voi vaikuttaa paljon laajemmin eri asioihin.- KTS.Pe.ku.on.trolli
Pe.ku kirjoitti:
Toisen maailmansodan aikana niitä oli erittäin paljon, mutta toimivat eri muodossa, lähetellen mm lentolehtisiä, kirjoittelivat, tekivät pilakuvia ja antoivat kaiuttimien huutaa rintamilla.
Nykyisin netin kautta toimivat pysyvät paremmin piilossa maan alla ja niillä voi vaikuttaa paljon laajemmin eri asioihin.Tekopyhä vastaus sinulta KTS, Pe.ku. Olet itse trolli.
Välttelit kannaltasi kiusalliset kysymykset, jotka on edelle esitetty sinulle monta kertaa. Oletko saanut Venäjän tiedustelupalelulta aloituksessa mainitut tiedot, jotta voisit niillä mustamaalta amerikkalaistaustaista Alfa-TV:tä? Pe.ku kirjoitti:
Nykyisin netin kautta toimivat pysyvät paremmin piilossa maan alla ja niillä voi vaikuttaa paljon laajemmin eri asioihin.Kyllä.
Sekin oli eräänlaista "kybersotaa" vaikka sitä nimeä ei käytetty, kun Moskovan Tiltu tai Armas Äikiä aloittivat ohjelmansa "Kuuntele Suomen kansa...!"- KTS.Pe-ku.on.trolli
KTS kirjoitti:
Kyllä.
Sekin oli eräänlaista "kybersotaa" vaikka sitä nimeä ei käytetty, kun Moskovan Tiltu tai Armas Äikiä aloittivat ohjelmansa "Kuuntele Suomen kansa...!"Heittää asian lekkeripeliksi, jottei väki uskoisi sitä, että taisit vastata ihan oikein.
Pe.ku kirjoitti:
Nykyisin netin kautta toimivat pysyvät paremmin piilossa maan alla ja niillä voi vaikuttaa paljon laajemmin eri asioihin.”Nykyisin netin kautta toimivat pysyvät paremmin piilossa maan alla ja niillä voi vaikuttaa paljon laajemmin eri asioihin.”
Niin no, toki propaganda juttuja on aina ollut. Miellän trollit juuri tämän ajan ilmiöksi, jotka voivat sähköisen verkoston kautta vaikuttaa ympäri maailman ja tavoilla, joihin aiemmin ei ole kyetty.
Nämä trollit kykenevä murtautumaan sellaisiin verkostoihin, joilla voidaan saada todella pahaa tuhoa aikaan.
- KTS.Pe-ku.on.trolli
KTS, Pe.ku on sama henkilö ja ammattimainen trolli. Hän toimii trollitehtaan piikkiin. Hän ottaa erilaisia rooleja ja toimii venäjän piikkiin niitä moittien, jotka eivät ole sitoutuneet venäläismyönteisyyteen. Kun hän ottaa käyttöön KTS tunnuksen, niin silloin profiilikuvassa heiluu Palestiinan lippu ja kirjoitukset ovat Israelia vastaan. Hän esiintyy välillä ateistina, välillä hurskaana uskovana, mutta aina niitä tahoja vastaan, jotka eivät tue Venäjää ja Israelia. Hän on myös pimeyden palvoja joka on tehnyt kuvottavat aloituksen pilkaten Pyhää Henkeä: https://keskustelu.suomi24.fi/t/15446439/en-voi-pelastua!
- Ryssän.trollitehtaasta
Venäjän trollitehtaan toimintatavoista on hyvä dokumentti, joka kannattaa katsoa:
https://areena.yle.fi/1-4507354 Ryssän.trollitehtaasta kirjoitti:
Venäjän trollitehtaan toimintatavoista on hyvä dokumentti, joka kannattaa katsoa:
https://areena.yle.fi/1-4507354Jeps, tuo kannattaa katsoa.
Se on ihan tätä päivää.Ryssän.trollitehtaasta kirjoitti:
https://areena.yle.fi/1-4507354Kyllä, suosittelen tuota ohjelmaa. Asiasta varmaan tulee lisää tietoa, sillä tämä alkaa olla melkoinen kansainvälinen ongelma.
- KTS.Pe-ku.on.trolli
Pe.ku kirjoitti:
Jeps, tuo kannattaa katsoa.
Se on ihan tätä päivää.Niin et olet vieläkään vastannut, mitä venäläiset maksavat sinulle trollaamisesta.
- KTS.Pe-ku.on.trolli
Näyttää siltä, että venäjämieliset tahot ovat ottaneet Alfa-TV:n mustamaalaus kampanjan kohteeksi, koska yrityksen rahoitus tulee Amerikasta. KTS,Pe.ku on toimii heidän hyväkseen trollaten aamusta iltaan Suomi24:lla. Hän käyttää välillä myös muitakin nikkejä.
- KTS.Pe-ku.on.trolli
mummomuori kirjoitti:
Jaa, eikös täällä juuri ne ole Venäjä myönteisiä, jotka kannattavat näitä kanavia?
Alfa TV taustalla on USA:lainen rahoitus. Joukossa on myös perussuomalaisia.
KTS.Pe-ku.on.trolli kirjoitti:
Alfa TV taustalla on USA:lainen rahoitus. Joukossa on myös perussuomalaisia.
Alfa Tv:n omistaa Brilliance Communications Oy ja toimitusjohtajana sekä hallituksen puheenjohtajana toimii Haunnu Haukka. Samoin IRR.Tv:n puolella toiminnanjohtajana on Hannu Haukka.
IRR-Tv on alun perin lyhenne sanoista International Russian Radio and TV, eli toiminta suuntautui ensin Venäjälle. Yhä tuo yhteys jatkuu, sillä mm. Alfa-Tv:llä on uutisia Venäjältä alun perin toimitettuna.- kommarimammalle
mummomuori kirjoitti:
Alfa Tv:n omistaa Brilliance Communications Oy ja toimitusjohtajana sekä hallituksen puheenjohtajana toimii Haunnu Haukka. Samoin IRR.Tv:n puolella toiminnanjohtajana on Hannu Haukka.
IRR-Tv on alun perin lyhenne sanoista International Russian Radio and TV, eli toiminta suuntautui ensin Venäjälle. Yhä tuo yhteys jatkuu, sillä mm. Alfa-Tv:llä on uutisia Venäjältä alun perin toimitettuna.Onko sinulla jotain sitä vastaan, että IRRTV vie evankeliumia median kautta Venäjälle?
kommarimammalle kirjoitti:
Onko sinulla jotain sitä vastaan, että IRRTV vie evankeliumia median kautta Venäjälle?
Ei. MIksi olisi? Perustelin vain sen, että he ovat ystävällissä väleissä venäläisten kanssa.
- toteutunut.unelma
mummomuori kirjoitti:
Ei. MIksi olisi? Perustelin vain sen, että he ovat ystävällissä väleissä venäläisten kanssa.
Että on jokin huomioitava peruste se, että kristityt ovat ystävällisiä johonkin suutaan. Ja nimenomaan Venäjän suuntaan osoittaa epäilyttävää Venäjä-myönteisyyttä, jota on syytä kavahtaa.
Kaikkeen maailmaan evankeliumi, ja Haukka on saanut kutsun nimenomaan Venäjälle.Piste. toteutunut.unelma kirjoitti:
Että on jokin huomioitava peruste se, että kristityt ovat ystävällisiä johonkin suutaan. Ja nimenomaan Venäjän suuntaan osoittaa epäilyttävää Venäjä-myönteisyyttä, jota on syytä kavahtaa.
Kaikkeen maailmaan evankeliumi, ja Haukka on saanut kutsun nimenomaan Venäjälle.Piste.:D Tuo oli sinun tulkintasi. Mehän tiedämme, miten venäjällä tätä nykyä kohdellaan muita kuin ortodoksi krisittyjä. Ja sekin tiedetään, miten siellä härskisti voidaan käyttää poliittisia tavotteita myös uskonnon kautta.
- ruplavetoinen
Onko tämä sama kanava missä Arto Luukkainen tai sinne päin ylistää Venäjää?
Se on juuri se.
Yrittävät saada saada mainostajia rahoittamaan kanavaansa, mutt se kariutuu siihen kun heidät tiedostetaan laajemmin Venäjä-mielisiksi kristillisiksi käännyttäjiksi.
Siihen se kariutui Haukan edellinenkin kanava.- pöllötv
Pe.ku kirjoitti:
Se on juuri se.
Yrittävät saada saada mainostajia rahoittamaan kanavaansa, mutt se kariutuu siihen kun heidät tiedostetaan laajemmin Venäjä-mielisiksi kristillisiksi käännyttäjiksi.
Siihen se kariutui Haukan edellinenkin kanava.Näillä periferiatvkanavilla ei tule olemaan suomalaisia mainostuloja, koska katsojaluvut ovat mitättömät. Venäjältä kyllä varmasti löytyy mielenkiintoa puuttua kanavien kautta suomalaiseen arvomaailmaan. Tätähän tapahtuu kaiken aikaa.
pöllötv kirjoitti:
Näillä periferiatvkanavilla ei tule olemaan suomalaisia mainostuloja, koska katsojaluvut ovat mitättömät. Venäjältä kyllä varmasti löytyy mielenkiintoa puuttua kanavien kautta suomalaiseen arvomaailmaan. Tätähän tapahtuu kaiken aikaa.
Mainostajat menevät varovaisemmiksi huomatessaan AlfaTV:n kristillisen aatteen.
Eihän Oikeassa Mediassakaan mainosta kukaan muu kuin persujen kohupoliitikon Ano Turtiaisen Gometal.
Heppu on sanut tuomion julkisesta kehottamisesta rikokseen.pöllötv kirjoitti:
Näillä periferiatvkanavilla ei tule olemaan suomalaisia mainostuloja, koska katsojaluvut ovat mitättömät. Venäjältä kyllä varmasti löytyy mielenkiintoa puuttua kanavien kautta suomalaiseen arvomaailmaan. Tätähän tapahtuu kaiken aikaa.
Alfa on kai siksi muuttanut ohjelmistoaan enemmän viihteelliseen muotoon, jotta se saisi noita mainostuloja?
mummomuori kirjoitti:
Alfa on kai siksi muuttanut ohjelmistoaan enemmän viihteelliseen muotoon, jotta se saisi noita mainostuloja?
Sen takia se tosiaan on lisännyt viihdeohjelmistoaan.
Kaikki se on kuitenkin muiden rahalla tuotettua kun heillä itsellään ei ole työntekijöitä.
Ohjelmien ostaminen ei ole halpaa puuhaa ja se on tehtävä velkarahalla, kun omavaraisuus on pahasti miinuksella ( 2017 yli 1000% miinuksella).Pe.ku kirjoitti:
Sen takia se tosiaan on lisännyt viihdeohjelmistoaan.
Kaikki se on kuitenkin muiden rahalla tuotettua kun heillä itsellään ei ole työntekijöitä.
Ohjelmien ostaminen ei ole halpaa puuhaa ja se on tehtävä velkarahalla, kun omavaraisuus on pahasti miinuksella ( 2017 yli 1000% miinuksella).No, ehkä he noilla viihdeohjelmilla saavat talouttaan kuntoon ja enemmän katsojia. Tässä yksi ilta mies seurasi jotain ohjelmaa ja huomasin että se oli Alfa TV. Kysäisi, tietääkö hän millainen kanava se on? No, ei tiennyt mutta katsoi siksi, kun ei se ollut mitään uskonnollista... :D
mummomuori kirjoitti:
No, ehkä he noilla viihdeohjelmilla saavat talouttaan kuntoon ja enemmän katsojia. Tässä yksi ilta mies seurasi jotain ohjelmaa ja huomasin että se oli Alfa TV. Kysäisi, tietääkö hän millainen kanava se on? No, ei tiennyt mutta katsoi siksi, kun ei se ollut mitään uskonnollista... :D
Ehkää tuo tv-kanava vielä yhdet tangomarkkinat kestää, mutta niiden uusintojen määrää voisi kyllä vähentää, jos ois varaa tuottaa jotain järkevää sisältöä.
Ehkää tuo tv-kanava vielä yhdet tangomarkkinat kestää, mutta niiden uusintojen määrää voisi kyllä vähentää, jos ois varaa tuottaa jotain järkevää sisältöä.
Huvittavaa, että Alfatv:n kalenterissa eletään edelleen perjantaissa niiden nettisivuilla. Ei aukea joulukalenterin eka luukku tänään, ei aukea.. Ilmeisesti ei ole tekniikkaa riittävästi edes sivuston päivitykseen. Poistaisi sitten koko kalenterin.
Huvittavaa, että Alfatv:n kalenterissa eletään edelleen perjantaissa niiden nettisivuilla. Ei aukea joulukalenterin eka luukku tänään, ei aukea.. Ilmeisesti ei ole tekniikkaa riittävästi edes sivuston päivitykseen. Poistaisi sitten koko kalenterin.
Tanngomarkkinat oli ennen Ylellä, jolla on 2 951 työntekijää.
AlfaTV:llä on 4 työntekijää, joka tarkoittaa sitä että teknisen häiriön sattuessa kanava pysyy pimeänä ja laatu on muutenkin erittäin huono.Daavidinpasuuna kirjoitti:
”Ehkä tuo tv-kanava vielä yhdet tangomarkkinat kestää…”
Ehkä, mutta ne loputtomat uusinnat.
Ohjelmistosta poimin muutamia teemoja: Vapaakiipeilijät, Autoiluvieraana NHL -supertähti -ohjelmat uutistana jopa samana päivänä – mutta myös useaan kertaan viikon aikana.
Samoin nämä urheiluohjelmat ”Joukko suomalaisia autoharrastajia päättää kunnostaa Plymouth VIP -auton, Speedridingissa yhdistetään hiihto liitovarjolla lentoon.”
Välillä on vähän luonto-ohjelmaa ja joku peliohjelmakin. Sitten ”viihdettä” on Veikko Ahvenainen, Tanssi kanssain, EL karaokemestari 2018, Seniorielämää
Ja toinen tangomarkkinoiden kaltainen ”veronaula” Tractor Pulling, jota uusitaan ja uusitaan.
Ehkä ei juuri tuo uusia katsojia?mummomuori kirjoitti:
”Ehkä tuo tv-kanava vielä yhdet tangomarkkinat kestää…”
Ehkä, mutta ne loputtomat uusinnat.
Ohjelmistosta poimin muutamia teemoja: Vapaakiipeilijät, Autoiluvieraana NHL -supertähti -ohjelmat uutistana jopa samana päivänä – mutta myös useaan kertaan viikon aikana.
Samoin nämä urheiluohjelmat ”Joukko suomalaisia autoharrastajia päättää kunnostaa Plymouth VIP -auton, Speedridingissa yhdistetään hiihto liitovarjolla lentoon.”
Välillä on vähän luonto-ohjelmaa ja joku peliohjelmakin. Sitten ”viihdettä” on Veikko Ahvenainen, Tanssi kanssain, EL karaokemestari 2018, Seniorielämää
Ja toinen tangomarkkinoiden kaltainen ”veronaula” Tractor Pulling, jota uusitaan ja uusitaan.
Ehkä ei juuri tuo uusia katsojia?Eihän kenenkään - ei edes kunnon kepulaisen - pää kestä tuollaista määrää uusintoja ja hilipatihippaa. Suuret sukupolvet kuienkin seuraavat ylen ajankohtaisohjelmia, nuoret tubettajia ja terveyskeskuspotilaille onkin ihan sama, mitä sieltä töllöstä tulee. Ja tämä kolmas onkin se Alfatv:n katsojasekmentti. Sille ei tarvitse kovin paljon mainontaa kohdistaa, kunhan muistaa perintöjä kinuta.
Eihän kenenkään - ei edes kunnon kepulaisen - pää kestä tuollaista määrää uusintoja ja hilipatihippaa. Suuret sukupolvet kuienkin seuraavat ylen ajankohtaisohjelmia, nuoret tubettajia ja terveyskeskuspotilaille onkin ihan sama, mitä sieltä töllöstä tulee. Ja tämä kolmas onkin se Alfatv:n katsojasekmentti. Sille ei tarvitse kovin paljon mainontaa kohdistaa, kunhan muistaa perintöjä kinuta.
Niinpä. Kyllä aika nopeasti pitäisi ohjelmatarjonta parantua, jotta kanava saisi lisää katsojia ja sen myötä lisää rahaa mainostajilta.
Alfatv:ssa eletään tänäänkin perjantaita, marraskuun viimeistä päivää.
Juu, AlfaTV: n kello on parisen päivää jälessä.
Noissa piireissä parin päivän heitto voi olla kohtalokasta.
Jos Jeesus tulee ja tempaisee niin ei ehdi mukaan.AlfaTV:n dosenttia Arto Luukkasta närästää hänen kirjoituksensa poisto US-blogista ja hän uudessa kirjoituksessaan kyselee sitä Uuden Suomen päätoimittaja Markku Huuskolta.
Huusko vastaa:
"Hyvä Arto Luukkanen,
Suomen johtava yhteiskunnallinen verkkokeskusteluareena Puheenvuoro ei ole oikea alusta sepitteille.
Ystävällisin terveisin,
Markku Huusko"
Luukkasen poistetun jutun voi lukea valemediana tunnetusta Oikeasta Mediasta, jossa on parisen sataa muutakin Luukkasen kirjoitusta.On perin valitettavaa, että aina hihhulien käsissä dosentuuri kärsii valtavan inflaation vrt. Ahvio, Luukkanen, Beckman, ja jopa professuuriudelta ( vrt. Puolimatka ) romahtaa uskottavuus opetustyössä.
O tempora, o mores !Daavidinpasuuna kirjoitti:
On perin valitettavaa, että aina hihhulien käsissä dosentuuri kärsii valtavan inflaation vrt. Ahvio, Luukkanen, Beckman, ja jopa professuuriudelta ( vrt. Puolimatka ) romahtaa uskottavuus opetustyössä.
O tempora, o mores !Tuskinpa he enää nykyisin tollasia dosentuureja saisikaan.
Osittain he vielä jauhavat julkisuudessa aiheista, jotka ovat muualta kuin heidän alaltaan, ihan kuin he olisivat asiantuntijoita joka alalla.Tämä Arto Luukkanen on oma persoonansa. En oikein hahmota, mihin hän on unohtanut kaiken oppimansa ja mistä hyvästä hän on tuon dosentuurin saanut?
mummomuori kirjoitti:
Tämä Arto Luukkanen on oma persoonansa. En oikein hahmota, mihin hän on unohtanut kaiken oppimansa ja mistä hyvästä hän on tuon dosentuurin saanut?
Nyt on paljastunut erään dosentin ja kaverinsa joka on professori plagiointi Saamelaisten mytologia -kirjaansa.
Plagiointia oli teksteissä ja kuvatkin kuviakin kopsattu toisilta ilman lupaa.
Molemmat vanhemman puoleisia tosi-uskovia ja toinen vielä ollut korkeassa poliittisessa asemassakin.
Molempia yhdistää sekin, että heidät on usein ennen palkittu töistään.
Se on tää uskovaisten isokihojen hyvävelikerho, joka on tottunut elämään kuin pukki kaalimaassa ja ennen saanut palkkioita (ehkä plagioimallakin), mutta nyt vanhoilla päivillä maine lähti kerralla.
Ensin yritettiin kiistää, marraskuussa yritettiin selitellä ja osa jopa myönnettiin.
ttps://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005906882.html
Eilen lehdissä tuli jo täystyrmäys selityksille.
"Plagioinnista syytetty saamelaiskirja pois levityksestä - viiden sivun Wikipedia-epäily olikin vain jäävuoren huippu: ”Riski, että painetaan villasella”
ttps://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/77aad039-f770-4d3a-b5fc-364872b267fbPe.ku kirjoitti:
Nyt on paljastunut erään dosentin ja kaverinsa joka on professori plagiointi Saamelaisten mytologia -kirjaansa.
Plagiointia oli teksteissä ja kuvatkin kuviakin kopsattu toisilta ilman lupaa.
Molemmat vanhemman puoleisia tosi-uskovia ja toinen vielä ollut korkeassa poliittisessa asemassakin.
Molempia yhdistää sekin, että heidät on usein ennen palkittu töistään.
Se on tää uskovaisten isokihojen hyvävelikerho, joka on tottunut elämään kuin pukki kaalimaassa ja ennen saanut palkkioita (ehkä plagioimallakin), mutta nyt vanhoilla päivillä maine lähti kerralla.
Ensin yritettiin kiistää, marraskuussa yritettiin selitellä ja osa jopa myönnettiin.
ttps://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005906882.html
Eilen lehdissä tuli jo täystyrmäys selityksille.
"Plagioinnista syytetty saamelaiskirja pois levityksestä - viiden sivun Wikipedia-epäily olikin vain jäävuoren huippu: ”Riski, että painetaan villasella”
ttps://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/77aad039-f770-4d3a-b5fc-364872b267fbNo johan…”Suomalaisen Kirjallisuuden Seura on päättänyt keskeyttää emeritusprofessori Juha Pentikäinen ja dosentti Risto Pulkkisen kirjoittaman Saamelaisten mytologia -kirjan ensimmäisen varastoerän levityksen.”
Mutta miten tämä oikeastaan liittyy tämän ketjun aiheeseen?mummomuori kirjoitti:
No johan…”Suomalaisen Kirjallisuuden Seura on päättänyt keskeyttää emeritusprofessori Juha Pentikäinen ja dosentti Risto Pulkkisen kirjoittaman Saamelaisten mytologia -kirjan ensimmäisen varastoerän levityksen.”
Mutta miten tämä oikeastaan liittyy tämän ketjun aiheeseen?Niin tuo vaatisi ihan oman aloituksensa.
On näitä tosi-uskovia dosentteja ja professoreita, jotka ovat joskus päässeet asemaansa ilman ansioita tai väärillä ansioilla, mutta onneksi se on katoavaa kansanperinnettä.Pe.ku kirjoitti:
Niin tuo vaatisi ihan oman aloituksensa.
On näitä tosi-uskovia dosentteja ja professoreita, jotka ovat joskus päässeet asemaansa ilman ansioita tai väärillä ansioilla, mutta onneksi se on katoavaa kansanperinnettä.Nuo tekijänoikeuskysymykset ovat hihhuliuskovien piireissä aina olleet epäselviä. Kun keinot ovat tärkeämpiä kuin päämäärä, syntyy pahaa jälkeä.
- Anonyymi
Sepitteitä saa julkaista Usarissakin, mutta niitä ei saa kaupustella tosina. Pitää voida päätellä, että tekstiä ei ole tarkoitettu totena otettavaksi vaan sarkasmiksi tai huumoriksi. Esim
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/timopeltonen/277630-uutisia-2029-unioni-ruotsin-kanssa-paaministeri-kaantyy-islamiin/
Nyt olisi ollut aikaa kuunnella ja soitella Patmoksen TMV-ohjelmaan.
Suorakis ilmoitettu TMV oli kuitenkin tälläkin kertaa vanha tallennne :)mummomuori kirjoitti:
Tuo taitaa tapahtua aika usein?
Suurimmaksi osaksi.
Kinkkistä soittaa suoraksi mainostettuun ohjelmaan, jota ei olekaan.- toivottavasti
Hyvä kun menis konkkaan kaikki lahkouskonnolliset toimijat.
Katsojat vaihtaa kanavaa samalla kun havahtuvat huomaamaan kanavalla julistetun valheen.
Kun dokumentitkin on valheellisia ja vain tietyn puolueen ja lahkon edustajat on muka asiantuntijoina, niin ei se pitkälle kanna.Pe.ku kirjoitti:
Katsojat vaihtaa kanavaa samalla kun havahtuvat huomaamaan kanavalla julistetun valheen.
Kun dokumentitkin on valheellisia ja vain tietyn puolueen ja lahkon edustajat on muka asiantuntijoina, niin ei se pitkälle kanna.Sinulla taisi olla taas kovin rankka päivä 😂❓
toivottavasti kirjoitti:
Hyvä kun menis konkkaan kaikki lahkouskonnolliset toimijat.
En minä sentää tuollaista toivo. Kyllä tähän maailmaan mahtuu näitäkin. Mutta kun eletään jossain mennessä maailmassa, eikä tulla tähän päivään, ei tällaisilla kanavilla kovin suurta menestymisen mahdollisuutta ole.
Kyllä TV7 on huomattavasti politisoituneempi sekä täynnä myös huuhaata - tosin muutama ohjelma sieltä löytyy, joita voi katsella.mummomuori kirjoitti:
En minä sentää tuollaista toivo. Kyllä tähän maailmaan mahtuu näitäkin. Mutta kun eletään jossain mennessä maailmassa, eikä tulla tähän päivään, ei tällaisilla kanavilla kovin suurta menestymisen mahdollisuutta ole.
Kyllä TV7 on huomattavasti politisoituneempi sekä täynnä myös huuhaata - tosin muutama ohjelma sieltä löytyy, joita voi katsella.TV7:n ohjeiden noudattaminen vaatii erityisiä ponnisteluja ja voi johtaa valkotakkisten noutamisiin.
Miten helkutissa voi vältellä viivakoodeissa olevat pedonmerkit, joita TV7 pyytää välttämään?
Kaupassa pitäis toimittaa tuotteet kassalle onkivavan päässä ja miten siitä eteenpäin?Pe.ku kirjoitti:
TV7:n ohjeiden noudattaminen vaatii erityisiä ponnisteluja ja voi johtaa valkotakkisten noutamisiin.
Miten helkutissa voi vältellä viivakoodeissa olevat pedonmerkit, joita TV7 pyytää välttämään?
Kaupassa pitäis toimittaa tuotteet kassalle onkivavan päässä ja miten siitä eteenpäin?Onko siellä tuollaisiakin juttuja ollut? No, käyvät tuotteet vähiin, jos viivakoodeja pyrkii välttämään... Oikeasti surullisia nämä tarinat.
- tvdosetti
Höppänä tonttu Jääskeläinen höppänätv:ssä. Tangpmarkkinat 1000. uusintalähetys.
- TorvinenOnSalainen
Itse katson Hömppätontun joulukalenterin kaikki neljä kertaa joka päivä, se oon hyvä.
Varhaista aamulähetystä toivoisin vielä. TorvinenOnSalainen kirjoitti:
Itse katson Hömppätontun joulukalenterin kaikki neljä kertaa joka päivä, se oon hyvä.
Varhaista aamulähetystä toivoisin vielä.:D Ehket sentään.
mummomuori kirjoitti:
:D Ehket sentään.
Vilkaisin AlfaTV:n ajankohtaisohjelmien vetäjiä siinä järjestyksessä kuin mieleeni tuli
Arto Luukkanen: Pappi, Rahkosen Oikean Median (valemedian) ahkerin kolumnisti. Perussuomalainen
Markku Tenhunen: Kristillisdemokraatit
Tapani Ruokanen: Suomen tunnetuimpaan kristilliseen sukuun kuuluva pappi, Kokoomus.
Kaikkia kolmea yhdistää myös se, että ovat poliitikkoja ja ehdokkaina edellisissä eduskuntavaaleissa ja todennäköisesti myös seuraavissa.
Ajankohtaisohjelmia vetää siis kolme kristinuskostaan tunnettua poliitikkoa.Pe.ku kirjoitti:
Vilkaisin AlfaTV:n ajankohtaisohjelmien vetäjiä siinä järjestyksessä kuin mieleeni tuli
Arto Luukkanen: Pappi, Rahkosen Oikean Median (valemedian) ahkerin kolumnisti. Perussuomalainen
Markku Tenhunen: Kristillisdemokraatit
Tapani Ruokanen: Suomen tunnetuimpaan kristilliseen sukuun kuuluva pappi, Kokoomus.
Kaikkia kolmea yhdistää myös se, että ovat poliitikkoja ja ehdokkaina edellisissä eduskuntavaaleissa ja todennäköisesti myös seuraavissa.
Ajankohtaisohjelmia vetää siis kolme kristinuskostaan tunnettua poliitikkoa."Ajankohtaisohjelmia vetää siis kolme kristinuskostaan tunnettua poliitikkoa. "
Tuo on totta. Tosin ohjelmatarjonnasta se pienin osa :D
- Kiitollinen
Alfa TV on kaupallinen tv-kanava. Alfa tv ei ole kristillinen kanava vaan myy lähetysaikaa mm kristillisille tahoille rajoitetusti, joukossa IRR-TV. Muut valtakkunnallilset tv-kanavat Suomessa ovat kieltäytyneet ottamasta vastaan krisitllisiä ohjelmia. Hyvä, että on edes yksi kristillisyydelle myönteinen valatakunnallinen tv-kanava :)
AlfaTV ja IRR-TV onkin saman kääntäjähepun hallinnassa ja ajankohtaisohjelmien toimittajat kristillisiä poliitikkoja.
mummomuori kirjoitti:
Etkö siis pidä TV7 kristillisenä? Sehän on Alfan pahin kilpailija.
Juu, ne on kahden torontalais-uskoon kolahtaneen miehen keskenään kilpailevia kanavia, joissa kumpaisessakin on samat heput vierailijoina.
Herzog-fani Ojareksen kanava kaatunee eläkepäivien loputtua.Pe.ku kirjoitti:
Juu, ne on kahden torontalais-uskoon kolahtaneen miehen keskenään kilpailevia kanavia, joissa kumpaisessakin on samat heput vierailijoina.
Herzog-fani Ojareksen kanava kaatunee eläkepäivien loputtua.Ehkä, sen sitten näkee.
- Anonyymi
ONKO Tämä Totuus??????
Väittämiä joita kerrotaan. Totta vai tarua? Päättele sinä.
Kuinka kauan tuo meno voi jatkua ennenkuin joku taho herää! 3 milj tuli rahaa ulkomailta.
3 milj pitää kerätä suomesta. Yht 6 milj. Rakennusprojektiin.
Tämän lisäksi koneet ym. Tekniikka. Toinen sama mokoma.
1.Herääkö pankit tutkimaan rahan alkuperää?
2.Herääkö rahoittaja että rahoittaa ei hengellistä
4. Herääkö suomalaiset mummot ja papat?
5. Herääkö hellarit ym. Seurakunnat?
6. Henkilökunta ei uskalla muuta kuin nyökytellä
7. Herääkö joku tutkimaan vanhoja jälkiä?
Kaikki mitä suomi 24 kirjoitetaan tästä asiasta niin ruskea kieliset työntekijät vievät tulostetta yläkertaan silmät loistaen kuin koira isännälle RAPSUTA RAPSUTA mua.- Anonyymi
Väärin. Ei isäntää vaan emäntää... Rapsuta Rapsuta.
Ruskea kielistä henkilökuntaa taitaa olla totta.
- Anonyymi
Alfalta taitaa tulla, muist. joulupäivänä, iltapäivällä ihana elokuva "Johanneksen evankeliumi". Suosittelen!
- Anonyymi
Perkele rahat.
http://jpoli.blogspot.com/2022/05/veiko-saatana-alfatvn-rahat.html- Anonyymi
Uskoakseni Alfa-telkkari on Perkeleelle yhtä suuri uhka kuin Islanti Putinille.
Eipä käynyt hyvin nyt Alfalle. Ei saatukaan niitä satumaisia mainostuloja.
No olihan tuo ihan selvää . Ei Suomessa ole tilaa uskonnolliselle kanavalle joka kaiken lisäksi on laitauskovaisuutta. Sekä jos kanavaa on tarkoitus pyörittää mainoksilla niin silloin ei auta blokkailla, että mitä mainostetaan.
- Anonyymi
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
No olihan tuo ihan selvää . Ei Suomessa ole tilaa uskonnolliselle kanavalle joka kaiken lisäksi on laitauskovaisuutta. Sekä jos kanavaa on tarkoitus pyörittää mainoksilla niin silloin ei auta blokkailla, että mitä mainostetaan.
Ei pidä nuolaista ennenkuin tipahtaa, vaikka te olettekin kieli pitkällä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä nuolaista ennenkuin tipahtaa, vaikka te olettekin kieli pitkällä.
Ei tässä siitä kiinni ole. Eihän tuo kanava mihinkään varsinaisesti . Varmasti jatkaa nimi tosin saattaa vaihtua ja ihan varmaa on, että ohjelmatuotanto menee uusiin puihin. Näen tässä jopa sellaista mahdollisuutta, että tuolta alkaisi tulla ihan oikeaa asiaohjelmaa 😲
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Ei tässä siitä kiinni ole. Eihän tuo kanava mihinkään varsinaisesti . Varmasti jatkaa nimi tosin saattaa vaihtua ja ihan varmaa on, että ohjelmatuotanto menee uusiin puihin. Näen tässä jopa sellaista mahdollisuutta, että tuolta alkaisi tulla ihan oikeaa asiaohjelmaa 😲
Ohjemien tulee aika lailla muuttua, jotta saavat riittävästi katsojia.
- Anonyymi
Terve menoa ei tule ikävä
- Anonyymi
Kuka jaksaa katsoa tanssimista ja auto ym. urheilua, mulle ei ainakaan paljoo katottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka jaksaa katsoa tanssimista ja auto ym. urheilua, mulle ei ainakaan paljoo katottavaa.
Alfa TV:lle on Raamatun ennustus:
Matt 6
"»Kukaan ei voi palvella kahta herraa. Jos hän toista rakastaa, hän vihaa toista; jos hän toista pitää arvossa, hän halveksii toista. Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa."
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti41341292Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199814Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316290Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös225128Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623955Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta563909Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783538- 403067
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192508Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212348