Onko hyviä kokemuksia vuokrafirmoista?

työhaluinen

Täällä on moneen otteeseen nimetty huonoimmat vuokrafirmat! Haluaisin kuitenkin kuulla kokemuksia alan firmoista, joissa asiat ovat toimineet! Ei kait jokainen firmoista ole kusettaja! Haluaisn välttää huonot kokemukset!

3

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapinaa.odotellaan

0 - hyvää kokemusta yhtä vähän siis kuin ruotsalaisia sotasankareita.
      Tuollainen ihmisten orjakauppa on jo perustuslain vastaista joka ei kuulu demokratiaan eikä yhdenvertaisen kohtelun mukaiseen yhteiskunaan, mutta me elämmekin uusliberalistista kusetusaikaa missä millään ei ole enää mitään väliä.

Kunnes lopulta käy niin että ihmisiltä menee lopullisesti hermot ja kun tätä paskaa alkaa olemaan tarpeeksi paljon niin alkaakin kapina.

• vuokratyö

Tein usean vuoden vuokratyöfimoissa toitä (rakennustyöt)
      Itsellä pääosin ok kokemuksia. Ainoa haittapuoli oli suht tiheään vaihtuvat työkohteet aluksi.
      Kun olin pari vuotta niitä tehnyt alkoi tulla jo pidempiäkin komennuksia 2-6 kk mittaisia ja tulotasokin nousi samalla.
      Se hyvä puoli oli ettei omaa aikaa mennyt töiden etsimiseen vaan koko ajan tarjottiin uusi kohde heti edellisen perään.
      Lomat pidin pääosin talvella kun kesä oli tienaamisen aikaan, ei tietysti sovi kaikille.
      Siirryin myöhemmin tekemään töitä omissa nimissä ja nyt on jokunen kaverikin töissä. Saan edelleen työkohteita myös vuokrafirmojen avustuksella jos heiltä ei löydy tekijöitä.
      Nyt on vaan se ongelma että osa vapaa ajasta menee töiden etsimiseen ja sopimiseen toisin kuin ennen.

• Kokemuksiaon

Minun työllistäjästäni ei täällä pyöri keskusteluja, se kait kertoo jotain. Itseasiassa olen jopa siirtymässä toimeksiantajan kirjoille, sovitusti. Tietysti sitä voi miettiä, että onko tämä tosiaan ainut väylä työpaikkoihin nykyisin, "kyllä ennen oli paremmin, ja töihin mentiin kävelemällä ovesta sisään". Vuokratyö on monesti niin kuin koeajan korvike, ja parhaassa tapauksessa se toimii niin kuin sen kuuluukin toimia. Palkka tulee ajallaan, ja sovittuja asioita kunnioitetaan.

Oh yes, on toisenlaisiakin kokemuksia. Myös toimeksiantajalla on iso rooli, millainen maku jää. Jos asenne on "otetaan hölmö vuokraduunari ja maksetaan siitä, että saadaan polkea sen oikeuksia, ja pestään kätemme kaikesta", ja vuokrafirma sanoo vaan yes yes, asiakkaan hyväksi, niin eihän siinä kovinkaan eettisesti kestävää toimintaa saa osakseen. Hyvää vuokrafirmaa kiinnostaa MYÖS, miten heidän TYÖNTEKIJÄÄNSÄ kohdellaan. Jos asiakas soittaa ja sanoo haluavansa potkia Pertsan pihalle tänään, niin sanotaanko siihen vaan yes yes heti onnistuu, vai "kertoisitko vähän lisää? Oletteko ottaneet asian puheeksi Pertsan kanssa? Voisimmeko me vielä selvittää asiaa Pertsan kanssa?"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      160
      6981
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4088
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      47
      3397
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      135
      3138
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2906
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2286
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2256
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2013
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1975
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1856
    Aihe