https://www.seiska.fi/Uutiset/Pyoratuoliin-joutunut-Saija-Varjus-jatti-14-vuotta-nuoremman-Sauli-rakkaansa-En-jaksa
Kukapa aikuinen nainen sitä alle 40v pentua jaksaisikaan katsella
39v mies on täysi kakara ja sopiva 18-22v naisille. 39v nainen taas on kurppa ja täti ihminen ja sopiva 60v miehelle
Saija Varjus jätti 39v kakaran ja otti 58v aikuisen miehen
18
392
Vastaukset
Hehheh, sun juttuja taas. Ei se ikä ketään sopivaksi tee, vaan luonteenlaadut ja elämänarvot, kun ne käy yksiin.
Nuori ei ole synonyymi kakaralle eikä edesvastuuttomalle, eikä vanha ole synonyymi aikuiselle ja vastuuntuntoiselle...
Monta vanhaa keski-iän ylittänyttä kakaraa olen nähnyt...- Kaikysyäsaa
Onkohan saijan perärööriä kukaan rassannut?
- Kaunis.nainen
Taas tota shaibaa. 39v virallisesti keski-ikäinen. Yleensä 18-22v ovat ikäistensä kanssa ja yhteensopivuus ym muut seikat ratkaisevat, eikä sun teorioilla ole mitään merkitystä.
- Naisasialooser11
Sinä et ole kaunis vaan ruma. 39v mies on kakara, saman ikäinen nainen toki on keski-ikäinen täti. 18-22v naista ei voisi vähempää kiinnostaa ikäisensä finninaamainen pojanrimpula, tuon ikäinen naine haluaa 35-45v miehen. Ja toisaalta taas se 20v finninaama haluaa 14-16v naisen, ei ikäistään aikusta naista itsekin kun täysi pentu vielä on.
- 989899
Naisasialooser11 kirjoitti:
Sinä et ole kaunis vaan ruma. 39v mies on kakara, saman ikäinen nainen toki on keski-ikäinen täti. 18-22v naista ei voisi vähempää kiinnostaa ikäisensä finninaamainen pojanrimpula, tuon ikäinen naine haluaa 35-45v miehen. Ja toisaalta taas se 20v finninaama haluaa 14-16v naisen, ei ikäistään aikusta naista itsekin kun täysi pentu vielä on.
Mitenhän sä selität sen, että naiset menevät naimisiin keskimäärin 32-vuotiaina ja miehet 34-vuotiaina. Kenen kanssa nämä siis menevät naimisiin? Oliko visainen pulma?
989899 kirjoitti:
Mitenhän sä selität sen, että naiset menevät naimisiin keskimäärin 32-vuotiaina ja miehet 34-vuotiaina. Kenen kanssa nämä siis menevät naimisiin? Oliko visainen pulma?
Nuo on vain keskiarvoja.
Tyypillisimmin nuoret naiset avioituvat keski-ikäisten miesten kanssa.- Mwiju29
Ei pidä paikkaansa vaan lähellä, sitä omaa ikää olevien kanssa.
- Kaunis.nainen
Naisasialooser11 kirjoitti:
Kyllä minä vaan olen KAUNIS, eikä sinun mielipide, sitä muuta miksikään. Keski-ikä tulee samalla tavalla miehille ja naisille, mutta sinä mistään tajuakkaan.
Palstamäki kirjoitti:
Nuo on vain keskiarvoja.
Tyypillisimmin nuoret naiset avioituvat keski-ikäisten miesten kanssa.Ootko säkin seonnut?
Ai niin, oot.Wwuwuw kirjoitti:
Ootko säkin seonnut?
Ai niin, oot.Hahhah.
En ole seonnut, olen vain tylsistynyt näistä palstajutuista. Mietin pitäisikö lähteä juomaan.- Naisasialooser11
989899 kirjoitti:
Mitenhän sä selität sen, että miehet vaihtavat nuorempiin?
Palstamäki kirjoitti:
Hahhah.
En ole seonnut, olen vain tylsistynyt näistä palstajutuista. Mietin pitäisikö lähteä juomaan.Se on sitten tauon paikka. No, et sentäs vittua haistattanu..
Ääh, ei kannata. Siis lähteä ryypiskelemään, vaikka Viinamies on varmasti eri mieltä..onhan nyt pikkulauantai..Wwuwuw kirjoitti:
Se on sitten tauon paikka. No, et sentäs vittua haistattanu..
Ääh, ei kannata. Siis lähteä ryypiskelemään, vaikka Viinamies on varmasti eri mieltä..onhan nyt pikkulauantai..Ei voi haistattaa kun ei ole sellaista värkkiä.
En lähde juomaan, en ehkä koko vuonna. Tammikuussa sitten kokeilen maistuuko.Palstamäki kirjoitti:
Ei voi haistattaa kun ei ole sellaista värkkiä.
En lähde juomaan, en ehkä koko vuonna. Tammikuussa sitten kokeilen maistuuko.Heh joo..No mä sanon samat sanat uudenvuoden aattona..Samoin kavereille voi sanoa, et nähään sit joskus seuraavana vuonna..Ja loppuvuoden voi vaikka paastota..
Wwuwuw kirjoitti:
Heh joo..No mä sanon samat sanat uudenvuoden aattona..Samoin kavereille voi sanoa, et nähään sit joskus seuraavana vuonna..Ja loppuvuoden voi vaikka paastota..
Kesällä on kiva piipahtaa terassilla, mutta muutoin tulee käytyä missään harvemmin. Viimeisestä kerrasta mahtaa olla jo kuukausi, ainakin pian.
En ajatellut paastota loppuvuotta, taidan tänäänkin vielä syödä.
"39v mies on täysi kakara"
Joo, ei ton ikäselle miesolennolle voi vielä antaa äänestysoikeutta, eikä ajokorttia.- vanhapalstalainenpalaa
Kakara? Minulle taas 39 v. mies on auttamatta liian vanha. Partnereistani yksi on ollut 6 vuotta minua vanhempi, ahdisti kovasti ja kokemus oli koko elämäni paskimpia. Tosin yhden 7 vuotta vanhemman kanssa oli kenties elämäni parasta seksiä, mutta se olikin aika poikkeustapaus. Mutta vaikka tuolloin iästä vähän joustinkin, niin luulen että jatkossa "yleisrajani" pitävät eli mies saa olla korkeintaan 5 vuotta minua vanhempi.
- hyväettäantoilähdöt
Saija on sellaisessa kondiksessa että kyllä ukon pitää kyetä tekemään suurin osa kotitöistä, eikä sekään että jos on niin rupiperse ettei ole varaa maksaa omaa osaansa kuluista auta asiaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018093- 1075667
- 2795023
- 494973
- 763747
- 562970
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432411