Suomen Profeetat, Johtajat ja Vapauttajat!

katsatusmies

Meillä Suomessa on suuri ilo ja onni nähdä keskuudessamme Profeettoja (jopa ihan ykkössijasta kilpailevia - Piho ja Veijonen...)

Mutta kaiketi Yksi Ylitse Muiden on Profeetta-Poliitikko kaksoiskaapua kantava, J. P iho.
Mitä miehestä? Suomen Vapauttaja, Suomen Johtaja! (?)

Sehän olisi toki ihan maailmanlaajuinen uutinen, että Suomelle olisi sellainen erityismies annettu? On kulunut näet jo liki 6 vuotta, kun tämä ”vapauttaja- johtaja” - ehdokas (itse itsensä sellaiseksi nimennyt) on koettanut kivistä polkua punnertaen toteuttaa ”ylhäältä saamansa” roolia: "You are the leader of Finland"

Lainaus käyttäjältä: Jouko Piho 6.1.2013
Minä tiedän, mikä minä olen.

Pitkään en tiennyt.

Nyt tiedän.

Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".

Minun tehtäväni on johtaa Suomi eroon eurosta, EU:sta ja pankkien velkaorjuudesta.

Tämän tehtävän aion tehdä yhdessä muiden kanssa.

Kovasti J. Piho onkin koettanut saada tuota (profetiaa) praktisesti toimimaan. Suomen Johtajan ja Vapauttajan pesti kun on ennenkuulumaton!
Puoluevärit ovat vaihtuneet kuin mainosvalot.

1. Kokoomus (jossa annettiin ymmärtää, että Pihon kannattaa vaihtaa puoluetta)

2. KD (jossa eduskuntavaaliehdokkaaksi, mutta ehdokkuus peruttiin ja Piho erosi)

3. Perussuomalaisiin tunnustelu, mutta ehdokaslistalla ei ollut tilaa Piholle

4. Muutos 2011 -tunnustelu, mutta Piho ei kelvannut puolueeseen

5. Itsenäisyyspuolue, jossa eduskuntavaaliehdokkaana, mutta eroaminen, koska puolue on niin pieni

6. Oma puolue, laillisuuspuolue, joka ei saanut kortteja kasaan

7. Keskustapuolue, jossa nyt pyrky eduskuntavaaliehdokkaaksi.
Tällä haavaa on yritys nousta Johtajaksi oman porukan kanssa, kannatuskortteja koossa vähän yli 800 (tarvitaan 5000).
Ollakseen Suomen Vapauttaja ja Johtaja – järkikultakin sanoo, että kattavampi kannatus olisi tarpeen?

(jatkuu osa 2)

4

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsastusmies

      (jatkoa aloitukseen)

      Mistä ihmeen hommasta on kyse?

      * Me jotka tunnemme Raamatun Sanaa, ymmärrämme, ettei kukaan Ihminen voi olla nimettynä Kansansa Vapauttajaksi! Apostoli Pietarikin, vaikka näki tuhansien ihmisten kääntyvän Herran puoleen, käsitti asemansa:

      ”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa, sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman.” Apt 4:12

      Pietari ei julkistautunut Kansan Vapauttajaksi, saati Johtajaksi!

      * Me, jotka tunnemme historiaa muistamme esimerkit ja opetukset! Aina säännönmukaisesti ovat jotkut nostaneet itsensä korokkeelle. Luvanneet jopa tuhatvuotista valtakuntaa, maanpäällistä paratiisia, rotupuhdasta kansaa...ovat vedonneet isänmaallisiin tunteisiin, ovat näin huiputtaneet väkeä liikkeelle. Tulokset?
      Ei mitään uutta auringon alla!

      ”Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".”

      On säälittävää ja surullista, että (kristitty?) ihminen haksahtaa ja eksyy tuollaiseen epärealistiseen valheeseen? Arkiset realiteetit ja faktat kun kertovat, että yhden ihmisen on 100% mahdotonta olla Suomen vapauttaja ja johtaja! Yhtä säälittävää on, että monet (kristityt) haksahtavat tuollaiseen epärealistiseen huiputukseen!
      Pihon (ylhäältä) saamat sanat eivät olleet Jumalan antamia sanoja.

      * Jumala ei sodi Ramatun sanoja vastaan. On vain yksi Vapahtaja: Herra Jeesus Kristus. Ja Hän on tullut vapahtamaan ihmisiä synnin kahleista.

      * Jeesus kielsi korottamasta itseä yli toisten! (Johtaja, mestari, Matt 23:1-12) ”Joka itsensä ylentää, se alennetaan.”

      Valitettavalla ja Raamatun vastaisella tavalla J.P. on itse itsensä korottanut ”johtajaksi”. Herra ei ole tässä kaikessa hänen kanssaan. Mutta koska hän itsepintaisesti jatkaa valheellisessa illuusiossaan, eikä ota kuuleviin korviin kehotuksia, hän saa jatkaa omin voimin polkuaan hamaan loppuun saakka.
      ----------------------------------------------------------------------------------------------
      Takkia kääntäen tämä PIho on vuodesta toiseen seilannut, vuoroin poliitikon viitassa, vuoroin profeetan viitassa! Alla olevassa linkissä s-24 politiikan sivulla selotus.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15434603/poliitikko---profeetta---vai-mika#comment-95536307

      Alla olevassa linkissä lisää poliitikko-pihosta...
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15461894/nationalismi-amp-jouko-piho#comment-95576874

    • Ruubeni

      Näitä höppispöppis miehiä ja omalla asiallaan olevia miehiä on aina piisannut. Ennustelevat kuin suomalaiset sääprofeetat milloin mitäkin. Ja kansa hurraa ja aamentelee kurkku suorana. Ennemmin uskon joulupukkiinkin, kuin tällaisiin julkkishakuisiin .

    • turhaa-juoksua

      Totta kirjoitat... mutta kun ne esiintyy Jumalan ja korkeimman lähetteinä, Pihokin sanoo;
      "sain ylhäältä sanat". Ikäänkuin Jumala olisi ne taivaasta antanut? Täysi syy on epäillä, että ne sanat tulivat valheen varastoista, alhaalta. Ja tämä J.P. jolla ei henkien erottamisen kykyä, uskoi (ja aina kai uskoo) kaiken joka vähänkin haisee profeetalliselle!!

      Tuollainen paksu valhe: Sinä olet Suomen johtaja! Ai että se ruokkii vallan-ja kunnianhimoa?
      Pitää olla tosi hengellinen vahvuus, että torjuu tuollaisen huuhaan! Vipuun on mies mennyt, ja juoksee kuin mikäkin, että tuo (omatekoinen) ennustus jotenkin toteutuisi?

      Johtajantauti on kova!

      Mitä Jeesus? Joka tahtoo olla suurin, olkoon KAIKKIEN palvelija!
      Matteus 23. luvun sanat....

    • politiceoo-

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe