Mitä lemmikkejä palstalaisilla on?

vanhanainenpalaa

Hyvä ketju "mitä lemmikkejä ätmeillä on" poistettiin tuntemattomasta syystä.

Mielestäni aihetta voisi kuitenkin laajentaa käsittelemään muitakin palstalaisia: naisia, sekä muita miehiä kuin ätmejä.

Kun synnyin, perheessä oli näyttelylinjainen cockerspanieli. Omat koirani ovat olleet akita inuja. Koiria ei ole ollut enää vuosiin, mutta toivon että siihen tulisi pian muutos.

Muita lemmikkejä mitä voisin haaveilla ovat liskot (erityisesti gekot ja iguanat) ja fretit. Joku papukaija olisi siitä mukava, että sen voisi opettaa puhumaan, mutta yleisesti ottaen pidän lintuja turhan likaisina lemmikkeinä.

43

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hommattiin koira kun lapset halusivat. Sopimus oli että lapset ulkoiluttavat sitä kerran päivässä, mutta ei ne jaksaneet joten homma oli vanhempien vastuulla.

      Pidän kyllä koirista, mutta en halua mitään elikoita huollettavaksi. Korkeintaan joku hämähäkki joka pärjää vuoden ilman ruokaa ja juomaa eikä kaipaa ulkoiluttamista.

      • Mites naisen kanssa, kuinka usein olisit valmis ulkoiluttamaan?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mites naisen kanssa, kuinka usein olisit valmis ulkoiluttamaan?

        Naisen ulkoiluttamisesta kyse?

        Riippuu naisesta. Jos oikein hankala, niin voisin sijoittaa kokonaan ulos.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Naisen ulkoiluttamisesta kyse?

        Riippuu naisesta. Jos oikein hankala, niin voisin sijoittaa kokonaan ulos.

        Vähän kiertelevä vastaus, olisi hyvä saada tarkennusta, Kyllähän me kaikki tiedetään että alussa naista tulee ukoilutettua tiuhempaan ja sitten se tahti laantuu, nainen saattaa alkaa mäksöttämään jos ei pääse ulos syömään vaikka kotona olisi parempaa ruokaa. Itse voisin ehkä kerran kuukaudessa suunnilleen ulkoiluttaa naista. Sitten jos elokuvissa käynnitkin ym. lasketaan olisi lukema varmaan tiuhempi mutta jos ajatellaan jotain ravintolassa tunnelmallisesti parisuhteen hoidon vuosi syömistä se varmaan olisi noin suunnilleen, tuskin alkaisin joka viikko ulkoiluttamaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Vähän kiertelevä vastaus, olisi hyvä saada tarkennusta, Kyllähän me kaikki tiedetään että alussa naista tulee ukoilutettua tiuhempaan ja sitten se tahti laantuu, nainen saattaa alkaa mäksöttämään jos ei pääse ulos syömään vaikka kotona olisi parempaa ruokaa. Itse voisin ehkä kerran kuukaudessa suunnilleen ulkoiluttaa naista. Sitten jos elokuvissa käynnitkin ym. lasketaan olisi lukema varmaan tiuhempi mutta jos ajatellaan jotain ravintolassa tunnelmallisesti parisuhteen hoidon vuosi syömistä se varmaan olisi noin suunnilleen, tuskin alkaisin joka viikko ulkoiluttamaan.

        Enpä nyt oikein jaksa innostua pohtimaan asiaa. Ehkä käytäisi joskus snagarilla syömässä hot dogit.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Enpä nyt oikein jaksa innostua pohtimaan asiaa. Ehkä käytäisi joskus snagarilla syömässä hot dogit.

        Saattaisi mennä parisuhde pakkasen puolelle jos vain snagarilla käyttäisit. On se varmaan toisinaan mukavaa naisestakin mutta epäilen että pääsääntöisesti nainen ajattelee miehen arvostavan häntä suhteessa sijoitettuihin varantoihin ja snagari saattaisi viestiä vähäisestä arvostuksesta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Saattaisi mennä parisuhde pakkasen puolelle jos vain snagarilla käyttäisit. On se varmaan toisinaan mukavaa naisestakin mutta epäilen että pääsääntöisesti nainen ajattelee miehen arvostavan häntä suhteessa sijoitettuihin varantoihin ja snagari saattaisi viestiä vähäisestä arvostuksesta.

        Hehheh, sinähän alat tosissasi haastamaan minua asian tiimoilta.

        Miten olisi teatteri, illallinen, ja sen päälle hotelliyö?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Hehheh, sinähän alat tosissasi haastamaan minua asian tiimoilta.

        Miten olisi teatteri, illallinen, ja sen päälle hotelliyö?

        Ranskalaisine suudelmineen.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Hehheh, sinähän alat tosissasi haastamaan minua asian tiimoilta.

        Miten olisi teatteri, illallinen, ja sen päälle hotelliyö?

        No en nyt mitenkään haasta mutta hyvähän näitäkin on arvella kun naiset vissiin tykkää noista. Tuo teatterijuttu kuulostaa miehelle tylsältä mutta varmaan nainen olisi aivan onnessaan jos mies sen tuommoiseen roudaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No en nyt mitenkään haasta mutta hyvähän näitäkin on arvella kun naiset vissiin tykkää noista. Tuo teatterijuttu kuulostaa miehelle tylsältä mutta varmaan nainen olisi aivan onnessaan jos mies sen tuommoiseen roudaa.

        Teatteri on hyvä, ja siinäkin on mahdollista päästä huokealla jos käy kesäteatterissa. Usein ne on jopa hauskempia kuin ammattiteatterit.


    • pihallatipunen

      Nimimerkkiisi viitaten: pitääkö soittaa palomiehet paikalle??

      No asiaan...Mulla on ollut lukematon määrä kissoja. Tai ei ne kaikki mulla ole olleet vaan myös vanhemmillani...Ja sitten mulla on ollut yksi kani.

      • Mokomafanimyös

        Oot modannunnunnunna nikkiä näköjään? Pihalla niinkuin jutuista, vai ulkoruokinnassa? 😝


      • pihallatipunen
        Mokomafanimyös kirjoitti:

        Oot modannunnunnunna nikkiä näköjään? Pihalla niinkuin jutuista, vai ulkoruokinnassa? 😝

        Aina vähän pihalla 😁


      • Hauskakssaakaikki
        pihallatipunen kirjoitti:

        Aina vähän pihalla 😁

        No nyt oot sit pihis... mutta se viittaa vähän kyllä.... no tarkkuuteen. 😝


    • Villakoiria

      • Niin sängyn alla.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin sängyn alla.

        Sängyn alla, sohvan alla, kaapin päällä


    • Puolivilli kissa

      • Tai puolikesy.

        Mitä sille kuuluu? Kohta tulee talvikin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tai puolikesy.

        Mitä sille kuuluu? Kohta tulee talvikin.

        Hyvää kai, ainakin lihonut huomattavasti. Saas nähä tuleeko sisälle pakkasilla


      • pujotteIija kirjoitti:

        Hyvää kai, ainakin lihonut huomattavasti. Saas nähä tuleeko sisälle pakkasilla

        Ei se muutoin elossa selviä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei se muutoin elossa selviä..

        Kyl se selviäis, saa sentään ruokaa, ja pääsee ulkorakennuksiin sisälle


    • Pikkueliöfani

      Sohvaömmiäisiä kai vaan. 😬

    • Koira, ja nyt reilu viikon on ollut kissa.

      Ihmeen hyvin ovat tulleet toimeen..Koira vähän ärähtelee, kun kissa ottaa kaulasta tassuillaan kiinni ja yrittää korvaa purra. Valehyökkäyksiin tuo ei enää reakoi..leikkivät jopa keskenään. Koira ei tykkää kun kissa leikkii maitotölkin korkilla lattialla ja komentaa sen pois. Piilotin sen korkin hedelmäkulhoon, mutta äkkiäkös kisuli sen löysi ja kuljetti sen suussaan takas lattialle ja alkoi taas tassulätkän pelaamisen. ..Kunnes koira sanoo taas kovan sanan. Hauska noita on katsoa.

      Ukko sano, että kissa pitää koiraa varmaan tosi tyhmänä, kun tuo oli piilossa semmosen esteen takana ja teki taas valehyökkäyksen, eikä koiruus hoksannut mitään...Mä taas luulen, että kissat katsoo ihmisten olevan kuin hidastetussa elokuvassa tömisteleviä norsuja, yhtä notkeitakin..

    • Kisse...

      Rekku..

      :D

      • Koiran nimi on Persu ja kissan nimi on Natsi..

        Eikös vaan..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Koiran nimi on Persu ja kissan nimi on Natsi..

        Eikös vaan..

        Persureikä?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Persureikä?

        Se on omistaja... 🤣


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se on omistaja... 🤣

        Et pidä natseista?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Koiran nimi on Persu ja kissan nimi on Natsi..

        Eikös vaan..

        Ei vaan Aatu ja Henkka.. :D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Koiran nimi on Persu ja kissan nimi on Natsi..

        Eikös vaan..

        Kuinkas sitten teillä? Koira on suvakki ja kissa vajakki?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Et pidä natseista?

        Tykkää se..

        Kuhan vaan yrittää kiusata. :D


        Kaikki vasemmistolais naiset tykkää natseista.

        Isänmaallinen, aggressiivinen uros hivelee naisen nautinto nystyröitä. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Tykkää se..

        Kuhan vaan yrittää kiusata. :D


        Kaikki vasemmistolais naiset tykkää natseista.

        Isänmaallinen, aggressiivinen uros hivelee naisen nautinto nystyröitä. :D

        Rakkaudesta se hevonenkin potkii?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Rakkaudesta se hevonenkin potkii?

        Se on kato kun pääkoppa sanoo EI mutta pimppi sanoo KYLLÄ..

        Tulee sellanen ristiriita joka pistää naisen pillastumaan. :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kuinkas sitten teillä? Koira on suvakki ja kissa vajakki?

        Soijaboy ja Latte.


    • helmiä_sioille

      Ei mitään, mutta kissa tai kaksi tulee ehkä joskus... :)

    • Kaksi kissaa sitä on lemmikkinä.

    • Minulla ei ole kesäkissaa, vaan kesäkärpäisiä. Satunnaisesti saattaa talvellakin olla banaanikärpäsiä.

      Toki on ollut kissoja sekä koira. Mikäli ison paskiaisen, eli Maine coon kissani kuvia haluatte nähdä, käykää toki facessani.

    • Joo. Mulla on suihkuhämähäkki. Olen nimennyt sen (mustaksi) Pekaksi.

      Pekalla on tapana aina kadota aika ajoin. Koskaan ei tiedä, missä se tulee vastaan ja mitä sillä on mielessään. Aina se on kuitenkin yhtä luotettava kuin aika. Välillä se heittää veivinsä, ja sitä suriessaan keskittyy muihin asioihin. Mutta Pekka on sellainen, että se palaa. Aina.

      Ottakaa tekin Pekka lemmikiksi.

      • Teknodonna

        Mjaa

        Olin just kirjoittelemassa tähän jonkinlaista eläinmaailmallista vastausta, kun pasmani sekosivat täysin. Eläinmaailmallisen vastaukseni jälkeen olin aikeissa perustaa uuden nikin itselleni (blakman).

        Nikki ei olisi tullut olemaan lähdekoodiltaan omani, vaan Etelä-Afrikasta, jossa asustelee harmiton hämähäkkilaji, jota afrikaaneri kutsuu "Blakmaniksi." En tiedä hämähäkin todellista nimeä, en edes latinaksi.

        Kyseessä ei ole Batman, sillä Disneyn vaikutus on seudulla vähäinen. Ketään ei yksinkertaisesti kiinnosta Mikki Hiiren itseriittoisuus niin paljon, että ripustaisi viheltelevän ruorikuvan seinälle ankkanastoilla.

        Nyt en näin tee.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Olin just kirjoittelemassa tähän jonkinlaista eläinmaailmallista vastausta, kun pasmani sekosivat täysin. Eläinmaailmallisen vastaukseni jälkeen olin aikeissa perustaa uuden nikin itselleni (blakman).

        Nikki ei olisi tullut olemaan lähdekoodiltaan omani, vaan Etelä-Afrikasta, jossa asustelee harmiton hämähäkkilaji, jota afrikaaneri kutsuu "Blakmaniksi." En tiedä hämähäkin todellista nimeä, en edes latinaksi.

        Kyseessä ei ole Batman, sillä Disneyn vaikutus on seudulla vähäinen. Ketään ei yksinkertaisesti kiinnosta Mikki Hiiren itseriittoisuus niin paljon, että ripustaisi viheltelevän ruorikuvan seinälle ankkanastoilla.

        Nyt en näin tee.

        (Hihitystä)

        Mjoo

        Ehkä oudoin rakentamani aasinsilta on tälläinen, eikä sillä ole enää mitään tekemistä itse aiheen kanssa.

        (Naurua)


        https://urly.fi/15Me


    • trolli

      Ostin vanhemmilleni lapinkoiran lahjaksi, koska molemmat haaveilivat jälleen omasta koirasta. Hyvin rakas otus se on meille kaikille, mutt mulle on langennut pääasiassa sen hyvinvoinnista vastuu. Eilen illalla viimeeks käytin sen lenkillä ja sen jälkeen pesin, kuivasin ja harjasin sen.
      Aamu pissalla sen käytin taas jo ennen klo kuutta. Joskus kyllä tuntuu ett koira on mun, vaikka kyllä se paljon oli vanhempieni kanssa mökillä, ja sen vuoksi suuri piha-aluekin aidattiinkin.

      Saa koira siellä olla ulkona aivan vapaana, ilman ett tarvitsee kytkeä mihinkään kiinni, tai kenenkään vartioida sen menemisiä tai tekemisiä. Ja tekemistä sillä viime kesänä riitti... kun oli kuuma, kaivoi se ihan oma-aloitteisesti kuopan maahan, jossa köllötteli. Kun se kuoppa ei enää ollut viileä, vaihtoi paikkaa ja kaivoi uuden kuopan, tasan oman kokoisensa ja tarpeeksi syvän. Siinä montussa oli maakosteuden ansiosta varmaan mukavan viileää... ei mikään tyhmä otus; meidän Poju!
      Ollaan nyt syksyllä täytetty jo joka ainut kuoppa kun muutenolis kuraprunneja koko pihamaa täynnä ja pakkasten tultua ne jäätyisivätkin. Lunta jään päällä, ja hupsis... siinä saattaisi joku liukastua.

      Mä olen itse kouluttanut sitä, mutt ihan kaikkea en vielä ole sitä saanut oppimaan... tai siis ei aina tottele... Haukkuu joskus ihan väärään aikaan ulkona ollessamme, illalla myöhään tai melkein aamuyöstä... ei enää lintuja, mutt rusakon näkeminen saa sen suorastaan laulamaan!
      Hitto sentään mulle sanottiin ettei sillä olis ajoviettiä ollenkaan. Se on paimenkoira, ei ajokoira!
      Eivät olleet muistaneet iskostuttaa ajatusta sen päähän... tai sitt sillä on identiteetti kriisissi.
      Niin ett jotenkin mutkankautta... mullakin on koira, vaikka ei se minun olekkaan.
      Pitää muuten leikata sen kynnet ennen viikonloppua...

    • Fatrat

      Kyllä hamsteri saa laskea pulkalla mäkeä, jos sitä sattuu huvittaa 😋

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe