Miten pärjäätte elämässä taloudellisesti?

Kaikysyäsaa

Onko rahaa elättää umppani vai pitääkö kumppanilla olla hyvä työ ja hyvä palkka jotta suhde onnistuu koska naiset on pinnallisia eivätkä halua huonopalkkaista miestä?
Resurssit pitää olla kunnossa joten mitä tarjottavaa teillä on?

50

797

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omaisuutta ei ole ja opiskelen säästöilläni pari vuotta.

      Pitäisi löytyä varakas nainen, tyhjätaskut älkööt vaivautuko. Rakkauteni maksaa.

      • Kaikysyäsaa

        Missäs sun rahat on. Veikö exä rahat ja talon ja asut vuokra yksiössä vai?


      • Kaikysyäsaa kirjoitti:

        Missäs sun rahat on. Veikö exä rahat ja talon ja asut vuokra yksiössä vai?

        Asun vuokralla, mutta en sentään yksiössä.

        Kaikki on mennyt mitä on tullut.


    • Taaloistaeionnea

      Hyvin pärjään, on hulppea palkka, mutta niin on menotkin, tosin taitaa nainen tienata enemmän kuin minä.

      Ei kuulu talousasiat mun arvovalikoimiin, mutta en ala muita elättämäänkään. Eikä kukaan nainen sitä ole vaatinutkaan ikinä.

    • Bruttotuloni kuukaudessa on noin 3600€ ja nettotulot noin 2500€.

      Meidän perheessä on kolme muksua; Bicky Jr, Mohammed sekä Minttu-Petteri.

      Vaimoni Janican ei kannata käydä töissä, sillä hänellä on niin paljon ulosottovelkaa nuoruuden virheiden seurauksena. Mutta kaikilla meillä on historiamme ja kaikki me teemme virheitä, eikä toista voi omistaa.

      Itse asiassa minullakin on jonkin verran kulutusluottoa, sillä pitäähän mun ylläpitää kahta uudehkoa VAG-konsernin autoa, maksaa asuntolainan lyhennyksiä, lasten kuluja jne.

      Oivoi, voi... Kohta joulukin tulossa... :(

      • No oi voi vaan :)))))))))))) Mun kuukausitulot vaihtelee kovasti, mutta tienaan keskimäärin noin tonnin vähemmän kuin sä.

        Mutta: Mun ei tarvitse maksaa kenenkään jännämiehen tekemien kakaroiden kuluja, elättää läskiä muijaa, korjauttaa jatkuvasti Skoda Octaviaa eikä maksaa asuntolainaa.

        Joten näin ollen voin ostaa mieluisia vaatteita, terveellistä ruokaa, käydä ulkona syömässä, ostaa pelejä ja muuta viihde-elektroniikkaa jne. Eli voin elää sellaista elämää mitä nuori mies, kenellä on sitä rahaa ja varallisuutta, voi halutessaan elää 😊


      • peris234 kirjoitti:

        No oi voi vaan :)))))))))))) Mun kuukausitulot vaihtelee kovasti, mutta tienaan keskimäärin noin tonnin vähemmän kuin sä.

        Mutta: Mun ei tarvitse maksaa kenenkään jännämiehen tekemien kakaroiden kuluja, elättää läskiä muijaa, korjauttaa jatkuvasti Skoda Octaviaa eikä maksaa asuntolainaa.

        Joten näin ollen voin ostaa mieluisia vaatteita, terveellistä ruokaa, käydä ulkona syömässä, ostaa pelejä ja muuta viihde-elektroniikkaa jne. Eli voin elää sellaista elämää mitä nuori mies, kenellä on sitä rahaa ja varallisuutta, voi halutessaan elää 😊

        Mullakin tulot ovat vaihdelleet tosi paljon vuosien aikana, sillä joskus kuukausituloni ovat olleet vain tonnin tienoilla ja joskus taas peräti kolmen-neljän tonnin paikkeilla, kun tuloni riippuvat aivan täysin työmäärästä. Hyvin oon silti pärjännyt pienemmilläkin tuloilla, kun rahaa on säästötilillä ja myös Prisman S-pankkitilillä:)))))))))))))))))))))))))))))))))

        Sinkkuna sitä pärjää ihan hyvin, kun ei ole perhettä elätettävänä ja voi siltikin asua vuokralla 60 neliön kaksiossa, ostella parempaa ruokaa, uusia vaatteita, CD-levyjä ja tehdä myös erilaisia eräteostoksia.

        Autoa kun ei mulla ole, niin siinäkin säästää paljon. Mutta jos tarvisin autoa, niin en ostaisi mitään Octaviaa, vaan mieluummin vaikka jonkun ison bemarin tai Kasipätkän Volvon:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Timpalle voi tulla taas kallis joulu, kun on ostettava paljon kalliita lahjoja perheelle. Mutta voihan Timppa saada sieltä itsekin joululahjapaketista vaikka Prisman mukin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Kurppa27
        DarkFear kirjoitti:

        Timpalle voi tulla taas kallis joulu, kun on ostettava paljon kalliita lahjoja perheelle. Mutta voihan Timppa saada sieltä itsekin joululahjapaketista vaikka Prisman mukin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Ei tule, älä huoli sillä timppa on vain peris-ätmin mielikuvitusystävä :)


      • Kurppa27 kirjoitti:

        Ei tule, älä huoli sillä timppa on vain peris-ätmin mielikuvitusystävä :)

        Eikä ole mikään mielikuvitushahmo, sillä onhan Peris kertonut itse nähneensä usein Timpan perheineen Prismassa ostoksilla.


      • pimeä
        DarkFear kirjoitti:

        Eikä ole mikään mielikuvitushahmo, sillä onhan Peris kertonut itse nähneensä usein Timpan perheineen Prismassa ostoksilla.

        dark-fear on naurettava kersa. Peukuttaa joka ikinen kerta omia kirjoituksiaan. Mammanpoika.


    • Kaikki palstan miehet ovat varakkaita ja komeita, jykeväleukaisia ja päämäärätietoisia yksilöitä joille uran luominen ja siinä jatkuva eteenpäinmeno on selviö. Palstan naiset puolestaan ovat järjettömän kauniita, hoikauumaisia kodin hengettäriä joiden hertttaiselle luonteelle ei löydy vertaa,

      • Mikäeikuulujoukkoon

        Ja yks palstan setä toivoo Andreyn leipovan pellillisen pullaa sille! 😝


      • Mikäeikuulujoukkoon kirjoitti:

        Ja yks palstan setä toivoo Andreyn leipovan pellillisen pullaa sille! 😝

        Tottakai, se on se helppo keino jolla nainen saa narrattua koukkuunsa jämäkkäleukaisen palstaytmin.


      • Kohtamiestäviedään
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tottakai, se on se helppo keino jolla nainen saa narrattua koukkuunsa jämäkkäleukaisen palstaytmin.

        Elä helkutissa löperrä mikä on kryptoniittisi! 😝


      • huisk
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tottakai, se on se helppo keino jolla nainen saa narrattua koukkuunsa jämäkkäleukaisen palstaytmin.

        Tsihii...oho : )


      • 🤣 Tuo oli illän/yön piristys. 🤣


    • trolli

      Itse itseni elätän ja jos kumppani löytyy... kyllä löytyy töitäkin! En mä tyhjäntoimittajaa ala elättämään, kyllä mä yhden miehen pystyn varmaan vielä palkkaamaan. Jollei muuta niin noihin omakotitalojen pikku remppoihin ja pihan kunnostukseen, lehtien haravointiin ja kadun lakaisuun.
      Talvella lumilingolla reittien ja pihan aukaisuun, hiekoitukseen... kauppassa asioimisiin ja vanhusten ulkoilutukseen. Ukkojen saunoitukseen jne... lista on pitkä... n.12€/h x 170h =kk

      Siis jos äijä ei itse töitä itselleen löytäisi; niin Juntusella niitä alkaa olla jo liikaakin ja jakaa kyllä varmaan mielellään töitään toisellekin... kunhan ei hänen palkkansa pienene.
      Vaikka luultavasti kysymys taas olikin vain miehille osoitettu... kun naiset aina elää miehen siivellä niin aion minäkin tehdä -> äijä tietaamaan vaan, ei siitä muutoin mitään yhteiselämää tule, jos en hänenkin palkkaansa saa tuhlattavakseni. Kyllä varmaan on näin!

      • Sullehan ois melkeen eduksi jos ottasit jonkun työttömän, voisit valjastaa sen sitten tosiaan työhommiin eikä se kehtais kieltäytyäkään varmaan.


      • trolli
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sullehan ois melkeen eduksi jos ottasit jonkun työttömän, voisit valjastaa sen sitten tosiaan työhommiin eikä se kehtais kieltäytyäkään varmaan.

        Ei taida ihan ainoastaan riittää kelpoisuus vaatimukseksi tuo työttömyys, vaikka tuskin se todellakaan siihen kaatuisi. Sen verran töitä aina järjestyy, ett oman elantonsa ja harrastuksensa taskurahansa itse tienaa.

        Kieltäytyä? Siis työtön... ja minäkö paiskisin pitkää päivää, rahoittaisin elämisen ja hoitaisin huushollin muutenkin yleensä ottaen? Ja herra vapaaherra kääntäis kylkeä aina välillä ettei tule makuuhaavoja, ja jos tulis niin minäkö niitäkin sitt hoiteleisin? Älä unta näe, ei onnistuis mun kanssani. Joko käy töissä jossain muualla, josta maksaa myös veronsa... tai mä työllistän äijän.
        Siks toiseks alkaa rakennusprojekti toukokuussa tontilla ja sielläkin tarvitaan äijiä erilaisiin apumiehen hommiin... vaikkei ihan koulutusta alalle edes olisikaan. Tai ainakin rakennusluvan pitäisi silloin olla jo mulla... arvioivat niin. Se olis vesikatossa ennen juhannusta; jos kaikki menee kuten on suunniteltu... ja sitt alkaa talossa sisätyöt.

        Talo tulee elementteinä ja Parmasta tulee sokkelit valmiina... myös elementteinä.
        Porukka ns. kivijalka työhön on varattu... ja jos rakenuslupa ei ole silloin valmiina; niin on Piru irti ja sillä on luonnonkihara punainen tukka! Mulle luvattiin ett kun nämä, nämä, ja nämä ehdot täyttyvät; ja kaikki ne on täytetty... hakemus myös!

        Heillä on puol vuotta aikaa käsitellä hakemus ja hyväksyä se... mä olen rakennuksen jo tilannut.
        Se tuodaan tontilleni määräaikaan kunhan sokkelit ovat valmiit... valvova rakennnnusmestarikin on jo tiedossa ja sähkötöiden tekijä... Sama kun oli täällä hoivallakin tekemässä elektroniikka asennukset, sekä vastasi kaikista sähkötöistä ja vielä vara sähkövoimastakin.


      • trolli kirjoitti:

        Ei taida ihan ainoastaan riittää kelpoisuus vaatimukseksi tuo työttömyys, vaikka tuskin se todellakaan siihen kaatuisi. Sen verran töitä aina järjestyy, ett oman elantonsa ja harrastuksensa taskurahansa itse tienaa.

        Kieltäytyä? Siis työtön... ja minäkö paiskisin pitkää päivää, rahoittaisin elämisen ja hoitaisin huushollin muutenkin yleensä ottaen? Ja herra vapaaherra kääntäis kylkeä aina välillä ettei tule makuuhaavoja, ja jos tulis niin minäkö niitäkin sitt hoiteleisin? Älä unta näe, ei onnistuis mun kanssani. Joko käy töissä jossain muualla, josta maksaa myös veronsa... tai mä työllistän äijän.
        Siks toiseks alkaa rakennusprojekti toukokuussa tontilla ja sielläkin tarvitaan äijiä erilaisiin apumiehen hommiin... vaikkei ihan koulutusta alalle edes olisikaan. Tai ainakin rakennusluvan pitäisi silloin olla jo mulla... arvioivat niin. Se olis vesikatossa ennen juhannusta; jos kaikki menee kuten on suunniteltu... ja sitt alkaa talossa sisätyöt.

        Talo tulee elementteinä ja Parmasta tulee sokkelit valmiina... myös elementteinä.
        Porukka ns. kivijalka työhön on varattu... ja jos rakenuslupa ei ole silloin valmiina; niin on Piru irti ja sillä on luonnonkihara punainen tukka! Mulle luvattiin ett kun nämä, nämä, ja nämä ehdot täyttyvät; ja kaikki ne on täytetty... hakemus myös!

        Heillä on puol vuotta aikaa käsitellä hakemus ja hyväksyä se... mä olen rakennuksen jo tilannut.
        Se tuodaan tontilleni määräaikaan kunhan sokkelit ovat valmiit... valvova rakennnnusmestarikin on jo tiedossa ja sähkötöiden tekijä... Sama kun oli täällä hoivallakin tekemässä elektroniikka asennukset, sekä vastasi kaikista sähkötöistä ja vielä vara sähkövoimastakin.

        No niin, onneks olkoon projektin etenemisestä, On sulla kyllä nopeat liikkeet, itse en varmaankaan ennen kuin on saletisti lupa taskussa tilais mitään mutta sulle se jotenkin sopii, toivottavasti homma etenee niin kuin pitääkin. T5uo sitten varmaan aika nopsaan valmistuukin silleen että ens syksynä oot jo omassa talossa asustelemassa, hieno juttu.


      • trolli
        Harmaaritari kirjoitti:

        No niin, onneks olkoon projektin etenemisestä, On sulla kyllä nopeat liikkeet, itse en varmaankaan ennen kuin on saletisti lupa taskussa tilais mitään mutta sulle se jotenkin sopii, toivottavasti homma etenee niin kuin pitääkin. T5uo sitten varmaan aika nopsaan valmistuukin silleen että ens syksynä oot jo omassa talossa asustelemassa, hieno juttu.

        Kun asia pitkittyy se mutkistuu. Kuten mulle kävi sen grillituvan kanssa, olivat unohtaneet mun tilaukseni ja mä odottelin kiltisti... liian kauan.
        Eli jouduin uudelleen jonotuslistalle... tai siis olisin joutunut; heidän mielestään taas odottamaan, ettei toisten tilaukset ois puolestaan myöhästyneet. Se viive kun ois kertautunut siinä matkanvarrella ja monelle tullut hankaluuksia ehkä,,,
        No ymmärrän mä senkin pointin, mutt ei mua sivuteta pelkällä pahoittelulla; ett nyt meille on käynyt kämmi! SORRY, mutt nyt kestää, kun joudut aloittamaan alusta jonotuksen! Se siitä pidä kotas mä pidän rahani: Terve, Moro ja Hei,hei!

        Jos mä en saa rakennuslupaani ajoissa; käyn tervaamassa sen vastaavan munat ja ripottelen vielä kananhöyheniä päälle! Sokkelit tulee ainakin aikoinaan sinne tontille ja jäävät vaikka tansilavaksi sitten. Elementit voi varmaan latoa sen päälle ja suojata sekä varastoida siihen siksi aikaa; ett lupa heltiää. Mutt se rakennusporukan seisottaminen ei oikein varmaan käy laatuunsa, kun nillä on omat aikataulunsa, missä milloinkin tekevät pystytys hommia.

        Älä nyt piruja maalaa seinille... alkaa peloittaan muakin vielä! Kyllä sen pitäis olla kunnossa jo ens vuonna marraskuussa. Nykyinen laveetti siirretään sinne syrjään, työmaa parakiksi,taukotuvaksi.
        Ja porakaivo siellä jo on... saa kädet pestä, puusee hoitelee wc:n tarpeet, kai sinne jonnekin on sellainen parin seinämän kolmiokin rakennettava miehille; pisuränneineen ja imeytys syvään hiekamonttuun.

        Mulla on noita hommia vielä ennen kuin pääsen nukkumaan, mutt...Hyvää yötä, kaikille!


      • trolli kirjoitti:

        Kun asia pitkittyy se mutkistuu. Kuten mulle kävi sen grillituvan kanssa, olivat unohtaneet mun tilaukseni ja mä odottelin kiltisti... liian kauan.
        Eli jouduin uudelleen jonotuslistalle... tai siis olisin joutunut; heidän mielestään taas odottamaan, ettei toisten tilaukset ois puolestaan myöhästyneet. Se viive kun ois kertautunut siinä matkanvarrella ja monelle tullut hankaluuksia ehkä,,,
        No ymmärrän mä senkin pointin, mutt ei mua sivuteta pelkällä pahoittelulla; ett nyt meille on käynyt kämmi! SORRY, mutt nyt kestää, kun joudut aloittamaan alusta jonotuksen! Se siitä pidä kotas mä pidän rahani: Terve, Moro ja Hei,hei!

        Jos mä en saa rakennuslupaani ajoissa; käyn tervaamassa sen vastaavan munat ja ripottelen vielä kananhöyheniä päälle! Sokkelit tulee ainakin aikoinaan sinne tontille ja jäävät vaikka tansilavaksi sitten. Elementit voi varmaan latoa sen päälle ja suojata sekä varastoida siihen siksi aikaa; ett lupa heltiää. Mutt se rakennusporukan seisottaminen ei oikein varmaan käy laatuunsa, kun nillä on omat aikataulunsa, missä milloinkin tekevät pystytys hommia.

        Älä nyt piruja maalaa seinille... alkaa peloittaan muakin vielä! Kyllä sen pitäis olla kunnossa jo ens vuonna marraskuussa. Nykyinen laveetti siirretään sinne syrjään, työmaa parakiksi,taukotuvaksi.
        Ja porakaivo siellä jo on... saa kädet pestä, puusee hoitelee wc:n tarpeet, kai sinne jonnekin on sellainen parin seinämän kolmiokin rakennettava miehille; pisuränneineen ja imeytys syvään hiekamonttuun.

        Mulla on noita hommia vielä ennen kuin pääsen nukkumaan, mutt...Hyvää yötä, kaikille!

        Tuokin on kyllä ihan totta. Mullakin yksi juttu nyt sellainen ettei kauppa kykene toimittamaan tilattua & maksettua tuotetta eivätkä suostu samaan hintaan antamaan korvaavaa kun olisivat reilusti kalliimpia. Ei taida tarvita sieltä enää tilata jatkossa mitään.

        Juu en pelotella tokikaan halua, kaikki varmaan menee hyvin mutta tuossa näkyy miedän luonteiden ero silleen että itse en noin isoa juttua ilman lupaa tilaisi, sulla taas on tuota heittätymiskykyä ihan eri tavalla.

        Noilla pystytysporukoilla on aika usein vissiin omat asuntovaunut joita he myös pitää taukotiloina, valmaan sitten selviää kun pääset yhteyksiin porukan kanssa. Sun velvollisuus on varmaan hommata sähköt tontille, vettä siellä jo onkin saatavilla ja sitten jos tarvii jotain telineitä hommata mutta varmaan ne hyvissä ajoin ilmoittaa mitä tarvii touhuta sinne valmiiksi. Tien varmaan pitää olla sellainen että pääsee pihaan ja pihan sen verran topakka että kestää elementti- ja nosturiauton.


      • trolli
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tuokin on kyllä ihan totta. Mullakin yksi juttu nyt sellainen ettei kauppa kykene toimittamaan tilattua & maksettua tuotetta eivätkä suostu samaan hintaan antamaan korvaavaa kun olisivat reilusti kalliimpia. Ei taida tarvita sieltä enää tilata jatkossa mitään.

        Juu en pelotella tokikaan halua, kaikki varmaan menee hyvin mutta tuossa näkyy miedän luonteiden ero silleen että itse en noin isoa juttua ilman lupaa tilaisi, sulla taas on tuota heittätymiskykyä ihan eri tavalla.

        Noilla pystytysporukoilla on aika usein vissiin omat asuntovaunut joita he myös pitää taukotiloina, valmaan sitten selviää kun pääset yhteyksiin porukan kanssa. Sun velvollisuus on varmaan hommata sähköt tontille, vettä siellä jo onkin saatavilla ja sitten jos tarvii jotain telineitä hommata mutta varmaan ne hyvissä ajoin ilmoittaa mitä tarvii touhuta sinne valmiiksi. Tien varmaan pitää olla sellainen että pääsee pihaan ja pihan sen verran topakka että kestää elementti- ja nosturiauton.

        Huomenta!"Noilla pystytysporukoilla on aika usein vissiin omat asuntovaunut joita he myös pitää taukotiloina, valmaan sitten selviää kun pääset yhteyksiin porukan kanssa."

        -Joo, niin varmaan, mutt tarvitaan siellä muutakin taukotilaa kuin ainoastaan pystytys porukalle. Sokkeliosan tekijät esim. ovat täkäläisiä... eivät taatusti liiku edes asuntovaunuilla tai asuntoautoilla ja virmakin on turkulainen joka ne valmiit sokkelit tekee.
        Valvova rakennusmestarikin käy usein siellä ja minä käyn katsomassa sen edistymistä, ja Faija taatusti käy. Ei me voida työmiesten asuntoautoihin tunkeutua, joten taukotila tulee kyllä käyttöön meille, ja tarpeen mukaan muillekin tarvitsijoille.

        Hyvä kun muistutit tuosta sähköstä, vaikka sähkölinja onkin aivan tonttini rajalla, niin pitäähän se tontilleni vetää ja jonkinlainen sähkökaappi ilmeisesti järjestää, mistä sitä sähköä sitt tarvittaessa saa. Pitääkin kysyä Mikolta, jos hän kertois mulle ihan selkeesti miten mä nyt menettelen.

        Maaurakoitsija aloittaa keväällä ensimmäisenä ne hommat ja sen urakan jälkeen tulee valmiit elementit, jotka asennetaan ja valetaan paikalle mitä tarvitsee. Kyllä se pihan pitäisi kestää raaskaiden autojenkin painot, maaurakoitsijan minusta tulisi kyllä ymmärtää sellainen asia,ja varmistaa ett kestää... pitää jutella vielä parin äijän kanssa asiasta, uskoisin ett on jo huomioitu.

        Meinas mennä yöunet eilen... jäin miettimään taas kaiken laista, jo sänkyyn päästyäni. Kuuden tunnin unilla nyt mennään, mutt lounaan jälkeen, menen torkuille kotiin...
        Kakkonen tulee töihin klo 11.00 vuorovalvojaksi sekä toimistoon ja mä pääsen lepäämään.


    • 12121212121212

      En paljasta tuloja palstan gold digger-kurpille, mutta eivät ne niin merkittävästi poikkea tyypillisestä tasosta täällä pk-seudulla.

      • Olet löytänyt töitä?

        Et enää notku palstalla yhtä paljon kuin ennen.


      • 12121212121212
        Palstamäki kirjoitti:

        Olet löytänyt töitä?

        Et enää notku palstalla yhtä paljon kuin ennen.

        "Löytänyt töitä" on väärä tapa kuvata asiaa.

        Ei ole tarvetta tehdä töitä rahan vuoksi, mutta mielenkiintoisia tehtäviä voin harkita (en toki ilmaiseksi).


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Löytänyt töitä" on väärä tapa kuvata asiaa.

        Ei ole tarvetta tehdä töitä rahan vuoksi, mutta mielenkiintoisia tehtäviä voin harkita (en toki ilmaiseksi).

        Löytänyt töitä, tai työt löytäneet sinut, miten asian nyt haluaa ilmaista.

        Voidaan myös sanoa että kaikkihan me olemme (siittiö)miljonäärejä.


    • No jos työttömäksi joutuu niin pystyn kyllä jonkun aikaa jelppimään jos ihan katastrofin ainekset on ilmassa. Palkalla ei ole merkitystä mutta hyvä työ olisi kyllä toivottava. Hyvällä työllä tarkoitan työpaikkaa johon aamulla lähtee mielellään, antaa sisältöä elämään ja kotiin tullessa olisi paremmalla tuulella kuin ammulla lähtiessä. Toki jos vielä toivoa saisi niin hänellä työ ja vapaa-aika olisi selkeästi erotettavissa.

      Toki hyvästä työstä kävisi sekin jos aamulla antaa pusun ja toivottaaa minulle hyväää työpäivää.

    • sellainentarina

      Tarjosin avioehtoa, abortti ja ero tapahtui samointein. H...a ne kaikki on.

      • Ikisinkkunainen

        Huoran perseestä olet itsekin tullut. Ei tullut äidillesi mieleen abortti..
        Ukkoa en ota koska eivät suostu yleensä avioehtoon.


      • edelleentarinaa
        Ikisinkkunainen kirjoitti:

        Huoran perseestä olet itsekin tullut. Ei tullut äidillesi mieleen abortti..
        Ukkoa en ota koska eivät suostu yleensä avioehtoon.

        Yksi asia vielä, en tiedä mikä on naisen ja kaupallisen naisen ero, onko vinkkejä?


    • Miksi elättäisin sinun umpan? Noh, vakavasti ottaen. Elän tulojen mukaan sekä lapsen syntymäpäivänä sekä jouluna muistan rakasta lastani satkulla.

    • 4000sinkkumies

      Omistan talon, velkaa ei ole, firmakin oli ennen mutta myin pois. Rahaa on tarpeeksi ettei ihan heti tai lähivuosina töitä tarvii hakea. Oon kyllä kehitellyt uutta bisnestä että ostan kesämökin ja alan vuokraamaan sitä koska siitä saisi aika hyvin tuloja kesällä. Siitä voisi 4- 6 tonnia saada tuloja kuukaudessa.

      • Et ole harkinnut ostaa hyvältä paikalta kämppää etelä-euroopasta, saisit vielä enemmän rahaa ympäri vuoden. Hyvillä sijainneilla kalustetun kämpän viikko vuokra voi olla 500-700€ jopa enemmänkin...? Viikkovuokra kumminkin. Ei kuukausivuokra.


      • mazy kirjoitti:

        Et ole harkinnut ostaa hyvältä paikalta kämppää etelä-euroopasta, saisit vielä enemmän rahaa ympäri vuoden. Hyvillä sijainneilla kalustetun kämpän viikko vuokra voi olla 500-700€ jopa enemmänkin...? Viikkovuokra kumminkin. Ei kuukausivuokra.

        Siis mökkibisneksesi lisäksi tarkoitan.


      • hehhehheh

        Varmaan saa joo...


    • Timppa-Turusta

      Älä dark valehtele. Sulla ei mitään säästöjä ole. Eikä sinulla naisiakaan ole koskaan ollut.

    • Naisenmielipide

      Sen verran olen pinnallinen etten halua miestä rumentamaan elämääni. Usein joutuu vielä elättämään sellaista jos ottaa riesakseen eli paras elää sinkkuna, oma tupa ja oma lupa.

    • KöyhäUmppa

      Ei oo rahaa elättää umppaa eikä umppalla ole rahaa elättää mua. Molemmat ollaan pienituloisia hoitoalan ihmisiä, joten ihan rinta rinnan mennään kädestä suuhun. Ja jos jotain välillä käteen jää, ne menee lapsiin.

      Mut onhan se hyvä kun joku pesee teidänkin rikkaiden umppien persiit vanhempana, laittaa tippaletkut ja hoitaa haavat ja valmistelee viimeiselle matkalle kun meidän vuorossa tuonelan viikate viuhahtaa :)

    • Perjantain Europottia odotellessa.

    • outoaon

      Parin vuoden palkat on säästössä, että kyllä tuolla vaatimattomasti elävän naisenkin elättäisi. Mutta ajat on muuttuneet. Säästämisestä maksetaan 0 korkoa, ja pankki mieluummin taikoo rahaa tyhjästä, kuin maksaisi siitä korkoa säästäjälle. Samoin naisista on tullut perverssejä kuin pankeistakin. Joukkoraiskaavat maahantunkeutujat otetaan vastaan tervetulokyltein, mutta perinteisen miehen päälle vain syljetään. Maailmanlopun ennusmerkit on ilmassa.

    • Raitismies-

      Rahaa on satoja tuhansia muttei sillä saa naista koska naiset haluaa alkoholisteja.

      • Autoileva

        Sama täällä, olen kyllä nainen. Juoppoja miehiä olisi tarjolla, kännissä tullaan ensitreffeillekin ja kysellään olisiko sulla kotona viiniä
        Mistä sen raittin miehen löytäisi ?


      • oottelen_soittoa
        Autoileva kirjoitti:

        Sama täällä, olen kyllä nainen. Juoppoja miehiä olisi tarjolla, kännissä tullaan ensitreffeillekin ja kysellään olisiko sulla kotona viiniä
        Mistä sen raittin miehen löytäisi ?

        Autoile tänne, täällä raitis mies. Soita kun oot tulos. Numero on 050 mikä se oli, mutta soita siihen kun tuut.


    • Totuus-

      Pärjään erittäin hyvin. Heti kun on enemmän rahaa niin pankit tyrkyttää lainoja ja asuntoja ja kaikkee ne yrittää myydä.

    • Mulla on oma talo ja ei oo velkaa..

      Tää on ihan suht moderni kämppä ja keskustaan on matkaa n. 5kilsaa.


      Ei mun tarttis kattella kuitteja mutta kun mulla on sellanen tapa. :D

      • Vähän pakostaki jää rahaa säästöön koska oon sinkku. :D


      • dddddddd
        KonnaKettu kirjoitti:

        Vähän pakostaki jää rahaa säästöön koska oon sinkku. :D

        komeat ei oo sinkkuja


      • dddddddd kirjoitti:

        komeat ei oo sinkkuja

        Kyllä on..

        Kun ei vaan yksinkertasesti haluta hankkia naista tähän stressaamaan. :D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      63
      2101
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      178
      1678
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1292
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1208
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      158
      1172
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      879
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      40
      872
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      58
      730
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      702
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      658
    Aihe