"Katu täyttyy askelista, elämä on kuolemista, pane käsi käteen ollaan hiljaa...."
- Onko? Minusta tämä on elämää, ei kuolemaa.
"Heräsin unesta jostain. Kuin unessa edelleen, hiivin ympäriinsä ja tutkin paikkoja. Siivosin kerääntyneet astiat, juomattomat viinit ja kaadoin pois toivoa täynnä olevat rippeet viemäriin. Eihän ne kuitenkaan lupaa mitään, tuo mitään, tai ainakaan ole varmuus mistään. Katselin hetken ihmisten kirjoittamia kirjoituksia. Sielläkin on elämää. Kävelin luokesi ja tarkistin tilanteen. Hengitit. Olet vielä läsnä. Mutta olenko minä?"
Oletko sinä?
Olemisen sietämätön keveys
4
151
Vastaukset
Menen viereesi. Ehkä saan unessa hetken unohduksen. Ja olemme molemmat läsnä.
Aina.
Jos itse saisit valita, valitsisitko kuoleman ja unohduksen, vai kivun ja elämän?- Näinpämietin
No kokeilen nyt tämän kivun ja elämän, mutta kun unohdus vie, en välitä kuolemastakaan.
- Teknodonna
Mjaa-a
Tuohon en osaa kyllä vastata. Sinänsä erittäin hyvä kysymys. Ehkä olen ja en ole - siis puolittain olen ja sitten toisella puolella en.
(Naurua) Ihmisen joka huomaa elämänsä olevan liian kepeää (ja näin irrallaan elämän karuista realiteeteista), tulisi hakeutua vuodeksi pariksi humanitäärisiin vapaaehtoistehtäviin jollekin maailman pahimmista kriisipesäkkeistä.
Jos heräät aamuneljältä bileiden jälkeen, ja käväiset vain vilkaisemassa että kotisi on vielä ehjä juhlien jäljiltä, ennenkuin palaat yhden yön pa.osi viereen vielä hetkeksi, niin sinulla ei ole enää kosketusta elämän perimmäisiin kysymyksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175540
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412495
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus02211Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432161Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332126Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131510- 381390
- 1651310