Yläluomia voi korjata omien tietojen mukaan ainakin kolmella eri tekniikalla.
Mikä kannattaa valita?
Miten tehtynä saadaan mahdollisimman pitkään kestävä lopputulos?
Yläluomileikkauksesta
3
168
Vastaukset
- Ihan_tyytyväinen
Ymmärsin että tarkoitat kolmea leikkaustekniikkaa (veitsi, radiotaajuus ja laser), en tiedä että yläluomia leikkattaisiin muulla tavoin kuin poistamalla ihosuikale yläluomesta. Kaikki nuo tavat ovat mielestäni yhtä hyviä pätevän lääkärin tekemänä. Minulta on leikattu radiotaajuusveitsellä ja olin erittäin tyytyväinen kun ei ollut verenvuotoja eikä tullut lainkaan mustelmia. Leikkaustulos on säilynyt hyvänä jo useita vuosia.
- Roikkuluomi
minkä ikäinen olit kun leikattiin? Olen itse vielä alle 40, mutta tuntuu että roikkuvat jo
- Ihan_tyytyväinen
Roikkuluomi kirjoitti:
minkä ikäinen olit kun leikattiin? Olen itse vielä alle 40, mutta tuntuu että roikkuvat jo
Leikkausaikaan oli kuusissakymmenissä, mutta tarve olisi ollut jo alle täysikäisyyden, sillä yläluomeni oli roikkuvat jo lapsuudesta saakka. Leikkauspäätös syntyi kun hinnat kohtuullistuivat ja silmien sisänurkkien rasvakertymät alkoivat häiritsemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1171852
- 881449
- 1351423
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844