Kertokaapa miksi mieheni esittelee penistään kun on humalassa? Siis esittelee sitä kavereilleen ja mielellään myös naisille jos vaan mahdollista. On sattunut myös niin että sukulaismiehiäni on ollut istumassa iltaa meillä ja mieheni on ilmaissut halunsa esitellä penistään heillä ja minulle!! En ymmärrä ollenkaan tätä juttua ja toivoisin että joku selittäisi mistä tämä johtuu tai miksi hänellä on tarve tehdä tämmöistä. Mieheni myös puristelee mielellään muniaan esim.saunan jälkeen kännissä kaikkien edessä kylpytakin alla. Siis ihan siinä kaikkien edessä ja tekee tuota! Normaalia?
Mies ja penis!
13
1983
Vastaukset
- sitäsaamitätilaa-
Onko mies pitkä, siksi valitsit hänet?
- huonotapainen
Ei ole normaalia.
- Shoppatykki
Pihtailevan naisen kiusaama ? Kostaa...
- Munaton
Mä en osaa vastata että miks 😅 mut mun mies teki tuollaista myös nuorempana.....ja lisäks muotoili siitä mm. "alienin" ja esitteli ylpeenä kaikille 😒
Mun miehellä on aina käsi housuissa kun istuu ja siis vaikka ollaan mun vanhemmilla kylässä! Joudun aina huomautteleen et missä käsi on...?! - Jackass
Se on teinimäinen Jackass-tyyppinen juttu, mutta voi myös olla sellaiseksi naamioitu oikea perversio, joten enpä ole varma. Jos hän oikeasti sydämessään arkailee toisten seurassa mutta ei hyväksy arkuuttaan tai ei pidä suomalaisesta hiljaisuudesta ja konservatiivisuudesta niin voi vetää överiksi ja olla teennäisesti ylenpalttisen reteä. Naisille vilauttelu on jo vähän liikaa mielestäni. Mutta hänellä voi olla turhautumia maailmasta kun kaikki on niin ahdasta ja säänneltyä ja näin hän tavoittelee jotain ihannemaailmaansa jossa vallitsee täydellinen vapaus. Ei edes kovin huono idea ajatuksen tasolla? Penis on tavallaan yhdistävä tekijä miesseurassa, vähän kuin inttijutut että näin meilläkin... Minä en näitä harrasta vähääkään vaikka muutoin saatan olla aika jackass mutta tunnen kaverin joka on vähintäänkin tuollainen kuvailemasi tapaus. Hieman tyhjäpäinen on hän mielestäni ja toistaa sitä samaa. Humalassa nimenomaan jo yhden kaljan jälkeen alkaa housut lähteä.
- mustakoodi
Ei ole normaalia ei. Joku perversio kyseessä. Kännipäissään toivoo pääsevänsä peuhaamaan miesten kanssa.
- näinonkyllä
Minä olen tässä samaa mieltä. Jos vaikka kaverikin näyttäisi omansa ja sitten siitä lähtisi kulkemaan itsekseen. Ainahan sitä voi ottaa suihin vaikka huumorilla ja siitä siirtyä tosi hommiin. Suihin ottaminen nyt ei ole mitenkään homoa. Paneminenkaan ei ole jos ihan vaan mielenkiinnosta, kun se suikkarin ottaminen ja antaminenkin oli niin kivaa.
- kikkeli---
.
"" KIKKELI-KALLE???????!!!!!!111!!11!!!!!!1!!!!!!!!!1 " kikkeliskokkelis
har-hr-ha-hr-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-ahrahr-ahr-har-ha-rha-rha-rha-hr-ahra--har
. Humalassa ihminen törttöilee.
- Anonyymi
Mulle ei pieni vilautus haittais ;)
- Anonyymi
Markulla on penis ja jalkapallo, ainakin pallo on..... luulisin.
- Anonyymi
Siksi kun sillä on hauskaa ja tässä tapauksessa vapautunut ei koe alemmuutta ja häpeää ja on ytyytyväinnen itteensä. Niinhän naisetkin perustelee some kuviaan rohkeiksi ja voimaanuttaviksi. Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Oletko ajatellut kysyä mieheltäsi tästä? Hän varmasti ainoa joka osaa vastata tähän
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514