Perjantain biisiketju

perjantainbiisit

38

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helmiä_sioille
      • Kiitoslinkistä

        Olipa kaunis.


      • helmiä_sioille

      • helmiä_sioille
        Kiitoslinkistä kirjoitti:

        Olipa kaunis.

        ymmärsitkö tarinan?

        "rakkaudella Hän meitä kaikkia rankaisi..."


      • trolli

        Mitä perhanaa, valitusvirsiä sinulta... eiks se enää menekkään niin ett jos rakastaa... sallii???
        Onkos sunstakin tullut itsekkyyden kannattaja... vai tajuanko mä taaskin väärin!
        =))


      • Kaunistahan tuo. Kiitos.


      • Mjoo

        Balladi on kaunis, mutta jotenkin liian sokerinen mun makuun. Naisyleisön kyynelehtiessä tuli eräs kysymys mieleen, ja koskeen musiikin tuotannollista puolta. On nimittäin niin että hyvin usein näkee varsinkin klassisen musiikin parissa hymyileviä soittajia, mutta en koskaan ole nähnyt yhtään kyynelehtivää.

        (Naurua)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjoo

        Balladi on kaunis, mutta jotenkin liian sokerinen mun makuun. Naisyleisön kyynelehtiessä tuli eräs kysymys mieleen, ja koskeen musiikin tuotannollista puolta. On nimittäin niin että hyvin usein näkee varsinkin klassisen musiikin parissa hymyileviä soittajia, mutta en koskaan ole nähnyt yhtään kyynelehtivää.

        (Naurua)

        Tähän on pakko laittaa seuraava linkki.

        https://youtu.be/YqVRcFQagtI

        Englannintorvea soittava nainen kyynelehtii, ja samaan aikaan hänen tyttärensä hymyilee onnellisena.


      • trolli
        Palstamäki kirjoitti:

        Tähän on pakko laittaa seuraava linkki.

        https://youtu.be/YqVRcFQagtI

        Englannintorvea soittava nainen kyynelehtii, ja samaan aikaan hänen tyttärensä hymyilee onnellisena.

        Kaunista musiikkia, vaikka melankolista... mutt syystäkin.
        "Schindlerin listaa"... ei se hymyilevä lapsi ehkä kaikkea ymmärrä,ei osaa kaikkia palasia yhdistää!

        Kiitos kun postasit tämän, minä pidin siitä... sen surumielisyyden kauneudesta!




      • namm
        mazy kirjoitti:

        Naiskauneutta...ja sopii perjantai bailubiisiksikin... mua ainakin tanssittaa.:)
        https://youtu.be/FVaavwpOWNg

        NYUSHA

        Oli kaunis laulaja tyttö siinä


      • namm kirjoitti:

        Oli kaunis laulaja tyttö siinä

        Mjaa

        Eiks tollasia nyt ole Moskova väärällään? Varmaan niin väärällään, että riittää vielä muihinkin kaupunkeihin.

        (Hihitystä)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjaa

        Eiks tollasia nyt ole Moskova väärällään? Varmaan niin väärällään, että riittää vielä muihinkin kaupunkeihin.

        (Hihitystä)

        Täällä vaan monesti korostetaan venäläisten naisten kauneutta..johtusko tuo siittä?🤣


      • mazy kirjoitti:

        Täällä vaan monesti korostetaan venäläisten naisten kauneutta..johtusko tuo siittä?🤣

        Mustanmeren toispuolen on romania ja siellä on kauhiast kauniit naissii kans...☺️


      • Teknodonna
        mazy kirjoitti:

        Täällä vaan monesti korostetaan venäläisten naisten kauneutta..johtusko tuo siittä?🤣

        Mjaa

        Mä olen kyllä korostanut aina suomalaisen naisen kauneutta.


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Mä olen kyllä korostanut aina suomalaisen naisen kauneutta.

        Öö poikkeus vahvistaa vaan säännön..😄


      • Teknodonna

        Mjoo

        En mä voinut katsella kun biisi oli niin hirveä että pamautin läppärinkannen kiinni.

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Mä olen kyllä korostanut aina suomalaisen naisen kauneutta.

        Mjoo

        Tiedättekö mikä on "suomalainen mafia."

        (Hihitystä)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        En mä voinut katsella kun biisi oli niin hirveä että pamautin läppärinkannen kiinni.

        (Naurua)

        Hehe, se oli kyl kauhia minustki...🤣


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Tiedättekö mikä on "suomalainen mafia."

        (Hihitystä)

        En tiiä, mikä??🙂


      • Teknodonna
        mazy kirjoitti:

        En tiiä, mikä??🙂

        Mallimaailmassa vallitseva suomalaisilmiö.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mallimaailmassa vallitseva suomalaisilmiö.

        (Hihitystä)

        Mikäääh?? Suomalaisia malleja vai? Niin varmaan joku Hoyer ja kulmakarvattomuus..pöh..😄


      • Teknodonna
        mazy kirjoitti:

        Mikäääh?? Suomalaisia malleja vai? Niin varmaan joku Hoyer ja kulmakarvattomuus..pöh..😄

        Mjaa

        Sun pitäs varmaan päivittää sun datas.

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Sun pitäs varmaan päivittää sun datas.

        (Naurua)

        Liian vaivalloista...😝


    • kotimaista


    • ahdistaa

      https://www.youtube.com/watch?v=aRFJ7-AhBKs

      Elämässä pitäisi olla tolkkua jotta se olisi mielekästä. Lakeuksilla sitä varmasti on. Olisi hienoa herätä jossain Pohjanmaalla kuulaaseen aamuun. Aurinko pinnistelisi peltomaiseman yläpuolelle enää vaivoin.

    • trolli

      Jos jotain oikein venäläistä kansanlaulua haluat kuulla , niin Ivan Rebroff laulaa myös venäläisiä kansanlauluja kuin venäläinen, .... vaikka on syntyperältään kyllä saksalainen. Jumalainen ääni!

      Ivan Rebroff - Kalinka 1985
      https://www.youtube.com/watch?v=p3sISfYjL3w&start_radio=1&list=RDp3sISfYjL3w

      Ivan Rebroff - Katyusha
      https://www.youtube.com/watch?v=4MeyIeO7paE&index=1&list=RD4MeyIeO7paE

      Ivan Rebroff - Kasakkapartio
      https://www.youtube.com/watch?v=-NNhmqKN5Zs&list=RDjry9a9g90iE&index=5

      Hyvää yötä, nukkukaa hyvin... niin minäkin!

    • .. Hitsin PinPula.. Myöhästyin.. Taas.. ;(

      • trolli

        Ai mistä, menikö viimeinen linjuri kotiin päin, jo? Sitt ei auta kuin kävellä, jos ett viitsi juosta.
        Huomenta, näin aamutuimaan, kohta alkaa työt alakerrassa.
        Ja seitsemän jälkeen heti, yökön rapsa, jolle minäkin aion vielä ehtiä mukaan... teen ensin vaan suuren piparitaikinan valmiiksi odottamaan keittiömme kylmäkaappiin.
        Aamunjatkoja sullekin ... myöhästyjälle!


      • trolli kirjoitti:

        Ai mistä, menikö viimeinen linjuri kotiin päin, jo? Sitt ei auta kuin kävellä, jos ett viitsi juosta.
        Huomenta, näin aamutuimaan, kohta alkaa työt alakerrassa.
        Ja seitsemän jälkeen heti, yökön rapsa, jolle minäkin aion vielä ehtiä mukaan... teen ensin vaan suuren piparitaikinan valmiiksi odottamaan keittiömme kylmäkaappiin.
        Aamunjatkoja sullekin ... myöhästyjälle!

        .. Perjantain MuzaKetjusta.. ;(


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe