pyhä henki on vale ja siitä puhuva on valehtelija

minä-en-kerää

Tätä on katsottu läpi sormien näihin päiviin asti.
Tilanne on siltä osin muuttunut, että rekistereitä kerätään.

30

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ateistirekisteri

      Rekisterit ovat jo olemassa kirkolla, maistraatilla ja uskonnollisilla yhdistyksillä.

    • Valehtelijat eivä edes tiedä siitä.

      • tuskin

        Pelastaako tyhmyys heidät.


      • tuskin kirjoitti:

        Pelastaako tyhmyys heidät.

        Jeesuksen sovinto ver, pelastaa siihen uskomalla voi pelastua tyhmä ja viisas,koska ihminen on synnin alaisena heti syntyessään. Sinäkin!


      • muistase
        leppä15 kirjoitti:

        Jeesuksen sovinto ver, pelastaa siihen uskomalla voi pelastua tyhmä ja viisas,koska ihminen on synnin alaisena heti syntyessään. Sinäkin!

        Jeesustelijan leima ei poistu.


      • muistase kirjoitti:

        Jeesustelijan leima ei poistu.

        Oletko tietoinen Jeesus on kokomaailman herra,johtaa viimekätessä kaikkia,kansakuntia.
        Jeesustelija on ihmisen keksimä,jotka yrittävät turhautaa heikkoja,joillaa on huono olo tässä maailmassa.
        Se rikkaus joka on Jeesuksen nimessä ei kalapene tässä maailmassa,tiedoksi vaan.


      • rajatkiinni
        leppä15 kirjoitti:

        Oletko tietoinen Jeesus on kokomaailman herra,johtaa viimekätessä kaikkia,kansakuntia.
        Jeesustelija on ihmisen keksimä,jotka yrittävät turhautaa heikkoja,joillaa on huono olo tässä maailmassa.
        Se rikkaus joka on Jeesuksen nimessä ei kalapene tässä maailmassa,tiedoksi vaan.

        Oletko tietoinen, että hiekkakansalla ei ole mitään asiaa tänne.
        Jos jeesustelette, tehkää se Suomen rajojen ulkopuolella.
        Rikkaus ja voimavara ovat tulleet Suomalaisille tutuiksi teidän kauttanne.


      • TotuudenRenki
        leppä15 kirjoitti:

        Oletko tietoinen Jeesus on kokomaailman herra,johtaa viimekätessä kaikkia,kansakuntia.
        Jeesustelija on ihmisen keksimä,jotka yrittävät turhautaa heikkoja,joillaa on huono olo tässä maailmassa.
        Se rikkaus joka on Jeesuksen nimessä ei kalapene tässä maailmassa,tiedoksi vaan.

        Jeesus on aika surkea johtaja noilla valtuuksilla kun katsoo lopputulosta.
        Jeesuksia on maalimassa tuhatmäärin ja se yksikin oli ihan tuikitavallinen äpäräkersa joka otti roolin jota hänelle tarjottiin.


      • TotuudenRenki kirjoitti:

        Jeesus on aika surkea johtaja noilla valtuuksilla kun katsoo lopputulosta.
        Jeesuksia on maalimassa tuhatmäärin ja se yksikin oli ihan tuikitavallinen äpäräkersa joka otti roolin jota hänelle tarjottiin.

        Jeesus se onkin vain yksi,taivaan ja maailmuutan herra,muut jeesukset ovat ihmisen tekemiä keksimiä.


      • oletkovalehtelija
        leppä15 kirjoitti:

        Jeesus se onkin vain yksi,taivaan ja maailmuutan herra,muut jeesukset ovat ihmisen tekemiä keksimiä.

        Missä tämä taivaan herra mahtaa olla, ei näy kuin pilviä.


      • oletkovalehtelija kirjoitti:

        Missä tämä taivaan herra mahtaa olla, ei näy kuin pilviä.

        Etkö sitä tiedä,näkyvä maailma on luotu näkymättämästä maaillmasta,taivaan herra hallistee myös mäkymätöntä että näkyväistä maailmaa. Joka on luonut herrudet myös tähän meidän näkyvään maailmaa.
        Tämä mäkyvä maailma kerra on katoava,mutta näkykvä maailman kestää ijäti,näin sanaan on kirjoitettu.

        Emmekä me kiinnitä katsettamme näkyvään vaan näkymättömään, sillä näkyvä kestää vain aikansa mutta näkymätön ikuisesti. 2.Kol 4:18

        Hänen välityksellään luotiin kaikki, kaikki mitä on taivaissa ja maan päällä, näkyvä ja näkymätön, valtaistuimet, herruudet, kaikki vallat ja voimat. Kaikki on luotu hänen kauttaan ja häntä varten. Kol.1:16


      • näkymätönherra
        leppä15 kirjoitti:

        Etkö sitä tiedä,näkyvä maailma on luotu näkymättämästä maaillmasta,taivaan herra hallistee myös mäkymätöntä että näkyväistä maailmaa. Joka on luonut herrudet myös tähän meidän näkyvään maailmaa.
        Tämä mäkyvä maailma kerra on katoava,mutta näkykvä maailman kestää ijäti,näin sanaan on kirjoitettu.

        Emmekä me kiinnitä katsettamme näkyvään vaan näkymättömään, sillä näkyvä kestää vain aikansa mutta näkymätön ikuisesti. 2.Kol 4:18

        Hänen välityksellään luotiin kaikki, kaikki mitä on taivaissa ja maan päällä, näkyvä ja näkymätön, valtaistuimet, herruudet, kaikki vallat ja voimat. Kaikki on luotu hänen kauttaan ja häntä varten. Kol.1:16

        Onko sinulla näkymätöntä rahaa pankkitililläsi.


      • näkymätönherra kirjoitti:

        Onko sinulla näkymätöntä rahaa pankkitililläsi.

        SE pankki on Jeesus ristu 0n tälle maailmalle näkymätön,mutta sen tallessa ijankaikkisessa elämässä. Sitä eivät varkaa pääse käsiksi,eivätkä rosvt on täysin turvassa.


      • leppä16

        Saanko minä nostaa rahaa jeesuksen pankkitililtä.


      • leppä16 kirjoitti:

        Saanko minä nostaa rahaa jeesuksen pankkitililtä.

        Saat elämä joa kuulut,hänen seuraansa,eikä ilo lopu koskaan,ellet kuulu olet hukassa lopullisesti.


      • hukkaperiisinut
        leppä15 kirjoitti:

        Saat elämä joa kuulut,hänen seuraansa,eikä ilo lopu koskaan,ellet kuulu olet hukassa lopullisesti.

        Jospa lähdet minun tavattuasi välittömästi tapaamaan häntä.


      • hukkaperiisinut kirjoitti:

        Jospa lähdet minun tavattuasi välittömästi tapaamaan häntä.

        "Jospa lähdet minun tavattuasi välittömästi tapaamaan häntä." Eipä ole meidän sanelatavissa ,koska tapaa hänet,tilanne vaan on sellaien ettet kestä hänen kirkautaan,minä kestän hänen armostaan koska luotan häneen Ajalla kutsuu sutkin sitä en tiedä oletko valmis, silloin se on sun ja hänen välinen asia ei minun.


      • nopeastisekäy
        leppä15 kirjoitti:

        "Jospa lähdet minun tavattuasi välittömästi tapaamaan häntä." Eipä ole meidän sanelatavissa ,koska tapaa hänet,tilanne vaan on sellaien ettet kestä hänen kirkautaan,minä kestän hänen armostaan koska luotan häneen Ajalla kutsuu sutkin sitä en tiedä oletko valmis, silloin se on sun ja hänen välinen asia ei minun.

        Minä voin sinut poistaa täältä maanpäältä ilman omantunnon tuskia.


      • nopeastisekäy kirjoitti:

        Minä voin sinut poistaa täältä maanpäältä ilman omantunnon tuskia.

        Sulla ole minkään laisia valtuuksia minun elämän suhteeseenki. kuolevainen kuten kaikki muutkin.
        Sunkin aikasi on rajallinen täällää,sun omatuntos kyllä syyttä kerra mitä olet jättänyttekemättä kanssa kulkijoile, itsepä vastaa teoistasi, kerran.


    • Oletko jo kuullut, että Allah on Korkein Herra ja Krishna on Absoluuttinen Totuus. Krishna on sanoissaa ilmoittanut, että aika ajoin hän narraa jopa puolijumalia uskomaan ties mihin harhaan tai tahtomaansa asiaan.
      Shiva luetaan kolmen luojajumalan joukkoon. Samoin Brahma. Shiva eli Pyhä Henki on suurin piirtein sovussa Krishnan kanssa, mutta Brahma, joka on islamin muodostama vakooja ja epäjumalten metsästäjä hindulaisuuden parissa riitelee usein kunniasta Krishnan kanssa. Brahma tahtoo osoittaa Krishnan ja muut epäjumaliksi.

      Krishna on Absoluuttinen totuus. Joka kuiskaa Shivan eli Pyhän Hengen korvaan mitä tahtoo. Brahma väittää molempia epäjumaliksi ja vain Allahia tosi jumalaksi.
      Herra Zebaot tietää tuon asian sangen hyvin sillä hän antoi minulle luvan 2009 puhua mitä tahansa soopaa hänen pappinaan. Ilmeisesti hän tiesi Krishnan aikovan käyttää valtaansa vietellä ja kuiskutella. Myös Jehova-Nissi tiesi Krishnan aikeen edeltäkäsin sillä 2006 hän antoi minulle oikeuden puhua mitä tahnansa soopaa kunhan vain varottaisin Suomea aina, että sitä uhkaa pikainen kadotustuomio ja joutuminen kadotukseen. Siinä asiassa ei ole valheen sijaa. Sen sijaan kaikki mitä siihen lisätään saattaa olla puppua.

      • alfabetagamma

        Oletko kuullut Hannusta ja Kertusta tai isosta pahasta sudesta.


      • leppä15

        Epä jumalat ovat,vain savuja varjo,allhain on samassa paketissa,vain henkäys ovat poissa.


    • Tässä on vuonna 2006 nettiin laittamani varoitus, joka kertoo myös omasta epäuskostani sen suhteen onko Suomi todella kirottu:

      http://tapiok1.mbnet.fi/uskon/prof1.htm

      http://tapiok1.mbnet.fi/index8.htm

      http://tapiok1.mbnet.fi/saarnat/saarna2.htm

      Nämä seikat ovat jo ohitse menneitä asioita, mutta Jehova-Nissi antoi kehotuksen hankkia tietokone ja niin kauan kuin siihen kirjoitan pitää esillä YKSI VARMA TOTUUDEN SANA , JOKA EI VOI OLLA VALETTA: Suomi on matkalla kadotukseen ja mitä siihen lisätään saa luvan olla mitä puppua tahansa.

      • kadotuksenavain

        Varo tietokoneviruksia.


    • 12____13

      > pyhä henki on vale ja siitä puhuva on valehtelija

      Tuon kirjoittaja on siis valehtelija, jos Pyhästä Hengestä puhuva on valehtelija. :D

      Ei ole mitään syytä ajatella Pyhän Hengen olevan vale. Pyhä Henki on totuuden henki Raamatun mukaan. Minä tunnen totuuden hengen, hän ei ole vale. Mutta ymmärrän kyllä, että Jumalan vihaajilla ei ole totuuden henkeä.

      "Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa."
      Joh. 16:13

      • itkupitkästäilosta

        :D...………………… ;)………………….. :O...…………………. :(


    • Valominussa

      Pyhä henki on Valo eli Korkein voima, Rakkaus.

      • pikku_apulainen

        Oletko ledi vai hehkulamppu. SYDÄNLAMPPU


      • Valominussa

        Hehe....Ihan Luojan valossa olen :)


      • luojansiirtoverkko
        Valominussa kirjoitti:

        Hehe....Ihan Luojan valossa olen :)

        laitoksen valohoidossa on jotain vikana, ne vain välkkyvät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7877
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      174
      1705
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1104
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1103
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      968
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      186
      906
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      181
      888
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      793
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe