Atarax. Toimiiko teillä

152

Juu eli itsellä ollut jo yli 3:n vuoden ajan noita ataraxeja 1-4x25mg vrk ahdistukseen ja nukkumiseen mutta jostain syystä ei vaan vaikuta yhtään ei edes tunnu siltä että olis jotain lääkettä elimistössä ,kerran (alkuajoilta määräämisestä)vittuunnuin 2viikon unionglemiin niinkin paljon että vetäsin 15x25mg ei silti minkäänlaista vaikutusta epäilin lumelääkkeiksi mutta senkin teorian suljin pois kun ollut useita erivalmistajien tekemia pakeketteja eri lääkäreiden määrääminä ja kaikissa sama juttu ei vaan tunnu missään ainoa looginen selitys mitä tuohon keksin enää on että koska minulla on hyperaktiiviset aivot ,lääkitsemätön ADHD. niin ei sellaisella ihmisellä atarax vaikuta ollenkaan oli annos sitten 25mg tai 500mg. Pliis kertokaa parempi selitys tälle

6

508

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 152

Missä kaikki on?

• Ei-lääkitystä

80-luvulla minulla oli Atari merkkinen tietokone.
      Se toimi todella hyvin ilman sivuvaikutuksia.
      Nukkumaankin menin ajoissa, en roikkunut koneella yö kausia.

• kuhasanoin

Onko ne toimin ikinä? Kaikkia noi ei väsytä. Habitaatiota (tottumus) tai toleranssia (sietokyky) noihi ei pahemmin pitäs syntyä. On arpapeliä toimiiko ne yleisesti.

• 152

Siis eivät ole ikinä vaikuttaneet millään lailla ja kun luulisi että kolmiolääke tekisi jotain vaikutusta

• addiwatti

Ei auta ei. Kerran tai kaksi saattoi nukuttaa parin viikon kokeilujakson aikana. Mulla myös adhd, lääkitty. Miten ajattelit ADHD:n vaikuttavan Ataraxin tehoon?

• Uneliaisuus

Sain Ataraxia kutinaan. Otan satunnaisesti. Nukun makeasti. Juo sitä melatoniinimaitoa. Äläkä liiku ennen nukkumaan menoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4392
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1833
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1553
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      40
      1331
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1093
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      939
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      855
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe