Juu eli itsellä ollut jo yli 3:n vuoden ajan noita ataraxeja 1-4x25mg vrk ahdistukseen ja nukkumiseen mutta jostain syystä ei vaan vaikuta yhtään ei edes tunnu siltä että olis jotain lääkettä elimistössä ,kerran (alkuajoilta määräämisestä)vittuunnuin 2viikon unionglemiin niinkin paljon että vetäsin 15x25mg ei silti minkäänlaista vaikutusta epäilin lumelääkkeiksi mutta senkin teorian suljin pois kun ollut useita erivalmistajien tekemia pakeketteja eri lääkäreiden määrääminä ja kaikissa sama juttu ei vaan tunnu missään ainoa looginen selitys mitä tuohon keksin enää on että koska minulla on hyperaktiiviset aivot ,lääkitsemätön ADHD. niin ei sellaisella ihmisellä atarax vaikuta ollenkaan oli annos sitten 25mg tai 500mg. Pliis kertokaa parempi selitys tälle
Atarax. Toimiiko teillä
6
520
Vastaukset
- 152
Missä kaikki on?
- Ei-lääkitystä
80-luvulla minulla oli Atari merkkinen tietokone.
Se toimi todella hyvin ilman sivuvaikutuksia.
Nukkumaankin menin ajoissa, en roikkunut koneella yö kausia. - kuhasanoin
Onko ne toimin ikinä? Kaikkia noi ei väsytä. Habitaatiota (tottumus) tai toleranssia (sietokyky) noihi ei pahemmin pitäs syntyä. On arpapeliä toimiiko ne yleisesti.
- 152
Siis eivät ole ikinä vaikuttaneet millään lailla ja kun luulisi että kolmiolääke tekisi jotain vaikutusta
- addiwatti
Ei auta ei. Kerran tai kaksi saattoi nukuttaa parin viikon kokeilujakson aikana. Mulla myös adhd, lääkitty. Miten ajattelit ADHD:n vaikuttavan Ataraxin tehoon?
- Uneliaisuus
Sain Ataraxia kutinaan. Otan satunnaisesti. Nukun makeasti. Juo sitä melatoniinimaitoa. Äläkä liiku ennen nukkumaan menoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803