Juu eli itsellä ollut jo yli 3:n vuoden ajan noita ataraxeja 1-4x25mg vrk ahdistukseen ja nukkumiseen mutta jostain syystä ei vaan vaikuta yhtään ei edes tunnu siltä että olis jotain lääkettä elimistössä ,kerran (alkuajoilta määräämisestä)vittuunnuin 2viikon unionglemiin niinkin paljon että vetäsin 15x25mg ei silti minkäänlaista vaikutusta epäilin lumelääkkeiksi mutta senkin teorian suljin pois kun ollut useita erivalmistajien tekemia pakeketteja eri lääkäreiden määrääminä ja kaikissa sama juttu ei vaan tunnu missään ainoa looginen selitys mitä tuohon keksin enää on että koska minulla on hyperaktiiviset aivot ,lääkitsemätön ADHD. niin ei sellaisella ihmisellä atarax vaikuta ollenkaan oli annos sitten 25mg tai 500mg. Pliis kertokaa parempi selitys tälle
Atarax. Toimiiko teillä
6
508
Vastaukset
- 152
Missä kaikki on?
- Ei-lääkitystä
80-luvulla minulla oli Atari merkkinen tietokone.
Se toimi todella hyvin ilman sivuvaikutuksia.
Nukkumaankin menin ajoissa, en roikkunut koneella yö kausia. - kuhasanoin
Onko ne toimin ikinä? Kaikkia noi ei väsytä. Habitaatiota (tottumus) tai toleranssia (sietokyky) noihi ei pahemmin pitäs syntyä. On arpapeliä toimiiko ne yleisesti.
- 152
Siis eivät ole ikinä vaikuttaneet millään lailla ja kun luulisi että kolmiolääke tekisi jotain vaikutusta
- addiwatti
Ei auta ei. Kerran tai kaksi saattoi nukuttaa parin viikon kokeilujakson aikana. Mulla myös adhd, lääkitty. Miten ajattelit ADHD:n vaikuttavan Ataraxin tehoon?
- Uneliaisuus
Sain Ataraxia kutinaan. Otan satunnaisesti. Nukun makeasti. Juo sitä melatoniinimaitoa. Äläkä liiku ennen nukkumaan menoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791