https://www.riemurasia.net/video/Vaimomatskua/216142
Aika hottis
Vaimomatskua
81
1080
Vastaukset
- ei.lihava
Ei ole suomalainen, näkee vartalosta..
- suomisetävaan
Ihan on Suominaisen kroppa
tuolla monnilla meinaan
Kaunis, hyvävartaloinen, iloinen, ja selkeästi aikaansaapa naisihminen.
Ehdottomasti parasta A-ryhmää.Ehdottomasti vaimomatskua mutta koska maailma on epäoikeudenmukainen tuossa on varmaan sen sulhanen:
https://www.youtube.com/watch?v=zKNVkYHb_aM- reipaspoikaa
Kyl tää taitaa olla sen ukko-ehdokas:
https://www.riemurasia.net/video/Pakistanilainen-terasmies/216143 - Mietin.vaan
Mietin.vaan kirjoitti:
Väärin meni kumpikin. Sulhanen on tässä:
https://www.instagram.com/hunterhorton7/Löydättekö muuten kundilta yhtä ainutta tatuointiakaan?
- Kaisanoasaa
Suomi kurpat ei uskalla kaloihin koskea.
- mies--
Sopisi oikein hyvin koska itsekkin kalastan usein.
- wanhaämmä
Kala kärsii 😭
Heh, okei...
aha,nyt ollakseen vaimomatskua palstalaisille pitäisi pyöriä paskasessa vedessä ja fistata jotain isoa kalaa..selvä,taidan jättää väliin ^-^
- Ehkäminäkin
Mulle riittäisi se kun näkisin sun livenä masturboivan mun edessä. :)
- lihava-tulevaisuus
Ei tarvi mitään kalaa olla mukana kunhan vain on yhtä hyvä body kuin tuolla naisella on.
Ihmettelen miten naiset päästää itsensä lihomaan mutta laiskuuttaan tietenkin, turha jokaisen sanoa että lääkkeistä johtuu. lihava-tulevaisuus kirjoitti:
Ei tarvi mitään kalaa olla mukana kunhan vain on yhtä hyvä body kuin tuolla naisella on.
Ihmettelen miten naiset päästää itsensä lihomaan mutta laiskuuttaan tietenkin, turha jokaisen sanoa että lääkkeistä johtuu.Yhtä hyvä kroppa? kidding right?: p toihan on melkein muodoton,ei rintoja ei pebaa..hoikka kyllä,solakka mutta muodoton. On se jännä te palstamiehet,teillä on ongelmia ton naiskropan kanssa. jos se on ulkkis nainen niin tollaset tasapaksut (mutta solakat) muikkelit menee,jos suomalainen niin pitää olla muotoja mutta jos on naturelli muotoja on sitten läski teidän mukaan ja sitten linkitätte kuvia muovisista oliosta ja heidän "muodoistaan" minkälainen on aito nainen lol. ei ihme ettei teillä käy flaksi *fart sound* ^-^
Ehkäminäkin kirjoitti:
Mulle riittäisi se kun näkisin sun livenä masturboivan mun edessä. :)
on sulla toiveet ;)
- hohhoijjaa
peppupupu kirjoitti:
Yhtä hyvä kroppa? kidding right?: p toihan on melkein muodoton,ei rintoja ei pebaa..hoikka kyllä,solakka mutta muodoton. On se jännä te palstamiehet,teillä on ongelmia ton naiskropan kanssa. jos se on ulkkis nainen niin tollaset tasapaksut (mutta solakat) muikkelit menee,jos suomalainen niin pitää olla muotoja mutta jos on naturelli muotoja on sitten läski teidän mukaan ja sitten linkitätte kuvia muovisista oliosta ja heidän "muodoistaan" minkälainen on aito nainen lol. ei ihme ettei teillä käy flaksi *fart sound* ^-^
Vaikuttaa kyllä siltä, että sinä olet se pahin naisvartaloiden arvostelija tällä palstalla. Jotkut miehet tykkää hoikista, ja jopa pienirintaisista (varmaan kauhistus sulle!!), sitä ei tarvi sen enempää päivitellä. Ei kaikilla tarvitse olla jättimäistä takapuolta ja jättimäisiä rintoja.
- hohhoijjaa
hohhoijjaa kirjoitti:
Vaikuttaa kyllä siltä, että sinä olet se pahin naisvartaloiden arvostelija tällä palstalla. Jotkut miehet tykkää hoikista, ja jopa pienirintaisista (varmaan kauhistus sulle!!), sitä ei tarvi sen enempää päivitellä. Ei kaikilla tarvitse olla jättimäistä takapuolta ja jättimäisiä rintoja.
Lisäisin vielä, että mikään ei taida miellyttää omaa silmääsi, paitsi sinä itse tietenkin. Lopeta oikeesti jo toi muiden ulkonäön jatkuva arvostelu.
hohhoijjaa kirjoitti:
kappas mun oma persekärpänen taas vaudissa:) mitä hittoa se sun persusta kutittaa jos mä sanon oman mielipiteeni asioista/tyypeistä hä? mulla on siihen oikeus..ja etkö pönttö ymmärtänyt taaskaan mitä ajoin takaa? mähän just silleen puolustin suomalaisia naisia,äijät täällä haukkuu niitä läskiksi,vai etkö osaa lukea? paitsi mun tekstejä lol se on kumma kun muodottomat kelpaa silloin kun se on ulkomaalainen,annappas näille tahvoille muodoton suomalaisnainen,kyllä riittää ulinaa..sitten jos sillä on muotoja niin se on läski. hotsasitko nyt?
hohhoijjaa kirjoitti:
Lisäisin vielä, että mikään ei taida miellyttää omaa silmääsi, paitsi sinä itse tietenkin. Lopeta oikeesti jo toi muiden ulkonäön jatkuva arvostelu.
oih ja lisään vielä,maailmassa on paljon kauniita naisia,ja aidosti muodokkaita. esim intiasta ja lähi-idästä löytyy oikeita kaunottaria,aasiasta paljon söpöjä..mua ei vaan yleensä nappaa nää "hehkutetut" tyypit;)
- fsdfsdfsd
peppupupu kirjoitti:
kappas mun oma persekärpänen taas vaudissa:) mitä hittoa se sun persusta kutittaa jos mä sanon oman mielipiteeni asioista/tyypeistä hä? mulla on siihen oikeus..ja etkö pönttö ymmärtänyt taaskaan mitä ajoin takaa? mähän just silleen puolustin suomalaisia naisia,äijät täällä haukkuu niitä läskiksi,vai etkö osaa lukea? paitsi mun tekstejä lol se on kumma kun muodottomat kelpaa silloin kun se on ulkomaalainen,annappas näille tahvoille muodoton suomalaisnainen,kyllä riittää ulinaa..sitten jos sillä on muotoja niin se on läski. hotsasitko nyt?
On toki oikeus, mutta useimmiten sulla on vain negatiivista sanottavaa muiden ulkonäöstä. Et ole siis yhtään sen parempi kuin noi lihavia tai muodottomia naisia haukkuvat miehet. Enkä tiedä mistä perskärpäsyydestä puhut, kommentoin sulle varmaan ekaa kertaa.
fsdfsdfsd kirjoitti:
On toki oikeus, mutta useimmiten sulla on vain negatiivista sanottavaa muiden ulkonäöstä. Et ole siis yhtään sen parempi kuin noi lihavia tai muodottomia naisia haukkuvat miehet. Enkä tiedä mistä perskärpäsyydestä puhut, kommentoin sulle varmaan ekaa kertaa.
niin,aivan varmasti ; p mä sanon tämän kerran,mä tulen sanomaan oman mielipiteeni vaikka joku ei siitä tykkäisikään,mä en usko hyssyttelyyn,mua ei komenna kukaan täällä. niin pitkään kun en riko sääntöjä ei pitäisi olla nokankoputtamista. mä en tykkää pelleistä tai turhan hypettämisestä,voit olla varma että sanon pari juttua,kukaan ei pakota lukemaan mun ajatuksia,hyppää yli.
sen sijaan että poraisit noille miehille jotka haukkuvat suomalaisia naisia läskeiksi tulet nillittämään taas mun viesteistä.- toteamus
peppupupu kirjoitti:
Yhtä hyvä kroppa? kidding right?: p toihan on melkein muodoton,ei rintoja ei pebaa..hoikka kyllä,solakka mutta muodoton. On se jännä te palstamiehet,teillä on ongelmia ton naiskropan kanssa. jos se on ulkkis nainen niin tollaset tasapaksut (mutta solakat) muikkelit menee,jos suomalainen niin pitää olla muotoja mutta jos on naturelli muotoja on sitten läski teidän mukaan ja sitten linkitätte kuvia muovisista oliosta ja heidän "muodoistaan" minkälainen on aito nainen lol. ei ihme ettei teillä käy flaksi *fart sound* ^-^
kurppa kitisee
toteamus kirjoitti:
kurppa kitisee
yeah,varsinainen kurppa eikös vaan,oikein kurppien kurppa,kurppaati kurppaaaaah?kill em bitches ;)
- näin-se-menee
peppupupu kirjoitti:
Kelpaa minkä maalainen nainen tahansa jos on yhtä hoikka kuin kalavideon nainen. EI kiinnosta roikkuvat hehtaariperseet tai roikkuvat hehtaaririnnat. Ei myöskään roikkuvat mahat.
Huomaa myös että kasvoista ei sanottu sanaakaan tässä yhteydessä, kroppa on tärkeämpi. - lisäähampurilaisia
peppupupu kirjoitti:
Olihan sillä rinnat ja peppu. Peppu on kiinteä, toisin kuin suominaisilla yleensä.
Vyötärö oli lantiota kapeampi, pitäisikö olla tasapaksu suominaisen tapaan, tai tasapaksukaan ei ole oikein, vyötärö on isompi kuin lantio. - 12121212121212
peppupupu kirjoitti:
Geeneilleen ei kukaan voi mitään. Osansa saattaa tietysti olla ravinnollakin, joka sotkee estrogeenitasoja. Ehkäisypillerienkin vaikutusta on tutkittu.
Merkittävällä osalla suominaisista kroppa on tuo (täysin ok), tai sitten mallia pallo/jääkaappi. Vanhemmilla naisilla melkein kaikilla. lisäähampurilaisia kirjoitti:
Olihan sillä rinnat ja peppu. Peppu on kiinteä, toisin kuin suominaisilla yleensä.
Vyötärö oli lantiota kapeampi, pitäisikö olla tasapaksu suominaisen tapaan, tai tasapaksukaan ei ole oikein, vyötärö on isompi kuin lantio.Te pidätte sitten turpanne kiinni niistä aasialaisista naisista,eikö?;) Melkein aina ollaan poraamassa kuinka heillä ei ole mitään muotoja ja poikamaisia. Yleensä niillä on vielä söpöt tai kauniit kasvot sen sorjan kropan kanssa: p
En tiedä missä peräjoen takamailla te asutte mutta täällä ainakaan suurin osa naisista ei ole mitään tynnyreitä tai muita suohirviöitä.peppupupu kirjoitti:
Te pidätte sitten turpanne kiinni niistä aasialaisista naisista,eikö?;) Melkein aina ollaan poraamassa kuinka heillä ei ole mitään muotoja ja poikamaisia. Yleensä niillä on vielä söpöt tai kauniit kasvot sen sorjan kropan kanssa: p
En tiedä missä peräjoen takamailla te asutte mutta täällä ainakaan suurin osa naisista ei ole mitään tynnyreitä tai muita suohirviöitä.news flash,kaikilla on perse,jopa elukoilla..et nyt tainnut hokata lol
näyttää siltä että osa tämän keskustelun miehistä haluais duunata tota kalaakin.
mulle riitti tää retardo jankkaaminen,pankaa vaikka lampaita lolpeppupupu kirjoitti:
news flash,kaikilla on perse,jopa elukoilla..et nyt tainnut hokata lol
näyttää siltä että osa tämän keskustelun miehistä haluais duunata tota kalaakin.
mulle riitti tää retardo jankkaaminen,pankaa vaikka lampaita lolOnko käynyt mielessä että olet keskittynyt palstalla miehiin jotka eivät halua muuta kuin palstaseuraa?
Palstamäki kirjoitti:
Onko käynyt mielessä että olet keskittynyt palstalla miehiin jotka eivät halua muuta kuin palstaseuraa?
ainut mitä nää tarttee on ruoskalla perseeseen : p mä en edes tajua miten tulin vedettyä tähän vammalimboon,ai niin..se yks valittaja,aina mun perseessä kiinni jos en tykkää jostakin: p mitä muuten meinasit tolla viestillä??:)
peppupupu kirjoitti:
ainut mitä nää tarttee on ruoskalla perseeseen : p mä en edes tajua miten tulin vedettyä tähän vammalimboon,ai niin..se yks valittaja,aina mun perseessä kiinni jos en tykkää jostakin: p mitä muuten meinasit tolla viestillä??:)
Kuinka moni noista kanssasi kirjoittelevista "palstaytmeistä" olisi valmis tapaamaan sinut?
Ei niillä ole haluakaan päästä naista lähemmäksi kuin mitä kirjoittelemalla pääsee. Ne r.nkkaa kuvillesi eikä ne edes älyä että naiset kaipaa muutakin.- ei.se.perskärpänen
peppupupu kirjoitti:
Kyllä kommentointisi on sellaista, että varmaan useampaa kuin yhtä ihmistä se ärsyttää. Mutta siitä mainitseminenhan on sulle varmasti ok, kuten sanoit, et pidä hyssyttelystä ja sanot asiat suoraan, sallit sen varmasti myös muillekin.
Palstamäki kirjoitti:
Kuinka moni noista kanssasi kirjoittelevista "palstaytmeistä" olisi valmis tapaamaan sinut?
Ei niillä ole haluakaan päästä naista lähemmäksi kuin mitä kirjoittelemalla pääsee. Ne r.nkkaa kuvillesi eikä ne edes älyä että naiset kaipaa muutakin.ei tossa taida olla kuin yks ja sama,multi vastailee..sitä tavallista touhua you know:) mä luulen et se on nainen. ennen nalkutti mun kuvista,vaatteista nyt keksitään muuta..onkohan se joku vakkari puskassa?: p
ei.se.perskärpänen kirjoitti:
Kyllä kommentointisi on sellaista, että varmaan useampaa kuin yhtä ihmistä se ärsyttää. Mutta siitä mainitseminenhan on sulle varmasti ok, kuten sanoit, et pidä hyssyttelystä ja sanot asiat suoraan, sallit sen varmasti myös muillekin.
Peppupupu on monen pikku palstarunkkarin märkä päiväuni, mutta kun ne palstarunkkarit eivät ole valmiita tapaamaan naista.
- voi.vittujen.kevät
peppupupu kirjoitti:
ei tossa taida olla kuin yks ja sama,multi vastailee..sitä tavallista touhua you know:) mä luulen et se on nainen. ennen nalkutti mun kuvista,vaatteista nyt keksitään muuta..onkohan se joku vakkari puskassa?: p
HUOH, usko nyt jo että ainakaan minä joka kommentoin tässä ketjussa sulle en ole kommentoinut sulle sun vaatteista!!! Joo en enää kommentoi mitään sulle. Perskärpänen jatkakoon, vihastut aina jos sulle sanotaan suoraan, itse katsot sen kyllä oikeudeksesi.
peppupupu kirjoitti:
ei tossa taida olla kuin yks ja sama,multi vastailee..sitä tavallista touhua you know:) mä luulen et se on nainen. ennen nalkutti mun kuvista,vaatteista nyt keksitään muuta..onkohan se joku vakkari puskassa?: p
Haukkuja voi olla kuka vaan.
Huomasin vain että olet vähän kypsynyt jo Harmikseenkin joka on aina imarrellut sinua. Harmis ei ole tekomiehiä, se vain haluaa esiintyä sellaisena, mutta se kieltäytyisi tapaamasta vaikka soittaisit sen ovikelloa.
Sama juttu muillakin ympärilläsi häärivillä "casanovilla", ei ne tiedä naisista mitään. Ne haluaa vain palstakeskustelua jonka jälkeen ne saa siemensyöksyn.- sdfdfsfdsfsd
Palstamäki kirjoitti:
Peppupupu on monen pikku palstarunkkarin märkä päiväuni, mutta kun ne palstarunkkarit eivät ole valmiita tapaamaan naista.
Sulla on aina noita vastaavia teorioita.En ihan ymmärrä miten se liittyi nyt asiaan. Peppiksen jutut on provosoivia, se tietää sen.
sdfdfsfdsfsd kirjoitti:
Sulla on aina noita vastaavia teorioita.En ihan ymmärrä miten se liittyi nyt asiaan. Peppiksen jutut on provosoivia, se tietää sen.
Ei tämä liity muihin kuin peppupupuun.
Hän haaskaa aikaansa noihin palstarunkkareihin.Palstamäki kirjoitti:
shhh,älä..kun tääl voi olla ihan pimeetä porukkaa,ei ole sitä rekkaus pakkoakaan vielä, mä vaan lurkin täällä yleensä ja vastailen joskus ^_^
peppupupu kirjoitti:
shhh,älä..kun tääl voi olla ihan pimeetä porukkaa,ei ole sitä rekkaus pakkoakaan vielä, mä vaan lurkin täällä yleensä ja vastailen joskus ^_^
Ainahan voi ensin ottaa tuntumaa soittelemalla prepaidilla, ja jos toinen tuntuu asialliselta niin tavata jossakin julkisella paikalla.
Ei tapaamisessa ole mitään riskiä jos sellaista kaipaa.- lsdkgög
Palstamäki kirjoitti:
Ainahan voi ensin ottaa tuntumaa soittelemalla prepaidilla, ja jos toinen tuntuu asialliselta niin tavata jossakin julkisella paikalla.
Ei tapaamisessa ole mitään riskiä jos sellaista kaipaa.Voi olla raiskaajakin.
- alsfkgöhöfh
Palstamäki kirjoitti:
Ei tapaamisessa ole mitään riskiä jos sellaista kaipaa.Haluatko tavata palstanaisen?
Palstamäki kirjoitti:
Haukkuja voi olla kuka vaan.
Huomasin vain että olet vähän kypsynyt jo Harmikseenkin joka on aina imarrellut sinua. Harmis ei ole tekomiehiä, se vain haluaa esiintyä sellaisena, mutta se kieltäytyisi tapaamasta vaikka soittaisit sen ovikelloa.
Sama juttu muillakin ympärilläsi häärivillä "casanovilla", ei ne tiedä naisista mitään. Ne haluaa vain palstakeskustelua jonka jälkeen ne saa siemensyöksyn.nääh,en mä ole kypsynyt harmikseen tai keneenkään muuhunkaan täällä. tossa vaan tuli sen verran juttuja ja paljastuksia niin ei oikein tiennyt kuka on kuka ja mitä,onko kaikki ollutkin vain esitystä? mä oon kuitenkin tuntenut harmiksen pitkän aikaa..se itte rupes outoilee,ei enää vastaillut:D
tää on vähän sellanen paikka et pitää olla kova hermo,jos meinaan aikoo sanoa jotain vastavirtaan,heti ollaan räkyttämässä. osa anon tyypeistä on täällä mahtavia,osaa keskustella ja hyviä mielipiteitä. osa on syvältä..ja sit ikuiset valittajat,miksi ei saa naista..kun lukasee näitä juttuja niin syy on aika selvä.- södjgsgjösgä
Palstamäki kirjoitti:
Ei tämä liity muihin kuin peppupupuun.
Hän haaskaa aikaansa noihin palstarunkkareihin.Sinuunko pitäisi peppiksen panostaa?
lsdkgög kirjoitti:
Voi olla raiskaajakin.
Tuskin raiskaaja iskisi julkisella paikalla, ja kämpille ei kannata päästää muita kuin sellaisia miehiä joille haluaa antaa pildeä.
Tapasin ystäväni kanssa joskus fiksun naisen. Ystäväni yritti iskeä naista ja päästä saatille, mutta nainen sanoi pelkäävänsä että ystäväni raiskaisi hänet joten hän ei päästä ystävääni kotiinsa.
Minut hän pyysi kotiinsa, eikä ollut pelkoakaan raiskaamisesta kun hän oli päättänyt antaa suosiolla.- vaiko
peppupupu kirjoitti:
nääh,en mä ole kypsynyt harmikseen tai keneenkään muuhunkaan täällä. tossa vaan tuli sen verran juttuja ja paljastuksia niin ei oikein tiennyt kuka on kuka ja mitä,onko kaikki ollutkin vain esitystä? mä oon kuitenkin tuntenut harmiksen pitkän aikaa..se itte rupes outoilee,ei enää vastaillut:D
tää on vähän sellanen paikka et pitää olla kova hermo,jos meinaan aikoo sanoa jotain vastavirtaan,heti ollaan räkyttämässä. osa anon tyypeistä on täällä mahtavia,osaa keskustella ja hyviä mielipiteitä. osa on syvältä..ja sit ikuiset valittajat,miksi ei saa naista..kun lukasee näitä juttuja niin syy on aika selvä.Niin, ne on syvältä jotka on kanssasi eri mieltä?
- saldkugöadgu
Palstamäki kirjoitti:
Tuskin raiskaaja iskisi julkisella paikalla, ja kämpille ei kannata päästää muita kuin sellaisia miehiä joille haluaa antaa pildeä.
Tapasin ystäväni kanssa joskus fiksun naisen. Ystäväni yritti iskeä naista ja päästä saatille, mutta nainen sanoi pelkäävänsä että ystäväni raiskaisi hänet joten hän ei päästä ystävääni kotiinsa.
Minut hän pyysi kotiinsa, eikä ollut pelkoakaan raiskaamisesta kun hän oli päättänyt antaa suosiolla.Mikä estää kahviossa raiskaamasta.
peppupupu kirjoitti:
nääh,en mä ole kypsynyt harmikseen tai keneenkään muuhunkaan täällä. tossa vaan tuli sen verran juttuja ja paljastuksia niin ei oikein tiennyt kuka on kuka ja mitä,onko kaikki ollutkin vain esitystä? mä oon kuitenkin tuntenut harmiksen pitkän aikaa..se itte rupes outoilee,ei enää vastaillut:D
tää on vähän sellanen paikka et pitää olla kova hermo,jos meinaan aikoo sanoa jotain vastavirtaan,heti ollaan räkyttämässä. osa anon tyypeistä on täällä mahtavia,osaa keskustella ja hyviä mielipiteitä. osa on syvältä..ja sit ikuiset valittajat,miksi ei saa naista..kun lukasee näitä juttuja niin syy on aika selvä.Olen vain pistänyt merkille että noiden palstarunkkareiden kanssa et pääse puusta pidemmälle, jos siis sellaista haikailet.
Ne ei varmaan edes tiedä mitä naisen kanssa tehdään. Jos tarkoituksesi on keskustella noiden kanssa sisarellisesti, niin sittenhän teillä on hommat putkessa.- suuretunelmat
Palstamäki kirjoitti:
Minut hän pyysi kotiinsa, eikä ollut pelkoakaan raiskaamisesta kun hän oli päättänyt antaa suosiolla.Aivan niin pertti, aivan niin :D
- askjdgöakgjö
Palstamäki kirjoitti:
Olen vain pistänyt merkille että noiden palstarunkkareiden kanssa et pääse puusta pidemmälle, jos siis sellaista haikailet.
Ne ei varmaan edes tiedä mitä naisen kanssa tehdään. Jos tarkoituksesi on keskustella noiden kanssa sisarellisesti, niin sittenhän teillä on hommat putkessa.Miten pitkälle pertsa on päässyt?
Palstamäki kirjoitti:
Minut hän pyysi kotiinsa, eikä ollut pelkoakaan raiskaamisesta kun hän oli päättänyt antaa suosiolla.Nyt on ollut aika paljon noita raiskaus juttuja,ja toi et kun mies on tulossa sieltä tuleekin lauma muitakin..sanoisin että tapaaminen naiselle on aika vaarallista nykyään. ehdottomasti julkisella paikalla eikä baarista ketään "jatkoille"
peppupupu kirjoitti:
Nyt on ollut aika paljon noita raiskaus juttuja,ja toi et kun mies on tulossa sieltä tuleekin lauma muitakin..sanoisin että tapaaminen naiselle on aika vaarallista nykyään. ehdottomasti julkisella paikalla eikä baarista ketään "jatkoille"
Suomalaiset miehet on aika turvallisia, ja eihän sellaista miestä kannata viedä kotiinsa jolle ei halua antaa.
Palstamäki kirjoitti:
Suomalaiset miehet on aika turvallisia, ja eihän sellaista miestä kannata viedä kotiinsa jolle ei halua antaa.
joo,ehkäpä..mutta kyllä teikeläisissäkin hulluja löytyy,yhden kerran sai juosta karkuun kirveshäiskää,isännällä vähän keitti lol niin,harvemmin suomalaiset tekee näitä joukkoraiskaus juttuja,jos siis pyytää päiväkahville;)
peppupupu kirjoitti:
joo,ehkäpä..mutta kyllä teikeläisissäkin hulluja löytyy,yhden kerran sai juosta karkuun kirveshäiskää,isännällä vähän keitti lol niin,harvemmin suomalaiset tekee näitä joukkoraiskaus juttuja,jos siis pyytää päiväkahville;)
En minä sano että sinun pitäisi tavata ketään.
Jos sulla on samat tavoitteet kuin palstaätmeillä, eli kirjoitella vähän vihjailevasti haluamatta tapailla, niin kirjoittelet ihan oikeille miehille.
Jos taas haluat tavata miehiä, niin mikään ei muutu jos pyörit kantajengisi seurassa.- yiuo
peppupupu kirjoitti:
Sä haluat uskoa, että on vain yhdestä multinikkaajasta kyse, mutta olet väärässä. Palstamäellä on myöskin sama oletus niistä, jotka häntä arvostelevat. Te haluatte kuvitella olevanne pidetympiä palstalla, mitä oikeasti olette.
Vähän realismia pliis. yiuo kirjoitti:
Sä haluat uskoa, että on vain yhdestä multinikkaajasta kyse, mutta olet väärässä. Palstamäellä on myöskin sama oletus niistä, jotka häntä arvostelevat. Te haluatte kuvitella olevanne pidetympiä palstalla, mitä oikeasti olette.
Vähän realismia pliis.allahu akbar
- ainanoin
yiuo kirjoitti:
Vähän realismia pliis.Lisäksi luulevat aina, että omat arvostelijansa ovat samaa sukupuolta, katsos muuta syytä ei ilmeisesti voi olla ärtyä jonkun kommenteista kuin se kuuluista kateus!!
- Housussa.nappi
Kyllähän tuota voisi nappimulkulla nylkyttää.
- choza
Flikan kalsareilt jää huomaamatta äämämäinen huijaus->
flikalla oli jo valmiina kala kädessä ennen pyydystyslavastuxen videointia Vähän niinkuin Pete Parkkonen naisille :D
- trolli
Ketä kiinnostaa kilpailla Pete Parkkosen kanssa naismaisuudesta... ei mua ainakaan, saattaisin vaikka hävitä sille, kasvomeikissä ja hiusten laittamisessa sekä diivailussa!
Vaikka mulla selvästi olisikin pyöreempi pepa ja isommat posat kuin Petellä, niin siti varmuudeks toisenlaisen seuralaisen valitsisin kuin "nukkepojan".
Ihan omahyväisesti valitsisin äijemmän näköisen, ettei mun tarvitsis naismaisuudesta kilpailla. trolli kirjoitti:
Ketä kiinnostaa kilpailla Pete Parkkosen kanssa naismaisuudesta... ei mua ainakaan, saattaisin vaikka hävitä sille, kasvomeikissä ja hiusten laittamisessa sekä diivailussa!
Vaikka mulla selvästi olisikin pyöreempi pepa ja isommat posat kuin Petellä, niin siti varmuudeks toisenlaisen seuralaisen valitsisin kuin "nukkepojan".
Ihan omahyväisesti valitsisin äijemmän näköisen, ettei mun tarvitsis naismaisuudesta kilpailla.Ohhoh.
Enpä olisi uskonut että sinä ryhdyt kiihottelemaan miehiä muodoillasi.- trolli
Palstamäki kirjoitti:
Ohhoh.
Enpä olisi uskonut että sinä ryhdyt kiihottelemaan miehiä muodoillasi.Että mitä? Ihan asia pohjalta mä vain mainitsin... kyllä mä nyt Parkkosesta kroppani ja muodoista varmemmin olen naiseksi tunnistettava mitä Pete!
Taatusti silloinkin kun mulla on polven alapuolelle yltävä/laskeutuva fiftari kellohame ylläni, ja vaikkei mun puserossani olis yhtä paljon pitsiä eikä röyhelöitäkään; kuin Petellä olis yllään.
Uskoisin ainakin itse niin... tuossa sulle fiftari mekkoa!
http://www.muotiputiikkihelmi.com/wp-content/uploads/2017/03/slider2.jpg trolli kirjoitti:
Että mitä? Ihan asia pohjalta mä vain mainitsin... kyllä mä nyt Parkkosesta kroppani ja muodoista varmemmin olen naiseksi tunnistettava mitä Pete!
Taatusti silloinkin kun mulla on polven alapuolelle yltävä/laskeutuva fiftari kellohame ylläni, ja vaikkei mun puserossani olis yhtä paljon pitsiä eikä röyhelöitäkään; kuin Petellä olis yllään.
http://www.muotiputiikkihelmi.com/wp-content/uploads/2017/03/slider2.jpgUskon sinua, olet varmasti vetävä nainen.
Yleensä vain noilla muotojen korostamisilla haetaan huomiota.- trolli
trolli kirjoitti:
Että mitä? Ihan asia pohjalta mä vain mainitsin... kyllä mä nyt Parkkosesta kroppani ja muodoista varmemmin olen naiseksi tunnistettava mitä Pete!
http://www.muotiputiikkihelmi.com/wp-content/uploads/2017/03/slider2.jpgJa tuo kuva sitten on kuvakaappaus... en minä!
- Tämä-selvä
Aivan liian tasokas palstan miehille.
- Teknodonna
Cuul
Onko tämä nyt se kuuluisa suohirviö?
(Naurua) - trolli
En ole tuollain kalaa pyytänyt... enkä pyydystä! Hauki veis sormetkin, tai ainakin olis nakit riekaleina.
Uistimella tai mormuskalla; mä kalastan, harvoin katiskalla... tai verkolla, kun siinä tarvitaan aina kaks oikeastaan. Merilohta mä ostan tutulta kalastajalta, tai Kauppahallista.
Kuka hyväkäs se sanoi ettei suomalainen muija kalaan koske? Typerys... ja miksei koske jos kalastaakin, verestän ja perkaankin. Fileroin ja vielä varmistan ett on taatusti ruodoton... mitä kaupan fileroidut kalat harvoin ovat, joskus parsineulan kokoisia ruotoja fileessä, kun nopeasti on vain fileeks sutaistu. Mä kyllä epäilen ett suurin osa kalajalostamoiden työntekijöistä on naisia; perkaajat ainakin.
Mä haen vielä ne pienetkin ruodot sormin tunnustelemalla ja poistan pienemmätkin atuloiden.
Aikaa kuluu mutt lapsetkin voivat syödä turvallisesti silloin kalaa.
Suomen vesissä on paljon haukea... "roska kalaa"; sanoo osaamaton ja tietämätön ihminen, eikä haukikaan ole mikään mahdoton tehtävä; saada ruodottomaksi. Fileeraus veitsellä siitäkin helposti selviää A-leikkauksella ja sormin tunnustelemalla sekä atuloimalla lopuista.
Teen muksuillekin kokokalasta kalapuikkoja, silloin kun mulla on aikaa, ja uunijuureksia sekä dippikastikkeita tai makuöljyllä maustan jo kasvikset/juurekset ja posliinivati vaan täyteen ruokaa... syövät sormin suoraan vadista. Sääntönä ett se mihin koski, syödään myös itse!
Sieltä vadista ei tonkimalla etsitä mitään... ja suhteessa kalan ja vihannesten syöntiä kaikkien noudatettava, pitävät kyllä itse huolen ett sääntöjä noudatetaan, tarkkailevat toinen toisiaan syödessään.
Vanhemmat saavat toisen pellillisen jakaa keskenään miten mielivät! Joskus on yli 20 henkeä yhteensä mökillä ruokailussa, ja muksut ruokailee aina ensimmäisinä eli vien heille grillikatokseen isolle pöydälle sen isonhedelmävadin täynnä ruokaa ja servettejä kasan. Paperilautasia on tarjolla, jos joku sellaisen tarvitsee... ketsupin tai majoneesin kera syödessään.mä niin tykkään lukea sun ruokajuttuja,tulee nälkä:) vaikka en kalasta silleen välitä(voipi olla kun meinasin tarhassa oikeasti tukehtua ruotoon,meni poikittain huh huh) niin sun laittamana varmasti söisin,noi kalapuikot nam.
- trolli
peppupupu kirjoitti:
mä niin tykkään lukea sun ruokajuttuja,tulee nälkä:) vaikka en kalasta silleen välitä(voipi olla kun meinasin tarhassa oikeasti tukehtua ruotoon,meni poikittain huh huh) niin sun laittamana varmasti söisin,noi kalapuikot nam.
No, kalan valmistus syömä kuntoon on se juttu... mikä aina pitäisi varmistaa, ettei tule ikäviä yllätyksiä. Silti niitä saattaa tulla, mutt ei niin vakavia ett kukaan tukehtua olis niihin.
Mutt ihan oikeesti hyvin ruoditussakin kalassa saattaa jäädä jokin pieni katkennut ruodon palanen huomaamatta 2-5mm pituinen ehkä... ei siihen tukehdu, mutt ilkeältä sellainenkin suussa tuntuu.
Pureskellun ruuan joukossa kyllä pieni ruoto alas menee sujahtaen, ne suuremmat ruodot saattavat jäädä jopa kiinni ruokatorveen tai nieluun.
Vanhuksille kun kalaruokaa toimitan kotiin, kalapullia tai kalapihvejä se on yleensä lihamyllyn kahdesti läpikäyneestä kalasta tehtyä. Tehdään siis tuoreesta jauhetusta kalanlihasta, kuin vastaavasti tehdään lihapullatkin, maustetaan vain erilailla.
(On muuten maku eroa teollissiin kalaeiniksiin verratessa, sanovat ostajat)
Lohimedaljonkeja myyn tuoreesta kalasta leikattuja ja paistettuja sekä ahven fileitä paistettuina.
Ne kun ovat helppoja ja nopeita tarkastaa sormituntumalla, mutt muut kalat ovtkin jo vaikeampia ja niissä kuluisi liikaa aikaa.
Kalakeitot usein pakastekaloista, kuten norjalaisesta seistä... ja luonnon kalasta ollaan tehty siihen kalaliemi, siilattu se ruodottomaksi ja olen perannut kypsää haukea vain jonkin verran joukkoon (lähes hiutaleista se hauen liha silloin on, ettei ruotoja tule mukaan) on niin aikaa vievää hommaa, eikä oikein kannattavaa siksi. Maultaan on erilainen, mutt luovutaan silti tuosta kalakeitosta, koska teemme silloin tuloksetonta työtä, tai jopa pikkasen tappiollista!
Kun osa kalakeitostakin on tehtävä kirkkaaseen liemeen, laktoosittomille kalan syöjille.
Paistettua ruodotonta ahventa mä suosittelisin sulle, pataattiranskalaiten kera ja aiolia, naan leipää ja viiniä... ehkä kirsikkatomaattejakin, jos tykkäät niistä! trolli kirjoitti:
No, kalan valmistus syömä kuntoon on se juttu... mikä aina pitäisi varmistaa, ettei tule ikäviä yllätyksiä. Silti niitä saattaa tulla, mutt ei niin vakavia ett kukaan tukehtua olis niihin.
Mutt ihan oikeesti hyvin ruoditussakin kalassa saattaa jäädä jokin pieni katkennut ruodon palanen huomaamatta 2-5mm pituinen ehkä... ei siihen tukehdu, mutt ilkeältä sellainenkin suussa tuntuu.
Pureskellun ruuan joukossa kyllä pieni ruoto alas menee sujahtaen, ne suuremmat ruodot saattavat jäädä jopa kiinni ruokatorveen tai nieluun.
Vanhuksille kun kalaruokaa toimitan kotiin, kalapullia tai kalapihvejä se on yleensä lihamyllyn kahdesti läpikäyneestä kalasta tehtyä. Tehdään siis tuoreesta jauhetusta kalanlihasta, kuin vastaavasti tehdään lihapullatkin, maustetaan vain erilailla.
(On muuten maku eroa teollissiin kalaeiniksiin verratessa, sanovat ostajat)
Lohimedaljonkeja myyn tuoreesta kalasta leikattuja ja paistettuja sekä ahven fileitä paistettuina.
Ne kun ovat helppoja ja nopeita tarkastaa sormituntumalla, mutt muut kalat ovtkin jo vaikeampia ja niissä kuluisi liikaa aikaa.
Kalakeitot usein pakastekaloista, kuten norjalaisesta seistä... ja luonnon kalasta ollaan tehty siihen kalaliemi, siilattu se ruodottomaksi ja olen perannut kypsää haukea vain jonkin verran joukkoon (lähes hiutaleista se hauen liha silloin on, ettei ruotoja tule mukaan) on niin aikaa vievää hommaa, eikä oikein kannattavaa siksi. Maultaan on erilainen, mutt luovutaan silti tuosta kalakeitosta, koska teemme silloin tuloksetonta työtä, tai jopa pikkasen tappiollista!
Kun osa kalakeitostakin on tehtävä kirkkaaseen liemeen, laktoosittomille kalan syöjille.
Paistettua ruodotonta ahventa mä suosittelisin sulle, pataattiranskalaiten kera ja aiolia, naan leipää ja viiniä... ehkä kirsikkatomaattejakin, jos tykkäät niistä!Nyt on pakko kertoa että paistoin tänään uunissa siikaa, Inarinjärveltä.
Pelkkä suola mausteena, mitään muuta ei tarvita. Kolme sellaista pienehköä siikaa, oli niin hyvää että ei jäänyt huomiselle mitään.
- Mietin.vaan
Kuka kommentoijista viitsi edes klikata sitä Riemurasian linkkiä joka olisi paljastanut vähän enemmänkin tästä nuoresta naisihmisestä.
Vaikuttaa olevan sen verran kova muija, että tämänkin palstan kovimmat karjut olisivat altavastaajia.
Kuvista löytyy metsästystä niin kiväärillä kuin taljajousellakin. Alligaattoreita olkapäällä. Ynnä muuta. Haastan palstan miehistä kovempina itseään pitävät laittamaan kuvat itsestään vastaavissa tilanteissa:
https://www.instagram.com/p/BorvkKWlNfA/
https://www.instagram.com/p/Bp0dUS6ntOi/
https://www.instagram.com/p/Bpp2HHsnVxh/
https://www.instagram.com/p/BpXY2puBOvJ/
https://www.instagram.com/p/BpPvKlylaeF/
https://www.instagram.com/p/Bnw08fRF_WX/
https://www.instagram.com/p/BnUFYC8AdV9/
https://www.instagram.com/p/Bmbvvynle0T/
https://www.instagram.com/p/Bld3I6IlJ51/
Linkkejä riittää, mutta enköhän todistanut pointtini. Tuo muija on kenen tahansa palstalaisen ulottumattomissa.- Teknodonna
Cuul
Mähän olen tällainen älyllinen pikkusievä romantikko, siten jäävi sanomaan mitään, mutta tossa misussa on selvästi potentiaalia kunnon romancelle.
(Naurua) - 7564
Luultavasti lavastettuja suurin osa noista kuvista.
- iso.muna
Keskiverto suominainen on töppöjalkainen taikinakasa. yäk.
- tosihyvämies
Olen niin komea mies että tytöt tulee aina iskemään mua. Olen niin hyvä mies että isken takaisin ja kovin. Kiihottavaa mätkiä muijia päihin, sit kusta itkevän ämmän naamalle.
- pitkätukka-68
Toihan on se mun teinityttö. Mä en kylläkään ole tota kuvannut.
- pitkätukka-68
En nyt tarkoittanut tytärtäni, vaan sitä teiniä jonka kanssa seurustelin.
- Kaisanoasaa
Kylläpäs tääällä nyt haukutaan meitä kilttejä ja kunnollisia. Naiset uskaltaa pyytää kotiinsa ulkomaisia pakolaisia vaikka yleisesti tiedetään että ne ovat raiskaajia kaikki muttei suomalaisia ätmejä uskalleta treffata edes poliisiaseman edessä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1858521Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2574300Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1363639Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1063423Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi192430Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42245100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es272076Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei411779Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik611633Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun481587