Naisen ulkonäön merkitys avioliitossa/parisuhteessa

sorjamarja

kertokaapa rehellisesti miehet. Rakastaako mies automaattisesti naista, jos kon saanut kaunottaren? kohteleeko paremmin kuin harmaavarpusta? Sitten toisaalta omaan ulkonäköönsähän voi varsinkin nainen vaikuttaa hyvin paljonkin. Oletko nyrpeä naistasi/vaimoasi kohtaan jos hän ei ole välittänyt ehostautua eikä myöskään ole luonnonkaunis? katseletko helpommin muiden naisten perään, jos omasi on päästänyt itsensä lihomaan tai muuten repsahtamaan? Voiko ulkonäkö tai sen heikkous olla jopa riitojen taustalla, ehkä jopa tiedostamatta? Oletko valmis katsomaan sormien läpi paljonkin puutteita vaimossasi, jos hän kuitenkin on kaunis ja saat häneltä paljon hyvää seksiä johon hän on halukas?

3

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sorjamarja

      Tuo nyrpeys liittyisi ehkä eniten ihmisten ilmoilla olemiseen naisen kanssa...

    • Tärkeintä on että nainen haluaa olla haluttava puolisolleen, mitä se tarkoittaa käytännössä riippuu aikalailla suhteesta. Mutta repsahtaminen, lihominen, hygienian laiminlyöminen jne tarkoittavat että naista ei voisi vähemmän kiinnostaa että on haluttava ja seksikäs miehelleen. Absoluuttinen kauneus, sotamaalaus jne ei ole tärkeää sen jälkeen kun ensikiinnostus on syntynyt ja suhde on alkanut. Mutta itsestään huolenpito ja sen näyttäminen että haluaa olla niin seksikäs ja haluttava kuin on mahdollista miehelleen on se tärkeä asia - ikääntymiselle jne kun ei voi mitään ja sen kyllä mies hyväksyy kunhan vain se halukkuus olla haluttava on olemassa.

    • iugifu

      Minusta asia on päinvastoin ja vastaan nyt naisen näkökulmasta. Suurella osalla miehistä on heikko itsetunto ja kaunis vaimo on kaikkea muuta kuin hyvä juttu sellaiselle miehelle. Se pitää mahdollisimman nopeasti alistaa ja latistaa ja haukkua niin lyttyyn että masentuu ja sulkeutuu kotiin. Mitä enemmän vaimo yrittää miellyttää miestään ja yrittää olla nätimpi ja mukavampi sen kovempaa on henkinen väkivalta joka lopulta voi mennä fyysiseksi. Näin ainakin omalla kohdalla oli. Nykyisin ex mies on oikein onnellinen vaimon kanssa jota on sanottu selkeästi rumaksi. Minusta hän on ihan tavallinen suomalainen nainen. Ei erotu mitenkään millään tavalla ja kiva ihminen. Hän on myös saman ikäinen ex mieheni kanssa kun taas minä olin selkeästi nuorempi. Nyt mies ei joudu enää puolustamaan reviiriään, jota minun aikanani teki raivoisasti jopa käymällä kiinni ihmisiin jos puhuin jonkun kanssa. Hän ei joudu kokemaan mustasukkaisuutta ja menettämisen pelkoa koska vaimo ei saa katseita eikä huomiota miehiltä. Suomalainen mies ei kuitenkaan jaksa nähdä vaivaa ja haluaa jotain helppoa. Valitettavasti kauniista ihmisistä on aina se oletus että meillä olisi erityisen ylikehittynyt itsetunto tai olisimme yhtä tyrkkyjä ja huomion tarpeessa kuin vähemmällä ulkonäöllä varustetut. Kun tottuu saamaan paljon huomiota ja saa helposti seuraa niin tuollaisista asioista tulee merkityksettömiä. Sitä arvostaa jos on puoliso joka rakastaa, mutta miehet laittaa mieluummin energiansa mörköjen etsimiseen ja suhteensa tuhoamiseen. Pettäminen on yksi keino jolla pyritään etukäteen kostamaan puolisolle sen odotettu pettäminen, koska kauniit ihmisethän pettää heidän loogiikallaan. Ihan kuin mahdollisuus tehdä asioita tekisi moraalittomaksi. En oikeasti edes ymmärrä miten voi olla noin nurinkurinen ajatusmaailma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe