Minä en. Koen tämän olevan vain välivaihe. Kunhan pääsin jaloilleni irtisanomisen jälkeen tammikuussa 2017. Olen nykyään kansainvälisessä firmassa töissä ja minä olen vain tällainen maalainen. Pienestä kaupungista oleva naine. Englannin kielen taidosta olen saanut negatiivista palutetta ja muutenkin koen olevani hienostolaisten joukossa jotka tienaavat tuplasti. Nämä hienostolaiset eivät myös ymmärrä tavallisten ihmisten arjesta mitään.
Nyt kun olen jotenkuten päässyt jaloileni niin tulisi kahtoa uutta työtä ettei jämähdä. Suomessa ei vain kannattaisi tehdä mitään työtä koska verottaja vie kaiken. Suomessa kallista asua. Viha ja kyynisyys on myös läsnä entistä työnantajaa kohtaa. Kostaa myös ajoin. Olen viemässä asiaa käräjille koska irtisanominen oli laiton. Nykyinen työ ei tunnu miltään. Tuntuu, että sitä osaisi jopa pikku lapset. Työkaverina sellainen päällepäsmäri joka tietää mukamas kaikesta kaiken ja jolle ei viitsi puhua mitään.
Oletteko oikeassa paikassa töissä?
10
235
Vastaukset
- Jujui
Olen myös väliaikaisessa työssä. Vuodenvaihteeseen jos jaksais, niin vois alkaa hakea uutta paikkaa. Osa-aikainen työ olisi riittävä mulle.
- Nurkkapoika
Tunnen tuskanne. Pitäisi saada opinnot loppuun ja ote elämästä minunkin
- JaVitut
No en ole. En ole koskaan ollut, enkä tule olemaan. Eikä mikään edes enää kiinnostakaan.
- ElämäOnAina
Ei kai semmoista työpaikkaa olekaan mikä täyttäisi täydellisesti ihmismielen ajoittain muuttuvat ja rajattomat toiveet?
- työvituttaa
En ole. Itse asiassa harkitsen juuri koeaikapurkua. Tuntuu vaan, ettei voi, kun vastuussa muistakin ihmisistä.
- minäkö1
Töissä paikassa jossa ei kunnon perehdytystä mutta kaikesta kaikki pitäisi tietää. Kaikki myös kiireisiä eikä ketään saa häiritä. Palautetta kyllä osataa antaa jos teet virheen. Antakaa pe*kele sitten kunnon ohjeet jotka on ajantasalla. Kuka voi samaistua?
- ottaapäähän
Kyllä. Ollaankohan samalla työpaikalla töissä?
- Skibidibidibi
Puran työsuhteeni ennen joulua. Kerroin jo pomolle. Tyhjän päälle heittäydyn. JEE! Paras päätös pitkään aikaan. Pois ahdistavasta paska duunista joka rikkoo mielen ja fysiikan.
- kuntoon
mä sain lomautus lapun...ettekö jaksa tehdä... mä reenasin 4-7 kertaa viikos vaik olin duunis...te ootte huonos kunnossa jos ei jaksa työtä ..työ on kevyttä....
- Ah-distus
"Samassa" firmassa minäkin. Tartuin tähän kun edellisessä loppu soppari. Asiantuntijahommia, mutta täysin merkityksetöntä saman toistoa. Työkaverit päsmäröi ja muutama vaikee ihminen joukossa. Vielä vähän aikaa jatkan pakon edessä, mutta nyt jo yöunet mennyttä tämän työn takia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.715990- 1305299
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4443208Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1021619Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3661219- 301049
- 651011
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46926Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109894Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52869