a) jotta elämänne olosi siedettävää
b) olisitte tyytyväinen
Paljonko seksiä pitäisi olla?
16
359
Vastaukset
- Ollaankiihkeitämolemmat
Joka päivä ja parempina pari kertaa 😜 mun ukkoni on aika peto. En valita.
- 12vuottasuhdetta
Olenkohan epänormaali ja epäseksuaalinen, kun pitkässä suhteessa riittää kerta viikkoon? Samoin miehelleni. Mutta ei yhtään harvemmin olisi kiva.
- AvioATMies
Olettepa aktiivisia. Meillä vaimon kanssa on jotain säpinää keskimäärin kerran kuussa.
- täällänämä
sinkut latelee ehtoja seksin määrille. Ensin läpsytellään lapaseen tyytyväisenä 10 vuotta ja sitte, jos olisi kumppani,niin seksiä pitää saada joka päivä monta kertaa. Ei se kumppanikaan ole mikään tyydytyskone, johon vain ruikkastaan mällit. Mikä estää masturboimasta myös parisuhteessa, jos seksihalut eivät aina kohtaa samoihin aikoihin.
- retyurotewru
Jos seurustelusuhde ei ala molemminpuolisella kiinnostuksella myös seksuaaliseen kanssakäymiseen, niin ei se ole mitään aitoa kiinnostusta, vaan tarkoitushakuinen hyötymissuhde. Jos bondausta ei tapahdu myös fyysisellä tasolla, niin mitään bondausta ei tapahdu.
Aseksuaalien olisi syytä rehellisesti sitten myös tunnustaa olevansa aseksuaaleja.
Mjaa
Joka päivä erilaisia sidontaleikkejä sängyntolppiin.
(Naurua)- puhemistäpuute
a) 2 kertaa kuussa niin olis edes jotakin. Toki laatu korvaa määrän, olen ennemmin ilman kuin harrastan huonoa seksiä.
b) päivittäinKaksi kertaa kuussa (2 viikonloppua) meillä on 1N ja 2M.
Mieheni kanssa ainakin kerran päivässä
- Kurppa27
1 kerta kuukaudessa riittää. Ei liian usein koska muuten olen liian käytetty.
- laatuakiitos
Ei se määrä vaan laatu.
- Pylväspyhimys
Henkilökohtaisesti yhdyn naiseeni 10 kertaa vuorokaudesta, loppu ajan runkkailen.
- prioriteetit
Mitä mahdattekaasän tehdä työksenne, vai oletteko loisia?
- tarvitaan
a) kerran viikossa
b) päivittäin.
Jos iskee kova lihaskipu tai päänsärky, saatan tarvita kaksikin kertaa päivässä seksiä (lihasrelaksanttina ja kipulääkkeenä ja aina unilääkkkeeksi). - Pillujen--asiantuntija
Ei suomalaiset naiset tykkää seksistä. Kannattaa etsiä ulkomaalainen nainen jos seksiä haluaa. Miehet pettää koska naiset pihtaa parisuhteessa.
- mä.vaan
A) kerran viikossa
B) kerran päivässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739