13 vuotta ollut samassa firmassa. Ennen meno oli kotoisaa ja mukavaa, pari vuotta sitten tuli ulkomainen omistaja ja meno Muuttui kustannussäästöksi , hoputtamiseksi ja kyttäilyksi. Ei kiinnosta firman tulevaisuus ja politiikka pätkääkään. Kuulun teollisuusliittoon, paljonko on karenssi liiton päivärahoihin, jos sanoo itsensä irti? Ja liittoon olen kuulunut 11 vuotta.
Ei kiinnosta enää...
3
185
Vastaukset
- Koneistaja
Karenssi on 90 päivää, mutta ei se meno välttämättä vaihtamalla parane. Kyttääminen, hoputtaminen ja vahtiminen ovat aika arkipäivää jokapuolella.
- UusiTyöEnsin
Etsi ensin uusi työ ja sano sitten itsesi irti, niin ei tule karenssia.
Ja kuten edellinen vastasi, niin ei se välttämättä vaihtamalla parane. Noita kustannussäästöjä, ja kiirettä on nykyään kaikkialla. - epäihmiset
Muuta elämänsisältöäsi pois kulutuksesta ja ala vapaaherraksi ilman paskaa duunipaikkaa, vai haluatko kiduttaa itseäsi lopunikääsi kunnes potkaisevat sut helvettiin sieltä kun perseennuolijat puhuvat pomollesi kumminkin sut ulos?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026