Ei kiinnosta enää...

Izzz

13 vuotta ollut samassa firmassa. Ennen meno oli kotoisaa ja mukavaa, pari vuotta sitten tuli ulkomainen omistaja ja meno Muuttui kustannussäästöksi , hoputtamiseksi ja kyttäilyksi. Ei kiinnosta firman tulevaisuus ja politiikka pätkääkään. Kuulun teollisuusliittoon, paljonko on karenssi liiton päivärahoihin, jos sanoo itsensä irti? Ja liittoon olen kuulunut 11 vuotta.

3

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koneistaja

Karenssi on 90 päivää, mutta ei se meno välttämättä vaihtamalla parane. Kyttääminen, hoputtaminen ja vahtiminen ovat aika arkipäivää jokapuolella.

• UusiTyöEnsin

Etsi ensin uusi työ ja sano sitten itsesi irti, niin ei tule karenssia.

Ja kuten edellinen vastasi, niin ei se välttämättä vaihtamalla parane. Noita kustannussäästöjä, ja kiirettä on nykyään kaikkialla.

• epäihmiset

Muuta elämänsisältöäsi pois kulutuksesta ja ala vapaaherraksi ilman paskaa duunipaikkaa, vai haluatko kiduttaa itseäsi lopunikääsi kunnes potkaisevat sut helvettiin sieltä kun perseennuolijat puhuvat pomollesi kumminkin sut ulos?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe