Tervehdys!
Initiative Q on yritys jonka entiset PayPal-kaverit ovat luoneet. He ovat luoneet uuden maksujärjestelmän jo 1950- luvulla suunniteltujen luottokorttien sijaan. Järjestelmä käyttää omaa kryptovaluuttaa, Q:ta ja se saa ihmiset alkamaan käyttää järjestelmää kun se on valmis. Perustajat myöntävät Q:ta ilmaiseksi ihmisille jotka nyt ovat rekisteröityneet (niiden määrä laskee sitä mukaa kun yhä useammat ihmiset liittyvät - sen vuoksi on sitä parempi mitä aiemmin liityt) Rekisteröityminen on ilmaista, ja sinulta kysytään vain nimesi ja sähköpostiosoitteesi. Sinulla ei ole mitään menettävää koska tämä ei maksa sinulle mitään, mutta jos tämä maksujärjestelmä tulee maailman johtavaksi maksutavaksi, "Q" voi olla jatkossa hyvin arvokas. Jos vielä kaipaat bitcoinia sillä arvolla joka oli seitsemän vuotta sitten niin olet todellakin myöhässä. Nyt sinulla on toinen tilaisuutesi, ethän halua missata tätä?
Tässä on minun kutsulinkkini sinulle: https://initiativeq.com/invite/SMWZgRla7
Tämä linkki lakkaa toimimasta kun olen saanut maksimimäärän liittyjiä (5 kpl) täyteen. Kerro minulle kun olet rekisteröitynyt koska minun täytyy vielä vahvistaa sinun kirjautumisesi. Kiitos!
Ilmaisia tokeneita
ahm
0
121
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459