Täällä taas eräs tuttu henkilö on

hänONhäirikkö

tehnyt avauksen itse aiheen vierestä, eli hän kirjoittaa "maahanmuuttosanastosta". Mutta palstan aihe ei ole "keskustele maahanmuuttosanastosta".

Tässä vielä näytä hänen häiriköinnistään eräässä usarin blogissa, joka ei lainkaan käsittele persuja mutta tämä häirikkö vaan vetää ihan omiaan persuista ja siksi blogisti uhkaa poistaa hänen asiattoman viestinsä joka on tällainen.

"Kyllä on. Persujen linja on muuttumaton lain suhteen. Heidän puheenjohtajansa ilmoitti KO:n tuomion saatuaan että Suomessa oikeuden tuomiot ovat vain "mielipiteitä". Persut ovat määrätietoisesti poistamassa oikeuslaitosta Suomesta turhana ja ajamassa maata "katujen oikeuden" suuntaan, jossa tuomio-, syytös- ja toimeenpanovalta on Soldiers of Odinin tapaisella porukalla."

Blogin nimi on: Valheiden seitistä lain tulkintaa on matkaa. Käykääpä katsomassa.

51

1452

    Vastaukset

    • hdhhfhddhdh

      Usarissa hänelle lähinnä nauretaan, koska kaikki huomaa Jukan olevan hörhö.

    • diesel.Daniel

      Jussuf (se sama) unohtui. trollasi sillä nikillä ennenkuin henkilöllisyys paljastui.

      • näin.on

        Juuri näin. Ei ole ihan terve henkilö.


    • bgbgbgbgbgbg

      Tiukempaa kontrollia tarvittaisiin, että asiattomat avaukset poistuisi.

    • Täälläkö ne pojat nyt keskenään nillittävät. Älkääpä olko noin lapsellisia. Maahanmuuttosanasto liittyy maahanmuuttoon siinä kuin teidän nillityksetkin.

      On kaunis syyspäivä, lähdetään pojat puolukkaan.

      • Älä.yritä

        Ei liity. Politiikkasi pääasiana sisällytetty siihen ketjuun. Kieroilua se. Maahanmuuttosanasto löytyy googlaamalla. Virallinen.


      • Älä.yritä kirjoitti:

        Ei liity. Politiikkasi pääasiana sisällytetty siihen ketjuun. Kieroilua se. Maahanmuuttosanasto löytyy googlaamalla. Virallinen.

        "Maahanmuuttosanasto löytyy googlaamalla. Virallinen."
        Tätä minä olenkin itsekin sanonut. Näyttää kuitenkin siltä, että maahanmuuttovastaisilla (mamuva) on polttava tarve käyttää omatekemiä sanoja. Tämä tarve yltää aina Perussuomalaisen puolueen ylimpää puoluejohtoon saakka.


      • Turhakkeelle
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Maahanmuuttosanasto löytyy googlaamalla. Virallinen."
        Tätä minä olenkin itsekin sanonut. Näyttää kuitenkin siltä, että maahanmuuttovastaisilla (mamuva) on polttava tarve käyttää omatekemiä sanoja. Tämä tarve yltää aina Perussuomalaisen puolueen ylimpää puoluejohtoon saakka.

        Trollasit siis asiattoman avauksen jälleen kerran sinne, maahanmuuttosanastoksi muka. Häpeäisit edes.


      • internet.muistaa

        Olit Aavikkona samalla tasollasi kuin nyt.


      • ei.unohdu
        Turhakkeelle kirjoitti:

        Trollasit siis asiattoman avauksen jälleen kerran sinne, maahanmuuttosanastoksi muka. Häpeäisit edes.

        moktarin aavikkokirjeitä:
        "Ei ne käsitteet yhtään selvemmäksi muutu sillä, että maahanmuuttovastainen (mamuva) tollero (toro) pyrkii keksimään omia, kotikutoisia (koku) määritelmiään ja vääntää niistä sitten omia lyhenteitään (lyte). ;)))"
        lisää aavikkomoktaria niksuteltavakseen, faktojahan ovat silti kirjoituksinaan :
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15292130/jussi-havisi-maahanmuuton-6-0


      • kerrotaanfaktaa
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Maahanmuuttosanasto löytyy googlaamalla. Virallinen."
        Tätä minä olenkin itsekin sanonut. Näyttää kuitenkin siltä, että maahanmuuttovastaisilla (mamuva) on polttava tarve käyttää omatekemiä sanoja. Tämä tarve yltää aina Perussuomalaisen puolueen ylimpää puoluejohtoon saakka.

        https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005906688.html

        Moktar esittää maahanmuuttopositiivista, sillä siitä seuraa reaktio – Moktar on trolli, ja hän jos kuka tietää, mikä suututtamisessa kiehtoo.

        Netissä saattaa ilmaista itseään pidäkkeettömämmin kuin kasvokkain. Moktar on nimitellyt ihmisiä, ja hän on myös trollaillut huvikseen. Sama jatkuu vuodesta toiseen, sillä netissä ilkeily tuo hänelle itselleen mukavan olon.

        Keitä ovat yleisillä tasolla ne ihmiset, jotka ilkeilevät ja trollaavat keskustelupalstoilla ja sosiaalisessa mediassa? Ilkeily on kiusaamista, joka puolestaan on vallankäyttöä. Vääränlainen vallankäyttö on normaalisti peräisin lapsuudesta, yleensä korostetusti kotoa tai koulusta. Kiusaaja voi tavoitella kiusaamisella hyväksyntää tai arvostusta, ja on myös mahdollista, että kiusaajaa itseään on aiemmin kiusattu. Usein on oleellista, että tämä tapahtuu muilta salassa eli kasvottomasti, nimettömänä.

        Kyse voi olla myös narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, mutta joskus on vain niin, ettei kiusaaja edes ymmärrä olevansa kiusaaja. Moktar kyllä ymmärtää, sillä se on hänelle monessa yhteydessä kerrottu. Kiusaaminen voi olla myös ajankulu ja harrastus, ja trollaaja tai kiusaaja vähät välittää toisen tunteista. Tunteet ovat trollaajalle pelkkä heikkouden merkki, vaikka hän saattaa peitellysti sellaisia osoittaa. Silloin hän saattaa siirtää reaktion hetkellisesti pois itsestään.


      • todellakin
        kerrotaanfaktaa kirjoitti:

        https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005906688.html

        Moktar esittää maahanmuuttopositiivista, sillä siitä seuraa reaktio – Moktar on trolli, ja hän jos kuka tietää, mikä suututtamisessa kiehtoo.

        Netissä saattaa ilmaista itseään pidäkkeettömämmin kuin kasvokkain. Moktar on nimitellyt ihmisiä, ja hän on myös trollaillut huvikseen. Sama jatkuu vuodesta toiseen, sillä netissä ilkeily tuo hänelle itselleen mukavan olon.

        Keitä ovat yleisillä tasolla ne ihmiset, jotka ilkeilevät ja trollaavat keskustelupalstoilla ja sosiaalisessa mediassa? Ilkeily on kiusaamista, joka puolestaan on vallankäyttöä. Vääränlainen vallankäyttö on normaalisti peräisin lapsuudesta, yleensä korostetusti kotoa tai koulusta. Kiusaaja voi tavoitella kiusaamisella hyväksyntää tai arvostusta, ja on myös mahdollista, että kiusaajaa itseään on aiemmin kiusattu. Usein on oleellista, että tämä tapahtuu muilta salassa eli kasvottomasti, nimettömänä.

        Kyse voi olla myös narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, mutta joskus on vain niin, ettei kiusaaja edes ymmärrä olevansa kiusaaja. Moktar kyllä ymmärtää, sillä se on hänelle monessa yhteydessä kerrottu. Kiusaaminen voi olla myös ajankulu ja harrastus, ja trollaaja tai kiusaaja vähät välittää toisen tunteista. Tunteet ovat trollaajalle pelkkä heikkouden merkki, vaikka hän saattaa peitellysti sellaisia osoittaa. Silloin hän saattaa siirtää reaktion hetkellisesti pois itsestään.

        Erinomaisesti kirjoitettu.


      • kerrotaanfaktaa kirjoitti:

        https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005906688.html

        Moktar esittää maahanmuuttopositiivista, sillä siitä seuraa reaktio – Moktar on trolli, ja hän jos kuka tietää, mikä suututtamisessa kiehtoo.

        Netissä saattaa ilmaista itseään pidäkkeettömämmin kuin kasvokkain. Moktar on nimitellyt ihmisiä, ja hän on myös trollaillut huvikseen. Sama jatkuu vuodesta toiseen, sillä netissä ilkeily tuo hänelle itselleen mukavan olon.

        Keitä ovat yleisillä tasolla ne ihmiset, jotka ilkeilevät ja trollaavat keskustelupalstoilla ja sosiaalisessa mediassa? Ilkeily on kiusaamista, joka puolestaan on vallankäyttöä. Vääränlainen vallankäyttö on normaalisti peräisin lapsuudesta, yleensä korostetusti kotoa tai koulusta. Kiusaaja voi tavoitella kiusaamisella hyväksyntää tai arvostusta, ja on myös mahdollista, että kiusaajaa itseään on aiemmin kiusattu. Usein on oleellista, että tämä tapahtuu muilta salassa eli kasvottomasti, nimettömänä.

        Kyse voi olla myös narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, mutta joskus on vain niin, ettei kiusaaja edes ymmärrä olevansa kiusaaja. Moktar kyllä ymmärtää, sillä se on hänelle monessa yhteydessä kerrottu. Kiusaaminen voi olla myös ajankulu ja harrastus, ja trollaaja tai kiusaaja vähät välittää toisen tunteista. Tunteet ovat trollaajalle pelkkä heikkouden merkki, vaikka hän saattaa peitellysti sellaisia osoittaa. Silloin hän saattaa siirtää reaktion hetkellisesti pois itsestään.

        Puuhakkaasti kirjoitettu. Olet myös alkanut kiinnittämään huomiota välimerkkeihin, mikä on hyvä asia. Tässä tekstissäsi pilkkuja on jo ihan liikaa, mutta en nyt viitsi asiasta nillittää sen enempää.

        Hieman koomista on, että kävit nimimerkillä "todellakin"/22.11.2018 10:38 kehumassa omaa viestiäsi. Se, että annat tulitukea itsellesi, näyttää vähän hassulta ja naurattaa lukijaa.

        "Usein on oleellista, että tämä tapahtuu muilta salassa eli kasvottomasti, nimettömänä."
        Tuota noin. Sinä kirjoitat anonyyminä irtonikkinä ja vaihdat nikkiäsi kahden lauseen välein. Minä kirjoitan tänne rekisteröidyllä nikillä, kuvalla ja nimellä. Kumpi meistä sinun mielestäsi piileskelee enemmän?

        "Kyse voi olla myös narsistisesta persoonallisuushäiriöstä..."
        Olen moneen kertaan kehuskellut somen diagnoosipalvelua. Terkkariin on pitkät jonot, lääkäri arpoo diagnoosia ja moneen vaivaan tyrkätään Buranaa.

        Täällä asia on toisin. Diagnoosi paukahtaa heti ja Diapam-reseptikin on tyrkyllä tuossa tuokiossa. Toivottavasti palvelu jatkuu senkin jälkeen, kun Suomi24 palstan kirjoittajien on pakko rekisteröityä.


      • et.vain.osaa
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Puuhakkaasti kirjoitettu. Olet myös alkanut kiinnittämään huomiota välimerkkeihin, mikä on hyvä asia. Tässä tekstissäsi pilkkuja on jo ihan liikaa, mutta en nyt viitsi asiasta nillittää sen enempää.

        Hieman koomista on, että kävit nimimerkillä "todellakin"/22.11.2018 10:38 kehumassa omaa viestiäsi. Se, että annat tulitukea itsellesi, näyttää vähän hassulta ja naurattaa lukijaa.

        "Usein on oleellista, että tämä tapahtuu muilta salassa eli kasvottomasti, nimettömänä."
        Tuota noin. Sinä kirjoitat anonyyminä irtonikkinä ja vaihdat nikkiäsi kahden lauseen välein. Minä kirjoitan tänne rekisteröidyllä nikillä, kuvalla ja nimellä. Kumpi meistä sinun mielestäsi piileskelee enemmän?

        "Kyse voi olla myös narsistisesta persoonallisuushäiriöstä..."
        Olen moneen kertaan kehuskellut somen diagnoosipalvelua. Terkkariin on pitkät jonot, lääkäri arpoo diagnoosia ja moneen vaivaan tyrkätään Buranaa.

        Täällä asia on toisin. Diagnoosi paukahtaa heti ja Diapam-reseptikin on tyrkyllä tuossa tuokiossa. Toivottavasti palvelu jatkuu senkin jälkeen, kun Suomi24 palstan kirjoittajien on pakko rekisteröityä.

        Moktar... nyt erehdyit. "kerrotaanfaktaa" ei ole sama "todellakin"-nimimerkin kanssa. Saathan tietenkin kehitellä sairaassa mielessäsi minkälaisia teorioita tahdot, älä silti ala kristallipallon kiilloittajaksi. Taidatkin todella tarvita mielen kipuihin oikeaa lääkitystä. Älä leiki kielipoliisia, joskaan muutkaan eivät osaa, sinun täytyisi osata tuolla akateemisella pohjallasi. Et vain osaa. Sekös sinua jurppii. ;) Narsistihan olet. Sitä et pysty kieltämään. "rekisteröidyllä nikillä, kuvalla ja nimellä". Keksitty nikki ja joku ikivanha karvahattukuva, luultavasti mummosi vintiltä kaivamastasi tietokirjasta räpsäisty. Nimesikin
        valehtelit palstalla. Ei hyvin mene. Tuota noin. On siinä meillä sekopää.


      • sittenhän.näet.hehhee
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Puuhakkaasti kirjoitettu. Olet myös alkanut kiinnittämään huomiota välimerkkeihin, mikä on hyvä asia. Tässä tekstissäsi pilkkuja on jo ihan liikaa, mutta en nyt viitsi asiasta nillittää sen enempää.

        Hieman koomista on, että kävit nimimerkillä "todellakin"/22.11.2018 10:38 kehumassa omaa viestiäsi. Se, että annat tulitukea itsellesi, näyttää vähän hassulta ja naurattaa lukijaa.

        "Usein on oleellista, että tämä tapahtuu muilta salassa eli kasvottomasti, nimettömänä."
        Tuota noin. Sinä kirjoitat anonyyminä irtonikkinä ja vaihdat nikkiäsi kahden lauseen välein. Minä kirjoitan tänne rekisteröidyllä nikillä, kuvalla ja nimellä. Kumpi meistä sinun mielestäsi piileskelee enemmän?

        "Kyse voi olla myös narsistisesta persoonallisuushäiriöstä..."
        Olen moneen kertaan kehuskellut somen diagnoosipalvelua. Terkkariin on pitkät jonot, lääkäri arpoo diagnoosia ja moneen vaivaan tyrkätään Buranaa.

        Täällä asia on toisin. Diagnoosi paukahtaa heti ja Diapam-reseptikin on tyrkyllä tuossa tuokiossa. Toivottavasti palvelu jatkuu senkin jälkeen, kun Suomi24 palstan kirjoittajien on pakko rekisteröityä.

        "Toivottavasti palvelu jatkuu senkin jälkeen, kun Suomi24 palstan kirjoittajien on pakko rekisteröityä."
        Mahdat yllättyä kun kukaan ei tahdo keskustella kanssasi silloin ollenkaan. Muista keskustelupalstoilta sinut nauretaan ulos kättelyssä, täälläkin pysyt näkyvillä ainoastaan säälistä.
        Ottaisit uuden naisystävän. Yksinäisenä kämmenesi känsöittyy entisestään.


      • Anonyymi

        On kaunis syyspäivä, lähdetään pojat puolukkaan
        21.11.2018 12:15
        Hieman koomista


    • voine-voine

      Jussuf-Jukan avaukset ja viestit ovat pelkkää asiatonta provosointia. On lapsellista kirjoittaa tänne jostain "maahanmuuttosanastosta", hän vielä kertoo että on oikein kerännyt listaa niistä. No eihän siinä ole mitään järkeä.

    • Tolkun.mies

      Kun mediassa kirjoitetaan päivittäin maahanmuuttajien suorittamista joukkoraiskauksista, autojen poltoista ja jengiväkivallasta niin onhan Moktarin iohan pakko saada jollain tavalla huomio pois näistä raakuuksista.
      Ne kun eivät sovi hänen agendaansa, eikä pysty myöskään niitä kiistämään.

    • todellakinhankin

      Tolkun.mies kirjoitti : "Kun mediassa kirjoitetaan päivittäin maahanmuuttajien suorittamista joukkoraiskauksista, autojen poltoista ja jengiväkivallasta niin onhan Moktarin iohan pakko saada jollain tavalla huomio pois näistä raakuuksista.
      Ne kun eivät sovi hänen agendaansa, eikä pysty myöskään niitä kiistämään."

      Yritin kommentoida pariin otteeseen, ei onnistunut. Laitanpa tähän uudelleen :
      Erinomaisesti kirjoitettu.

      • rwrwrwrwrwwr

        Koska Jukka ei pärjää itse asiassa, niin hän provoilee asian vierestä.


      • todellakinhankin
        rwrwrwrwrwwr kirjoitti:

        Koska Jukka ei pärjää itse asiassa, niin hän provoilee asian vierestä.

        Tuokin on erinomaisesti kirjoitettu.


      • - iohan pakko

        Erinomaisesti kirjoittu, olen täysin samaa mieltä. Vallankin, kun tolkun mies opetti minulle sormi pystyssä oikeinkirjoitusta.

        Nauretaan yhdessä.


      • kupshekkuu

      • Tolkun.mies
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        - iohan pakko

        Erinomaisesti kirjoittu, olen täysin samaa mieltä. Vallankin, kun tolkun mies opetti minulle sormi pystyssä oikeinkirjoitusta.

        Nauretaan yhdessä.

        "Erinomaisesti kirjoittu"
        Sattuuhan noita kielitieteilijällekin.
        Nauretaan vaan yhdessä.


      • Tolkun.mies kirjoitti:

        "Erinomaisesti kirjoittu"
        Sattuuhan noita kielitieteilijällekin.
        Nauretaan vaan yhdessä.

        Nauretaan vaan. On virkistävää, että löytyi huumorintajuinen henkilö.

        Olin jo alkanut pelätä, että valtaosa täällä onkin vain mutrusuisia länkyttäjiä.


      • jälleen
        Tolkun.mies kirjoitti:

        "Erinomaisesti kirjoittu"
        Sattuuhan noita kielitieteilijällekin.
        Nauretaan vaan yhdessä.

        Erinomaisesti kirjoitettu. :)


      • jälleen kirjoitti:

        Erinomaisesti kirjoitettu. :)

        Nauretaan vaan vaikka toinenkin kerta.

        Eihän meitä surulla ruokita, sanoi Oskar Merikanto.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Nauretaan vaan vaikka toinenkin kerta.

        Eihän meitä surulla ruokita, sanoi Oskar Merikanto.

        Sanoi sen jälkeen kun sen sanoitti Teuvo Pakkala.
        "Ei meitä surulla ruokita". Sävel Oskar Merikanto, sanat Teuvo Pakkala
        Oskar se vaan säveliä ilmoille päästi.


    • yhteenveto

      Kyllä Tolkun.mies kirjoittaa Moktaria paremmin monin verroin.
      Se harmittaa Moktaria. Voi sentään. Moktarista ei ole mihinkään, ei oppinut asiantuntevasta opetuksesta huolimatta. Mahtaa reuhkapäätä kyrsiä. :DDDDDDDDD

    • samaheppuon
      • karvahattuatervaten

      • takomaan.niksua

        Unohtui MaailmanMatti, monipuolinen trolli tuo ohikulkenut heteromies, joka kiinnostuksensa lepakkopalstalla aloitti.


      • käpyhakkaaniksua

      • Anonyymi
        takomaan.niksua kirjoitti:

        Unohtui MaailmanMatti, monipuolinen trolli tuo ohikulkenut heteromies, joka kiinnostuksensa lepakkopalstalla aloitti.

        Totta turiset.


    • Anonyymi

      lyhyesti?

    • Anonyymi

      oikein tuttu?

      sulla siis tieto?

    • Kovinpa onkin paha mieli taas. Märehditte kolme vuotta vanhaa asiaa.

      Eiköhän naureta yhdessä tovi. ;)

    • Anonyymi

      Hurskaasti sankarihaudoilla seisten, sitten sankarivainajia muistelleenana singahdetaan mokuttamaan kybällä, jotta tätä varten ne veteraanit taistelivat ja kaatuivat... jonkun suvakkiurpon unelman vuoksi.

      • Anonyymi

        Muistelleenana? No vaikka dysfasiani onkin yhtä paha kuin Moktarilla, ymmärrätte asian ytimen.
        Hyi olkoon, mikä ihmeen hinku tuolla Moktarilla on tällaisenakin päivänä kehua retostella mamuilla? Ja niin veteraanin poikaa että...
        Sanoisin näin: Gubta kusettaa koko ajan. Mikälie kokkareporvari.


      • "Hurskaasti sankarihaudoilla seisten..."
        Itse asiassa mieleni oli paha.

        Eivät tulleet persut tänäkään vuonna käymään sankarivainajien muistomerkillä itsenäisyyspäivänä, vaikka ihan varta vasten lähetin kutsun perussuomalaisten paikallisosastolle.

        Kunnioitimme persujen mielestä varmaankin ihan vääriä sankareita. Tuolla ne nyt pimeässä luimistelevat Helsingin kaduilla wannabenatsimarsseilla.

        Kyllä ovat outoja tyyppejä.
        Terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Hurskaasti sankarihaudoilla seisten..."
        Itse asiassa mieleni oli paha.

        Eivät tulleet persut tänäkään vuonna käymään sankarivainajien muistomerkillä itsenäisyyspäivänä, vaikka ihan varta vasten lähetin kutsun perussuomalaisten paikallisosastolle.

        Kunnioitimme persujen mielestä varmaankin ihan vääriä sankareita. Tuolla ne nyt pimeässä luimistelevat Helsingin kaduilla wannabenatsimarsseilla.

        Kyllä ovat outoja tyyppejä.
        Terveisin, Moktar. ;)

        Jälleen paskapuhetta kotonaan vuosia istuneelta rammalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen paskapuhetta kotonaan vuosia istuneelta rammalta.

        vastailet itselle ja mainosraha kelpaa suomi24?


      • Anonyymi kirjoitti:

        vastailet itselle ja mainosraha kelpaa suomi24?

        Voi, en minä voi toimia noin rumasti.

        Kas kun minulla on kirjoittajana ihan oma kuva esillä ja vielä sinisellä fontilla esitetty nimi, niin eihän minunlaiseni tolkun ihminen halua piilottaa kynttiläänsä vakan alle. Ja vakkahan siinä samalla palaisi pilalle, kuten Mestari muinoin Galileassa kansalle opetti.

        Jälkipolvet, jotka tutkivat kirjoituksiani, eivät voisi käsittää sitä, jos olisin piiloutunut anonyymien pölvästien surkeaan joukkoon. Niinpä minä en piiloudu.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Voi, en minä voi toimia noin rumasti.

        Kas kun minulla on kirjoittajana ihan oma kuva esillä ja vielä sinisellä fontilla esitetty nimi, niin eihän minunlaiseni tolkun ihminen halua piilottaa kynttiläänsä vakan alle. Ja vakkahan siinä samalla palaisi pilalle, kuten Mestari muinoin Galileassa kansalle opetti.

        Jälkipolvet, jotka tutkivat kirjoituksiani, eivät voisi käsittää sitä, jos olisin piiloutunut anonyymien pölvästien surkeaan joukkoon. Niinpä minä en piiloudu.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Ai ihan OMA kuva?
        Ei ole.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      TAXsss hesa on nyt jo yksi ulvonna paikah ja suomilapse koulutus on täys sekamelskaa

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 38 Moktarin perseilynvastaista viestiä.

      • Olenkos minä kirjoittanut noin monta viestiä, jossa vastustan perseilyä?

        Olenpa ollutkin ahkera, hyvä minä.
        Terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Olenkos minä kirjoittanut noin monta viestiä, jossa vastustan perseilyä?

        Olenpa ollutkin ahkera, hyvä minä.
        Terveisin, Moktar. ;)

        Taidat nyt narrata, koska Trölli, Einari ja Wanna- bee ovat kertoneet, että tykkäät oikein kovasti perseilystä, ihan niin kuin Pekkakin:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat nyt narrata, koska Trölli, Einari ja Wanna- bee ovat kertoneet, että tykkäät oikein kovasti perseilystä, ihan niin kuin Pekkakin:)

        "Ketjusta on poistettu 38 Moktarin perseilynvastaista viestiä."
        Älä minulle itke. Tämän kirjoittaja pitää minua periaatteen miehenä, joka kiivaasti vastustaa kaikkea perseilyä.

        Opettelisit sinäkin lukemaan, jooko?
        Nauretaan yhdessä tovi, vai mitä. ;)


    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe