Siis mua ahdistaa kun eilen mun yks "ihastus" kysy multa kliseisesti "alax?" viestillä. (ois muute kysyny koulus f2f mut onneks en menny bussi) Nii epäröin sit eka semmoset 3h kysellen apua kavereilta (oli siis eka kerta kun näin tapahtuu) laitoin sit joo mut aamulla mua ahdisti ja tuntu silt et en oo valmis viel ja en ois halunnu ees mennä kouluu nii annoin sitte pakit xd mut kyl se sit pitkien selittelyjen jälkee ymmärsi onneks. Mut koulussa sainki tietää et se on kysyny mun yhelt kaverilta 4 kertaa (2 kertaa viikon sisää) ja myös parilta muulta joiltain onnistuen joiltai ei mut pisin suhde sil tähän mennessä on ollu vuoden nii nyt ei kyl enää kaduta (ehk) mut tää on tosi outoo ja se käyttäytyy silti koulus normaalisti ja nii..
Jonkun vanhemman mielestä tää on naurettavaa mut mua tällainen stressaa mut samaan aikaan kiinnostaa ja pliis antakaa jotai tukee yms. en kaipaa mitää "no onpa hirvee tä lol lol" viestejä vaan jotai asiallista pls. Ja voin kertoo tarkemmin jos joku haluu kuunnella. <3
6lk parisuhteessa alle 12h?! Oli ehkä player..
4
227
Vastaukset
- plärää
repesein :D
- Virhe.Käsittelyssä
Samoin täällä *REPS* 🤣
- Virhe.Käsittelyssä
Joo, kerro tarkemmini 🤣
En nyt ala selostamaan nuoresta iästäsi mitään.
Minusta ei kannata suostua mihinkään vistillä tehtyihin "kosintoihin". Seuraavaksi voit vastata ja sanoa , että "tule juttelemaan".
Itse ainakin haluaisin olla sen verran spesiaali, etten ihan viestillä lähtisi matkaan.
Noita naisen luota toiselle kiertäviä miehiä on ihan aikuisissakin. En tiedä, haluatko olla sellaisen kiertopalkinto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1548329KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4327412Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512557- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811520