Onko kuu menettänyt muistinsa? Se hymyilee yksikseen.
Hän on aika paljon vanhempi kuin minä. Aika TODELLA paljon vanhempi. 😂 Hänen näkökulmastaan minä olen vielä teinipeikko.
Mietin usein, miksi hän on niin erilainen. Ihanan tyttömäinen.
Mutta hän ei ole täältä päin.
Hän on kiltti. Kaikki muutkin sanovat, että hän on kiltti. Minä en voi olla nainen, koska palstan mukaan naiset eivät pidä kilteistä miehistä.
(huutonaurua)
https://m.youtube.com/watch?v=qIt5G26Z25E
Pian on aamu
16
385
Vastaukset
Kuuhan ei koskaan kuole. Onhan siinä syytä hymyillä.
En tiennyt etten minäkään ole nainen ennenkuin tulit avanneeksi tämän keskustelun.- Ystäväuskollinen
Kuu,
tuo vuorovetten vangitsija.
Valaisee metsän,
jotta Peikko tuo,
Voi tanssia läpi yön.
Sitä se kuu
katselee mielellään:)
https://youtu.be/JopsoqQCkb4 - Trollipeikko
Hän soitti minulle tänään. 😮
Hän halusi mustikoita. 😮- saamme.selvyyden
Kuka herra Palstamäelle soitti?
- hän.soitti
saamme.selvyyden kirjoitti:
Kuka herra Palstamäelle soitti?
Mariaaaaaa. : D
- Trollipeikko
hän.soitti kirjoitti:
Mariaaaaaa. : D
Tämä ketju ei liity Palstamäkeen.
- valitettavasti
Trollipeikko kirjoitti:
Tämä ketju ei liity Palstamäkeen.
Kaikki tiet vievät Roomaan, ja kaikki ketjut liittyvät Palstamäkeen.
Se vain menee niin. - hii-o-hoi
valitettavasti kirjoitti:
Kaikki tiet vievät Roomaan, ja kaikki ketjut liittyvät Palstamäkeen.
Se vain menee niin.Näin on. Luetaan nyt sitten tätäkin. Taas.
- arrivederci
Pian on todellakin aamu ja menneet päivät katoavat
niin kuin kuu katoaa metsänreunaan latvusten taakse. - Kuuntutkija
Kuulla on ainakin vetovoimaa:)
Tv. Mies joka tykkää kilteistä nuorista naisista - Heikuuukko
Kuu on palanen irronnutta maapalloa. Se on jännä asia, mikä mietityttää, kun sen näkee. Siellä se yksin vaeltaa, kuten hyljätty veli...on osa elämää, mutta irrallinen ja yksin. Toista puoltaankaan en näe....
- Trollipeikko
Hän on ihana. 😊
Hänen kielensä on aivan violetti mustikoiden syömisen jälkeen. 😄
Hän on niin kiltti, että välillä nipistän itseäni. Voiko noin kilttejä peikkoja olla olemassakaan? 😍
Kiltteyttä osaa arvostaa vasta, kun on nähnyt myös sen vastakohdan."Kiltteyttä osaa arvostaa vasta, kun on nähnyt myös sen vastakohdan."
.. Ei se nyt ihan Noinkaan ole.. Mutta SinnePäin Kuitenkin.. ;P
.. Sitte Tajuaa sen olevan Oikea AarteidenAarre.. Kuin myös sen, että Sellaista on Suojeltava Kaikin Keinoin Pahiksilta.. =)- Menninkäisenkaver
Oma maa mansikkala, muu maa mustikkala:)
- Trollipeikko
Hän on tässä vieressäni. Hänestä kuuluu suloinen nukkuvan ihmisen hengityksen ääni.
Hän sanoo minulle usein, että rakastaa minua.
Hän on sitä mieltä, että minun ei tarvitse muuttua mitenkään vaan että olen ihana juuri tällaisena.
Joudun usein nipistämään itseäni, koska tämä on niin ihmeellistä. Häntäni tupsu on jo mennyt ihan takkuun, koska olen niin usein nipistänyt itseäni hännänpäästä. Ensin oli superverisusikuu..
Sitten tuli supermaitomarsukuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4501312- 641116
- 61852
- 61805
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18747Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100723- 72694
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 62664
- 27663