Eli luvunlasku. Hereillä olijoita on, palstan äärellä, mutta hiljaisina?
Miksi?
Ketkä vakoilee?
14
258
Vastaukset
- Tuulettaa
Vakoilee? On pitänyt imuroida, kuoria juureksia... sitä tätä. Kone on auki jonkin aikaa, mutta menee kiinni kohta.
Nyt on taas yks keräys menossa. Miksihän kaikki keräykset ovat samaan aikaan ? Kun johonkin on pieni kuukausilahjoittaja ja jonkin kerran muihin, ei totisesti joka viikko voi lahjoittaa. Hassua muuten, että eilen juuri koululaiset puhuivat kuinka alkavat sijoittajiksi ehkä jo nyt. On siis paljon varakkaitakin lapsia. Toivoispa sitä hyvää henkeä esim. kouluikäisille etteivät ainakaan hylji köyhiä nuoria.- Kerää-esim-risut
Kuka ne (nuo) työt tekee, jos tulevaisuus on täynnä sijoittajia?
- 7554433
Kantsis mennä lääkärille pikapikaa.
- kuulemiin
Myöhäishuomenta, pian jo puolipäivää.
Tänään on työt alta pois päivä. Tiskit tiskattu, keittiö siivottu ja pyykkikone hyrisee. Kohta kauppaan, sitten salille.
Tässä olen suominut itseäni ja yrittänyt kasvattaa suvaitsevammaksi. Nimittäin jostain tuntemattomasta syystä minua häiritsee joidenkin ihmisten ääni. Ikään kuin uskottavuus koko ihmisen sanomiseen kärsisi hänen äänensä takia. Ehkä minulla on kuulossa vikaa ja jotkin äänet eivät sovi kuuleviin korviini.- Tuulettaa
Nyt on joutonetin aika.
Kertokaas vaihteeks, mitkä teidän mielestänne ovat hupaisia muoti-ilmiöitä ? Kymmenen vuoden päästä viimeistään herättävät huvittuneisuutta.
Minusta semmoinen on ainakin isot tekoripset. En ymmärrä niitä, nuo paksut, käyrät kaihtimet ovat hankalan ja huvittavan näköiset.
Tatuoinnit ovatkin sitten jo hankalammat poistaa jos kyllästyy. Tuulettaa kirjoitti:
Nyt on joutonetin aika.
Kertokaas vaihteeks, mitkä teidän mielestänne ovat hupaisia muoti-ilmiöitä ? Kymmenen vuoden päästä viimeistään herättävät huvittuneisuutta.
Minusta semmoinen on ainakin isot tekoripset. En ymmärrä niitä, nuo paksut, käyrät kaihtimet ovat hankalan ja huvittavan näköiset.
Tatuoinnit ovatkin sitten jo hankalammat poistaa jos kyllästyy.Ne kaikki villityksethän tulee ja menee ja taas tulee uudestaan ja menee.
Tekoripsetkin oli kovassa huudossa joskus nuoruudessani.
Tatuointien poisto on lähtenyt jo vauhtiin. Tatuointienpoisto mainosksia työntyy esiin siellä sun täällä. Kallista hommaa kuuluu olevan. Huomattavasti kalliimpaa kuin tatuointien ottaminen.
Sellaiset renkaat ja niitit nenässä, kielessä, huulessa ..., joita nuoriso harrasti, ovat jo vähentyneet.
Paksuille töröhuulille en lupaile kovin pitkää ikää, sillä niin rumia ne on. En ymmärrä, miksi nainen pilaa ulkonäkönsä sellaisilla.
Mielenkiinnolla odottelen, koska tulee takaisin permanentti ja tupeeratut kampaukset niinkuin joskus 60-70-luvulla. Kauan on jo naisten hiukset roikkuneet suorana kuontalona kasvojen kahta puolta niin nuorilla kuin vanhoillakin.- Tuulettaa
Tellukka kirjoitti:
Ne kaikki villityksethän tulee ja menee ja taas tulee uudestaan ja menee.
Tekoripsetkin oli kovassa huudossa joskus nuoruudessani.
Tatuointien poisto on lähtenyt jo vauhtiin. Tatuointienpoisto mainosksia työntyy esiin siellä sun täällä. Kallista hommaa kuuluu olevan. Huomattavasti kalliimpaa kuin tatuointien ottaminen.
Sellaiset renkaat ja niitit nenässä, kielessä, huulessa ..., joita nuoriso harrasti, ovat jo vähentyneet.
Paksuille töröhuulille en lupaile kovin pitkää ikää, sillä niin rumia ne on. En ymmärrä, miksi nainen pilaa ulkonäkönsä sellaisilla.
Mielenkiinnolla odottelen, koska tulee takaisin permanentti ja tupeeratut kampaukset niinkuin joskus 60-70-luvulla. Kauan on jo naisten hiukset roikkuneet suorana kuontalona kasvojen kahta puolta niin nuorilla kuin vanhoillakin.Voi Tellukka, minä olen ottanut permanentteja koko ikäni. Tai en nuorena kun oli hyvät hiukset.
Permanentti on jo kuulemma tullut takaisin. Yhteen aikaan kaikki kampaajat eivät sitä edes osanneet. Tuulettaa kirjoitti:
Voi Tellukka, minä olen ottanut permanentteja koko ikäni. Tai en nuorena kun oli hyvät hiukset.
Permanentti on jo kuulemma tullut takaisin. Yhteen aikaan kaikki kampaajat eivät sitä edes osanneet.Lapsillani on kummallakin luonnonkiharat hiukset. Tekevät kovasti työtä suoristaessaan niitä sellaisella, mikähän se olisi suomeksi plattång, joku hiusten suoristinrauta kai.
- Bengalitikku
Mieltäni huvittaa ikäiselläni ylipitkät tekoripset: räps, räps.
Sitten mietityttävät nuo botox-täytteiset tötteröhuulet, että jos mies imuttaa, niin eivätkö ne sano boks?Suvi Pitkänenkin oli ihan kaunis, kunnes se laittoi nuo läskihuulet.
Mikä kumma siina on, ettei nuoret naiset tajua, mikä on kaunista.- maryq
Yks takavuosien muoti oli helmikoriste hampaassa. Niitä en ole enää nähnyt. Nuo tekoripset ovat vähän epäonnistuneet joillakin. Turbohuulet ovat kaikilla epäonnistuneet.
Hiuslisäkkeitäkään ei ole aikoihin enää näkynyt. Tekokynnet ovat pitäneet pintansa, ymmärrettäväähän se on, helpot siihen nähden, että voi tökätä tarvittaessa. Vaikkakaan ei nykyisin taida juuri kukaan muu käsin tiskata kuin minä. Joten ei ne kynnet katkeilis.
Oikeasti, mä vähän kaipaisin tällaisille ikäihmisille jonkinlaisia muotivirtauksia silloin tällöin. Vaan eivät nuo suunnittelijat meihin panosta. Tympeetä itse etsiä jotain ikään sopivaa. eppu2 kirjoitti:
Suvi Pitkänenkin oli ihan kaunis, kunnes se laittoi nuo läskihuulet.
Mikä kumma siina on, ettei nuoret naiset tajua, mikä on kaunista."peppu2"
Jospa Suvi tarvitsee huuliaan muuhunkin kuin hymyilemiseen.
Esi-merkiksi Rapujen syönnissä pitää osata imaista kuorien maukkaat liemet.
Pyrstön puoleltakin.
H.hunksz kirjoitti:
"peppu2"
Jospa Suvi tarvitsee huuliaan muuhunkin kuin hymyilemiseen.
Esi-merkiksi Rapujen syönnissä pitää osata imaista kuorien maukkaat liemet.
Pyrstön puoleltakin.
H.Sinä tarvitset lukutaidon opetusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62941
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111851Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla277824- 58758
- 55673
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93579Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554