Paineiden purku ei ole pettämistä

Liitossamme ei juuri ole seksiä ja olen tavallisen viriili mies ja jos en saa purkautua, niin tuntuu että sairastun. Sisällä vihloo kipu ja halu, joka on pakko saada laukaistuksi etten sairastu oikeasti.
Minä uskon, että paha puute voi oikeasti sairastuttaa. Jos ei fyysisesti, niin ainakin psyykkisesti.

Rakastan partneriani, mutta minulla on naispuolinen kaltaiseni fuckbuddy, jonka kanssa puramme toistemme paineet.
Meillä kummallakin on suhde jossa emme saa tarpeeksi seksiä. Mitään muuta välillämme ei ole, kuin tietysti jonkinlainen ystävyys, mutta ei sen kummempia tunteita.

En ole kertonut partnerilleni tästä, enkä aio kertoakaan, koska en halua syyllistää häntä, koska niin hän sen tietysti ottaisi, että hänen tarpeensa eivät ole normaalit.

Pitäisikö jonkun mielestä tunnustaa? Jos kyllä, niin mitä sillä voittaisi?

12

839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 98245785

Ei pidä tunnustaa mutta pitää erota.

• Ei se ole niin yksinkertaista kun on yhteistä asuntovelkaa ja olemme suunnitelleet lapsen hankkimista. Hän haluaa edelleenkin lapsia, mutta itse olen jättänyt ne ajatukset ainakin toistaiseksi taka-alalle.

• aikapaha
        Iiekkisonni kirjoitti:

Ei se ole niin yksinkertaista kun on yhteistä asuntovelkaa ja olemme suunnitelleet lapsen hankkimista. Hän haluaa edelleenkin lapsia, mutta itse olen jättänyt ne ajatukset ainakin toistaiseksi taka-alalle.

Muuta yhteistä kuin asuntovelka...?

• ammattitautiko

Jos on pakko saada laukaista niin mikset vedä käteesi? Onko pakko mielummin pettää?

• Hyh

Älä valehtele itsellesi ja toisille että paineiden purku ei olisi pettämistä.
      Pettäminen on luuserien ja eroamattomuus puolisosta riippuvan hommaa.

Olet vain trolli ja provoilet. Lapsia kun ei tehdä ilman seksuaalisia haluja ja niitä vaimo haluaa???!!

• bike123

Olen ollut samasa tilanteessa, seksiä ei ollut, mutta en pettänyt. Ero tuli, tosin ei seksittömyyden takia. Nyt olen ollu kuusi vuotta parisuhteessa, jossa molemmat ovat tyytyväisiä. Seksi toimii hyvin. Mielestäni siksi, että suhde on muutenkin onnellinen. Ikäänkuin seksi olisi kirsikka täytekakun päällä.

• hahhaaa

Täytyy sanoa että on pieni ihme että yleensä saat seksiä tuolla turvalla. Tai no ehkä se sun fuckbuddyn nimi on Mansikki :D

• Heh, heh. Erosin ja minulla oli tuossa vaiheessa jo uusi suhde. Rankkaa seksiä ja ihastumista. Sekin on jo takana, koska seksi ja ihastuminen ei riitä puolta vuotta kauempaa.
        Nyt on haarukassa ex vuosien takaa. Kumpikin tiedämme mitä saamme. Minä olen kaivannut häntä kai koko ajan ja hän minua.
        Joo tiedän, uusiosuhteet ei onnistu. Nyt kuitenkin haluan kokeilla. Ei siinä mitään häviäkään. Olen ainakin ollut uskollinen ja aion pysyäkin. Enkä sekaannu eläimiin, vaikka se onkin lakien mukaan täysin ok.

• Anonyymi

Paineiden purku ei ole pettämistä. .
      Käännänkin tämän niin päin että nainen hakee seksiä muualta kun oma mies ei ole kiinnostunut? Onko se silloin pettämistä vai katsotko sitä yhtä liberaalisti kuin miehen kohdalla?
      Itselläni juuri tuo tilanne. Mies puupökkelö. Ei minkäänlaista halua eikä saa edes koskettaa. Kuitenkaan ei halua erota. Minä haen läheisyyden ja seksin muualta. Minulla on siihen oikeus! Mies on alkanut inhottaa minua tämän tilanteen jatkuttua jo pitkään. Haen varmaan sen eron lopulta, yksin.

• Anonyymi

Jokaisella on oikeus, ei toista voi omistaa. Mulla miehenä sama tilanne, nainen ei halua seksiä mutta ei myöskään hyväksy pettämistä. Ei vaan ymmärrys riitä, en haluis vierasta jos kumppania kiinnostais kotona. Heitän vertauksen, mulla ois auto enkä käyttäis sitä mutta silti en antais naisen ajaa sillä, hullua olis. Sama tilanne, ei se kumppanilta ole pois jos itse pihtaa ja toinen hoitaa tarpeensa kodin ulkopuolella.

• Anonyymi

Uskottomuuspalvelut

Herääkö epäilys, ettei kaikki ole sitä miltä näyttää? uskottomuusepäilyt hiertävät monessa parisuhteessa.

Asiakasta kunnioittaen selvitän yksityishenkilöiden toimeksiannosta esimerkiksi puolisoon liittyviä uskottomuusepäilyksiä ammattitaidolla, ehdottomalla luotettavuudella, kohtuulliseen hintaan.

Jätä kalvavat tunteet, ota rohkeasti yhteyttä.

[email protected]

Suomi,Kanta-Häme.

• Anonyymi

Jos on parisuhteessa niin en hyväksy ulkopuolisia suhteita leikki mitä leikki mutta sellai saa kyllä lähteä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      45
      2361
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      255
      2216
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      114
      1592
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1320
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1257
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      141
      1150
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1147
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1029
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      66
      1007
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      970
    Aihe