arvostat kumppanissa?
Mitä asioita
30
250
Vastaukset
Hmm, nykyisessä ranskalaisinviivoin..
- rehellisyyttä
- aitoutta
- tunteiden näyttämisen kykyä, itku, nauru, suru, rakkaus jne.
- sitoutuneisuutta
- vastuullisuutta, kykyä kantaa vastuu
- älykkyyttä ja järkevyyttä- lolllolloo
Hmm, ei uskollisuutta?? Eli pettää saa, jos on rehellinen ja sitoutunut :D
lolllolloo kirjoitti:
Hmm, ei uskollisuutta?? Eli pettää saa, jos on rehellinen ja sitoutunut :D
No se unohtui. Lisätään listaan uskollisuus.☺️
Happy?mazy kirjoitti:
No se unohtui. Lisätään listaan uskollisuus.☺️
Happy?Minä kyllä ynnään vastuulisuuteen vastuullisuuden myös toisesta, pitää sisällään vastuun ettei loukkaa toista teoillaan suhteessa jotka rikkoisi ehjää...
- lolllolloo
mazy kirjoitti:
Minä kyllä ynnään vastuulisuuteen vastuullisuuden myös toisesta, pitää sisällään vastuun ettei loukkaa toista teoillaan suhteessa jotka rikkoisi ehjää...
Eli pettää voi, ellei jää kiinni :D
lolllolloo kirjoitti:
Eli pettää voi, ellei jää kiinni :D
No jos sen noin ajattelee, että mistä ei jää kii on reilua ja omatunto puhdas.
Älä unohda tuo älykkyyttä ja järkeä...mazy kirjoitti:
No jos sen noin ajattelee, että mistä ei jää kii on reilua ja omatunto puhdas.
Älä unohda tuo älykkyyttä ja järkeä...Eikä se ole rehellistäkään, pettää vaikkei jäisi kiinnikään...
Mä miellän kai rehellisyyden myös moraaliseksi selkärangaksi, joka ohjaa tekojamme eikä vain virheiden tms. rehelliseksi myöntämiseksi...toimii rehellisesti.- N50täällä
uskollisuus, rakkaus, terveet elämäntavat (savuton, absolutismi/kohtuus alkoholissa, liikunta), maaseutu, ei-sovinisti, yhteisiä harrastuksia
-epärehellisyyttä
- epäaitoutta
- tunteiden kätkemisen kykyä, itku, nauru, suru, rakkaus jne.
- sitoutumattomuutta
- vastuuttomuutta, kyvyttömyyttä kantaa vastuu
- epä-älyllisyyttä ja järjettömyyttä.mazy kirjoitti:
Tommosia ihmisiä löytyy mielinmäärin, ei tuu olee vaikeeta löytää...😝
Noitahan löytyy vain sinkut-palstalta (nyt en tarkoita Pönttöneitiä vaan kaikkia muita).
Palstamäki kirjoitti:
Noitahan löytyy vain sinkut-palstalta (nyt en tarkoita Pönttöneitiä vaan kaikkia muita).
No sitten on paljon valinnanvaraa täälläkin. 🤣
- dfdsfdfsd
Palstamäki kirjoitti:
Vitustako tiedät millaisia me muut ollaan? Naurettavaa misspönttöuunin nuoleskelua.
mazy kirjoitti:
No sitten on paljon valinnanvaraa täälläkin. 🤣
Tarkoitin että noita minun listaamiani löytyy täältä ja sitä ettei Pönttöneiti kuulu noihin nilviäisiin.
dfdsfdfsd kirjoitti:
Vitustako tiedät millaisia me muut ollaan? Naurettavaa misspönttöuunin nuoleskelua.
Sydämellisyys ei ole sinunkaan juttusi.
Palstamäki kirjoitti:
Tarkoitin että noita minun listaamiani löytyy täältä ja sitä ettei Pönttöneiti kuulu noihin nilviäisiin.
Ymmärsin kyllä.
- sfdjlksdfs
Palstamäki kirjoitti:
Sydämellisyys ei ole sinunkaan juttusi.
Et tiedä todellisuudessa mitään ihmisistä täällä, etkä tunne pönttöuuniakaan oikeasti.
sfdjlksdfs kirjoitti:
Et tiedä todellisuudessa mitään ihmisistä täällä, etkä tunne pönttöuuniakaan oikeasti.
Olenko mielestäsi erehtynyt sinun suhteesi?
Kauneus, uskollisuus, naisellisuus ja alistuvaisuus..
- Trollipeikko
Minulla ihan samat.
- tavallisennaisensain
Itsensä arvostamista, vastavuoroisuutta omien mahdollisuuksien mukaan ja halun kautta, suoruutta, avoimuutta.
Toisinsanoen suht tasapainoinen tavallinen ihminen....niinkuin hän onkin. Ei mitään superia ja mahdotonta, kun en sellaiseen pystyisi itsekkään.
Hän on epätavallisen tavalllinen, ihana nainen. Mun oma muru...- siksikoska
Palstamäki kirjoitti:
Miksei tuon voi sanoa suoremmin?
Tissit, perse ja nätti hymy. Ei siihen muuta tarvia.No koska nuo ruuminosat jokaiselta jollaintapaa kyllä jo löytyy, mutta että osaa olla vapaasti oma itsensä ja tyytyväinen siihen, on yllättävän vaikeaa kelle vaan.
Ja kyse onkin mun mielipiteestä, eikä sinun. Itsehän rustasit jo tuonne ylemmäks omasi... siksikoska kirjoitti:
No koska nuo ruuminosat jokaiselta jollaintapaa kyllä jo löytyy, mutta että osaa olla vapaasti oma itsensä ja tyytyväinen siihen, on yllättävän vaikeaa kelle vaan.
Ja kyse onkin mun mielipiteestä, eikä sinun. Itsehän rustasit jo tuonne ylemmäks omasi...Tarkoitus oli vääntää Mazylle rautalangasta kuinka ilmeisistä ominaisuuksista hän puhui. Nuo Mazyn listaamat eivät ole oikeastaan ominaisuuksia joista saa ekstrapisteitä, vaan noilla noustaan vasta ihmisyyden tasolle.
Mielestäni ihmiseen rakastutaan persoonallisten ominaisuuksien johdosta, ei sillä että toinen on vain täysipäinen.
Toki voihan olla niinkin, että nykyään on lottovoitto tavata ihminen joka on perusrehellinen ja varustettu tavanomaisella itsetunnolla.- jokaisellaomatarvot
Palstamäki kirjoitti:
Tarkoitus oli vääntää Mazylle rautalangasta kuinka ilmeisistä ominaisuuksista hän puhui. Nuo Mazyn listaamat eivät ole oikeastaan ominaisuuksia joista saa ekstrapisteitä, vaan noilla noustaan vasta ihmisyyden tasolle.
Mielestäni ihmiseen rakastutaan persoonallisten ominaisuuksien johdosta, ei sillä että toinen on vain täysipäinen.
Toki voihan olla niinkin, että nykyään on lottovoitto tavata ihminen joka on perusrehellinen ja varustettu tavanomaisella itsetunnolla.No kai jokainen saa itse kokea, mikä kumppanissa on arvostettavaa? Nehän on arvoja ja toisaalta jokaisella on oma tapansa mitatakin se.
Ja on tosiaan lottovoitto löytää ihminen rinnalleen, joka on tavallinen ja ottaa vastuun itsestään kaikellatapaa. Moni ihminen on aika pihalla juurikin itsestään nykyään.... Mikään ei ole itsestäänselvyys... jokaisellaomatarvot kirjoitti:
No kai jokainen saa itse kokea, mikä kumppanissa on arvostettavaa? Nehän on arvoja ja toisaalta jokaisella on oma tapansa mitatakin se.
Ja on tosiaan lottovoitto löytää ihminen rinnalleen, joka on tavallinen ja ottaa vastuun itsestään kaikellatapaa. Moni ihminen on aika pihalla juurikin itsestään nykyään.... Mikään ei ole itsestäänselvyys...Jokainen saa tietenkin kokea kaiken juuri niinkuin kokee.
Voivan ruoastakin sanoa että se ei ollut paskempaa.Palstamäki kirjoitti:
Tarkoitus oli vääntää Mazylle rautalangasta kuinka ilmeisistä ominaisuuksista hän puhui. Nuo Mazyn listaamat eivät ole oikeastaan ominaisuuksia joista saa ekstrapisteitä, vaan noilla noustaan vasta ihmisyyden tasolle.
Toki voihan olla niinkin, että nykyään on lottovoitto tavata ihminen joka on perusrehellinen ja varustettu tavanomaisella itsetunnolla.Rakastutaan joo, mutta nyt puhuttiinkin asioista joita arvostan. Kaikki muu on extraa, joka on lisäpisteitä...
Kaikilla ei ole arvostamiani ominaisuuksia, joten ne on syytä mainita erikseen.mazy kirjoitti:
Rakastutaan joo, mutta nyt puhuttiinkin asioista joita arvostan. Kaikki muu on extraa, joka on lisäpisteitä...
Kaikilla ei ole arvostamiani ominaisuuksia, joten ne on syytä mainita erikseen.Mielestäni tuo lista on vähän kuin autokaupoilla sanoisit että pitää olla renkaat, ovet, maalia pinnassa jne jne.
Nuo on itsestäänselvyyksiä.Palstamäki kirjoitti:
Mielestäni tuo lista on vähän kuin autokaupoilla sanoisit että pitää olla renkaat, ovet, maalia pinnassa jne jne.
Nuo on itsestäänselvyyksiä.Ne voi olla sinulle itsestäänselvyyksiä, minullekin muttei sellaista kumppania aina löydy jolle nuo olisi yhtä itsestäänselvyyksiä.
Siksi olen onnellinen, että tällä nämä on itsestäänselvyyksinä olemassa..
Olen aika ihmismössöä tuntenut, niin näistä lähdetään.
- ajattelinvaan
Sitä ettei pihtaa. Pillua pitää saada kolmesti viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638093Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592372Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24795
- 64792
- 55783
- 66760
- 46746
- 11726
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683