https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e50d5fc7-a69e-407d-b2d5-fab34566db4b
Alkaa olla aikamoinen vitsi tämä meidän yhteiskunnassa vallitseva korrektius rikollisia kohtaan. Mulla ainakaan tuossa ei näy kuin rinnasta alaspäin tuo ryöstäjä. Jutun mukaan "Epäilty on noin 180 senttiä pitkä, vaaleaihoinen ja puhuu suomea. ", kuinkahan lienee, kuva sitä ei ainakaan varmista. Ettei vaan ollut hoonoa soomea ja oliivinvaalea iho? No ryöstäähän ne suomalaisetkin mutta eikä silloinkin pitäisi kuvas julkaista? ainakin ennen on julkaistu. Jos siellä olisi ollut todistajana joku sivullinen sen kuva varmasti olisi lävytetty kokonaisuudessaan etusivulle kansan tietoisuuteen jottei vaan pääse pakoon, rosvoilla niin väliä.
Poliisi julkaisi kuvan
63
585
Vastaukset
- Vitsimikävitsi
Ei se ainakaan kantasuomalainen ole. Silloin olisi myös naama kuvassa, mitä olisi vielä paranneltu kalliilla digitaalisilla tarkennusohjelmilla.
Mutta eihän sitä käkkäräpäätä sovi näyttää, ties vaikka rasismia aiheuttaisi :) Oliivinvaalea...siis vihreä?
Marsilaisia?oliivi-iho on oikea väritys,se on yleensä sellainen vähän keltaiseen taittuva ruskettunut/tummempi iho :)
peppupupu kirjoitti:
oliivi-iho on oikea väritys,se on yleensä sellainen vähän keltaiseen taittuva ruskettunut/tummempi iho :)
Ookoo.
Syön vain vihreitä ja mustia oliiveja, joten tuo välimalli on mulle oudompi.Palstamäki kirjoitti:
Ookoo.
Syön vain vihreitä ja mustia oliiveja, joten tuo välimalli on mulle oudompi.joo,kellertävyys on se juttu oliivi-ihossa:) mieti vaikka "oliivinvihreää" elikkäs perus intinvihreä,se on vähän sellainen kellertävän vihreä:) nam,saispa oliiveja,on hyviä!
peppupupu kirjoitti:
joo,kellertävyys on se juttu oliivi-ihossa:) mieti vaikka "oliivinvihreää" elikkäs perus intinvihreä,se on vähän sellainen kellertävän vihreä:) nam,saispa oliiveja,on hyviä!
Mistä maasta tulee oliivinvihreät oliot?
Eikös ne ole siltikin marsilaisia?Palstamäki kirjoitti:
Eikös ne ole siltikin marsilaisia?Tuossa oliivi-ihoisia naisia:
https://www.google.com/search?q=olive-skin&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjLhpWTj-3eAhUPposKHb9PDkEQ_AUIDigB&biw=1272&bih=650Palstamäki kirjoitti:
Eikös ne ole siltikin marsilaisia?hööö..ei pointti ole vihreydessä vaan siinä keltaiseen taittuvassa,oli kyseessä vaalea tai tummempi iho:D marsilaiset ei muuten ole vihreitä haha;D
Harmaaritari kirjoitti:
Tuossa oliivi-ihoisia naisia:
https://www.google.com/search?q=olive-skin&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjLhpWTj-3eAhUPposKHb9PDkEQ_AUIDigB&biw=1272&bih=650No, kait sitten herr Palstamäkikin on oliivinvärinen.
- trollien.trolli
Palstamäki kirjoitti:
No, kait sitten herr Palstamäkikin on oliivinvärinen.
Myrkynvihreä?
trollien.trolli kirjoitti:
Myrkynvihreä?
Profiilikuvassa on oma värini. En ota koskaan aurinkoa ja kuvassa ei ole käytetty mitään filttereitä.
- luxit.kuntoon
Palstamäki kirjoitti:
Profiilikuvassa on oma värini. En ota koskaan aurinkoa ja kuvassa ei ole käytetty mitään filttereitä.
Vaihda se kylppärin hehkulamppu lediin.
Nyt olet keltainen. luxit.kuntoon kirjoitti:
Vaihda se kylppärin hehkulamppu lediin.
Nyt olet keltainen.Se on oliivinväri, kuulemma ihan tavallista nykyään.
En halua olla (ledin) sininen.
- Pillujen--asiantuntija
Se on kumma kun poliisi saa julkistaa jännämiesten kuvia mutta sitten joku kaupan pitäjä ei saa vaan tulee sakot ja kolme tonnia pitää maksaa jännämiehelle korvausta.
- 6006669969
Juuri tätä Suomen pakolaispolitiikkaa. Mamuja hyysätään ja suojellaan. Omat käyhät leipäjonoihin ja kaatopaikalle jäteruokia tonkimaan. Ja poliitikkomme vetävät Euroopan johtajien pöydissä paistia että rasva tirisee suupielistä.
- Pillujen--asiantuntija
Jännämies saa enemmän korvausta kun ryöstää siwan ja kauppian pistää kuvan somee ja sitten joku pakolainen raiskaa suomi tytön niin suomi tyttö saa vähemmän korvauksia.
haha mikä läppä,eihän tosta voi sanoa MITÄÄN!:D
toi on muuten mun frendin k-kauppa,missä aina käy. just sanoin ettei siellä pahemmin tapahdu mitään pahoja juttuja auts.
KonnaKettu kirjoitti:
Mulla on harmaat college housut jalassa tällä hetkellä..
:Dmitä,olitko se sinä joka ryösti sen kaupan??>: P täytyy olla jos sulla on harmaat collaget jalassa,ai jai;D
peppupupu kirjoitti:
mitä,olitko se sinä joka ryösti sen kaupan??>: P täytyy olla jos sulla on harmaat collaget jalassa,ai jai;D
Mullahan ei ole tapana maksaa ruuasta.. :D
Ihmettelen että miksi ees julkassa tollasen kuvan...
Tää on kyllä niin tyypillistä.. Ruvetaan salailemaan niin että poliisitutkintaki vaikeutuu..
Eikö vaan vois julkassa sen pärstä kuvanki että saatais jeppe kiinnikki..KonnaKettu kirjoitti:
:DMun miehelläkin on harmaat colleget jalassa, kävi äsken kaupassa..missähän se kävikään oikeasti. :)
- Mitä.hä
mazy kirjoitti:
Mun miehelläkin on harmaat colleget jalassa, kävi äsken kaupassa..missähän se kävikään oikeasti. :)
Sun miehellä? Eikö tämä olekaan sinkkupalsta?
mazy kirjoitti:
Mun miehelläkin on harmaat colleget jalassa, kävi äsken kaupassa..missähän se kävikään oikeasti. :)
penteles,entä jos se olikin sun miehes?? alas kyselee mistä ruuat on hankittu ;D
peppupupu kirjoitti:
penteles,entä jos se olikin sun miehes?? alas kyselee mistä ruuat on hankittu ;D
Niinpä ja oli musta hupullinen takkikin päällä. :D
Toi mulle karkkiakin kauheen mättösäkillisen..oli kuulemma tarjouksessa...perkele..varastettuja. :DMitä.hä kirjoitti:
Sun miehellä? Eikö tämä olekaan sinkkupalsta?
On tietty, me jotkut varatut vaan ei osata pysyä lestissämme. :)
mazy kirjoitti:
Toi mulle karkkiakin kauheen mättösäkillisen..oli kuulemma tarjouksessa...perkele..varastettuja. :Dapua,toihan on ihan selvä merkki sitten se oli sun miehes!:O nyt kyllä piilotat ne varastetut kamat..ja ja..syöt ne niin ei ole todistusaineistoa:D vai että tarjouksessa..haha minnekköhän heitti sen mutkan?:D on sulla kyllä karu mies macy ;D
peppupupu kirjoitti:
apua,toihan on ihan selvä merkki sitten se oli sun miehes!:O nyt kyllä piilotat ne varastetut kamat..ja ja..syöt ne niin ei ole todistusaineistoa:D vai että tarjouksessa..haha minnekköhän heitti sen mutkan?:D on sulla kyllä karu mies macy ;D
Oikea jännis näköjään. :)
Mietin vaan kuinka se nopeesti ehti tonne saakka... on kumminkin välimatkaa muutama kilsa. :D
Ehkä sillä oli joku yliluonnollinen voima apunaan...- Häpeä
mazy kirjoitti:
Toi mulle karkkiakin kauheen mättösäkillisen..oli kuulemma tarjouksessa...perkele..varastettuja. :DPitäisikö sun emakkosian jättää vaikka ne tämäniltaiset karkit väliin?
Lylleri-porsas ☺️ Häpeä kirjoitti:
Pitäisikö sun emakkosian jättää vaikka ne tämäniltaiset karkit väliin?
Lylleri-porsas ☺️Äläs hurskastele siinä, omaan mahaani vedän ja itse kiloni kannan. :)
Saakeli suu kiinni... :D- Häpeä
mazy kirjoitti:
Äläs hurskastele siinä, omaan mahaani vedän ja itse kiloni kannan. :)
Saakeli suu kiinni... :DKäys vaikka välillä itse lyllertämässä karkkisi niin saat edes vähän liikuntaa. Vaan ei, possupa laittaa ukkonsa kauppaan: ” uuhh, puuhhh, tuo karkkia! ”
- 3334334334
KonnaKettu kirjoitti:
Mullahan ei ole tapana maksaa ruuasta.. :D
Ihmettelen että miksi ees julkassa tollasen kuvan...
Tää on kyllä niin tyypillistä.. Ruvetaan salailemaan niin että poliisitutkintaki vaikeutuu..
Eikö vaan vois julkassa sen pärstä kuvanki että saatais jeppe kiinnikki..On myös niitä jotka kiertelevät hautajaisissa, syövät ja nauttivat antimista ja kertoilevat olevansa vainajan nuoruudenajan ystäviä.
Häpeä kirjoitti:
Käys vaikka välillä itse lyllertämässä karkkisi niin saat edes vähän liikuntaa. Vaan ei, possupa laittaa ukkonsa kauppaan: ” uuhh, puuhhh, tuo karkkia! ”
Heh, wau mikä angsti. :)
oon kuule kävellyt töissä tarpeeksi, nyt mie huilaan vaan...ja nappaan namusen aina sillon tällön. Toi pussi kestää kuukauden, jossei muksut löydä sitä. :)
Aamen.- 34343455566
Ns ajankohtaisohjelmissa on kovin usein vieraina ylisyöneitä lihavia akanlössyköitä. Ei edes paksu pakkeli naamassa korjaa tilannetta.
mazy kirjoitti:
Oikea jännis näköjään. :)
Mietin vaan kuinka se nopeesti ehti tonne saakka... on kumminkin välimatkaa muutama kilsa. :D
Ehkä sillä oli joku yliluonnollinen voima apunaan...joo,nythän sulla on se paljon kammottu jännämies!;D kato varmaan pisti juoksuksi niin kerkes tänne,eihän sitä ny liian läheltä kannata ryöstää haha:D ehkä se teleporttas??:O
peppupupu kirjoitti:
joo,nythän sulla on se paljon kammottu jännämies!;D kato varmaan pisti juoksuksi niin kerkes tänne,eihän sitä ny liian läheltä kannata ryöstää haha:D ehkä se teleporttas??:O
Teleporttas taatusti. 😃
- parempi.ilman
KonnaKettu kirjoitti:
:DOta ne pois.
3334334334 kirjoitti:
On myös niitä jotka kiertelevät hautajaisissa, syövät ja nauttivat antimista ja kertoilevat olevansa vainajan nuoruudenajan ystäviä.
Tulee mieleen se leffa..
Wedding crashers.
:DKonnaKettu kirjoitti:
Tulee mieleen se leffa..
Wedding crashers.
:DVois itekki mennä hautajaisiin ja yrittää köyriä nuorta leskeä. :D
KonnaKettu kirjoitti:
Vois itekki mennä hautajaisiin ja yrittää köyriä nuorta leskeä. :D
pidä vaan huoli että se on se leski eikä vainaja..auuuuh,sikaisaa huumoria;D
Olenko minä valkoihoinen vaiko vaaleaihoinen?
:Dpeppupupu kirjoitti:
sähän olet rasisti jos laitat itsesi "valkoisten" joukkoon,hyi sua ;)
No siis miehän olen valkoinen..
Kuunvalossa hohkaan sinisenä. :D
Meinasin vaan että mikä ihme on "vaaleaihoinen"?KonnaKettu kirjoitti:
No siis miehän olen valkoinen..
Kuunvalossa hohkaan sinisenä. :D
Meinasin vaan että mikä ihme on "vaaleaihoinen"?niin mutta kun nää "pikapalaveri" tyypit pian kohkaa siitä että kun ilmoitat olevasi valkoinen luulet olevasi isäntärotua niin,haaveilet vieläkin orja-ajoista ja valkoisen ylivallasta. aiheutat katkeruutta ja vihaa muun värisissä,olethan isoin rasisti,senkin valkoinen hys pois ja ilmoittamaan että olet "vaaleaihoinen..ehkä" ;)
mä olen zombibombi eli harmahko : P
Ehkä päätä ei näkynyt valvontakameran kuvissa?
- julkaistu.kuva
Alapää se on tässäkin tärkeämpi.
- wanhaämmä
Tuossa Sanoman vastaava:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005910581.html- FBI_Profiler
Kommandopipon silmäaukoista ei paista vaalea iho. Milläköhän perusteilla poliisi olettaa että tyyppi ei olisi kuitenkin mustia. Tosin kehon perusrakenne ei ole somalialaisen tyyppinen, joten voisi tuo olla lähi-idänkin ihmeitä tuo tekijä.
Opettelevat sen verran Suomea että pystyvät vokotella pikkutyttöjä, mutta ei niin paljoa suomea että joutuisivat työllistetyiksi. - wanhaämmä
FBI_Profiler kirjoitti:
Kommandopipon silmäaukoista ei paista vaalea iho. Milläköhän perusteilla poliisi olettaa että tyyppi ei olisi kuitenkin mustia. Tosin kehon perusrakenne ei ole somalialaisen tyyppinen, joten voisi tuo olla lähi-idänkin ihmeitä tuo tekijä.
Opettelevat sen verran Suomea että pystyvät vokotella pikkutyttöjä, mutta ei niin paljoa suomea että joutuisivat työllistetyiksi.Oliskohan myyjä nähnyt ja kuullut paremmin kuin me tuosta kuvasta.
FBI_Profiler kirjoitti:
Opettelevat sen verran Suomea että pystyvät vokotella pikkutyttöjä, mutta ei niin paljoa suomea että joutuisivat työllistetyiksi.Muuten se mun kaveri joka asuu lastensa kanssa tolla alueella kertoi että ryöstöjen ja murtojen määrä on lisääntynyt viime vuosina,siellä pyörii paku-tyyppejä,ei suomalaisia...niiltäkin pari ulkomaalaista pölli uuden pyörän,näki siis tapahtuman ikkunasta mut ei saanu rekkaria ylös.
- hohhoijakkaataas
Tostakin taas harmaanillittäjän pitää vetää omia mutujaan.
- Milli_Vanilli
Poliisi julkaisi kuvan..."pampustaan"...
- Pillujen--asiantuntija
Jännämiehet kiinnostaa ja niistä puhutaan kun tässäkin ketjussa jo 48 viestiä. Joku nainen varmaan piilottelee tuota jännämiestä kotonaan.
- Pillujen--asiantuntija
Asun keskustan ulkopuolella k marketin vieressä keskustan joka oli ennen siwa. Se siwa ryöstetty ainakin 8 kertaa ja k marketin aikana kerran. Helppo ryöstö kohde iltaisin kun pimeetä joka puolella ja aika syrjässä, poliisi asemalle 6 km matka. Siinä ehtii hyvin pakoon
- SuomenPoliisiOnVitsi
Olisiko poliisin kannattanut julkaista kuva, jossa tekijän pää näkyisi? Joku saattaisi jopa tunnistaakin.
- Hesassa
Ei saa tuomita jos väri on ollut ihan musta on se silti Suomalainen yksittäis tapaus voi olla jopa ilman papereita ja joutuu hakemaan elantonsa rötöstelemällä ei saa tuomita voi olla tuleva moniosaaja joka pelastaa Suomen työvoima pulalta ei saa tuomita...
- turhaamölinää
Ryöstäjä oli paikalla olevien havaintoihin perustuen suomea puhuva valkoihoinen.
Taas rasseraasut öyhöttävät hölynpölyään.- SuomiOnJoTäynnä
Vinkumisesi ei muuta sitä tosiasiaa, että rajan yli tulvii sairaasti rikollista paskaa, jota ei tarvita tänne enää yhtään lisää!
Miksi mikään järkivaltio sellaisia elättäisi, kun ei ole varaa! Valtionvelalla ne täällä loisivat! - RajanTakaaTulviiPaskaa
Samasta syystä kuin matuja ei näy leipäjonoissa, ei niillä ole myöskään tarvetta ryöstää kauppoja.
4, 4-kertainen sosiaaliturvan taso kantasuomalaiseen nähden on keskiarvo! Joltakin viisaalta mädättäjältä pitäisi kysyä, että MITEN tuollainen määrä ILMAISTA RAHAA rohkaisee työnhakuun? - valivalivali
SuomiOnJoTäynnä kirjoitti:
Vinkumisesi ei muuta sitä tosiasiaa, että rajan yli tulvii sairaasti rikollista paskaa, jota ei tarvita tänne enää yhtään lisää!
Miksi mikään järkivaltio sellaisia elättäisi, kun ei ole varaa! Valtionvelalla ne täällä loisivat!Älä nössö jaksa nillittää.
- Ramhim
Ny pamahti, ens vuoden puolella sit yleislakko, jos ei hommat ala pelittää 💣🤕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752