Pohjasakkaa

tietoniekkailija

Miksi miesten on vaikea löytää nettideiteistä kunnollista naista?
Tähän on hyvin yksinkertainen syy. Deittipaltoilla päivystää luonnevikaiset, vääräsääriset, ylipainoiset, monta kertaa jätetyt naiset joille ei kelpaa kukaan eikä mikään.
He roikkuvat netissä vain loputon kosto mielessä ja sydämmessään katkeruus joka kohdistuu kaikkiin miehiin.
Tunnistatto Pirkko-Irmeli itsesi tästä?
Joten miehet. Ei hätää. Markkinoilla on kunnollisia, rehellisiä naisia joiden kanssa pystyy elämää. Heidän löytämisensä vaatii vain enemmän aikaa koska nämä helmet on niin usein varattuja.
Sen takia deittipalvelut on täynnä eräänlaista pohjasakkaa jonka siivilöinti vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä. Useita yrityksiä ja lukemattomia pettymyksiä.
Mutta mahdotonta se ei ole.

112

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi kiva tietää kuinka suuri osa netin kautta paria etsivistä on miehiä, ja kuinka suuri osa naisia. Luin jostakin että esim. Tinderiä käyttävistä pääkaupunkilaisista 70 prosenttia on miehiä, tuo lukema on aika hälyttävä jos ei miehenä hae miestä.

      Aika monissa seuranhakupalveluissa suhdeluku on vieläkin "epäreilumpi" miehiä kohtaan, ja väitetäänpä että joillakin maksullisilla sivustoilla on palkattua väkeä kirjoittelemassa epätoivoisille miehille romanttissävyisiä viestejä.

      Olisiko jopa mahdollista, että netti on lähinnä miesten itsensä luoma keinotodellisuus jossa huijataan toisia miehiä? Varmasti sieltä löytyy aitojakin kohtaamisia, mutta iso osa tuosta maailmasta on kusetusta ja rahastusta.

      Jostakin syystä jotkut naiset kaipaavat miehistä enemmän tietoa kuin pelkkää omaa suitsutusta netissä. Vaikka netin kautta onkin löydettävissä rakkautta, niin omien sosiaalisten kontaktien kautta alkaneet rakkaussuhteet ovat edelleen tänä päivänä valtavirtaa.

      En suosittelisi ketään eristäytymään netin äärelle jos kaipaa rakkautta, oikeassa elämässä kohtaaminen on aina antoisampaa ja suhteen todennäköisyys suurempaa. Pitää vain löytää oikeat paikat kohtaamiselle.

      • jokotaasjatäälläkin

        No näytäppä sitten esimerkkiä ja mene luomaan suhteita..
        Tosiasiassa kun päivystät netissä 24/7 . Olisit jo hiljaa!!


      • VoiTorstai

        Nuo "oikeat paikat" on yhtä todellisia kuin yksisarviset ja "pitää löytää"... Pitää? Sama kuin sanoisi, että pitää löytää loton voittonumerot.


      • JaMaanantai

        Samoin kaipaisin erilaisia tilastoja sivustojen asiakkaista. Joissakin sivustoissa vastauksia voi saada yksinkertaisesti hakutoiminnoilla. Lukumäärät selvinnee kun hakee kriteerillä mies tai nainen, ilman muita ehtoja. Lisäksi olisi mielenkiintoista tietää poikkeaako deittiasiakkaiden ominaisuudet väestön keskimääräisistä vastaavista.

        Tuskinpa juuri kukaan on hakemassa pelkästään netin kautta. Mitä ne oikeat paikat sitten ovat netin ulkopuolella? 20 vuotta sitten niitä saattoi vielä olla, mutta nykyisin ne taitavat rajoittua pitkälti pieniin harrastusympyröihin elleivät pubit kiinnosta.


      • VoiTorstai kirjoitti:

        Nuo "oikeat paikat" on yhtä todellisia kuin yksisarviset ja "pitää löytää"... Pitää? Sama kuin sanoisi, että pitää löytää loton voittonumerot.

        Ainahan voi opiskella tai mennä vaikka töihin. Jotkut harrastavatkin.

        Jos et keksi missä kaikkialla naiset kuluttavat aikaansa, kysäise vaikka äidiltäsi.


    • Ei ole vaikeaa?
      Juuri tapasin suomi24 treffien kautta mukavan naisen ja taisi olla ensimmäinen kenen kanssa alettiin viestiä vaihtamaan:)
      Söpökin:)

    • VantaaltaN

      Niin suurin ongelma netissä on se, että sielä on todella vaikea löytää sitä mitä on hakemassa ja vielä sellaista jonka kanssa kemiat toimii. Ehkä nämä deittiseittailu palvelut on tarkoituksella tehty sellaiseksi, että kenenkään ei ole tarkoitus löytää ketään? Jospa nettideittiin on kaupallisessa mielessä laitettu lihavia ja kiukkuisia naisia miehiä ärsyttämään ja sitten pöhöttyneet seksiaddiksi miehet meitä naisia kiusaamaan? Voi kun nämä ryhmät pariutuisivat keskenään ja näkisi paremmin ne hyvät mitä jää jäljelle.
      Ei tuollaisten joukossa ole edes järkevää pitää profiilia. Jos näytät hyvältä, niin sitten epäillään feikiksi.

      Itse juuri poistin S24 profiilini, koska
      paikassa on vaan ne samat henkilöt, jotka olivat keväällä, kesällä ja syksyllä. Puolen vuoden aikana profiilini on välillä ollut piilossa, mutta kun avaan sen niin samat tyypit aloittavat spämmäilyn. Uusia hyviä profiileja tulee harvoin tai sitten tulevat hetkeksi ja turhautuvat.

    • Onnstnt

      Netti ei ole mikään valintamyymälä, josta voit tilata nappia painamalla mieleisesi kumppanin. Jostain syystä tällainen harha elää nykyihmisen päässä. Sitten ihmetellään, kun se ensimmäinen ei ollutkaan unelmien täyttymys.

      Mieti nettiin mennessäsi, mitä olet hakemassa ja mitä voit tarjota. Jos nämä eivät ole tasapainossa, siellähän roikut ihmettelemässä. Jostain syystä netissä hyvin alkaneiden suhteiden kuvauksia näkee kovin vähän. Heillä kun ei ole tarvetta avautua näillä palstoilla.

    • sasquats

      Treffipalstat on naisten suhteen jonkunlainen outlet myymälä tahi ylijäämävarasto. Toiset leidit kiertävät siellä ikuisesti löytämättä mieleistään seuraa.
      Tosi kumppanin etsijät kärsivät näistä tuuliviiri hempukoista ja voivat jopa menettää uskonsa lopullisesti normaaliin suhteeseen.

      • 0000000

        Itse miehenä olin pari kuukautta kolmessa eri treffipalvelussa ja huomasin kyllä että jos pääsin viestittelyihin jonkun itseäni edes jonkin verran kiinnostavan naisen kanssa, niin viestittely loppui sitten aika pian viimeistään siihen kun olisi tullut sopiva aika tavata.

        Nettideiteissä on todella paljon naisia jotka ei ole ulkonäöltään yhtään vetovoimaisia. Kai ne kaikki itsestään huoltapitävät naiset on sitten jo parisuhteessa eikä deittisivuilla.

        Turhauduin sitten koko touhuun, parempi kai olla yksin.


      • Nuumio

        Samaan katoamisilmiöön olen törmännyt. Viestittelyn aloitus ei ole hankalaa ja yleensä takaisin päin tulee kehua ajatusten kirjallisesta ulosannista, mutta sitten vain tulee stoppi. Eikä mitään ilmiselvää syytä. Ymmärtäisin, jos tarkoituksella loukkaisin tai veetuilisin, mutta kun kadotaan kuin kääpiöhyttysen tuhnu saharaan...


      • Turha.Toivo

        Te kaksi olette sentään päässeet jo viestittelemäänkin! Paljonko olitten panneet vuosiansiotasoksenne vai onko alkumenestyksenne salaisuus jossakin muussa?
        Minun ansiotasoni on luokkaa 40-50 k€, mutta en ole sitä palstalle pannut etten houkuttelisi saalistajia. Koulutustasoni on muu ensinnäkin koska vaihtoehtoja on liian vähän ja toiseksi tiedän monta puolituttua, jotka ivailumielessä yrittävät löytää tuttaviaan palstoilta sittemmin vittuillakseen heille kaikkien kuullen.
        Paremmin teillä on kuitenkin mennyt kuin minulla. Toista vuotta olen palstalla roikkunut, tuloksetta. Noin neljä ulkomaalaista huonosti konekäännettyä feikkiviestiä olen saanut.


    • SämpyläOnHalvempi

      Miksi nähdä vaivaa valaan takia kun voi lykkiä sämpylänkin väliin ?

    • marjattaruusunen

      Saman olen huomannut miesten kohdalla. Kiinnostavia miehiä on tosi vähän tarjolla. Varmaankin ovat varattuja. Kukaan ei hyvää ja mukavaa miestä pistä ulkoruokintaan. Yleensä treffipalstoilla pyörii alkoholisoituneet petterit ja paavot jostai perähikiältä. Parempi olla yksin.

      • ATMies

        Kerropa Marjatta Ruusunen, paljonko sen vuosiansion pitää olla, mikä yhteskunnallinen status ja kuinka monta kymmentä senttiä itseäsi pitempi, että alkaisi se mieluinen löytyä.
        Huomioi myös se, että ulkoruokintaan on voinut joutua toisen saalistettua ja jo saatua haluamansa. Tai sen toisen pahempi luonnevika, jota ei siis voi korjata.
        Kieltämättä se kalja antaa hetkellisen helpotuksen yksinäisyyteen ja muuhun vitutukseen, mutta raja on osattava pitää.
        Mikä vika on Perähikiässä? Taidat itse olla kapakkaruusunen, joka sieltä juottolasta bongailee kaltaisiaan miehiä, joita ei kuitenkaan seuraavana päivänä halua tuntea. Itseäni ei kapakkaruususet voisi vähempää kiinnostaa. Tavoittena olisi se tavallinen naapurintyttö vaikka nyt juuri Perähikiältä. Paikkakunta ei ratkaise, Ihminen pitäisi vain löytää.


      • Anonyymi

        Marjatta ei vaan ymmärrä että roikkuvalla perseellä, paistetun kananmunan oloisilla tisseillä, värjätyllä kananpersetukalka, keravalaisuudella ja paskoila palkkatuloilla ei isketä pysyvään suhteeseen alfaa.


    • Tasopoliisi

      Suomessa on 1,1 miljoonaa yksinasuvaa. Parisuhteita ei synny koska naisille ei kelpaa samantasoinen mies. Naisille ulkonäkö tärkeintä miehessä.

      • Syntyvyysongelma

        Joskus uutisissa ollaan huolestuneita vähäisestä syntyvyydestä. Syyksi mainitaan taloudelliset tekijät. Kun näitä sivustoja lukee, syy vaikuttaa olevan ihan muualla. Olisiko parempi houkutella maahan miehiltä puuttuvia naisia jo tasa-arvon vuoksi. Vieras työvoima taitaa olla miesvoittoista, ehkä muutkin maahanmuuttajat.


    • Anonyymi

      Ruokakaupoista, työpaikoilta ja viihteellä löytyy helpoiten seuraa. Netissä pyörii vain kaiken maailman pervoja hyväksikäyttäjä, joita kukaan ei tosielämässä kestä.

    • Anonyymi

      Aloittaja on jokseenkin oikeassa. Haukuja kirjoitellaan tunteettomasti rima yli korkealle asetettuna 0-100 °C mieli heilahdellen oikeasti empatian sisältöinen sanasto sivu seikkaa. 0-100 °C pata kirjoittaa vastauksia miehille tapaan sekopää koska, jossain kuvissa hassu hattu seikka, se mikä miehen sekopäiseksi tekee ? Leonardo Dicaprioko olisi pitänyt olla sitten kelpaa. Kaikki huumorin taju on heitetty hitolle kauas metsään ja Leonardojen pöksytin repeää tapaamisen odotuksen paineesta.

    • Anonyymi

      Aloittaja kirjoittaa niin asiaa, mun 2 viimeisintä exää olvat juuri tuollaisia. No, eivät ole vääräsäärisiä eikä ylipainoisia, mutta muita osin TÄYSIN aloittajan mainitsemia sekoja.
      Tämä viimeisin mm. nyt etsii seuraa eri nimimerkillä mutta ihan samoilla ajatuksilla varmasti, että löytäisi jonkun kusetettavan ja juoksutettavan, jonka saisi vielä makselemaan hänen päähänpistojaan. Minusta siihen ei ollut, minkä takia ero tulikin, kuten kaikkien muidenkin hänen exiensä kanssa lastensa isiä myöden.
      Huvittavinta ja säälittävintä tuossa on se, että ensinnäkin mesoi jotain ihmeellistä erotessa että: "Mä pysyn jatkossa yksin koska en osaa seurustella enkä viitsi harjoitellakaan enää" ja kuinka ollakaan, netissä haetaan seuraa taas sen tyypin lisäksi,j ota pyöritteli mun lisäksi/rinnalla. Ikäskaala on vaan laajentunut kattamaan 35-55v miehet koko Suomen alueelta, kun tutustuessamme riitti noin 40-45v miehet turun alueelta. Mutta ei kai sellaiselta voi odottaakaan parempaa, joka ei viitsi edes noudattaa hoitosuunnitelmaa..
      Häntä edellinen oli ihan samanlainen luonnesairas seko.
      Liukuhihnasuhteilija, kenellä ei ollut mitään muuta tarkoitusta ja sisältöä suhteessa kuin vain satuttaa ja loukata toista kaikin mahdollisin keinoin ja mahdollisimman pahasti.
      Erotessa myös mesoi sitä sinkkuna pysymistään, mutta meni ainoastaan viikkoja, kun oli jo uuden äijän riesana. Kehtasi vielä verrata meitä liian samanlaisiksi, minkä takia suhde ei onnistu, vaikka se oli tosiaan hänen mielisairautensa ja siitä johtuvat käytös- ja kohteluhäiriöt, mitkä tuhosivat sen jutun.
      Se hyvä noissa friikkisirkusnumeroissa vaan on se, etten saanut kumpaakaan raskaaksi ja ovat nykyään jonkun toisen riesoina eikä minun.
      Ja noita tuon tasoisia tosiaan on nettideiteissä pilvin pimein. Eli ei todellakaan kannata netin kautta hankkia naista. Sieltä ei tosiaan löydä mutia kuin tuollaisia ihme sekopäisiä ja narsistisia horoperseitä, joista ei ole muuta kuin riesaa ja pahaa mieltä. Puhumattakan siitä, että ovat ihan täyttä ajanhukkaa miehelle.

      • Anonyymi

        "Erotessa myös mesoi sitä sinkkuna pysymistään, mutta meni ainoastaan viikkoja, kun oli jo uuden äijän riesana. Kehtasi vielä verrata meitä liian samanlaisiksi, "

        Silti kiinnostaa seurata naisen elämää ja yhteyksissäkin olet edelleen kun asiat tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Erotessa myös mesoi sitä sinkkuna pysymistään, mutta meni ainoastaan viikkoja, kun oli jo uuden äijän riesana. Kehtasi vielä verrata meitä liian samanlaisiksi, "

        Silti kiinnostaa seurata naisen elämää ja yhteyksissäkin olet edelleen kun asiat tiedät.

        Noh noh, neiti narsisti horopersehullu, mieti nyt vähän mitä kommentoit takaisin.
        Ja kai sitä nyt kokemuksistaan saa kertoa vapaasti, kun ketjukin nyt sattui osumaan aiheeseen täydellisesti?
        Ja ainoat kerrat, kun olen kummankaan kanssa ollut edes vähän tekemisissä, olivat heidän itsensä aiheuttamia paskantilanteita.
        Tämä samis-vertailija pisti uuden ukkonsa häiriköimään autonsa kanssa hänen itsensä ollessa repsikkana erään kerran, kun ajelin kotiini sukuloimisreissulta, meinasi kaksi kertaa tulla kolarikin ko toiminnan ansiosta.
        Erosta oli tuolloin jo yli 8kk enkä tosiaankaan ollut sanankaan vertaa ollut missään tekemisissä koko ämmän kanssa.
        Noin 2vko tuon välikohtauksen jälkeen näin heidät sattumalta erään kaupan parkkipaikalla ja silloin kävin sanomassa suorat sanat siitä tempusta ja lupasin aiheuttaa kunnon rähinähelvetin, jos kerrankin vielä häiritsevät mun kulkemisia. Ihan silläkin, kun en itsekään tosiaan ollut häirinnyt heitä millään tavoin.
        Ja tämä jälkimmäinen ihan sama juttu, tämä hänen sivusuhteensa rupesi aika piankin eron jälkeen ajelemaan minun kotinurkissani kyttäilemässä, tod näk joko vahtimassa exäni liikkeitä tai esittelemässä itseään, että hän on nyt tässä tunkiossa kukkona.
        Silloin otin kumpaankin yhteyttä ja ilmoitin, että kannattaisi tämän tyypin pitää välimatkaa kun kerta tämän naisen kanssa seurustellesanikaan hän ei kuulemma voinut näyttää naamaansa minulle. Sekosivat kumpikin siitä mutta jätkän kyttäilyt loppuivat kuin seinään siihen paikkaan, pari kertaa on käynyt pörräämässä tuossa melkein kotioven edessä muttei muuten juurikaan.
        Ja tuon miestenhakujutun tiedän ihan siitä, kun kävin poistamassa oman ilmoitukseni ko treffipalstalla. Sitä ennen katsoin vielä aikani kuluksi tästä haku-osiosta, millaista bimbosutturaa siellä nyt pitää melua itsestään, niin kuinka ollakaan, tämä hullu oli siellä ilmoittelemassa itsestään. Ja juuri tuolla tavoin kuten kerroin. Aika naurettavaa mutta omapa on asiansa.
        Ainoa ikävä puoli siinä on se, että tämän hullumuijan ex-siippa asuu samalla kadulla kuin minä ja exäni ajelee jälkikasvuunsa liittyvien asioiden tiimoilta tuosta ohitseni viikoittain.
        Ja muutenkin asuu ja pyörii tässä lähistöllä, valitettavasti.
        Vaikka niin kauan mua ei haittaa, kunhan ei pihaan tuppaa saati sitten kotioven taakse tai muuten juttusille.
        Muuten ei tod kiinnosta kummankaan suhteen vaikka juoksisivat rekan alle tms. Kunhan eivät enää haaskaa minun aikaani eikä energiaani millään tavoin kumpikaan.
        Eli tässä vastaus sinun "Silti kiinnostaa seurata naisen elämää ja yhteyksissäkin olet plaa plaa plaa". Toivottavasti olet sen verran edes terve henkisesti, että ymmärrät kerrasta asian niin kuin se on ja niin kuin se rehellisesti sinulle selitetään.
        Vai oletko samanlainen huurupää kuin nämnä exäni, joille ei mikään mene perille heidän mieli- ja luonnesairauksistaan johtuen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh noh, neiti narsisti horopersehullu, mieti nyt vähän mitä kommentoit takaisin.
        Ja kai sitä nyt kokemuksistaan saa kertoa vapaasti, kun ketjukin nyt sattui osumaan aiheeseen täydellisesti?
        Ja ainoat kerrat, kun olen kummankaan kanssa ollut edes vähän tekemisissä, olivat heidän itsensä aiheuttamia paskantilanteita.
        Tämä samis-vertailija pisti uuden ukkonsa häiriköimään autonsa kanssa hänen itsensä ollessa repsikkana erään kerran, kun ajelin kotiini sukuloimisreissulta, meinasi kaksi kertaa tulla kolarikin ko toiminnan ansiosta.
        Erosta oli tuolloin jo yli 8kk enkä tosiaankaan ollut sanankaan vertaa ollut missään tekemisissä koko ämmän kanssa.
        Noin 2vko tuon välikohtauksen jälkeen näin heidät sattumalta erään kaupan parkkipaikalla ja silloin kävin sanomassa suorat sanat siitä tempusta ja lupasin aiheuttaa kunnon rähinähelvetin, jos kerrankin vielä häiritsevät mun kulkemisia. Ihan silläkin, kun en itsekään tosiaan ollut häirinnyt heitä millään tavoin.
        Ja tämä jälkimmäinen ihan sama juttu, tämä hänen sivusuhteensa rupesi aika piankin eron jälkeen ajelemaan minun kotinurkissani kyttäilemässä, tod näk joko vahtimassa exäni liikkeitä tai esittelemässä itseään, että hän on nyt tässä tunkiossa kukkona.
        Silloin otin kumpaankin yhteyttä ja ilmoitin, että kannattaisi tämän tyypin pitää välimatkaa kun kerta tämän naisen kanssa seurustellesanikaan hän ei kuulemma voinut näyttää naamaansa minulle. Sekosivat kumpikin siitä mutta jätkän kyttäilyt loppuivat kuin seinään siihen paikkaan, pari kertaa on käynyt pörräämässä tuossa melkein kotioven edessä muttei muuten juurikaan.
        Ja tuon miestenhakujutun tiedän ihan siitä, kun kävin poistamassa oman ilmoitukseni ko treffipalstalla. Sitä ennen katsoin vielä aikani kuluksi tästä haku-osiosta, millaista bimbosutturaa siellä nyt pitää melua itsestään, niin kuinka ollakaan, tämä hullu oli siellä ilmoittelemassa itsestään. Ja juuri tuolla tavoin kuten kerroin. Aika naurettavaa mutta omapa on asiansa.
        Ainoa ikävä puoli siinä on se, että tämän hullumuijan ex-siippa asuu samalla kadulla kuin minä ja exäni ajelee jälkikasvuunsa liittyvien asioiden tiimoilta tuosta ohitseni viikoittain.
        Ja muutenkin asuu ja pyörii tässä lähistöllä, valitettavasti.
        Vaikka niin kauan mua ei haittaa, kunhan ei pihaan tuppaa saati sitten kotioven taakse tai muuten juttusille.
        Muuten ei tod kiinnosta kummankaan suhteen vaikka juoksisivat rekan alle tms. Kunhan eivät enää haaskaa minun aikaani eikä energiaani millään tavoin kumpikaan.
        Eli tässä vastaus sinun "Silti kiinnostaa seurata naisen elämää ja yhteyksissäkin olet plaa plaa plaa". Toivottavasti olet sen verran edes terve henkisesti, että ymmärrät kerrasta asian niin kuin se on ja niin kuin se rehellisesti sinulle selitetään.
        Vai oletko samanlainen huurupää kuin nämnä exäni, joille ei mikään mene perille heidän mieli- ja luonnesairauksistaan johtuen?

        Etkö parempia valheita keksinyt?


      • Anonyymi

        Ei tarvitse valehdella eikä keksiä yhtään mitään.
        Siitä kiitos näille kahdelle sairaalle, jotka käyttäytyvät noin kuin käyttäytyvät.
        Luulisi sinun ymmärtäneen selvästä selittämisestä mutta ei näköjäs.. Eli samantasoinen huurupää kuten vähän epäilinkin.
        Mutta mikäs siinä jos tarvitsee inttää vastaan ja vielä keskellä yötä oikein laittaa
        vasta-argumenttia ketjuun.
        Oma käytöksesi varmasti samaa tasoa, koska olet leimaamassa heti valehtelijaksi sellaisen, joka sanoo suoraan, millaista vastapuolen käytös on.
        Hanki lääkitys ja noudata sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö parempia valheita keksinyt?

        Muuten, kun kerta luulet tietäväsi totuuden kertomastani asiasta ja tilanteesta, kuten kirjoituksesi mukaan luulet tietävän, niin kerrohan se nyt samalla vaivalla. Onko sinusta siihen?
        Vai oletk osamoilla linjoilla kuin tämä horopersenarsisti-exäni, joka väänsi tämän reppanansa kyttäilyt niin päin, että minä muka stalkkaan sitä tyyppiä ja pyörin hänen kotinurkissaan.
        Mikäköhän logiikka siinäkin sitten oli..? Varmaankin sitä hullun logiikkaa..
        Tyyppi pyörii reilu kilsan päässä toisen kotinurkissa, niin tämän ämmän mukaan tämän tyypin stalkkaama ihminen onkin itse se stalkkaaja.
        Tai sitten vaan sekosi, kun reagoin asiaan noin kuten reagoin ja ihan hyvästä syystä.
        Vielä kun narsistisena hulluna varmaankin kuvitteli jotain ihan muuta, eli että haluan hänet takaisin kun soitin hänelle tai alan ainakin poraamaan, kuinka surkeata on ilman häntä. Vaikka elämänlaatu kyllä parani huomattavasti eron jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö parempia valheita keksinyt?

        No, sairas narsistihoroperseluuseri. Nyt perusteluja mussutukseesi kehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sairas narsistihoroperseluuseri. Nyt perusteluja mussutukseesi kehiin.

        Kuulin kyliltä miten olit stalkannut exääsi.


      • Anonyymi

        Vai niin?
        Keneltä kuulit ja millä tvoin olen stalkannut?
        Ja kerrohan nyt, että millä ihmeen logiikalla minä olen stalkkaaja, kun exän uus hyypiö itse pyöri ja pyörii välillä vieläkin minun kotinurkissani?
        Koska jos minä stalkkaisin, niin käsitttääkseni minun pitäisi pyöriä exäni tai hänen nykyisen kotinurkissa. Vai mitä oelt mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin kyliltä miten olit stalkannut exääsi.

        Ei susta narsistihoroperseluuseri ole näemmä perustelemaan kunnolla hölinöitäsi.
        Oletko itse tämä hyväksikäytettävä, autoja "korjaava" lapsenvahti joka pyörii nurkissani vahtimassa exäni liikkeitä, joka tunnistit itsesi ja tilanteesi kirjoituksestani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei susta narsistihoroperseluuseri ole näemmä perustelemaan kunnolla hölinöitäsi.
        Oletko itse tämä hyväksikäytettävä, autoja "korjaava" lapsenvahti joka pyörii nurkissani vahtimassa exäni liikkeitä, joka tunnistit itsesi ja tilanteesi kirjoituksestani?

        Ei ihme että naiset ovat jättäneet sut kuin nallin kalliolle. Tee palvelus naisille ja unohda seurustelut. Kuulin myös että munasi on liian pieni ja kyvytön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että naiset ovat jättäneet sut kuin nallin kalliolle. Tee palvelus naisille ja unohda seurustelut. Kuulin myös että munasi on liian pieni ja kyvytön.

        Voi voi suakin...
        Hanki itsellesi elämä. Ansaitsetkin olla narsistisen naisen potkittavana aisaa kannattelemassa.
        Onneksi ei tarvitse olla itse sen tasoisten naisten kanssa ja niistäkin yksilöistä pääsi onneksi eroon, mitkä vahingossa pääsivät lähelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että naiset ovat jättäneet sut kuin nallin kalliolle. Tee palvelus naisille ja unohda seurustelut. Kuulin myös että munasi on liian pieni ja kyvytön.

        Etkä vieläkään runkkureppana osaa sanoa tarkkaan perusteita ulinoillesi.
        Tai että keneltä kuulit mitäkin jne.
        Kunhan vain raukka huutelet ja purat omasta surkeudestasi johtuvaa huonovointisuuttasi täällä niille, jotka asiasta kertovat.
        Kai sulla sentään on esimerkiksi sisko, jota pääset edes joskus vähän jyystämään?;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että naiset ovat jättäneet sut kuin nallin kalliolle. Tee palvelus naisille ja unohda seurustelut. Kuulin myös että munasi on liian pieni ja kyvytön.

        Niin juu ja sen verran vielä, sillehän ei taas voi mitään, jos nainen on niin väljä, ettei normi 18-senttinen kalukaan tunnu miltään.
        Että jos olet nyt tosiaan kuullut joltain jotain tuollaista varustuksestani, niin pistä terveiset sille henkilölle, että katsokoot omaa alapäätään. Sieltä se todellinen syy löytyy, jos keskiverto kalu tuntuu liian pieneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että naiset ovat jättäneet sut kuin nallin kalliolle. Tee palvelus naisille ja unohda seurustelut. Kuulin myös että munasi on liian pieni ja kyvytön.

        Voi voi sua sauli parka.
        Pyörit taas tuossa viikko sitten laina-autolla taas toisen nurkissa vahtimassa kun tällä kultanupullasi on uusi haku päällä suomi24-treffipalstalla. Niin pelkäät taas että on palannut jommankumman entisensä tykö kirjastokadulle, vaikka kumpikaan ei todellakaan varmasti koske koko muijaan pitkällä tikullakaan enää.
        Oliko se muuten joku "sovintoajelu" jonnekin päin silloin 10.5. noin klo 17.40. kun ajelitte ko kadun ohiste autollasi yhdessä?
        Hänhän vain pelaa sinulla, että saa pidettyä itsellään ilmaisen autonlaittelijan sekä lapsenlikan aina, kun itse haluaa mennä muiden miesten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että naiset ovat jättäneet sut kuin nallin kalliolle. Tee palvelus naisille ja unohda seurustelut. Kuulin myös että munasi on liian pieni ja kyvytön.

        No, reppana, oletko selvitellyt asioita?
        Käyttää edelleen sinua vain hyväkseen, laitattaa auton, vahdituttaa lapset yms mitä sinulla nyt ikinä teettääkään.
        Panettaa sinulla välillä itseään, että saa pidettyä sinut epätoivoisuuttasi kuvioissaan mukana ja saa siinä samalla itselleen helpotusta pahimpaan hätään.
        Muun ajan sitten joudutkin pysymään muiden tieltä pois ruikuttamassa että masentaa ja surettaa nyt..
        Käyhän katsomassa tosiaan noita senssipalstoja, motto "Ajattelen-siis ehkä olen" tuntuu olevan hänelle se juttu, mitä viljelee noissakin.
        Miltä tuntuu olla hyväksikäytetty luuseri, joka antaa surkeuttaan kohdella itseään noin helvetin huonosti ja alaarvoisesti? Ja silti vielä uhoat netissä ja "pidät puoliasi/puolianne".
        Salli mun nauraa. Tee palvelus ja pysy siellä kolossa missä oletkin. Ok?
        Tai keksi nyt ainakin vähän parempaa kuin tuollainen lapsellinen valehtelu että toinen stalkkaa teitä, vaikka teet ihan itse sitä kun pelkäät olemattoman asemasi puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että naiset ovat jättäneet sut kuin nallin kalliolle. Tee palvelus naisille ja unohda seurustelut. Kuulin myös että munasi on liian pieni ja kyvytön.

        No velliperse, mites menee nykyään?
        Katosit ihmeesti vinkumasta noita vinkumisiasi..
        Iskikö todellisuus naamalle? Toivottavasti iski ja vielä sen verran kovaa, että ymmärrät oikeasti missä mennään.
        Mutta mikäs siinä, nauti laitosnaisestasi. Siellä varmaan aikanaan tutustuittekin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö parempia valheita keksinyt?

        Muuten, jos sulla on vielä jatkossa tarvetta stalkata tämän horopersenaisesi entisiä, niin jatka suosiolla ohitseni tämän toisen hänen exänsä pihaan pyörimään.
        Ei hänkään varmaan koskisi enää pitkällä tikullakaan, mutta vielä vähemmän mua kiinnostaa koko nainen.
        Jokos olet muuten saanut selville, onko adiina löytänyt itselleen jonkun sinun tilallesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten, jos sulla on vielä jatkossa tarvetta stalkata tämän horopersenaisesi entisiä, niin jatka suosiolla ohitseni tämän toisen hänen exänsä pihaan pyörimään.
        Ei hänkään varmaan koskisi enää pitkällä tikullakaan, mutta vielä vähemmän mua kiinnostaa koko nainen.
        Jokos olet muuten saanut selville, onko adiina löytänyt itselleen jonkun sinun tilallesi?

        Aika sairas tämä mies, ei ihme että naiset jättää. Nyt kuvittelee että olisin joku joka seuraa tätä pöljää, mistä ihmeestä kukaan voisi tietää missä helevetin kolossa olette, sinä ja exäsi vai ootko muka laittanu osoitteesi tälle palstalle, hoidon tarpeessa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sairas tämä mies, ei ihme että naiset jättää. Nyt kuvittelee että olisin joku joka seuraa tätä pöljää, mistä ihmeestä kukaan voisi tietää missä helevetin kolossa olette, sinä ja exäsi vai ootko muka laittanu osoitteesi tälle palstalle, hoidon tarpeessa on.

        Niin eli olet sitten joku onneton huutelija, jolle muka joku on sanonut, että stalkkaan exääni ja olen seksuaalisesti kyvytön.
        Niin kumpikohan meistä on oikeasti se sairas ja hoitoa tarvitseva..?
        Olisit vain pitänyt "suusi" kiinni alunperinkin.
        Hommaa tosiaan itse apua itsellesi tai ainakin sisältöä elämääsi.
        Niin ei tarvitse esittää tietävänsä sellaisesta, mistä ensin väittää tietävänsä ja sitten vetääkin kirjoituksensa puihin että "En mä mitään tiedäkään".
        Koita nyt velliperse päättää mitä olet ja elä sen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sairas tämä mies, ei ihme että naiset jättää. Nyt kuvittelee että olisin joku joka seuraa tätä pöljää, mistä ihmeestä kukaan voisi tietää missä helevetin kolossa olette, sinä ja exäsi vai ootko muka laittanu osoitteesi tälle palstalle, hoidon tarpeessa on.

        Eli kertauksen vuoksi uudestaan ja toivottavasti niin selkeästi, että ymmärrät asiasisällön:
        Kun sinulle ei kerta kukaan ole sanonut mitään kirjoittamastani asiasta, niin älä väitä sinun tietävän siitä yhtään mitään.
        Sen kun olisit ymmärtänyt jo alunperinkin, niin tätäkään keskustelua ei olisi kanssasi tarvinnut käydä.
        Mutta ei mitään, onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä.
        Toivottavasti nautit asemastasi;)
        P.S. Mua ei haittaa päästä eroon noista exäni kaltaisista naisista, joista kirjoitin, päinvastoin. Eli ihan sama olenko jättäjä vai jätetty.
        Lisäksi ensimmäisen jätin itse ja toinen tajusi lähteä itse kun vihdoinkin reilu kuukauden yrittämisen jälkeen huomasi, etten enää ole kiinnostunut hänestä ja hänen touhuistaan.
        Eli tuo sinun ei ihme että naiset jättää-vinkumisesi nyt ei hetkauta eikä vaikuta mun elämääni millään tavoin.
        Taisin osua sua arkaan paikkaan vai hoksasitko nyt vasta itsestäsi tuon kommenttini perusteella jotain..?:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sairas tämä mies, ei ihme että naiset jättää. Nyt kuvittelee että olisin joku joka seuraa tätä pöljää, mistä ihmeestä kukaan voisi tietää missä helevetin kolossa olette, sinä ja exäsi vai ootko muka laittanu osoitteesi tälle palstalle, hoidon tarpeessa on.

        Hullu kysyy mitä....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että naiset ovat jättäneet sut kuin nallin kalliolle. Tee palvelus naisille ja unohda seurustelut. Kuulin myös että munasi on liian pieni ja kyvytön.

        Aika outo olet..
        Ensin kirjoitat kuulleesi toisesta sitä ja tätä, eli esität olevas/olleesii jollakin tavalla osallinen tämän elämässä/kuvioissa ylipäätäänkin. Väität vielä että tuo ihminen valehtelee, eli sinun pitäisi tuonkin vuoksi tietää nuo asiat tosi tarkasti, vähintään yhtä hyvin kun tuo "aika sairas mies" ellei peräti paremminkin.
        Sitten kuitenkin vesität tuon muutamaa kirjoitustasi myöhemmin ettet tiedäkään mitään häneen liittyvää. Eli toisin sanoen olet vain keksinyt tuon, että sinulle on kerrottu tuosta kirjoittajasta jotain. Millä aloitit tuon haukkumisen ja sairaaksi leimaamisen. On muuten aika yleistä hulluilla tuollainen käytös, muut ovat hulluja paitsi hullu itse, joka juurikin on se ainoa ja oikeasti sekaisin oleva.
        Oletko nyt ihan varma, että sinä olet itse henkisesti terve?
        Kuulostaa aika skitsofreeniseltä tuo sinun nettikäytöksesi..
        Ja tuohon puheisiisi liittyen, kai voit sentäs sanoa rehellisesti, kenen taholta olet kuullut noita, mistä kirjoittelit? Stalkkamisista ym.
        Outoa ja sairasta vaan väitää tietävänsä jostain jotain, jos kerta siitä ei oikeasti tiedä mitään, ja vielä haukkua siitä syystä muut sairaiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että naiset ovat jättäneet sut kuin nallin kalliolle. Tee palvelus naisille ja unohda seurustelut. Kuulin myös että munasi on liian pieni ja kyvytön.

        Kävit sitten tällä viikolla taas esittäytymässä...
        Aika huvittavaa kyllä, satuin vaan juttelemaan naapurin kanssa pihalla kotitaloni edessä.
        Ensin exäni meni ja tuli autonsa kanssa ja kuinka ollakaan, viitisen minuuttia siitä vihreä ja ruosteinen volkkarivanhus oli tapahtumapaikalla lipumassa hitaasti ohitse.
        Hei ihan oikeasti, oletko noin surkea ja säälittävä?
        Exälläni eli sinun "elämäsi rakkaudella" on kyllä uusi mies kierrossa, kauanko sitten siihen meneekin että saa pilattua asiansa tuonkin miehen kanssa. Huomasin vaan, kun ovat liikkuneet ohitseni sillä miehen autolla muksujen kera asioillaan sattumalta samaan aikaan, kun olen tullut kotiin tai lähtenyt kotoa omille asioilleni.
        Mutta tosiaan, ei silti tarvitse täällä kirjastokadulla pyöriä sen takia kyttäilemässä. Exälläni ei ole mitään asiaa luokseni edelleenkään, yksinään tai uuden ukkonsa kanssa.
        Mene sinne nurkkiin vahtimaan, missä tää noita sitten asuukin. Odottele vaikka hänen ulko-ovellaan, jos ei päästä sinua kotiinsa enää. Niin ehkä saat selvyyden sotkuihinne eikä minun ainakaan tarvitse katsella sinua ja sinun norkoiluasi kotinurkissani.
        Vituttaa tollaset hullut, aina riesaa vielä kauan senkin jälkeen, kun on hankkiutunut tuollaisista eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sairas tämä mies, ei ihme että naiset jättää. Nyt kuvittelee että olisin joku joka seuraa tätä pöljää, mistä ihmeestä kukaan voisi tietää missä helevetin kolossa olette, sinä ja exäsi vai ootko muka laittanu osoitteesi tälle palstalle, hoidon tarpeessa on.

        No velliperse, oletko noudattanut neuvoani?
        Sinua ei nyt ainakaan ole näkynyt pyörimässä tällä kadulla tuon kesäkuun eka viikon jälkeen.
        Pidä siitä kiinni jatkossakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sairas tämä mies, ei ihme että naiset jättää. Nyt kuvittelee että olisin joku joka seuraa tätä pöljää, mistä ihmeestä kukaan voisi tietää missä helevetin kolossa olette, sinä ja exäsi vai ootko muka laittanu osoitteesi tälle palstalle, hoidon tarpeessa on.

        Oletko jo keksinyt, kenen kanssa joudut jakamaan tämän elämäsi rakkauden?
        Näyttää olevan teillä vielä tällainen vuoroviikko-järjestely meneillään tämän horonarsistin toimesta. Lapsiviikolla on tämä ford-mies kuvioissa mukana leikkimässä isähahmoa ja lapsettomana viikkona näkyy pyöritävän sinua.
        Ja muuna aikana pyörit toisten(eli tämän horon exien) nurkissa hädissäsi siitä, että missä hän luuhaa kun sinulla ei ole asiaa hänen luo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Erotessa myös mesoi sitä sinkkuna pysymistään, mutta meni ainoastaan viikkoja, kun oli jo uuden äijän riesana. Kehtasi vielä verrata meitä liian samanlaisiksi, "

        Silti kiinnostaa seurata naisen elämää ja yhteyksissäkin olet edelleen kun asiat tiedät.

        Mites työt työkeskuksessa sujuu muiden kaltaistesi luusereiden kanssa?
        Et parempaa työpaikkaa saanut?
        No toisaalta taustoillasi ei ole ihmekään, tuokin on jo kuitenkin elämää suurempi saavutus sinulta.
        Ei ihmekään, että tällä muijalla on varakkaampi reppana kierrossa, minkä takia sinulla ei ole kuin korkeintaan joskus vahingossa asiaa hänen luokseen, kun tämä "ykköspamppu" on poissa kotipuolessan käymässä tms.
        Kai olet tajunnut muutenkin, ettei sun kannata pyöriä kirjastokadulla enää "rakkautesi" perässä häntä vahtimassa. On jo polttanut siltansa pahasti takanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että naiset ovat jättäneet sut kuin nallin kalliolle. Tee palvelus naisille ja unohda seurustelut. Kuulin myös että munasi on liian pieni ja kyvytön.

        Olet sitten saanut lopullisesti lemput ja nuolet hiljaa nöyränä haavojasi jossain, kun et ole huudellut noita "munasi on kuulemma pieni ja tehoton"-mölinöitäsi enää..?
        Säälittävä mies olet. Yksin olet itse taas jäänyt ja aina tulet jäämään. Ainakin siihen asti, kunnes joku nainen tarvitsee hyväksikäytettävää taas johonkin asiaansa liittyen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Erotessa myös mesoi sitä sinkkuna pysymistään, mutta meni ainoastaan viikkoja, kun oli jo uuden äijän riesana. Kehtasi vielä verrata meitä liian samanlaisiksi, "

        Silti kiinnostaa seurata naisen elämää ja yhteyksissäkin olet edelleen kun asiat tiedät.

        Mitäs vellipersesauli?
        Olet sentään tajunnut siirtyä muualle vainoamaan kun ei ole näkynyt kuukauteen täällä tän exäni perässä kulkemassa?
        Kuten sanoin, majoittaa toista miestä nykyään nurkissaan, sen vuoksi sinulla ei taida olla enää mitään asiaa hänen luokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sairas tämä mies, ei ihme että naiset jättää. Nyt kuvittelee että olisin joku joka seuraa tätä pöljää, mistä ihmeestä kukaan voisi tietää missä helevetin kolossa olette, sinä ja exäsi vai ootko muka laittanu osoitteesi tälle palstalle, hoidon tarpeessa on.

        Mitäs sauli?
        Mites naisrintamalla sujuu, oletko saanut mirriä? Mitä vinguit niin kovin netissä vielä tossa yhdessä vaiheessa..
        Onhan sulla se sisko varmaan, joka huolehtii velipoikansa asioista, kun aikanaan muutenkin työnsi nokkansa niin hanakasti toisten asioihin, jotka ei hänelle edes kuuluneet.


    • Anonyymi

      Naiset ovat katkeria, koska eivät ole saaneet pari tasoa parempaa. Samantasoisten päälle syleskellään ja pari tasoa paremmille sanotaan "ota minut tälläisenä kun oon":D

      • Anonyymi

        Sitten kun nainen tietää itse että vientiä ei enää ole, on keksinyt sanonnan: ikä on vain numeroita.
        Toivovat että sillä saisi jonkun nuoren miehen ansaan. Ihmettelen miksi nuoria miehiä haluavat kun seksikään näiltä naisilta ei enää suju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun nainen tietää itse että vientiä ei enää ole, on keksinyt sanonnan: ikä on vain numeroita.
        Toivovat että sillä saisi jonkun nuoren miehen ansaan. Ihmettelen miksi nuoria miehiä haluavat kun seksikään näiltä naisilta ei enää suju.

        Eiköhän se ole niin päin että nuoret kollit tulevat kypsempien naisten profiileja katselemaan ja seksiä vonkaamaan. Ikäeroa joskus jopa 20 vuotta ja kun sanoo että en ole lapsiin sekaantuja niin saa tuon vastauksen että ikä on vain numeroita. Turha tuosta on kaikkia naisia syyttää ja yleistää.


    • Anonyymi

      Naiset 40-50 ikäluokissa järisyttäviä
      tapauksia. Vanhat kuvat, ”liikunnallisia”, rahattomia, henkkamaukan retkuissa. Haloo!

    • Anonyymi

      Juu nettitreffi palstat antavat väärän kuvan sinkkunaisista. Vapailla markkinoilla on liikkeellä oikea naisryönä, ihmisiä joille mikään ei kelpaa eikä onnistu.
      Jos muistaa millaista oli nuorempana treffailla sen aikaisten typyköiden kanssa, ihmisten joiden elämä oli alussa ja asiat hyvin niin 90% näistä oli oikeasti järkeviä.
      Nyt viisikymppisenä asiat on kääntynyt päälaelleen. Treffeillä tapaa ihan mielisairaala kamaa ja spsykopaatti irmeleitä.

      • Anonyymi

        Juu, nettitreffipalstat antavat väärän kuvan sinkkumiehistä. Vapailla markkinoilla on liikkeellä oikea mieskuona, ihmisiä joille mikään ei kelpaa eikä onnistu.
        Jos muistaa millaista oli nuorempana treffailla sen aikaisten kundien kanssa, ihmisten joiden elämä oli alussa ja asiat hyvin, niin 90% näistä oli oikeasti järkeviä.
        Nyt viisikymppisenä asiat on kääntynyt päälaelleen. Treffeillä tapaa ihan mielisairaalakamaa ja psykopaattivillejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, nettitreffipalstat antavat väärän kuvan sinkkumiehistä. Vapailla markkinoilla on liikkeellä oikea mieskuona, ihmisiä joille mikään ei kelpaa eikä onnistu.
        Jos muistaa millaista oli nuorempana treffailla sen aikaisten kundien kanssa, ihmisten joiden elämä oli alussa ja asiat hyvin, niin 90% näistä oli oikeasti järkeviä.
        Nyt viisikymppisenä asiat on kääntynyt päälaelleen. Treffeillä tapaa ihan mielisairaalakamaa ja psykopaattivillejä.

        Onko puuma lopultakin vain arouh?


    • Oiskin joku rankempi mimmi joka haluaa ottaa tänä päivänä iisimmin mutta nää peruspirjothan säikähtää tällasta joka nähny vaikka mitä elämänsä aikana :'D
      No mutta onhan näitä ollut ja ihania lapsiakin siunaantunut.
      Nyt saa laitella vanhaa maatilaa kuntoon keskenään ja ehkäpä se joku päivä putkahtaa tai sitten jatkan metsämunkkina oloani ihan rauhaksiin :D

    • Anonyymi

      Eipä naisetkaan löydä ihmeellisempää. Varmaan tuijotetaan liikaa ulkonäköön. Tuntuu että suuri osa miehistä hakee panosuhteita useamman kanssa. En enää hae miestä netistä, mielummin yksin. Kohdalle sattui muuten mukava mies mutta halusi tavata useampaa ja oli seksiaddikti, toisen kanssa ihan mukavaa, mutta halusi vain seksiä, kolmas kävi heti kiinni ja neljäs oli täydellinen kaikin puolin, mutta paljastui kiertokulliksi. Selvisi kun ihmettin ettei halua tavata kuin joka toinen viikko, välillä harvemmin ja välillä useammin. Neljä oli kierrossa saamaan aikaa. Yäk.

      • Anonyymi

        Naisilla tuntuu tuo ulkonäkö olevan hieman liiankin isossa roolissa paria hakiessa.
        Ei nyt kaikki kuitenkaan voi tai haluakaan olla mitään adoniksia tai muskelimasoja ja kyllähän sitä silti ikäkin jo väkisinkin alkaa vaikuttamaan myöskin. Ja kuitenkin ylipainoinenkin voi silti olla liikunnalllinen ja hyvässä kunnossa.
        Vaatetus myös on monelle elintärkeä näemmä. Eli jos kuljet jossain muussa kuin merkkivaatteissa tai et muuten viitsi nähdä isommin vaivaa asukokonaisuuden suhteen, niin siitäkin tulee moite heti.
        Mä itse joudun jo ihan kokonikin takia (pitkä ja hieman vatsakas mies) ostamaan vaatteet sen mukaan, mitkä sopii päälle ja tuntuu vielä mahdollisimman mukavilta. En kuitenkaan halua työntää mitään älyttömiä rahoja vaatteisiin kiinni. Eli jos minulla on vaikka 200€ käytettävissä vaatteisiin, niin ostan kyllä sillä rahalla asukokonaisuuden, en mitään yhtä tai kahta vaatekappaletta.
        Senpä vuoksi voin näyttää hieman huvittavaltakin: Siniset farkut, räikeän keltainen paita, vihreä takki ja mustat kengät.
        Ja näin.
        Mutta tuohon muuhun, ei kaikki miehet hae pelkkiä panosuhteita, kyllä useimmat kuitenkin haluavat ihan tavallisen ja terveen suhteen. Joillekin riittää suhteeksi se, että on joku kenenkä kanssa voi harrastaa asioita ja viettää ylipäätään aikaansa eikä välttämättä silti tarvitse asua yhdessä. Ja tarvittaessa voi viettää myös aikaa yksinäänkin jos siltä tuntuu.
        Ja jotkut taas haluaa enempi, just yhteinen asunto autot jne jne jne jne ja jne.
        Tuon ymmärrän täysin, että kuvottaa tuollaiset "otukset".
        Itsekään en todellakaan halua mitään horopersusta (anteeksi ruma ilmaisuni) riesoikseni, vaan mieluummin pysyn sit ennemmin ikäni yksin.
        Jos ei kestä sitoutua yhteen ihmiseen edes tuon vertaa, että hoitaisi seksin vain sen yhden kanssa, niin miksi sitten edes hakeutuu suhteeseen,,? Ja kun onhan suhde muutakin kuin seksiä, vaikka seksikin nyt tietysti on tärkeä osa suhdetta, useimmiten ainakin.


    • Anonyymi

      Miksi niin monet terveeltä vaikuttavat naiset ryhtyvät seksipatjoiksi ja alkavat puumiksi?
      Lisääkö kuolemanpelko ja tieto lähestyvästä lopusta seksuaalista aktiivisuutta.
      Itse pidin aina pullantuoksuisia mummoja herttaisina. En seksiobjetiiveina.

      • Anonyymi

        Kehityksen myötä elintason muutos sekä mukana naisen aseman yhteiskunnalinen muutos tekee sen. Muutoksen myötä avioeroa, lapsien laitoshoitoon jättämistä, velaksi matkustelu, baariilta kierros, jätä laskut ulosottoon, luottohäiriömerkintä, velkaitsemurha käsitellään kuin leipää, ne on ihan okay.


    • Anonyymi

      Kyllähän tuo ainakin omalla kohdalla on pitänyt paikkansa. Monta vuotta olen tarjonnan silloin tällöin tutkinut. Nopeasti se hoituu, kun tietää mitä hakee ja siihen on sopivat toiminnot. Yleensä niitä kiinnostavia tarkempaa tutkimista vaativia löytyy vain 10-20 koko valtakunnasta. Yhdelle tai kahdelle joskus kirjoitan, ehkä joka kymmenes vastaa, jopa useamman kerran ja ihan kiinnostuneesti. Treffeille pääsy on todella harvinaista. Tuohon pieneen joukkoon mahtuu muutama, jotka ovat olleet mukana vähintään yhtä kauan kuin minäkin. Ovatko enää edes elävien kirjoilla, kukaan näistä ei ole vastannut?

      Ehkä turha syyttää nettiä, pääsyyt lienevät jossain muualla. Varsinkin näin jo keski-ikäisenä havainnot ovat samoja myös kaupungin iltapaikoissa, joissa tämänikäisiä voi tavata. Jotenkin tuntuu, että omat mitat ovat pahasti eriytyneet nykystandardien mukaisista. Niitä omantyyppisiä ei usein näe koko illan aikana, ja jos näkee, melkoisella varmuudella ovat jatkuvasti miehensä tai jonkun muun vastaavan seurassa.

      • Anonyymi

        Pääsyyt muualla, niin niin, nää Suomen lyhyet välimatkat kusee kintuille. Se oli vasta ensimmäinen ongelma. Toinen jo seuraava samaa asiaa sivuava on, onko käytössä ajopeli millä heittää sujuvasti kahteen suuntaan 500 kilometriä pari kertaa viikossa töitten jälkeen. Työttöttömänä se kävisi mutta montas ketaa työtön päivärahalla ajaa 500 kahteen suuntaan viikossa ja mistä se viimeisillä mukavuuksilla varustetun bemarin saisi jos ei varasta. Ongelmia ratkottavaksi riittää näistäkin huolimatta ennen siirtymistä tapailemaan pari kolme kertaa viikossa


      • Anonyymi

        Ehkä ehkä ja ehkä jotkut hyvännäköiset naiset tietoisesti ymmärtää välimatkojen sekä niihin liittyvien kustannustekijöidenkin ongelmat ja pitävät siksi riman hyvin korkealla. On hyvä syy olla vastaamatta jos näkee profiilia vilkaisemalla et ei ukkeli poloisesta ole yhtään mihinkään. Jostain en päätelmänsä tekevät vastaamatta kokonaan jättämisen ja jos ynnäilevät jotain siintäpä päätelmä et plussal palvelu ei auta mitään. Plussaa palvelun vetäjää. Vähemmin kiinostavilta saa vastauksia välimatkoihin katsomatta.


      • Anonyymi

        Ei sitten ole juolahtanut mieleen lainkaan, että itse ette ole kiinnostavia..
        Vaan samoin kuin ajattelet niist "vähemmin kiinnostavista" joilta vastauksia tulee niin voi ne sun mielestä "hyvännänäköiset" naiset voi samoin tuntea. :D

        Pata kattilaa soimaa.. Naiset harvemmin valittaa täällä ettei muut kuin rumat ota yhteyttä. Sillä makuskaala ja mieltymykset on erilaisia, sen yleensä täysjärkinen ymmärtää. Ei voi kelvata kaikille pelkän ulkonäön perusteella...

        Jos ronklaa itse ulkonäön mukaan (mikä ok, kunhan tajuaa muillakin olevan sen ok!) niin miksi ei muutkin näin saisi tehdä? ;)

        Pikkukurppa


    • Anonyymi

      The harder i try the luckier i get
      -Samuel Goldwyn

      Ei ole huono läppä tuo. Sopii tähän harrastukseen kun nuppi lipputankoon. Naisia täytyy jallitaa ihan urakalla muuten ei hyvää saa. Se aniharvoin onnistuu netissä kun sinne kertyvät kaikki ne jotka eivät luonnossa kelpaa.

    • Anonyymi

      Joopa joo kyllä siellä löytyy miehistäkin pohjasakkaa. Omalle kohdalle sattunut parikin tapausta jotka täydellisiä pettymyksiä. Valokuvakin kymmenen vuotta sitten otettu ei enää yhtään saman näköinen eikä ajan tasalla. Entäs nämä könsikkäät molemmilla pahat mielenterveys ongelmat ja useita muita sairauksia joista kerrottiin vasta kun itse ne huomasin. Turhauttavaa koko nettideittailu. Parempi olla vaikka yksin kuin tuollaisten velkaisten tyhjäntoimittajien kanssa.

      • Anonyymi

        Todellisuudessa sait siis pakit kahdelta mieheltä.


      • Anonyymi

        Verkkapöksyinen ulosotto velkainen jöpöä poltteleva könsäkäs tulee vielä elämääsi. Tämä hullaanuttaa sinut täysin sharmillaan, lempi välinnänne on valtaisaa ja saatte lapisia paaaljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa sait siis pakit kahdelta mieheltä.

        No en todellakaan saanut pakkeja molemmat koittivat vielä roikkua epätoivon vimmalla minussa ennen kuin sain heidät karistettua kannoiltani.


      • Anonyymi

        Väärin käyttää vanhoja kuvia, mutta kaikkeen mahdolliseen on syytä varautua, jos yleensäkin valitsee/vastaa vain kuvien perusteella. Aika hyvin, jos vain kaksi mielestäsi "surkeaa" on osunut kohdalle. Kyllä pitäisi olla muutama muukin kriteeri kuin miellyttävältä näyttävät kasvot. Kun olen itse tehnyt valinnan kriteereilläni tai tarksitanut yhteyttäottaneen profiilin ennen vastaamista, ei ole vielä tullut pettymyksiä. Toki muutamalle olen vastannut tavalla tai toisella "kiitos ei" ja jotain vähemmän mukavaa on saanut takaisin. Ja tottakai jokaisella on heikkoutensa, joita ei heti kerrota. Eikä monikaan heikkous edes kaikkia häiritse. Tyypillisimmät heikkoudet jo yleensä rastitetaan profililomaketta täytettäessä. Sairaudet on eri juttu, jotka hyväksytääm tai ei, mutta ei niiden takia ketään pitäisi haukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en todellakaan saanut pakkeja molemmat koittivat vielä roikkua epätoivon vimmalla minussa ennen kuin sain heidät karistettua kannoiltani.

        Sielä kukaan mies naisessa väkisin roiku, vangita poliisi moisista hommista voi, kuuntele manta ku yössä koseskelun pelit soi. Miehet kosiskelevat ja Pirkko-Irmelit ymmärtävät tarkotuksella väärin.


    • Anonyymi

      Pirkko- Irmelit ovat unohtaneet katsoa peiliin alkaessaan uuden kierroksen äijälotossa. Nuorena kauniiksi ja herttaiseksi kehuttu traumamapuuma on vuosien kuluessa menettänyt suhteellisuuden tajuntansa että käytöstavat.
      Siitä huolimatta rimaa pidetään korkealla ja käydään suomi-palstalla haukkumassa kaikki maailman miehet.
      Se että perse viistää maata ja tissit on kuin kärpäslätkät ei haittaa menopaussi mammoja.
      Siskot hyvät.
      Sellaista Viagraa ei ole keksittykkään että normaali mies teidän kanssanne pystyisi lähempään kanssakäymiseen.
      Jättäkää sänkyhommat suosiolla niille joilla on siihen edellytyksiä.

    • Anonyymi

      "Se että perse viistää maata ja tissit on kuin kärpäslätkät"
      Luepas nyt keskenkasvuinen tarkasti tämä.
      Vaikka minullakin, naisena, vaimona ja äitinä on jo ikää. Aviomieheni arvostaa minua, ikääntyminen ja sen tuomat muutokset ei ole rakkauttamme muuttanut. Olemme muuttuneet ja ikääntyneet molemmat, en ainoastaan minä.
      Rakkaus, aito sellainen. Se ei muutu, eikä kompuroi tälläisiin muutoksiin.
      Ei kaikilla ole tarvetta vaihtaa nuorempaan, kun vaimo, tai mies ikääntyy. Meitä tälläisiäkin on vielä olemassa.

    • Anonyymi

      Deiteilläkö pelaamalla näitä kerran eletyn elämän muutoksia korjaillaan. On se ja kanava sitten, kuin kirkon korvike. Ei ihme ole ettei mitään yksinäinen lapseton sinkkumies mitään koskaan löydä.

      • Anonyymi

        Lapsetonsinkkumies = deiteillä naisia ahdisteleva pervertti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsetonsinkkumies = deiteillä naisia ahdisteleva pervertti.

        Eronnutsinkkuäiti=narsistinen miehillä pelaava turhake


    • Anonyymi

      Juuh, ihan sakkana pohjimmaisena, ei kellu eikä muka löydy hellu. Elämä yhtä työtä ja arkee, mahamakkaroitteni alle piippi halkee. Onneks maailmassa on muutaki kuin seksii, kattoa vaik kun kiekko lentää pitkin pleksii. Kummasti äijät kuitenki roikkuu helmois, vaikken edes yrittäis muuta kuin kiusata netis. Tapaaminen sinne ja toinen tänne, tämä muija katoo rastien alle. Varatuista sais vaikka minkälaisen jonon, vapaat kun pitää edes jonkilaisen tason. Tööt.

      • Anonyymi

        Ylimieliset niskojaan nakkelevat naiset muuttuvat vanhettuaan näkymättömiksi seinäruusuiksi. Ja sekös Pirkko-Irmeleitä sapettaa. Kun on kadonnut nuoruus ja kauneus jää jäljelle onneksi suomi-palsta jossa purkaa pahaa oloaan.


    • Anonyymi

      Samaa voisi sanoa miehistä :D Huh mitä tarjontaa.. Ja jos joskus sattuu löytymään joku semihyvä, niin sitten ne on niitä, jotka hyppii profiilista toiseen, eivätkä jaksa keskittyä vain yhteen. Parempi siis olla yksin.

    • Anonyymi

      Naisille treffipalstoilla on tarjolla miestä niin paljon kun jaksaa treffata. On vikaa omassa luoteessa jos nainen ei mieluisaa kumppania löydä parissa viikossa. Yli kuukauden palstoilla roikkuneet Irmelit on jollain tapaa viallisia tai kelvottomia parisuhteeseen ainakin miesten kanssa.

      • Anonyymi

        Totta puhut.
        Naisen oma vika, jos ei löydy mileistä miestä/ei saa pidettyä häntä itsellään. Ja se vika on lähes poikkeuksetta siellä naisen korvien välissä.


    • Anonyymi

      Naiset muistakaa kahden viikon sääntö. Jos siinä ajassa ette löydä elämänkumppania, poistukaa treffipalstoilta häiritsemästä normaalien ihmisten pariutumista.
      Puumia ei koske tämä, eikä mitkään muutkaan moraalisäännöt.

    • Anonyymi

      Miehet pätee. Ei kaikki oo niin epätoivoisia että ottaa kahden viikon tuttavuuden tosissaan. Netissä? Nauratte varmaan itsekin tuolle jos teillä aivot tallella.
      Itse täällä arvoteletta naisia. Kuinka ne on niin ja näin. On vissii aika paljo kokemusta kyseisistä naisista kun tuntuu olevan tietämystäkin yhtä paljon? Vituttaa oikein tuollaiset miehet. En ihmettele jos ei naiset huoli...
      Nuo kaikki pätee miehiinkin.
      Alkoholismi ja masennus yms. on nykyajan sairauksia. Jos naisilla päässä vikaa, niin on teillä "vanhoilla juopoillakin", yhtä sairaita molemmat ja juoppo juo itse aiheuttane itse hulluutensa, masennus tulee muista syistä.. ...Että en teinä huutelis. Kumpi on rohkeampaa, jäädä vai lähteä? Sitä voi pohtia jos teillä ÄÖ riittää niin monimuotoiseen ajatteluun.
      Ootte jotaki helppo-heikkejä jotka on syntyneet kultalusikat suussa...
      Puhutte myös miestenvihaajista... Toiset naiset oppii olematta enää ottamatta luonnevikaisia, juoppoja, hakkaajia miehiä uudelleen...Ja toiset naiset pärjää ilman miestäkin... Jos miehistä ei oo parempaan...

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa ÄÖ?


      • Anonyymi

        Neiti HulluHuuhaa pätee taas...
        No miksi et sitten pysy itse yksin?
        Olisi varmasti parempi vaihtoehto ihan kaikkien puolesta.
        Kaikista rohkeinta on olla huolimatta sosiaalisia sairauksia sairastavaa naista. Tai no se välttämättä tarvitse edes rohkeutta, riittää kunhan ei ole epätoivoinen luuseri ja arvostaa muutenkin terveellä tavoin itseään.


      • Anonyymi

        Tässä on malliesimerkki pohjasakasta joka viihtyy deittisivustoilla kurittamassa miehiä kun oma elämä on vinksallaan ja pää ei kestä.
        Kyllä markkinoilta löytyy kunnollisiakin naisia kun vain jaksaa raakata pois nämä jätesäkit.


    • Anonyymi

      Puhut kyllä asiaa.. Just pari viikkoa sitten yhden suomi24 treffeistä bongasin. Puhelimessakin puhuttiin. Osottautui sitemmin ihan sekopääksi. Hullua tekstiä viesteissään. Itse olin asiallinen. Käski uittaa elimeni passkassa, idiootiksi haukkumista kuuntelin, kaikkea muuta törkeää. Totesin herran isä kannattaako. Alkuun hänen puoleltaan juttelu oli asiallista.

      • Anonyymi

        Sehän pyysi että tulisit sen peppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän pyysi että tulisit sen peppuun.

        Ei muuten pyytänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten pyytänyt.

        "Käski uittaa elimeni passkassa, "


    • Anonyymi

      Eilen vastasin erään naisen ilmoitukseen asiallisesti. Ämmä haukkuI minut täysin yllättäen ja nimitti minut joksikin sugardaddyksi. Itse hän on kuulemma 39 ja minä 50-v en olisi saanut vastata hänelle. Vain Oulussa voi olla tällaisia naisia,. Tähän loppui naisen etsiminen deitistä.

      • Anonyymi

        Laita uusi viesti mutta sano olevasi 28v. Näet haukkuuko sitten itsensä sugarmamaksi.


      • Anonyymi

        deiteillä liikuskelee riitaa haastavia naisia, no mitä se sinulle kuuluu, mitä sinä minusta haluat naisen kertomaa, haukutaan toisia naisia, huoran pilluiksi. Outojen juttujen taustalla voi olla mieskavereita mukana kerran kuulin puhelimessa taustalla "koppase se luuri korvaan nyt".


    • Anonyymi

      Hoh hoijaa eipä tuo miehenkään etsiminen ole mitään helppoa puuhaa. Nimittäin peräjälkeen on sattunut kolme täysin luusereita. Treffeille tullaan rönttävaatteissa jotka ei istu päällä kun ostettu joskus 30 vuotta sitten kirpparilta. Ihan omituisia höpöttäjä ja muutenkin yhtään saman näköisiä kuin profiilin kuvassa. Olen ihminen joka en katso rahapussin paksuutta vaan ihan ihmistä sellaisenaan. Itse olen kuitenkin normaali painoinen itsestäni huolta pitävä nainen enkä hae elättäjää enkä elätettävää vaan ihan normaalia parisuhdetta. Ihmistä isolla Iillä. En siedä niitä pröystäilijöitä joilla kuvissa motskarit, mersut ja kesämökit isoine veneineen pasteeraavat kuvissaan. Yksi sellainen alkoi jopa räkyttämään minulle kun kirjoitin suoraan ettei kiinnosta koitti alkaa haastaa riitaa kanssani ja jopa uhkailla kun kirjoitin etten ole myytävänä. Hän olikin kyttäämässä koko ajan netissä milloin vain kirjauduin ja heti tyrkyttämässä itseään. Sairasta sanon minä. Otin pois profiilini tyhjän saa pyytämättäkin, vaikka kyllä yhteydenottoja tuli ihan kiitettävästi mutta liian kaukaa tai sitten näiltä joista aiemmin kerroin. Yhteenvetona voin sanoa että on siellä miestenkin pohjasakkaa palstoilla.

      • Anonyymi

        Kaikella rajansa, mutta aika turhamaisia monet naiset ovat omasta ja miehenkin pukeutumisesta. Mielestäni ei ainakaan ole ihmistä isolla iillä. Kyllä vallintakriteereissä ja esiselvittelyissä on jotain pielessä, kun noita ei-haluttuja osuu peräkkäin.

        Minulle ei ole tullut koskaan tavatessa mitään pahoja yllätyksiä. Pukeutuminen ei ole haitannut, tavattu kaupungilla, lenkillä ym. Aina olen etukäteen saanut selville naisen pituuden ja muun koon, ja muitakin asioita. Yhdelläkään ei ollut kuvaa profiilissa, eikä niitä vaihdettu. Hyvin sujui kaikkien kanssa, vaikka pitempiä suhteita ei tullutkaan.

        Mukavia voi kuka tahansa kirjoitella ulkonäöstä ja -koosta huolimatta, eikä kasvokuvasta voi paljoakaan ihmisen kokonaisuutta ja tapoja päätellä. Veikkaan näiden epäonnisten kohtaamisten johtuvan liialliseen kasvokuvaan painottumiseen.

        Ihan luonnollista, että vain harvat tyypit oikeasti kiinnostavat riittävästi. Mikä oikeus on muita haukkua, jos toinen ei elä omien kuvitelmiensa ja tottumustensa mukaan.


      • Anonyymi

        Äly ei taida olla kohdallaan kun et osannut miestä blokata deittisivulla vai halusitko kuitenkin että tyrkyttäisi itseään sulle.


      • Anonyymi

        " Itse olen kuitenkin normaali painoinen itsestäni huolta pitävä nainen"

        Sana normaalipainoinen on menettänyt merkityksensä, tarkoittaa nykyään ylipainoa.
        Veikkaisin että tämäkin nainen on ylipainoinen.


    • Anonyymi

      Puumaiässä naiset on pahimmillaan. Mikään ei ole hyvin. Mikään ei kelpaa.
      Vaihdevuosivaivaiset naiset eivät tajua omaa tilaansa. Sairauttaan.
      Hakevat vain ikuista nuoruutta Botoksista ja teinivaatteista.
      Alapää falskaa ja yläpäässä heittää iso pyörä.
      Tämä on nähty. Tämä on koettu. Tyhjät tynnyrit kolisevat.
      Enne miehet huomasivat ja kehuivat. Nyt ei kukaan.
      Se katkeroittaa ja pistää vihaksi.
      Vain kostonhimo tekee puuman elämästä elämisesn arvoista...

    • Anonyymi

      Ei ole ruusuloitten elämä aina ruusuloilla ruusuilla tanssimista.

    • Anonyymi

      rumasti ja halveksivasti naista arvosteleva mies ei naista kiinnosta..

    • Anonyymi

      #metoo hengessä naiset käyvät miesten kimppuun kuin sika limppuun.
      Vuosisatojen traumat purkautuvat yhdessä klimpissä ja jokainen mies on nykyään sika ja kähmijä.
      Villissä vapauden huumassaan naiset ovat kuin keväiset lehmät laitumillaan, unohtaen arvokkuutensa ja naiseutensa.
      Rääväsuut, rekkalesbot ja kaikista pahimmat eli puumat pölistävät hämähäkin seitit haaroistaan ja lähtevät saaliinjaolle.
      Oi tätä nykyaikaa, oi aikoja oi tapoja.

    • Anonyymi

      Sehän naisissa on vielä nykyään varottava kun on juurikin tuo metoo-kampanjakin voimissaan.
      En todellakaan tarkoita kieltää asian vakavuutta, mutta metoon avulla kyl pystyy tekemään myös aika paljon kiusaakin, jos nainen on tarpeeksi sekaisin päästään tai sitten muuten vain tulee jotain nokkapokkaa.
      Tai onhan tuota riitatilanteissa ollut aina, että naninen saattaa alkaa väittämään että mies esim lyö, vaikka mies ei olisi kokenutkaan sillä tavoin lainkaan. Jos riita jatkuu eikä nainen muuta keksi enää kiusata toista. Ja nuo on niitä asioita, missä nainen on aina vahvoilla, meinaan jos nainen sanoo et mies lyö/juo/pahoinpitelee, niin mieshän sitten tekee niin, vaikka mies ei olisi ollut millään tavoin paha.
      Mutta metoo-aikana miehen on pakko olla helvetin tarkka ja kranttu valinnoissaan, siinäkin voi tulle se tilanne eteen, että esim seksiä harrastetaan hyvässä hengessä molempien suostumuksella.
      Sitten tulee joku kupru ja mies esim haluaa erilleen/eroon naisesta, nainen suuttuu ja sekoaa siitä ja kuinka ollakaan, miehellä on seuraavaksi seksuaalirikossyytteet niskassa.
      Ei onneksi ole tuollaisesta kokemusta itsellä eikä lähipiirissä mutta mahdollista tuo on. Ja varsinkin juuri tällaisten sekopääpalstojen kautta löydettyjen naisten tahoilta, joista tässäkin ketjussa kirjoitetaan.

    • Anonyymi

      Oikeudessa ja poliisin edessä mies häviää aina naisen todistuksen edessä. Mies viedään pahnoille ja Pirkko saa uuttta voimaa jatkaa hullunleikkejään.
      Meetoo kanpanja on tehnyt naisista vauhkoja susia, kullankaivajia.
      Itse asennan kamerat huoneisiini jotta oikeuden edessä olisi jotain konkreettista näyttää kun seinähullu puuma syyttää raiskaajaksi.
      Tähän on tultu.
      Oikeuden edessä pitäisi olla kaikki tasavertaisia.
      Tietäsivät tuomaritkin suomessa tämän lakipykälän.

    • Anonyymi

      Me too on rikkaiden röystäilyä, yksi osa teoista mikä johtaa kautta maailman valtiorakenteiden heikkenemiseen sekä kultturien perintöjen katoamiseen. Eli me too on tavallaan valkoinen vaihtoehto puhdistuksen yölle.

      • Anonyymi

        Meinaatko että kristalliyö tapahtui tummien toimesta?


    • Anonyymi

      On tää hauska palsta. Miehet jotka tietävät olevansa keskivartalolihavia ja kulkevansa kuteissa, mitkä nyt sattuu päälle mahtumaan, ihmettelevät, miksi naiset on niin vaativia. Keskivartalolihavuus kertoo jo ihmisestä aika paljon, ihminen yksinkertaisesti syö enemmän kun kuluttaa. Laiskuutta? Selkärangattomuutta? Liikunnan puutetta joka tapauksessa. Toki tämä sama pätee naisiinkin.
      Ei aina tarvitse olla naamastaan nätti, kunhan näyttää terveeltä. Siihen ei paljoa vaadita, pientä liikuntaa, vähemmän alkoholia, puhtaat ja sopivat vaatteet ja parturissa käynti. Tsempatkaa vähän ja sitten uudelleen treffipalstalle!

      • Anonyymi

        Hauskaa on myös se että hoikka nainen treffipalstalla on harvinaisuus mutta eihän hyvien hoikkien naisten tarvitse mennä palstoille kun saavat seuraa muutenkin.

        Treffpalstanimen voisi vaihtaa ylijäämävarastoksi, se kuvaisi paremmin palstan naisia. Vaatimuksiakin vielä?


    • Anonyymi

      Haluaisitko tärähtäneen tyttöystävän. Valitse puuma. Miesbingossa kierrätetty lattapillu on pahinta mitä luoja on maan päälle luotu.
      Itsenäinen itsepäinen hyväksikäyttäjä., naissika.
      Vain lobotomia enää voisi pelastaa nämä jätetsäkit

    • Anonyymi

      Lyhyesti. Älä yleistä. Ei kaikkien miesten ole vaikea löytää seuraa nettideiteistä.

      • Anonyymi

        Ei olekaan vaikeaa.
        Mutta sillä edellytyksellä, että miehelle kelpaa juurikin tällaiset mielisairaat paskat ym elämänsä ja asiansa pilanneet lattapillut, jotka eivät kelpaa kenellekään muuten.
        Jos haluaa normaalin ja terveen suhteen normaalin ja terveen naisen kanssa, niin sitten kannattaa suosiolla unohtaa nettideitit.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe