Eihän Jumalan VALTAkuntaa ja Hänen vanhurskautta...

EtsikääEnsin

etsimätön voi siihen yhteyteen ja yhteistyöhön tietäkään löytää!

3

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joutoväkietsii

Minä pyyhin jumalallasi lattioita.

• EtsikääEnsin

Eikö täällä ole ketään muuta kun edes haluaisi lähteä tälle aloituksen mukaiselle, kaikille hyväksi Jumalan VALTAkuntaa esivälle tielle. Tälle kullekin turvallisen ja turvatun, kaikinpuolisen kestävän hyvinvointi elämän ja tulevaisuuden mahdollistavalle ja takaavalle, Oiken elämisen ja toimimisen / vaikuttamisen, = Raamatun UT opetusten, ohjeiden ja kehoitusten mukaiselle, kaikkia kohtaan ja kaikille Laillisen / Luvallisen Oikeuden mukaiselle ja perustuvalle tielle?!

Mikä se ketäkin estää. Kukin kertokoon syynsä / esteensä.

Niin voimme asiasta asallisesti ja ratkentavasti keskustella, niin että alkaa ns. kirkastumaan, tämä VALTAVA mahdollisuus, joka on kaikille kokojan tarjolla.

• EtsikääEnsin

Ei näytä Raamatun UT mukaisesta, kaikille hyväksi Kristillisyydestä edes millään tavalla kiinnosttuneita löytyneen!! Kaikki muutko tyytyväisiä tähän maailmallisuuteen, jossa "piru" vie, vetää, johtaa ja hallistee, jossa PAHA perii.

Tiedotus välineethän niistä PAHAN perimistä ihan päivittäin, kautta maailman todisteekisi / herätykseksi ja varoitukseksi VÄÄRIN (Jumalan Sanan) Raamatun UT vastaisesti elämisen SYYSTÄ (kaikkia vääryys ja pahuus) seuraamuksista uutisoi.

Jota turavallista ja turvattua, on vain ja ainoastaan kaikille hyväksi Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukainen ja perustuva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2155
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      336
      1358
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1315
    4. 157
      1198
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1021
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      958
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      909
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      878
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      819
    Aihe