Naiset käyttää lapsia pelinappuloina

Ainakin omalla kohdallani on näin käynyt.
Kuten tämä viimeisin tempaus, juu tullaan pojan kanssa sun luo huomenna tai ylihuomenna, ja sitten kun soitan niin krapuloissaan siellä voihkitaan ja valitetaan matkan pituudesta tänne vaikka hemmetti itse on kertonut tulevansa!:'D
Naiset , enkä nyt yleistä....ehkäpä karmani mukaiset naiset ovat tuollaisia...piittaamattomia muista , oma itse siellä peilikuvassa tärkeä jne....välillä koettelee hermoja mutta onneksi tulee oltua valppaana omien ajatuksien/tunteiden kanssa...on niiden yläpuolella jee :)

14

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämäääv

      Sinä osaat myös hakea sen lapsen äitinsä luota, ei ole mikään itsestään selvyys että äiti kuskaa aina lapsen sinun luoksesi, käytä jalkojasi, autoasi....

      • Totta tuokin , luvata ei kannata kun eivät yleensä paikkaansa pidä


      • Elämäääv

        Jotkut ihmiset semmosia et lupailevat muttei toteudu. Ei ne muutu. Ei kannata sillä päätä vaivata vaikka harmittaa kun et voit muuttaa sitä ihmistä, ellei itse hän tajua käytöstään.

        Kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi :)


    • oppeliini1

      Juopotteleva äiti on huono esikuva lapsellesi.
      Oletko harkinnut olla lähivanhempi. Sinä taidat olla se tervejärkisempi aikuinen ja parempi esikuva lapselle.
      Mitä tuo pienokainen joutuu kokemaan ja näkemään nyt on liian vaarallista hänen tulevaisuudelleen. Siitä te kaikki kolme joudutte maksamaan liian suuren hinnan tulevaisuudessa.

      Vain pysähdy ja ajattele tuota!

      • Juuri kaltaisistasi täydellisistä ihmisistä en juurikaan piittaa, kiitoksia vaan .


      • Ja toisekseen jos sinä juot lastesi edessä niin se ei tarkoita että täällä päässä niin tapahtuisi.
        Tai että kännissä hoidetaan lapsia.
        Traumojasi voit mennä muualle voihkimaan.


      • Oppeliini1
        J.Johannes.M kirjoitti:

        Ja toisekseen jos sinä juot lastesi edessä niin se ei tarkoita että täällä päässä niin tapahtuisi.
        Tai että kännissä hoidetaan lapsia.
        Traumojasi voit mennä muualle voihkimaan.

        Täydellisiä ihmisiä tuskin on olemassa:(
        Kuitenkin, kâyttämällä aivan pikkiriikisen tervettä maalaisjärkeä, niin helposti voi välttää ongelmia.
        Lähes jokaikinen tietää eron oikean ja väärän välillä. Miksi valita väärä vaihtoehto kun jo vuorenvarmasti tietää ettei siitä hyvä seuraa?
        Miksi harkiten etsiä ja valita vaikeuksia elämäänsä? Niitä , joille itse ei voi yhtikäs mitään, saattaa tulla myöhemmin, .


      • Oppeliini1 kirjoitti:

        Täydellisiä ihmisiä tuskin on olemassa:(
        Kuitenkin, kâyttämällä aivan pikkiriikisen tervettä maalaisjärkeä, niin helposti voi välttää ongelmia.
        Lähes jokaikinen tietää eron oikean ja väärän välillä. Miksi valita väärä vaihtoehto kun jo vuorenvarmasti tietää ettei siitä hyvä seuraa?
        Miksi harkiten etsiä ja valita vaikeuksia elämäänsä? Niitä , joille itse ei voi yhtikäs mitään, saattaa tulla myöhemmin, .

        Oikea ja väärä...ihminen on kyllä mestari määritellessään noita asioita ja sitten oikeuttaa jopa sotia omien oikeittensa puolesta.
        Listaanpa pienen listan mikä minussa saa kummastuksen aihetta:

        -Pienten lapsien vanhemmat jotka helpotuksekseen antavat pienelle lapselle älylaitteen kun haluavat "omaa" aikaa.
        Nähnyt kun lapsi ihan tokkuraisena katseltuaan youtube videoita tai vastaavia omaa lähes vieroitusoireiden kaltaisia tiloja.
        - Vanhemmat jotka eivät kyseenalaista nykyistä maailmamenoa , antavat lapsensa koulutukseen jossa jokaisesta pyritään tekemään klooni tähän yhteiskuntaan töitä ja jälkeläisiä tekemään että saataisiin kerättyä enemmän veroja.
        Jotkut näkevät tuon sielunsa myymisenä mutta eihän ryhmäluonteen omaava apina sellaista osaa kyseenalaistaa , tekeepä vain niin mikä on "opetettu" (tiede sanoo näitä olentoja apinoiksi joten kyseessä ei ole pottuilu)
        -Myöskin armeijaan lapsen päästäminen opettelemaan tappamaan muita koreiden aatteiden vuoksi kummastuttaa mutta on ihan normaali ja jopa juhlittava asia täällä suomen kamaralla....miksei vastavoimaksi perusteta koulutusta hyveiden harjoittamisen puolesta?
        -Lajien orjuutus , kidutus ja raatojen syönti hyvä asia? Samaa mitä hitler väitetysti on tehnyt niin ihminen tekee eläimille kokoajan ....se on ihmisen mielestä hyvä asia .
        -Ja tietysti kerskakulutukseen totuttaminen , vasta sitten tämä apinalaji ymmärtää omien tapojensa kyseenalaistamisen kun uutisissa sanotaan että niinkin voi tehdä....ei omasta aloitteestaan.
        Eli opetuksena on ollut että rahaa rahaa, tavaraa ja lisääkin , mun on mun ja ne ei oo sun asennetta.

        Ovatko nuo mielestäsi sitä hyvää?


    • oppeliini1

      Joidenkin mielestä osa väitteistäsi on, joidenkin mielestä ei.

      Siksi kodilla ja vanhemmilla onkin niin valtava vastuu opettaa jälkikasvunsa sellaiseksi kuin itse kokee oiken oikeana.
      - Esim raatojen syonti - vastapaino = veteraristi. Tuo tosin vaatii tiedon hankintaa saada ateriat täysipainoisiksi ravintoarvoltaan niin ettei lapsen kehittyvät aivot joudu kärsimään vaadittavien ravintoaineiden puutteesta. Vanhemman velvollisuus.

      - Lapsen ajan käytto. Vanhemman velvollisuus on ohjata se aivoja kehittävään (lukeminen, piirrustus, maalaus, tarinoiden kertominen peinimmille, kodin järjestely, käytostavat jne, jne )

      -Lapsen kloonaus: vanhemman velvollisuus on huomioida lapsen taidot, kiintymys ja lahjakkuus eri asioihin. Tehdä kaikkensa että lapsi voi kasvaa ja kehittää orastavaa lahjaansa.

      - Armeijaikäisenä lapsi - nyt aikuinen nuori - on kehittänyt maailmakuvan, kiitos suureksi osaksi vanhempiensa, ja pystyy omilla aivoillaan itse päättämään onko armeija hänelle sopiva vai ei.

      -Minä, minä itse ja vain minä on väärä asenne yhteiskunnassa jossa täytyy elää muiden kanssa. (tuo toimii vain yksineläjänä autiolla saarella!) Lähimmäisen huomioon ottaminen, kohteliaisuus ja auttamisen halu, asiat jotka on opittu omilta vanhemmilta/vanhemmalta jo aikaisimmista kasvuvaiheista lähtien, vievät lasta automaattisesti ison harppauksen muita edelle minä, minä, minä yhteiskunnassa! Joutumatta silti poljetuksi: onhan hän saanut vahvan itsetunnon ja oikeuden tajun jo vanhempiensa opetuksena!!!!

      Kaikki yllämainittu vain vaatii ja vakuuttaa vanhemman velvollisuutta huolleisesti ja harkiten tekemäänsä jalkikasvua kohtaan.

      On lähes rikollista edes ajatella että " emmäää viitsi mitää pentuni eteen, kyl se yhteiskunta opettaa."
      Opettaa tietysti mutta lopullinen vastuu opetuksesta ja kuolutuksesta on kuitenkin vanhemmalla!

      • Olen lähinnä sitä koulukuntaa että autio saari notkuvine hedelmineen ja vesilähteineen olisi paras kasvupaikka lapselle.
        Tuo sinun mallisi on todella virallisen ja kolkon kuuloinen mutta kysehän on vain ajatusestani:)


      • oppeliini1
        J.Johannes.M kirjoitti:

        Olen lähinnä sitä koulukuntaa että autio saari notkuvine hedelmineen ja vesilähteineen olisi paras kasvupaikka lapselle.
        Tuo sinun mallisi on todella virallisen ja kolkon kuuloinen mutta kysehän on vain ajatusestani:)

        Niin kolkolta kuin minun mallini saattaakin kuulostaa sinun korviisi, minun mallilla aina vetää pisimmän korren! (been there, done that!)

        Kuvaamasi autiosaari ei ole osa Suomea. Joten ihannoimaasi saaren voit viedä lapsesi jos se on mahdollista. Mutta samat vanhemmalta vaadittavat velvollisuudet toimivat sielläkin.

        Ummistaa silmät tosiasioilta ja vaipua ulkoavaruuteen, toimii aikuisille (?).
        Sekään ei poista vanhemman velvollisuutta jälkikasvuaan kohtaan.


      • oppeliini1 kirjoitti:

        Niin kolkolta kuin minun mallini saattaakin kuulostaa sinun korviisi, minun mallilla aina vetää pisimmän korren! (been there, done that!)

        Kuvaamasi autiosaari ei ole osa Suomea. Joten ihannoimaasi saaren voit viedä lapsesi jos se on mahdollista. Mutta samat vanhemmalta vaadittavat velvollisuudet toimivat sielläkin.

        Ummistaa silmät tosiasioilta ja vaipua ulkoavaruuteen, toimii aikuisille (?).
        Sekään ei poista vanhemman velvollisuutta jälkikasvuaan kohtaan.

        Vetää aina pisimmän korren? Eli sinullekkin lapset ainoastaan pelinappuloita? Nice....
        Rakkaudella pärjätään täällä päässä ainakin tarpeeksi pitkälle eikä tarvita tuollaista kaavamaisuutta/sieluttomuutta siihen. Onnea vaan jatkoon


    • oppeliini1

      Rakkaus omia lapsia kohtaan on niin itsestään selvyys etten sitä edes huomannut mainita!!!!
      Rakkaus ja luja kiintymys kulkee yhdessä velvolliuuksien kanssa. ne ovat niin sidottu toisiinsa ettei tarvitse edes erotella.

      Kaikki, siis aivan kaikki ohjaus ja lapsen kunniotus perustuu juuri rakkauteen, muutenhan koko homma kaatuisi kuin korttitalo. Rakkaudesta lapseen , sen eteen haluaa ja pystyy tekemään kaiken mahdollisin edistääkseen lapsestaan yhteiskuntaa rakentavan kansalaisen, ei hermoheikon väliinputoajan.

      • Mitä rakkaus on? Mitä sinä rakastat lapsissasi?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe