Ei onnistunut juoksemalla!

lkjhpoijuh

Eräänä päivänä töissä saimme sähköpostin Human Resources -osastolta Chickasaw Nationista, joka kertoi meille Virta-hoidosta. Innostuin. Luin kaiken Virusta, ja vaikka ravitsemustiede oli järkevää, olin vielä skeptinen.

Sovellin heti ja aloitin Virta-hoidon maaliskuussa 2018.

Kun Virta oli kolme kuukautta, minun A1c laski 5,4, triglyseridit ja kolesteroli myös laskivat, ja menetti jonkin verran painoa. Nyt kuuden kuukauden hoidon jälkeen olen menettänyt 20 kiloa ja verenpaine on normaali. Minulla ei ole enää vartaloa, turvotusta, närästystä ja henkistä sumua enää. Myös minun energiataso on noussut.

https://blog.virtahealth.com/exercise-didnt-work-reverse-prediabetes/

8

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veijo73098373

Ei mitään uutta. Mutta aloituksellasi ei ole tulevaisuutta SUOMI24 sivulla. Artikkeli kertoo että myös esidiabetes oli poissa ja sehän ei käy sivua ylläpitävien ja valvovien (mm. Suomen Diabetesliitto) pirtaan.

laitetaan nyt lisää esimerkkejä samasta asiasta sillä menetelmä (elämäntapa) ei ole mikään uusi ja tuloksia löytyy reppukaupalla:

https://www.dietdoctor.com/se/kategori/viktnedgang/vikthistorier

ja lisää kun painat "nästa"

• TotuusSattuuQC

"Minulla ei ole enää vartaloa"

Tuo kuulostaa kyllä aika vakavalta sivuvaikutukselta...

• veijo6309863e
    • ei-tutkija

Älkää nuorukaiset välittäkö. Syökää mitä haluatte, sillä ihmiselle on annettu 30 vuoden terveystakuu. Tämän jälkeen alkaa paikat rispaantumaan elintavoista ja ruokavaliosta riippuen.

• veijo63987363

ei-tutkija

Eikä mitään oppinut.

• huuhaaheikkilä

" Minulla ei ole enää vartaloa, turvotusta, närästystä ja henkistä sumua "

Ote "pössyttelijän käsikirjasta"?

• tööt

Mihin koskee?

• kummaksun

Mitä ihmeen tekemistä HR osastolla on laihduttamisen ja painonhallinnan kanssa?? Eiköhän HR keskity enempikin henkilöstön rekrytointi, koulutus, palkkaus, toimenkuva, työsopimus, työehtoasioihin ??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      131
      10538
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5080
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2271
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2088
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1986
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1442
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1124
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1061
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      987
    Aihe