Ei onnistunut juoksemalla!

lkjhpoijuh

Eräänä päivänä töissä saimme sähköpostin Human Resources -osastolta Chickasaw Nationista, joka kertoi meille Virta-hoidosta. Innostuin. Luin kaiken Virusta, ja vaikka ravitsemustiede oli järkevää, olin vielä skeptinen.

Sovellin heti ja aloitin Virta-hoidon maaliskuussa 2018.

Kun Virta oli kolme kuukautta, minun A1c laski 5,4, triglyseridit ja kolesteroli myös laskivat, ja menetti jonkin verran painoa. Nyt kuuden kuukauden hoidon jälkeen olen menettänyt 20 kiloa ja verenpaine on normaali. Minulla ei ole enää vartaloa, turvotusta, närästystä ja henkistä sumua enää. Myös minun energiataso on noussut.

https://blog.virtahealth.com/exercise-didnt-work-reverse-prediabetes/

8

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veijo73098373

Ei mitään uutta. Mutta aloituksellasi ei ole tulevaisuutta SUOMI24 sivulla. Artikkeli kertoo että myös esidiabetes oli poissa ja sehän ei käy sivua ylläpitävien ja valvovien (mm. Suomen Diabetesliitto) pirtaan.

laitetaan nyt lisää esimerkkejä samasta asiasta sillä menetelmä (elämäntapa) ei ole mikään uusi ja tuloksia löytyy reppukaupalla:

https://www.dietdoctor.com/se/kategori/viktnedgang/vikthistorier

ja lisää kun painat "nästa"

• TotuusSattuuQC

"Minulla ei ole enää vartaloa"

Tuo kuulostaa kyllä aika vakavalta sivuvaikutukselta...

• veijo6309863e
    • ei-tutkija

Älkää nuorukaiset välittäkö. Syökää mitä haluatte, sillä ihmiselle on annettu 30 vuoden terveystakuu. Tämän jälkeen alkaa paikat rispaantumaan elintavoista ja ruokavaliosta riippuen.

• veijo63987363

ei-tutkija

Eikä mitään oppinut.

• huuhaaheikkilä

" Minulla ei ole enää vartaloa, turvotusta, närästystä ja henkistä sumua "

Ote "pössyttelijän käsikirjasta"?

• tööt

Mihin koskee?

• kummaksun

Mitä ihmeen tekemistä HR osastolla on laihduttamisen ja painonhallinnan kanssa?? Eiköhän HR keskity enempikin henkilöstön rekrytointi, koulutus, palkkaus, toimenkuva, työsopimus, työehtoasioihin ??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      26
      1916
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      57
      1759
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      33
      1462
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      72
      1134
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      52
      1069
    6. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      22
      955
    7. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      54
      900
    8. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      883
    9. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      874
    10. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      178
      869
    Aihe