Ei onnistunut juoksemalla!

lkjhpoijuh

Eräänä päivänä töissä saimme sähköpostin Human Resources -osastolta Chickasaw Nationista, joka kertoi meille Virta-hoidosta. Innostuin. Luin kaiken Virusta, ja vaikka ravitsemustiede oli järkevää, olin vielä skeptinen.

Sovellin heti ja aloitin Virta-hoidon maaliskuussa 2018.

Kun Virta oli kolme kuukautta, minun A1c laski 5,4, triglyseridit ja kolesteroli myös laskivat, ja menetti jonkin verran painoa. Nyt kuuden kuukauden hoidon jälkeen olen menettänyt 20 kiloa ja verenpaine on normaali. Minulla ei ole enää vartaloa, turvotusta, närästystä ja henkistä sumua enää. Myös minun energiataso on noussut.

https://blog.virtahealth.com/exercise-didnt-work-reverse-prediabetes/

8

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veijo73098373

Ei mitään uutta. Mutta aloituksellasi ei ole tulevaisuutta SUOMI24 sivulla. Artikkeli kertoo että myös esidiabetes oli poissa ja sehän ei käy sivua ylläpitävien ja valvovien (mm. Suomen Diabetesliitto) pirtaan.

laitetaan nyt lisää esimerkkejä samasta asiasta sillä menetelmä (elämäntapa) ei ole mikään uusi ja tuloksia löytyy reppukaupalla:

https://www.dietdoctor.com/se/kategori/viktnedgang/vikthistorier

ja lisää kun painat "nästa"

• TotuusSattuuQC

"Minulla ei ole enää vartaloa"

Tuo kuulostaa kyllä aika vakavalta sivuvaikutukselta...

• veijo6309863e
    • ei-tutkija

Älkää nuorukaiset välittäkö. Syökää mitä haluatte, sillä ihmiselle on annettu 30 vuoden terveystakuu. Tämän jälkeen alkaa paikat rispaantumaan elintavoista ja ruokavaliosta riippuen.

• veijo63987363

ei-tutkija

Eikä mitään oppinut.

• huuhaaheikkilä

" Minulla ei ole enää vartaloa, turvotusta, närästystä ja henkistä sumua "

Ote "pössyttelijän käsikirjasta"?

• tööt

Mihin koskee?

• kummaksun

Mitä ihmeen tekemistä HR osastolla on laihduttamisen ja painonhallinnan kanssa?? Eiköhän HR keskity enempikin henkilöstön rekrytointi, koulutus, palkkaus, toimenkuva, työsopimus, työehtoasioihin ??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      40
      5675
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      228
      4689
    3. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      45
      4593
    4. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      73
      4460
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      4382
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      160
      3815
    7. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      96
      3222
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      23
      3085
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      27
      3072
    10. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      10
      2170
    Aihe