Onko muilla ollut vastaavaa tai antaa vinkkejä mitä tehdä kun olen tapaillut kohta parisen kuukautta naista joka vaikuttaisi olevan ihan tosi lähellä ihannekumppania mutta kuitenkin luonteeltaan on hieman erillainen mitä toivoisin sen olevan elikkä tässä tapauksessa rauhallisempi saisi olla.(Jotenkin tuntuu et viihtyisin enemmän rauhallisemman ihmisen seurassa)
Ja sitten taas olen viestitellyt samanverran toisen naisen kanssa puhelimella jonka kanssa jutut mätsää samallalailla kuin tän nykysen kanssa ja tunnostaisi olla samanluontonen kuin mä, tosin asuu sitten 150km päässä minusta joten kaukosuhde tiedossa.Nykysen kanssa homma on vaan niin että on myöntänyt olevan tosi ihastunut minuun ja olen tehnyt hänestä onnellisemman ihmisen ja veikkaisin että meillä tää juttu voisi kestää tosi pitkään vaikka näin lyhyen aikaan ollaan tavattu.
Ja sitten on vielä kolmaskin ehdokas joka on siskoni työkaveri jota hän on joskus vihjaillut joka asuu samalla paikkakunnalla. Vaikuttaa sitten kans siskon puheitten perusteella tosi samankaltaiselta kuin minä ja ilmeisesti kans aika rauhallinen tapaus.
Voishan se olla ja varmaan onkin että jos näitä kahta ei olisi ''kuvioissa'' tai minulla ei oisi päässä että vieläkin ''parempaa'' on tarjolla niin tää nykynen kelpaisi oikein hyvin.Tuntuu että ehkä sitten etsinkin tässä liian hyvää tai tää nykynen ei vaan sitten riitä mulle.
Etsin vieläkin parempaa kumppania
7
248
Vastaukset
Ei ole ollut vastaavaa.
Noiden kuvailujen perusteella hyvin vaikeaa sanoa mitään neuvoja.
Eka tapaus on ainoa, jota olet oikeasti tavannut. Toinen on viestittely tasolla ja kolmas vasta muiden kertomusten.
Kokeile joskus nähdä tuota kakkosta, niin tiedät paremmin.- aikaylimielistä
varo ettei jää luu käteen, jos vehtaat ja viestittelet useamman kanssa! Voihan se olla että ne naisetkin toivovat löytävänsä parempaa seuraa, kuulostat aika laskelmoivalta ja epäaidolta tyypiltä.
- Neuvojaaa
Jos ei tunnu oikealta niin älä turhaan roiku semmoisen kanssa. Tuhlaat naisenkin aikaa ja se voi kuvitella vaikka mitä. Ole semmoisen naisen kanssa joka tuntuu oikealta, hyvältä.
- Vanhapoikaolen
Ei kaikkea voi saada ,noilla vaatimuksilla susta voi jää aikamiespoika,
- jaetatäänlisää
Kun vaan joku on.... vaikka vaalas
- 9996
Sinun täytyy päättää seurusteletko ihmisen vai ihanteen kanssa.
Vanha hyvä neuvo kuuluu; ellei osaa valita, kannattaa ohittaa kaikki vaihtoehdot. - VähänKokeneempi
Ainakaan et ole valmis sitoutumaan, se on sentään selvää. Deittaile vapaasti ja tee myös selväksi kumppaniehdokkaille että olet enempi fiilistelymielellä liikkeellä.
Jahka sulle kertyy kokemusta itsestäsi, parisuhteista ja ihmisistä yleensä - ja etenkin itsestäsi kumppanina - osaat ajatella vähän kypsemmin mitä itse voit antaa suhteelle ja oletteko molemmat sopivat kaikissa arkisissa asioissa toisillenne (taloudenpito, elämänperiaatteet, seksi, kommunikointi jne).
Sinä oot siis vielä aika lapsenkengissä parisuhdeasioissa, kun puhut ”rauhallisuudesta” suhdekriteerinä ja mietit vaihtoehdoiksi ihmisiä joita et ole edes tavannut. Jatka tapailua eri tyyppien kanssa kaikessa rauhassa. Edessä on vielä sydänsuruja, pakkeja, rakastumista, välirikkoja jne. Ja sitä rakkauttakin siinä sivussa toki :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302925
- 951616
- 1231435
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371264- 801186
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261079- 54999
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270961MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil228943Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall120913