Etsin vieläkin parempaa kumppania

Mrmekanic

Onko muilla ollut vastaavaa tai antaa vinkkejä mitä tehdä kun olen tapaillut kohta parisen kuukautta naista joka vaikuttaisi olevan ihan tosi lähellä ihannekumppania mutta kuitenkin luonteeltaan on hieman erillainen mitä toivoisin sen olevan elikkä tässä tapauksessa rauhallisempi saisi olla.(Jotenkin tuntuu et viihtyisin enemmän rauhallisemman ihmisen seurassa)
Ja sitten taas olen viestitellyt samanverran toisen naisen kanssa puhelimella jonka kanssa jutut mätsää samallalailla kuin tän nykysen kanssa ja tunnostaisi olla samanluontonen kuin mä, tosin asuu sitten 150km päässä minusta joten kaukosuhde tiedossa.Nykysen kanssa homma on vaan niin että on myöntänyt olevan tosi ihastunut minuun ja olen tehnyt hänestä onnellisemman ihmisen ja veikkaisin että meillä tää juttu voisi kestää tosi pitkään vaikka näin lyhyen aikaan ollaan tavattu.
Ja sitten on vielä kolmaskin ehdokas joka on siskoni työkaveri jota hän on joskus vihjaillut joka asuu samalla paikkakunnalla. Vaikuttaa sitten kans siskon puheitten perusteella tosi samankaltaiselta kuin minä ja ilmeisesti kans aika rauhallinen tapaus.
Voishan se olla ja varmaan onkin että jos näitä kahta ei olisi ''kuvioissa'' tai minulla ei oisi päässä että vieläkin ''parempaa'' on tarjolla niin tää nykynen kelpaisi oikein hyvin.Tuntuu että ehkä sitten etsinkin tässä liian hyvää tai tää nykynen ei vaan sitten riitä mulle.

7

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole ollut vastaavaa.

Noiden kuvailujen perusteella hyvin vaikeaa sanoa mitään neuvoja.

Eka tapaus on ainoa, jota olet oikeasti tavannut. Toinen on viestittely tasolla ja kolmas vasta muiden kertomusten.

Kokeile joskus nähdä tuota kakkosta, niin tiedät paremmin.

• aikaylimielistä

varo ettei jää luu käteen, jos vehtaat ja viestittelet useamman kanssa! Voihan se olla että ne naisetkin toivovat löytävänsä parempaa seuraa, kuulostat aika laskelmoivalta ja epäaidolta tyypiltä.

• Neuvojaaa

Jos ei tunnu oikealta niin älä turhaan roiku semmoisen kanssa. Tuhlaat naisenkin aikaa ja se voi kuvitella vaikka mitä. Ole semmoisen naisen kanssa joka tuntuu oikealta, hyvältä.

• Vanhapoikaolen

Ei kaikkea voi saada ,noilla vaatimuksilla susta voi jää aikamiespoika,

• jaetatäänlisää

Kun vaan joku on.... vaikka vaalas

• 9996

Sinun täytyy päättää seurusteletko ihmisen vai ihanteen kanssa.
      Vanha hyvä neuvo kuuluu; ellei osaa valita, kannattaa ohittaa kaikki vaihtoehdot.

• VähänKokeneempi

Ainakaan et ole valmis sitoutumaan, se on sentään selvää. Deittaile vapaasti ja tee myös selväksi kumppaniehdokkaille että olet enempi fiilistelymielellä liikkeellä.

Jahka sulle kertyy kokemusta itsestäsi, parisuhteista ja ihmisistä yleensä - ja etenkin itsestäsi kumppanina - osaat ajatella vähän kypsemmin mitä itse voit antaa suhteelle ja oletteko molemmat sopivat kaikissa arkisissa asioissa toisillenne (taloudenpito, elämänperiaatteet, seksi, kommunikointi jne).

Sinä oot siis vielä aika lapsenkengissä parisuhdeasioissa, kun puhut ”rauhallisuudesta” suhdekriteerinä ja mietit vaihtoehdoiksi ihmisiä joita et ole edes tavannut. Jatka tapailua eri tyyppien kanssa kaikessa rauhassa. Edessä on vielä sydänsuruja, pakkeja, rakastumista, välirikkoja jne. Ja sitä rakkauttakin siinä sivussa toki :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      30
      2925
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1616
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      123
      1435
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1264
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      80
      1186
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      26
      1079
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      54
      999
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      961
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      228
      943
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      120
      913
    Aihe