ostin naapuriltani lidlin kalja keissin hinnalla sisustaltaan melko virheettömän bx 19 gt 1985...
korissa jotain paikkaamista ja tekniikassa vähän parsimista... geeteethän ovat suomen maassa melko harvinaisia joten ajattelin että kannattaisiko tämä säilöä ja pistää kuntoon vai suoraan paaliin??? kun olen saanut citikka miehistä semmosen käsityksen että harrastaja porukkaan ei kelpaa kuin klassisten isojenkissojen omistajat ja että esi merkiksi tämmösen bxn omistaja lähinnä naurettaisiin ulos eri laisista kerho tapahtumista!!!!! onko tosiaan touhu näin tiukka piposta vai uskallanko pistää tämän geteen naftaliiniin odottamaan kunnostamista ja kerho tapahtumia???
kannattaako säilöä???
7
1313
Vastaukset
- EsaN
GT on mallisarjansa ehdoton klassikko. Vain Sport ja 4x4 ajaa ohi. Ruiskut ja viikset on sitten erikseen...
- Jum..uta!
..naapurin keke edes kirjoittamaan!!
Hirveätä lukea tuollaista räpellystä. Mun ekaluokkalainen poikanikin osaa kirjoittaa parempaa suomea.- turpasi kiinni
Vitun mulukku, mitähän siitä tulisi jos täällä vain kaltaisesi "alakansakoulunopettajat" vain kirjoittelisi ja mielipiteitään julki toisi.Ai että teidänmielestänne täällä saisi vain kirjoitella maisterinpaperit takataskussaan ja virheettömällä kirjakielellä, voi vittu. Taitaa mulkulla olla C5 etupihalla odottamassa ja uutiset siitä luettuasi et enään uskalla sillä edes kioskille asti ajella,vaan täällä kiukkuasi purat toisille.Hyvää kevättä teille , maanteille ja rautateille.
Tuosta GT'stä syntynyt peli BX 19 TRS automatic 1987.Kerran täytyi vaihtaa loota, mutta 417000 km tuli täyteen.
Ota huomioon, että 1985 mallissa ei ole sikittyä koria.
TRS syntyi GT'stä poistamalla turhat krääsät, kuten ajotietokone ja lintulauta.
T. Matti- EsaN
Omassa entisessä GT:ssäni ajotietokone olisi ollut lisävaruste kuten myös ilmastointi.
Matkamitari lopetti toimintansa n. 5 vuotta ennen kuin katsastusmies päätti lopettaa toistaiseksi pitkäaikaisimman parisuhteeni. Matkaa taittui sitä ennen arviolta 350 000 km.
vaan mahdollista niin ei muuta kuin kuntoon ja talteen tai ajoon kyllä sitä aina ennemmin katselee kuin jotain persoonatonta korealaista.
- p.p.
Minkä värinen yksilö?
Mulla oli aikoinaan eka auto samanlainen, aivan mahtava peli.
Ajotietokone ei ollut vakiovaruste (omassani ei sellaista ollut).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834