Siis nukutteko erillään vaikkakin samassa sängyssä? Itse pidän kovasti nukkumisesta toisessa ihmisessä kiinni. Niin sanotussa lusikka asennossa. Puolisoni ei pidä siitä. Ei halua aamulla herätä aamuerektio pakaroissa.
Siksi nukumme nyt varmuuden vuoksi kaukana toisistamme. Alussa hyväksyin ajatuksen omista peitoista ja kaukana toisesta. Ajan myötä olen ruvennut kaipaamaan toisen ihon lämpöä. Miten te sovitatte nukkumistapanne vai ovatko ne samanlaiset?
Uni asento
13
407
Vastaukset
- Unirauha
Erillään nukutaan, ei kyljessä kiinni. koska toisen liikehtiminen, kuorsaaminen tms. muuten havahduttaa unesta. Helliminen ja seksi on sitten ihan toinen juttu, ja mukavahan se on heräillä vapaa-aamuna erektio peppua vasten.
- unikalle
Me nukuimme yhteenmuuton jälkeen saman peiton alla ja nainen halusi myös nukkua lusikka asennossa välillä ilman pikkareita, ei ole kiva kun herää erktioon ja muijan perse painautuu etumusta vasten. Nainen ei tykännyt kovin hyvää kun penis jöpötti herätessä pakaroita vasten, joskus päättyi kuitenkin seksiin, useimmiten ei. Myöhemmin omat peitot ja oma puoli sängyssä ja kaikki hyvin.
- AikaMuuttuu
Meilläkin oli alussa yhteinen peitto ja yhteinen pankkitili.
Nyt omat peitot ja omat tilit.
-Tykkää ja tykkäsin koskettaa toista nukkuessa.
- 9996
Samassa sängyssä nukkuminen ei ole erillään nukkumista. Jos nukutaan eri huoneissa, tai suuren huoneen toisilla laidoilla, se on erillään nukkumista.
Nukkumisessa nukutaan. Hyvin nukkumisessa nukutaan mahdollisimman kaukana toisista, 180 cm leveässä sängyssä, jossa molemmilla on oma, painolleen sopiva patja ja peitto. Näin sen vuoksi, ettei häiritä toisen unta. Se on kallisarvoista. Huonosti nukuttu yö kostautuu stressinä ja fyysisinäkin oireina. Monta huonosti nukuttua yötä nakertavat jo ihmisen terveyttä. Tässä taannoin olin lomalla, viikon hotellisängyssä. Voi luoja! Yhtenäinen pehmeä patja, yhteinen peitto, jopa lakana. Kun mies kuorsasi, käänsi kylkeä (ja hänkin tekee sitä läpi yön) niin patja keikutti minua puolellani ylös ja alas pitkään. Usein myös pitkittäissuunnassa. Samalla mies veti minulta peittoa. Ei voinut tosiaan kutsua lomaa lomaksi. Olin lopen uupunut ja kyrsiintynyt. Ajattelin jo varata oman huoneen.
En tiedä ketään, joka pystyisi nukkumaan lusikka-asennossa "edes" 8h putkeen. Itseltäni onnistuu max 10 minuuttia; sitten alkaa paikat puutua ja on megahuono olla. Aikoinaan kun ensimmäisiä kertoja opetteli toisen kanssa yhdessä nukkumaan, tuntui se vaikealta, mutta vähitellen siihen tottui. Sitten tuli ero ja piti opetella nukkumaan jälleen yksin. Vaikealta tuntui sekin.
Useiden suhteiden jälkeen päädyin yhteen sellaisen kanssa, joka halusi nukkua yhdessä. Aluksi se sujui hyvin ja saimme kumpikin nukuttua jokseenkin hyvin. Emme kuitenkaan nukkuneet lusikka- taikka missään muussakaan kosketusasennossa vaan kumpikin onnellisesti omalla puolellaan sänkyä.
Vähitellen aloin heräillä öisin kumppanini kuorsaukseen. Hän puolestaan väitti minun kuorsaavan, joten pian tallensimme kumpikin kilpaa toistemme kuorsaamista. Olen myös nukkuessani melko liikuvaista sorttia, eli kääntyilen, säpsähtelen ja pyörin miten sattuu. Kerran olin kumppanini hämmästykseksi kääntynyt unissani kokonaan ympäri siten, että pääni oli lopulta sängyn jalkopäässä ja varpaani puolestaan lepäsivät tyynyllä. Tämä pyöriminen ei tietenkään millään tavalla parantanut kumppanini unenlaatua.
Aamurutiiniksi alkoi muodostua, että soitimme kumpikin puhelimistamme yöllä tallentamaamme toisen kuorsausta. Lopulta päätin öisin siirtyä suosiolla olohuoneen sohvalle nukkumaan, jos johonkin rohinaan heräisin. Pian sen jälkeen aloin jo iltaisin jäädä sohvalle, koska tulisin sinne yöllä jossain vaiheessa kuitenkin. Niinpä totesimme, että tarvitsemme kumpikin sängyt eri huoneisiin ja sellaiset järjestelyt ovat jatkuneet tähän asti.- omatilaomatrajatsuhteess
Aloittaja kuulostaa aika läheisriippuvaiselta. Jopa ahdistavassa määrin.
Asia ahdistaa puolisoa. Mutta hereillä ollessa ei lähellä olla. Haluaisin vain yöllä lusikkaa.
- elämääsuurempiongelmasi
jormalaiset kirjoitti:
Asia ahdistaa puolisoa. Mutta hereillä ollessa ei lähellä olla. Haluaisin vain yöllä lusikkaa.
Siitä vaan sitten aterimet mukaan sänkyyn ja asettelet ne sopivasti joka ilta.
- Öäpö
Minusta on ihanaa nukkua lähekkäin. Lusikassa, sylikkäin, kylki kylkeä vasten. Ilkosillaan, niin että iho koskettaa. Lämmin, läheinen. Ja jos miehellä alkaa jöpöttää niin siitähän saa vain lisää läheisyyttä. Yhdessä ollaan nukuttu pari vuotta ja tämä on parasta ikinä.
- kuherruskkeikestäikuises
Koittaa se arki suhteesseen varmasti teillekin..
- NäinMeilläkin
Öisin nukutaan omilla puolilla sänkyä, viikonlopun päikkärit otetaan lusikassa. Hyvä kompromissi meille.
- dertfyguij
Samassa sängyssä nukkuminen on toki ihan mukavaa.
Kuitenkin, aika outoa olisi jakaa sama peitto toisen kanssa, tai nukkua iholla kiinni. Tuskin tulisi mitään. Saa olla aika syväuninen, että onnistuu, sekä hyvä sietämään kuumuutta.
Romanttisissa fantasioissa toki se olisi ihanaa. - 7470
Tuplatäkki ja kaikki muukin on yhteistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802